|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 21:31:02 GMT 3
"Jep jep." Tatsuha sanoi ja hymähti Ryuichin nauramiselle. Tatsuhasta oli ihana katsella on kun Ryuichi iloitsi ja yleisesti söpöili. Se sopi Ryuichille niin hyvin, mutta Ryuichille sopi myös lavalla havaittava seksikkyys. "Massacren...En sitä oo oikee maistellu. Mä oon enemmän kalja ihminen." Tatsuha sanoi ja ryhtyi huitomaan baarimikkoa heidän luokse. "Iltaa, mitäs herroille saisi olla?" Baarimikko kysyi kohteliaasti. "Yks Massacre ja sitte baarin parasta kaljaa." Tatsuha sanoi ja oli tyytyäväinen siihen, että hän sai tilata ja maksaa. "Selvä. Pieni hetki." Baarimikko sanoi ja ryhtyi väsäämään juomien kanssa. "Siinäs kuulit mitä otan. Tarkemmin en kyllä tiedä." Tatsuha sanoi Ryuichille ja naurahti pienesti. "Tässä olkaa hyvä." Baarimikko sanoi ja pisti lasit tiskille. "Kiitos" Tatsuha sanoi ja maksoi juomien hinnat. "Istutaanko me tässä vai mennäänkö jonnekki sohville tai jotain?" Tatsuha kysäsi Ryuichilta ja nappasi lasit tiskiltä, toisen laseista mustahiuksinen ojensi laulajalle.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 21:39:34 GMT 3
"Se on hyvää. Sellaista makeaa, mutta ei liian." Ryuichi selitti Tatsuhalle. "Massacre siis sisältää tequilaa ja camparia." hän kertoi juoman sisällöstä. "Ja ne sekoitetaan jäämurskaan." hän lisäsi. Hän oli oppinut juoman teon hyvin, sillä se oli myös yksi hänelle mieluisista juomista. "Kaljaa opin juomaan Amerikassa ollessani, en oikein tykkää siitä. Jostain kumman syystä, juon sitä kuitenkin." hän sanoi Tatsuhalle tietämättä tosiaankaan miksi joi kaljaa.
Arvasin että Tatsuha tilaa. Ryuichi tuumasi ajatuksissaan. Hän katsoi kun baarimikko sekoitti Massacrea ja ihaili sen punertavaa väriä. "Kiitos." Ryuichikin kiitti baarimikkoa juomista ja kääntyi Tatsuhaan päin. "Jos mennään istumaan sohville. Voidaan jutella hyvin." hän sanoi ottaen oman lasinsa Tatsuhan kädestä.
Tanssilattia näytti Ryuichin silmään jo nyt houkuttelevalta, mutta tämä päätti tanssia vasta kun oli saanut juotua hieman ja oli hyvän verran sillä tuulella. Ehkä Tatsuhakin tykkää tanssimisesta. hän mietiskeli heidän pujotellessaan tuolien välissä sohvia kohti.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 21:45:18 GMT 3
"Joo joo." Tatsuha sanoi ja ehkä Ryuichin vuoksi hän voisi maistaakkin juomaa jossain vaiheessa. "Mä oon oppinu tykästymään kaljaan. Aluks se on aina pahaa, tai siisku ekoja kertoja juo, mutta sen jälkeen se maistuu hyvälle." Tatsuha sanoi ja muisteli ekoja kokemuksiaan kaljan kanssa. Tatsuha oli ollut Eirillä kylässä ja siellä Eiri antoi Tatsuhan maistaa kaljaa, sillä kirjottajalla miltei aina löytyi tölkkejä kaapistaan.
"Okei, mennään sitte." Tatsuha sanoi ja käveli vapaata sohvaa kohti, joka oli hieman syrjemmällä. Mustahiuksinen hörppi vähäsen kaljastansa kävellessänsä ja sohvan luokse päästyään, hän istahti siihen ja otti mukavan asennon. "Tanssilattialla näyttää olevan hyvä meininki." Tatsuha sanoi ja pelkkä katselu sai hänet haluamaan tanssilattialle. "Käytkö sä usein baareissa?" Tatsuha kysäsi Ryuichilta ja katseli tämän silmiä baarin hämärissä valoissa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 23:53:10 GMT 3
"Minkä ikäisenä joit ensimmäisen kerran? Olet kuitenkin vielä niin nuori, että ei ensimmäisestä kokeilusta kauaa voi olla aikaa." Ryuichi ihmetteli Tatsuhan kovaa menekkiä juomiin, hän sentään oli oppinut jo juomaan kaljaa hyvin. "En ole koskaan saanut kaljasta minulle mieleistä. Se vain on niin pahaa." hän sanoi raapien niskaansa vapaalla kädellään.
Ryuichi istui Tatsuhan viereen, ja levitti jalat suoriksi eteensä ottaen myös rennosti. Hän joi drinkkiään tyytyväisenä. "Tykkäätkö sinä tanssia?" Ryuichi kysyi toiveikkaana vilkaisten tanssilattiaa ja käänsi katseensa Tatsuhaan. "Jonkun verran. Ihan vain viettämässä iltaa ja tanssimassa." hän sanoi. "Nyt olen käynyt paljonkin, kun Grasperilta on aikaakin. Emme julkaise biisejä niin usein, että ei tarvitse olla koko ajan sanoittamassa tai levyttämässä." Ryuichista oli mukava kertoa asioita, joita hän tykkäsi tehdä. Baareissa käyminen oli hänen mielestään mukavaa, jos seuraa oli ja aikaa se oli ihanaa.
"Sinä et siis ollut maistanut Massacrea?" Ryuichi kysyi Tatsuhalta hörpäten juomaansa reilusti. Hän halusi tarjota Tatsuhalle omastaan hieman, ja saada kuulla tämän mielipiteen juomasta. Olihan Ryuichi aikaisemmin maistanut Tatsuhan lempiruokaa, nyt oli Tatsuhan vuoro. "Tämä on aika virkistävää, johtuen jääpaloista ja makeudesta." hän sanoi Tatsuhalle. "Uskon sinun kuitenkin pystyvän ainakin juomaan tätä." hän naurahti, sillä Tatsuha tuntui nauttivan enemmän ei niin makeista ruuista ja juomista, kun taas Ryuichi itse oli paljon makean perään.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 7, 2007 17:26:03 GMT 3
"Ööhh..Taisin olla joku 12 vuotta ku ensimmäistä kertaa maistelin ja Eirin kautta se tapahtu." Tatsuha kertoi ja muisteli kuinka rennosti Eiri reagoi asiaan. Tatsuhan isä ei olisi tykännyt ollenkaan, sillä Tatsuha oli alaikäinen ja edelleen on. "No ihan rehellisesti sanottuna, se ei ole parhaasta päästä. Mutta vaikka se ei ole niin hyvää, niin silti olen..jokseenkin tykästynyt sen makuun." Tatsuha sanoi virnuillen. Sä maistuisit varmaa paljon paremmalta...Ryuichi.. Tatsuha ajatteli ja vaikka hän olikin kieltänyt itseltään naimisen tältä illalta, se ei kuitenkaan tarkoittanut sitä että mustahiuksinen kiellettäisi sen ajattelemisen.
"No onhan se ihan mukavaa heiluskella." Tatsuha sanoi pienesti hymyillen. Kerta Ryuichi kysy tota, niin meinaaks se sitä et seki tykkää ja se haluu tanssia mun kaa? Ahh... Vitsiku vois tanssii Ryuichin kaa likasesti... Ahh... Ryuichilla on niin ihana takamus...Se varmaan tuntuukin niin hyvältä... Tatsuha ajatteli ja pidätteli nosetusta. Kuitenkaan sen pidättely ei ollut näkyvää. "Joo joo. Ihan kiva, että sulla on sitä vapaa aikaa myös." Mustahiuksinen sanoi ja piti siitä, että Ryuichi ei ollut niin kiireinen. Sillä jos Ryuichilla ei olisi paljon kiireitä, se tarkottaisi että hänellä olisi aikaa Tatsuhalle.
"En oo." Tatsuha tunnusti Ryuichille ja hörppäsi lasista. "Voisin sit varmaan maistaa sitä tän juoman jälkeen." Tatsuha sanoi hörpäten uudestaan. "Muuten, ootko sä koskaan seurustellu sun fanin kanssa?" Tatsuha kysäsi uteliaan pilkkeen kanssa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 7, 2007 18:10:26 GMT 3
"Eiriä ei voi sanoa vastuuntuntoiseksi." Ryuichi huomautti asiasta. "Vaikka uskon että hän ei antanut sinun ottaa paljoa. Olenko oikeassa?" vokalisti varmisti epäilyksensä Tatsuhalta. Hän ei halunnut uskoa tämän juoneen ensimmäisillä kerroillaan paljoa. "Ehkä siihen osa sitten oppii." hän sanoi hymyillen leveästi. Hän piteli edelleen takkia käsissään joten päätti uskaltaa luovuttaa sen sohvan nojalle. Olivathan he sentään ainakin vielä siinä, että takki ei olisi katoamassa mihinkään.
"Tykkäät siis?" Ryuichi innostui hieman. Hänestä ajatus Tatsuhan kanssa tanssimisesta kuulosti miellyttävältä. "Voisimme tanssiakin jossain välissä. Hih, jotain menevämpää näin illan alkuun." vokalisti ehdotti naurahtaen ja kohautti olkiian. Hän keskittyi juomaan juomaansa hetken ja katseli sen väriä hämärässä. "Minäkin tykkään. On rennompaa, ja jaksaa yhtäjaksoisesti tehdä töitä kauan." hän sanoi Tatsuhalle katsoen tätä ennen kuin otti taas lasin suunsa eteen juodakseen.
"Maista toki minulta. Ei ole mukava tuhlata rahojaan asioihin mistä ei ehkä pidä." Ryuichi sanoi ojentaen lasiaan Tatsuhalle. Seurustellut fanin kanssa? Mitä tarkoitat? hän hämmästeli mielessään Tatsuhan ajatuksenjuoksua ja kysymystä. "Enkö minä seurustele?" hän kysyi kuulostaen ettei ymmärtänyt kysymystä alkuunkaan, vaikka oli aivan perillä siitä että Tatsuha meinasi yhdessä oloa. Toisaalta kysymyksestä sai sen kuvan, että Ryuichilla olisi kiinnostusta. Tatsuha sai ymmärtää hänet miten ymmärsi.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 7, 2007 18:25:28 GMT 3
"No emmä nyt itteäni känniin sentään juonut." Tatsuha sanoi naurahtaen. "Taisin yhden tölkillisen vetästä." Tatsuha selvensi Ryuichia ja mustahiuksisesta olisi ollut huvittavaa, jos Eiri olisi juottanut hänet känniin. Ei Eiri sentään niin vastuuton ollut. "Juu." Tatsuha sanoi hörppästen.
"Tykkään, tykkään." Tatsuha sanoi ja ihaili Ryuichin innostusta. Ryuichi innostuu siitä, että se kuulee ton...Ryuichi haluu tanssia mun kanssa...Ahh.. Tatsuha ajatteli onnellisensa. "Ei ketään voi jaksaa töitä kokoajan. Ellei ole jonkinlainen työhullu...En ymmärrä niitä." Tatsuha sanoi ja mietiskeli hetken aikaa ihmisiä, jotka miltei elivät työskennelläkseen. Mustahiuksinen oli sitä mieltä, että jokainen ansaitsi taukoa ja ei hän itsekkään jaksanut rukoilla kokoajan.
"No okei." Tatsuha sanoi otti vapaalla kädellä lasin. Kaipa tää on hyvää, jos Ryuichikin sitä juo.. Tatsuha ajatteli ja ryhtyi juomaan lasista. Tatsuhan saatua juomista suuhunsa, hän meinasi tukehtua. Ei siihen, että juoma olisi makeaa, vaan Ryuichin kysymykseen. Kysymys yllätti Ryuichin ja joku voisi luulla sen naurattaneen Tatsuhaa. Enkä minä seurustele...Sanoks Ryuichi noin? Wow...Eiku hetkonen...Ehkä se meinaa niinku seuraa...Ei...Joo...Sitä Ryuichi varmaan meinaa.. Tatsuha selvensi itseään ajatuksillaan ja sai nielastua juomat, välttäen tukehtumisen. Tatsuha ojensi lasin takaisin Ryuichille. "Joo oli se hyvää. Ja tarkoitin.." Tatsuha sanoi ja mietti miten sanoisi asian, niin että Ryuichi ymmärtäisi. "...Tarkoitin rakkaus mielellä. Ei ystävyys." Tatsuha sanoi ja maisteli vielä juoman makua suussaan. Ahh...Ryuichi on juonu tätä..Join samasta lasista...Mmhh.. Tatsuha sulaili sisäisesti.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 7, 2007 18:47:20 GMT 3
Ryuichi katsoi häkeltyneenä kun Tatsuha melkein tukehtui juomaan mitä häneltä maistoi. "O-oliko se niin pahaa?" hän kysyi tältä ja tunsi jo olevansa pahoillaan että edes puhui juoman mausta. Hän otti lasin Tatsuhalta tämän ojentaessa sen takaisin ja joi siitä heti. Oh, siis pidit siitä." vokalisti sanoi, vaikka ei ollut varma halusiko Tatsuha vain miellyttää häntä sanomalla Massacren olevan hyvää, vai oliko tämä tosissaan.
"Eh.. anteeksi. Ymmärsin väärin." Ryuichi pyyteli anteeksi ns. väärin ymmärrystään Tatsuhan kysymykseen. "En ole koskaan tavannut sellaista fania, joka haluaisi edes olla minun kanssani.." hän sanoi ja joi välissä taas hieman ennen kuin jatkoi selventääkseen: "Toki on niitä faneja jotka haluavat olla kanssani, koska minulla on rahaa, olen kuuluisa ja heille hyvännäköinen. Eli luonteesta ei välitetä." Ryuichi katsoi Tatsuhaa hymy kasvoillaan. Onko Tatsuhalla taka-ajatuksia? Ei hän voi muuten kysyä tuollaisia. Tai oikeastaan kysymys on ihan normaali.. haluaako hän kuitenkin olla kanssani? hän ajatteli, sillä kysymys oli tosiaan vaikuttanut siltä. Ryuichi ei kyllä pannut ollenkaan pahakseen kysymystä, mutta Tatsuhan suusta sen kuuleminen arvelluutti häntä hieman.
Vokalisti kaatoi nopeasti lopun juomaa kurkustaan alas. Hän pelkäsi tuntevansa piakkoin jo sen nousevan päähänsä, mutta ei se ollut vielä mitään. "Me siis tanssimme yhdessä!" hän hihkaisi muistaessaan Tatsuhan sanoneen hetki sitten että tämä piti tanssimisesta. Tanssiminen Tatsuhan kanssa kuulostaa tosi kivalta, ja kivaa se varmasti on. Kuinka lähellä täällä voi tanssia? Kuinka lähellä Tatsuha haluaa tanssia? Varmasti tosi lähellä.. Ryuichi katsoi Tatsuhan kasvoja ja vaelteli silmillään tämän vartaloa pitkin.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 7, 2007 18:57:49 GMT 3
"Joo, pidin." Tatsuha sanoi ja hymyili pienesti. Vaikka Ryuichin juoma maistuikin hyvältä, niin ei mustahiuksinen aikonut vaihtaa kaljaansa siihen. Tatsuha piti kaljasta ja päätti pysyä sen kanssa. Massacre varmaa maistuis vielä paremmalta Ryuichin suussa...Mmhh..Ryuichin suussa. Tatsuha sulaili jo pelkille ajatuksilleen.
"Ei se mitään." Tatsuha sanoi ja odotti Ryuichin vastausta kysymykseen. "Niin... Kullannokkijat on ärsyttäviä.." Tatsuha sanoi ja hänellä oli itsellään ollut myös kokemusta kullannokkijoista. Ihme kyl ku ketään ei oo ihastunut itse Ryuichiin...Emmä voi olla ainut...Mut jos oon niin sehän on sit hyvä mulle...Vai? Tatsuha ajatteli. "Mullakin on ollut kokemusta niistä." Tatsuha sanoi ja muisteli kokemuksiaan. Monet jotka ovat vierailleet hänen luonaan, ovat mystisesti tykästyneet Tatsuhaan enemmän tämän kodin ansiosta. Voi olla, että Tatsuhan ulkonäöllä oli myös vaikutusta asiaan, mutta mustahiuksinen osasi selävsti huomata että nainen ei halunnut muuta kuin rahaa.
"Odota pieni hetki." Tatsuha sanoi hymyillen ja kulautti sen jälkeen nopeasti kaljat kurkusta alas. "Okei nyt me voidaan tanssia." Tatsuha sanoi ja nousi seisomaan. Jaloilleen päästyä, mustahiuksinen tarjosi kättä Ryuchille, jotta tämä voisi kiskoa itsensä ylös sen avulla. Ahh...Tanssimaan Ryuichin kanssa... Tatsuha ajatteli ehkä hiukan innoissaan.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 7, 2007 19:18:31 GMT 3
Ryuichi laski lasin sohvan vieressä olevalle pöydälle, ja pyöritteli sormiaan. "Fanit ovat aina jääneet sikseen." hän sanoi katsoen sormiaan tarkkaavaisena, eikä nostanut katsettaan Tatsuhaan. "He vain laittavat kirjeitä missä tunnustavat rakkautensa, kyllä siinä jo tietäisi pettyvänsä." hän selitti. Yleensä fanikirjeet olivat tosiaankin vain rakkaudentunnustuksia, joita ei voinut kutsua aidoiksi ollenkaan.
"Oikeastaan minä... olen vain kerran ollut jonkun kanssa." hän myönsi Tatsuhalle nolostuen hieman, katse pysyi edelleen sormissa joitden pyörittelyn hän lakkasi. Ryuichia ei oikeastaan harmittanut, ettei hän ollut seurustellut kuin kerran. Suhde oli tosiaankin ollut vain julkisuuden ja rahan haalimista, minkä takia hän ei edes halunnut luottaa kunnolla ihmisiin jotka uskoivat rakkauttaan. Tatsuhaa kohtaan hän oikeastaan tunsi toisin. Hän tunsi itsekin vain lämpenevänsä tälle enemmän, vaikka tämä olikin fani ja nuori sellainen. Tatsuha ei kuitenkaan vaikuta siltä että hän kulkisi seurassani rahasta tai julkisuudesta.. hän hymyili pienesti ajatuksilleen vilkaisten hieman Tatsuhaa. Tatsuha on harva ihminen aikoihin, kenestä olen tykännyt näin.. En ole pitänyt kenestäkään lyhyen ajan jälkeen näin paljon.. tämä on outoa, mutta vakuuttaa minut.
"Tanssia?" Ryuichi nosti katseensa ja huomasi kuinka Tatsuha ojensi kätensä hänelle, jotta he voisivat mennä tanssilattialle. "Se käy hyvin." hän sanoi tarraten kiinni Tatsuhan käteen ja kiskoi itsensä tämän avustamana ylös. Tämä vaikuttaa mukavalta. Kiva nähdä kuinka Tatsuha tanssii. Ryuichi ajatteli puristaen yhä Tatsuhan kättä ja katsoi toista hymyillen silmiin.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 7, 2007 19:39:09 GMT 3
"Mmm.." Tatsuha vain mumisi Ryuichin selityksilleen. Sitä oli vähän outoa kuunnella, kerta Tatsuha itsekkin oli fani ja rakastunut sellainen, tosin mustahiuksinen ei koskaan kirjeitä keksinyt kirjottaa. Tatsuha ajatteli kirjeiden olleen turhia, sillä Ryuichi saisi varmasti sata päivässä ja tuskin Ryuichilla riittäisi aika niitten lukemiseen ja erityisesti vastaamiseen. "Vain kerran?" Tatsuha kysyi hieman yllättyneenä. Luulis, että Ryuichi ois ollu monen kanssa...Wow... Tatsuha ajatteli kuulemastaan yllättyneenä. Tatsuha ajatteli asiaa enemmän ja se sai Tatsuhan kasvoille virneen. Kerta Ryuichi on ollut yhden kanssa...Niin onkohan se vielä neitsyt? Vähänkö olis....Ahhh... Tatsuha ajatteli virnuillen.
"Joo joo, tanssia." Tatsuha sanoi ja odotti Ryuichia, pitäen kättä vakaasti laulajaa kohti. Siinä hetkessä kun Tatsuha kiskasi Ryuichin ylös, sai Tatsuhan haluamaan Ryuichia enemmän. Ajatus Ryuichin neitsyydestä, alkoholi systeemissä ja kädestä pito vain pakkautuivat yhteen ja loivat himoavan tunteen. Tatsuha puri huultansa ja kääntyi tanssilattiaan päin. Ei...Mä en voi... Tatsuha ajatteli ja ryhtyi kävelemään tanssilattiiaa kohti kiskoen Ryuichia mukanaan.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 7, 2007 20:09:55 GMT 3
Ryuichi nyökytteli päätään Tatsuhalle ja meni edelleen noloksi asiasta. "Vain kerran." hän toisti tämän sanat vakuuttavaan sävyyn. "En halunnut pettyä toiste." hän sanoi kääntäen katseensa pois. "Ei kannata olla niin hämmentynyt." vokalisti huomautti Tatsuhalle. Hän kääntyi uudelleen Tatsuhaan päin ja huomasi virneen tämän kasvoilla. "Virne?" hän kysyi vuorostaan itse nyt hämmentyneenä. Hän ei voinut kuin kuvitella mitä Tatsuhan virne piti sisällään, ja toivoi ainakin ettei osunut ajatuksissaan oikeaan. Eheh... Tatsuha olet likainen! hän naurahti mielessään. Ryuichi suunnisti Tatsuhan kiskomana itsensä tanssilattialle melkeimpä vastustelevaan sävyyn. Miksi minä jännitän näin paljon tanssimista? Sehän on vain Tatsuha! Ei se ole vain Tatsuha! Tatsuha on suudellut minua.. ei se ole vain Tatsuha! Haluan tanssia hänen lähellään.. en vain halua tehdä virhettä.. hän panikoi. Tanssilattialle päästyä vokalisti yksinkertaisesti vain pyöeähti ympäri sulavasti musiikin tahdissa. Pelkkä musiikki sai hänet sille tuulelle kuin hän olisi ollut lavalla esiintymässä. Tatsuhaan päin Ryuichi antoi odottavaisen silmäyksen, ja hetken päästä hän jo itse tanssi musiikin mukana. Valkoinen toppi hehkui tanssilattian eri valoissa kun Ryuichi keikutti lanteitaan ja ylävartaloaan sulavasti musiikin tahdissa. Hän unohti heti hetki sitten kokemansa ajatukset, antoi vain musiikin viedä, ja tunsi olonsa itsevarmemmaksi. Tanssilattialla hänestä tihkui suorastaan samat piirteet kuin lavalla ja se oli huomiota herättävää, samalla upeaa ja seksikästä. //Hahaa! Ryuichi pääsi vähän tanssimaan!//
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 7, 2007 20:23:42 GMT 3
// Ahhh....Valkonen toppi...Tanssilattia....Mmhh.. *nose* // "Niinku mä sanoin virnuilu on mun juttu." Tatsuha sanoi ekaksi virnistäen ja sen jälkeen nauraen. Tajuaakohan Ryuichi mille mä virnuilen? Mustahiuksisen päässä kävi nopeasti kysymys, mutta tämä ei jäänyt kummemmin ajattelemaan asiaa koska tanssilattia kutsui. Tanssilattialle päästyään, mustahiuksinen ryhtyi tanssimaan. Tatsuhan tanssiminen ei aluksi ollut niin keskskittynyttä, koska tämän huomio meni Ryuichin seksikkääseen tanssintaan. Ahh...Ryuichi näyttää niiiiiiin...Mmhh....Miten mä voin vastustaa Ryuichia? Tatsuha ajatteli ja tanssahti hiukan lähemmäksi Ryuichia. Tatsuha koki vaikeuksia hillitä itseään, sillä tämä halusi koskettaa Ryuichia niin pahasti. Kuitenkin Tatsuha hillitsi itsensä ja päätti keskittyä tanssintaan ja yleiseen hauskanpitoon. "Sähän osaat tanssia yhtä hienosti ku laulaa." Tatsuha sanoi kohdellen Ryuichia. Tatsuhan omaa tanssimista pysytyi kuvailla myös vietteleväksi, sillä Tatsuha oli hurmannut monet naiset tanssilattialla. Kuitenkin mustahiuksisen mielestä Ryuichin tanssi oli enemmän puoleensavetävä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 7, 2007 21:04:23 GMT 3
Ryuichi kääntyi ympäri Tatsuhaan päin ja katsoi tämän liikkeitä lavalla. Tatsuha tanssii.. niin upeasti. Yrittääkö hän vietellä minua? Ryuichi ajatteli sillä hetkellä tyynenrauhallisesti. Hän tunsikin tanssiessaan olonsa hyvin itsevarmaksi, juuri samankaltaiseksi kuin lavalla. Hän ei ollut niin ujo, eikä nolostunut, ainakaan helposti.
"Musiikki vie vain mukana." vokalisti hymyili, nosti kätensä ilmaan ja keinui musiikin mukana yhä sulavammin. "Sinun liikkeet on varsin.. viettelevää sorttia." hän sanoi katsoen Tatsuhaa kulmiensa alta hymyillen itsevarman oloisena. Ryuichin puheet vaikuttivat päällekäyviltä, ja hän rupesi itsekin miettimään mitä oli sanonut. Tanssia hän ei lopettanut ollenkaan, tuskin silloinkaan kun biisi vaihtui seuraavaan. Hän halusi tanssia nyt jopa itse Tatsuhan lähellä, myös hitaampia biisejä. Vokalisti piti hitaita biisejä romanttisina, ja läheisinä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 7, 2007 21:18:31 GMT 3
"Niin vie." Tatsuha sanoi tanssien. "Ai onko?" Tatsuha kysyi virnistäen. Kerta Ryuichi huomas sen...Ja sano vielä siitä...Hmm...Onnistuukohan mun viettelevä tanssi? Emmä kyl mitenkää tahallaan...Äh mitä mä kiellän...Tietenki mä tanssin tahallani niin.. Tatsuha ajatteli pyörrähtäen. Tatsuha toivoi, että menevän musiikin jälkeen tulisi myös sitä hitaampaa sorttia. Se olisi vain parempi syy päästä lähelle Ryuichia, tosin Tatsuha ei tiennyt mitä laulaja ajattelisi siitä. Se saattaisi olla liikaa muille baarissa.
Tatsuhan tanssiessa hänen katseensa helposti eksyi Ryuichin silmistä tämän rintakehälle. Ryuichin toppi näytti hänen päällään älyttömän hyvältä ja viel kaikki liikkeet mitä Ryuichi teki, aina sai nähtävän paremmaksi. Aina kun mustahiuksinen sattui vilkasemaan Ryuichin vatsaa tai rintakehää, häntä vain himotti entistä enemmän. Ehkä tämän takia Tatsuha läheni laulajaa pikkuhiljaa "viettelevillä" tanssiliikkeillään.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 7, 2007 21:41:19 GMT 3
Ryuichi nyökkäsi päätään sen merkiksi että tarkoitti Tatsuhan tanssin olevan viettelevää. Normaalisti hän ei uskaltaisi sanoa sanaakaan siihen suuntaan, tai lipsauttaisi sen vahingossa, ja hän oli vähän helpottunut kun pystyi sanomaan sen nyt nolostumatta. "Yllätinkö Tatsuhaa tällä piirteellä?" hän mietti, vaikka ei uskonut sitä. Ryuichi otti askeleen lähemmäs Tatsuhaa ja tanssi biisin loppuun asti kova meno päällä. Hän vilkuili sivuilleen välillä, huomasi kuinka jotkut ihmiset vilkuilivat heidän suuntaansa ja kuiskailivat keskenään. Hän ei välittänyt yhtään, nautti vain olostaan ja olisi iskenyt jopa silmää, jos ei olisi ollut niin hämärää.
Ryuichi tunnisti juuri alkavan biisin, ja tiesi sen olevan hidas. Hän oli kuullut sitä soitettavan monessakin paikassa. Lukevatko dj:t ajatuksia? vokalisti mietti pysähtyen paikalleen kappaleen alkuun. Hän kääntyi katsomaan Tatsuhaa, ja halusi kietoutua tämän ympärille. Hän katsoi liu'utti katsettaan Tatsuhan vartaloa pitkin, pysyen yhä paikallaan. Biisi ei ehtinyt alkaa edes kunnolla, kun Ryuichi otti jo pari varmaa askelta lähemmäs Tatsuhaa. "En pane pahitteeksi nyt." hän kuiskasi hymyillen lempeästi Tatsuhalle. "Tanssin kanssasi nyt." hän kuiskasi perään ja kietoi arasti kätensä toisen ympärille, painoi päänsä tämän rintakehälle ja sulki silmänsä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 7, 2007 21:47:05 GMT 3
Biisin vaihtuessa, mustahiuksinen hymähti. Tatsuha miltei heti tunnisti biisin hitaaksi. Haluukohan Ryuichi tanssia hitaan mun kanssa? Tatsuha mietti ja katsoi kun ihmiset joukossa alkoi kiinnittyä toisiinsa. Mustahiuksinen katsoi sitten Ryuichiin ja yllättyi hieman kun laulaja läheni häntä. Yhtäkkiä Ryuichi olikin kietoutunut Tatsuhan ympärille. "...Ryuichi..." Tatsuha kuiskasi ja kietoi sitten omat kätensä laulajan ympärille. Ryuichi on paljon rohkeempi...Ehkä se johtuu kans alkoholista...Mutta...Wow...Tanssin hitaita Ryuichi Sakuman kanssa....Sakuma Ryuichin kanssa.... Tatsuha ajatteli hymyillen pienesti ja sitten sulki silmänsä. Biisi oli ihana ja läheisyys oli vielä ihanempaa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 8, 2007 1:06:20 GMT 3
Ryuichi keinui Tatsuhan kanssa hitaasti musiikin tahdissa. Hän halusi sulaa Tatsuhaan kiinni, niin ihana tunne se oli. Tatsuha... oletko tosiaan näin ihana? hänen ajatuksissaan pyöri vain Tatsuhan lämpö, tämän läheisyys.. kaikki tuntui tässä niin upealle ja Ryuichin tunteet olivat voimakkaasti enemmän sitä mieltä.
Ryuichi kuunteli kuinka hidas biisi läheni vain loppuuaan, mutta hän piti vain kiinni Tatsuhasta puristaen kätensä tämän paidan kankaaseen tiukasti. "Tatsuha... mikä sai minut pitämään sinusta?" vokalisti kuiskasi hiljaa, ei ollut varma kuuliko Tatsuha edes koko kysymystä. Ryuichi avasi silmiään hieman nähdäkseen mitä ympärillä tapahtui, ja hän huomasi vain kuinka heitä katsottiin edelleen, nyt yllättyneemmin kuin aikaisemmin. En välitä teistä... en nyt ollenkaan. hän ajatteli sulkien silmänsä taas ja veti syvään sisäänsä Tatsuhan tuoksuja.
Ryuichista tuntui kuin he olisivat olleet tanssimassa vain kahdestaan, vaikka ympärillä parit pyörivät hiljaista ympyrää keinuen musiikin mukana. Hidas biisi oli vetänyt mukaan myös keski-ikäisiä pareja, mutta Ryuichi ei huomannut niitä. Hän tunsi ympärillään vain Tatsuhan lämmön.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 8, 2007 21:40:30 GMT 3
Miten mä pääsin näin lähelle Ryuichia yhen päivän aikana? Tatsuha kysyi itseltään ja ihmetteli toden teolla minne asti hän oli päässyt. Mustahiuksinenhan tanssi idollinsa kanssa, Ryuichi Sakuman kanssa! Toisaalta, vaikka Tatsuha nautti läheisyydestä hän silti tuntui kaipaavan enemmän. Mustahiuksinen koki vaikeuksia olla koskettelematta Ryuichia. Hänen teki usein mieli liuttaa käsi paidan alle, tai liuttaa se takapuolelle tai jotain vastaavaa. Tatsuha päätti tehdä asialle jotain, joten hän ryhtyi silittelemään Ryuichin selkää käsillänsä. Tatsuha kuitenkin varoi, ettei hän menisi liian alas sillä se olisi saatannut häiritä Ryuichia, vaikka idea olikin mahtava.
"Hmmh?" Tatsuha mumahti kysyvällä sävyllä kun Ryuichi kuiskasi jotain. Mitäköhän Ryuichi sano? Kuulisin ellei tää biisi sois... Tatsuha mietti ja hitaita ajatellen, hänelle tuli mieleen hidas versio sleepless beautysta. Se olisi Tatsuhalle unelma jos se biisi soitettaisiin ja hän saisi tanssia sen Ryuichin kanssa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 9, 2007 0:02:52 GMT 3
Ryuichi värähti kun Tatsuha alkoi silittää hänen selkäänsä. Silittely oli ihanaa, hellää ja samalla Ryuichille niin arkaa. Hän halusi puristaa Tatsuhan itseensä, mikä kuvastuikin hänen käsiensä nyrkkiin puristamisella ja pienellä henkäyksellä. Vokalisti kiehnäsi hetken päätään varovasti Tatsuhan rintakehää vasten ja avasi silmänsä, sulki ne hetken kuluttua uudelleen.
Musiikin välistä Ryuichi saattoi kuulla Tatsuhan kysyvän mumahduksen. Hän ei vastannut siihen mitään, hymyili vain itsekseen pienesti. Kuinka saatoit tehdä minulle näin Tatsuha? Nyt en halua päästää irti.. pysy siinä. hän ajatteli keinuessaan musiikin tahdissa, nuuhki jälleen Tatsuhan tuoksua.
Vokalisti kuuli kuinka hitaan biisin viimeiset sävelmät soivat kaijuttimista, musiikki hiljeni uhkaavasti loppua kohden, ja Ryuichi näki parhaakseen irroittaa kätensä puristuksen Tatsuhan paidasta. Biisin loppuessa Ryuichi irrotti arasti kätensä kokonaan Tatsuhasta, irroittautui tämän otteesta sen verran, että pystyi katsomaan tätä silmiin. Hän hymyili hieman kallistaen päätään. Kiitos. hän kiitti Tatsuhaa mielessään. Edes nopean biisin alkamisella ollut mitään vaikutusta Ryuichiin, hänen katseensa vain oli täysin liimautunut Tatsuhan tummiin, lempeyttä hehkuviin silmiin.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 9, 2007 17:07:27 GMT 3
Miks ei Ryuichi vastannu mitään? Vitsit ku en kuullu mitä Ryuichi sano... Tatsuha harmitteli. No ihan sama...Sentään saan olla näin lähellä Ryuichia.. Tatsuha ikäänkuin lohdutti itseään ja sulki silmänsä. Ilmassa pystyi havaita lämpimän tunnelman. Sen loi musiikki ja läheisyys tanssilattialla. Tatsuha toivoi, että biisi ei koskaan loppuisi vaikka se selvästi teki loppuaan. Tuntuukohan Ryuichista yhtä läheiseltä ku multa? Tatsuha mietti ja toivoi tosiaan, että hän ei ollut ainut joka tunsi lämmintä ja läheistä tunnetta.
Biisin loputtua Tatsuha irrottautui Ryuichista hitaasti ja vastahakoisesti. Vastahakoisuus ei kuitenkaan näkynyt mustahiuksisen kasvoilla. Irrottautumisen jälkeen, Tatsuha itsekkin jäi vaan katsomaan Ryuichia. Miks Ryuichi kattoo muo noin? Tatsuha ihmetteli. "Noh tanssitaan sitte." Tatsuha sanoi Ryuichille pienesti hymyillen ja vaikka Ryuichin silmiin katsominen oli ihanaa, se sai monia katseita tanssilattialla.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 9, 2007 17:26:40 GMT 3
Ryuichi ei halunnut päästää Tatsuhasta irti, mutta toisen irrottautuessa hänen oli pakko. Hän jäi pitelemään käsiään koholleen ja sulki kätensä nyrkkiin. Tanssitaan? Ryuichi häkeltyi hieman, sillä hän itse ei lainkaan pysynyt mukana ajantajussa, ja siinä tilanteessa. Vokalisti kääntyi hitaasti vilkuilemaan ympärilleen, ja huomasi kuinka heitä katsottiin. Kädet tipahtivat hetkessä sivuille kun hän näki ihmisten katseita. Ryuichi vilkaisi myös toiseen suuntaan ja ihmisiä, jotka istuivat juomassa, hän ei nähnyt kuin tuijottavia kasvoja. "Eh.." hän älähti hengähti epävarmana. Epävarmuus kuvastui myös hänen kasvoiltaan.
Vokalisti mietti, kuinka hänen olisi pitänyt ottaa alkoholia enemmän, ennen kuin hän tulisi tanssilattialle, ja varsinkin ennen kuin hän tanssi hitaita, nuoren ihmisen kanssa, joka sitäpaitsi edusti samaa sukupuolta kuin hän. Hän oli tajunnut asian liian myöhään, ja epävarmuus alkoi vallata häntä enemmän. Ihmiset olivat jo unohtaneet, kuinka Ryuichi ja Tatsuha hetki sitten olivat lähellä toisiaan, jatkoivat tanssiaan ja seurustelua keskenään pöydissä.
Ryuichi vilkuili vielä ihmiset läpi ja painoi sitten katseensa. Voiko tämä aina mennä näin? Miksi en saa itseäni irti Tatsuhasta? Miksi en tajua? hän ajatteli yritti hengittää syvään. Ryuichi... eikö se ole ihan normaalia tykätä jostain ihmisestä? Eikö se muka ole? Onko normaalia että olisin pojan kanssa? Onko se normaalia, koska Tatsuha on nuori? hänen mieleensä tulvi ajatuksia, jotka olivat hyvin epävarmoja. "Pitäisikö minun vain tanssia?" hän kuiskasi ääneen, vilkuili hiustensa alta Tatsuhaa ja otti askeleen tätä kohti.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 9, 2007 17:41:38 GMT 3
Tatsuha ihmetteli kun Ryuichi ei regoinut mitenkään hänen puheeseen. Mikä Ryuichille tuli? Tatsuha ajatteli säikähtäneenä. "Ryuichi, onks kaikki kunnossa?" Tatsuha kysyi huolestuneen ilmeen kanssa. Ajatteleekohan Ryuichi tota hitaasti tanssimista ja se jotenki järkytty? Voi ei....Apua...Mitä mä tein...Tai no Ryuichi sen teki, mutta mä en estäny ja... Tatsuha ajatteli hätiköivästi. Tatsuhan suurin pelko oli, että he etenisivät liian lujaa ja Ryuichi hämmentyisi. Tai no, ei nyt voinut mitään vielä sinne suuntaan vihjata, mutta yleisesti sanottuna mustahiuksinen pelkäsi menettävänsä Ryuichin. "Mitä sä sanoit?" Tatsuha kysäsi säpsähtäen ajatuksistaan ja häntä harmitti kun hän ei taaskaan kuullut mitä Ryuichi sanoi. Miks Ryuichi kuiskii? Kai se tajuu, että en voi kuulla ellei se kuiski korvaan.. Tatsuha ajatteli ja katseli Ryuichia.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 9, 2007 17:54:00 GMT 3
Ryuichi nosti katseensa kunnolla Tatsuhaan ja hymähti. "Puhuin itsekseni." hän naurahti perääntyen askeleensa takaisin päin. "Mutta kaikki on hyvin.. Minä vain.. kun ihmiset katsoivat meitä." hän sepitti jotain ja korjasi kasvoilleen hölmön hymyn. Minun pitää kai vain tottua ajatukseen... pitää tottua siihen, että tällaista tulee... hän ajatteli, ja muisteli Tohman aikaisempia sanoja. Vaikeaa se on, tiedän Tohma.. hän piti kasvoillaan edelleen hymyn.
Ryuichi tajusi, että he olivat koko sen ajan vain seisoneet paikallaan tanssilattialla, herättäneet vielä enemmän huomiota. "Äh, ei me voida koko iltaa vallata tanssilattiaa seisomalla." hän muistutti, ja teki pari liikettä musiikin tahdissa. "Parasta tehdä kuten ehdotit.. tanssia." hän naurahti teki uudelleen pari liikettä musiikin tahdissa, kunnes liikkui uudelleen täysin sen mukana. Ryuichi katsoi koko ajan Tatsuhaa ja nautti jälleen täysin voimin.
Kyllä tähän ajatukseen tottuu.. en ole ainoa joka liikkuu miehen kanssa. hänen ajatuksissaan pyöri Shuichi ja Eiri. Olivathan hekin yhdessä, olleet jo kauan. Aluksi kaikki oli mediahässäkkää, mutta kansa tottui ajatukseen ja lehdistö jätti heidät rauhaan. Kai minunkin kohdalla kävisi niin. hän ajatteli hymyillen. Anteeksi Tatsuha.. olen välillä hankala.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 9, 2007 18:01:35 GMT 3
"Okei...Onhan kaikki kunnossa?" Tatsuha sanoi ja kasvoilla oli selvästi huolestunut ilme. Sentään Ryuichi sanoi jotain...Sil varmaa liikkuu kaikenlaisia ajatuksia päässä... Tatsuha ajatteli ja häntä hieman kadutti kaikki mitä hän oli tehnyt Ryuichille. Tatsuhasta tuntui, että se oli hänen vika että Ryuichi oli niin hämmentynyt. Kuitenkin kun Ryuichi ryhtyi puhumaan ja hymyilemään, niin Tatsuhan harteilta katosi taakka. "Jooh." Tatsuha sanoi hymyillen ja ryhtyi itsekkin tanssimaan. Mikäköhän Ryuichille tuli? Tatsuha mietti tanssiessaan ja hänestä oli mukava nähdä Ryuichi taas hymyilemässä. Sillä hymy sopi niin hyvin laulajan kasvoihin.
Nopea biisi läheni loppuaan ja Tatsuhan mielestä oli aika poistua tanssilattialta. "Mentäskö juomaan? Tässä tulee aika kuuma tanssiessa." Tatsuha ehdotti Ryuichille ja vaikka he eivät olleet tanssineet kauan, niin oli mustahiuksiselle kerennyt tulla jo hieman kuuma.
|
|