|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 9, 2007 18:23:17 GMT 3
Ryuichi huomasi Tatsuhan huolestuneen ilmeen, mutta itse hän hymyili. "Kaikki on ihan kunnossa. Minut vain pisti miettimään... Mutta ei se ole mitään." hän selitti Tatsuhalle tanssiessaan. "Älä siitä siis murehdi. Mitään väärää et sentään tehnyt." hän hymähti lauseensa loppuun. Ryuichille tuli sellainen olo, että hän olisi voinut pyöriä tanssilattian poikki ja sitä ympäri, mutta jätti ajatuksensa sikseen.
Vokalisti vilkaisi Tatsuhaan biisin loppuessa. "Älä väitä että sinulla on hiki! Emmehän ole tanssineet edes kauan." Ryuichi naurahti. "Näytä minulle mihin sinusta on tanssilattialla." Ryuichi tavallaan kuin haastoi Tatsuhan. Hän itse oli tottunut monen tunnin taukoamatta hyppimiseen, tanssimiseen ja laulamiseen. Vokalisti hymyili ilkikurisesti seuraavan biisin alkaessa kohotti toista kulmaansa vähän. "Sinä et lyö minua tässä lajissa." hän innosti Tatsuhaa hieman ivallisella tavalla, kehuskelemalla itseään.
En uskonut haastavani Tatsuhaa. Toivottavasti hän tosiaan kestää pyörityksen eikä pyörry. hän mietti ryhtyessään tanssimaan musiikin tahdissa kuten oli aikaisemmin tehnyt. Hän jatkoi yhä sulavia liikkeitään ja pyöritteli käsiään taidokkaasti musiikin ja kehonsa mukana.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 9, 2007 18:29:15 GMT 3
"Hmh." Tatsuha mumahti ja virnisti. Ryuichi haluaa tanssia lisää...Ja vielä haastaa mut..Noh Ryuichi on ehkä hyvä laulaa, mutta en tiedä onko parempi tanssimaan...Hyvältä kyllä liikkeet tähän mennessä näyttänyt.. Tatsuha mietti. "Tanssitaan sitte." Tatsuha sanoi ja muutti virneensä pikemminkin hymyksi. Tatsuha keskittyi nytten tanssiin enemmän, ihan vain saadakseen Ryuichin vakuuttuneeksi. Sillä Ryuichihan haastoi mustahiuksisen ja olisi ollut tyhmää, jos tämä ei olisi tehnyt mitään erikoisempaa. Tanssiessaan keskittyneemmin Tatsuhan teki kamalasti mieli osoittaa itsenään vielä enemmän Ryuichille. Tatsuhan "erikoisuus" oli läheinen tanssi, mutta Tatsuha pidätteli itseään siinä, sillä se olisi saattanut olla liikkaa Ryuichille. Kerta me tanssitaan kunnolla, niin hikoillaan ja...Mmmhh...Pitää kattoa Ryuichia.. Tatsuha sanoi ja ryhtyi katselemaan Ryuichia tarkkaavaisesti.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 11, 2007 19:43:11 GMT 3
Ryuichi naurahti tyytyväisenä, kun Tatsuha suostui tämän haasteeseen. "Äläkä hikoa heti niin ettet voi tanssia." hän muistutti Tatsuhaa. Ryuichi pyörähti ympäri toisen jalkansa varassa. Hänen jalkojen työ oli taidokasta, sillä jalat oli ne, mitä Ryuichi eniten tarvitsi lavalla ollessaan. "Pistä parastasi!" hän huusi, keskittyi heti biisiin ja liikehti sen mukana. Ryuichi taivutti selkäänsä taaksepäin, ja lainelevalla liikkeellä musiikin tahdissa hän suoristi selkänsä.
Ryuichi keinutteli lanteitaan sulavasti nopean musiikin tahdissa, ja heitteli päätään puolelta toiselle antaen hiusten vain sotkeutua kasvojensa eteen. Hänen käsien liikkeet kasvojen lähettyvillä oli taidokasta ja jalat kulkivat taidokkaasti mukana. Lopputulos oli hyvin vaikuttava, ja Ryuichi keräsikin katseita osakseen, osittain siksi että hän oli kuuluisa osittain siksi, että liikkeet olivat taidokkaat. Tatsuha tanssii upeasti. Hänen liikkeet on mahtavia. Ryuichi tuumasi kun kääntyi katsomaan Tatsuhaa. Hyvin vakuuttavaa. Tatsuha tosiaan keskittyy tanssiin. hän väläytti kasvoilleen hymyn kun huomasi Tatsuhan katselevan häntä.
Biisi loppui ja kesti hetken ennen kuin seuraava alkoi. Ryuichi hivuttautui hieman lähemmäksi Tatsuhaa, jotta he pystyivät vaihtamaan sanaa. Toisaalta Ryuichi halusi nähdä Tatsuhan liikkeet lähempää. "Alkaako tulla hiki?" Ryuichi virnisti, sillä hänellä itsellään ei ollut hikoilemisesta tietoakaan. "Se jonka liikkeet ensin näyttävät väsyneiltä on jo hävinnyt." hän naurahti kun seuraava biisi alkoi soida kaijuttimista. "Mutta pelkästään se ei tee kummastakaan voittajaa. Katsotaan mitä tästä tulee." hän sanoi ryhtyessään tansimmaan uudelleen. Hän tunsi olevansa lähellä Tatsuhaa tanssiessaan, vaikka toisaalta heidän välissään oli parin metrin rako. En haluaisi ottaa tätä haasteena. vokalisti ajatteli katsoen Tatsuhaa. Hän päätti ivallinen virne kasvoillaan, että loppujen lopuksi tanssiminen ei ollut haaste, se oli Ryuichille silmänruokaa. Tatsuha ei saa tietää.. hän ajatteli, tuumien lisäksi oliko Tatsuhallakin jonkinlaisia taka-ajatuksia. Hän itse päätti lähteä lavalta kun oli saaut tarpeekseen, ja nauraa vain koko asialle.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 11, 2007 20:01:03 GMT 3
"Joo." Tatsuha sanoi ja keskittyi tanssiin. Tatsuha yleisesti tanssi taidokkaasti, tämä hallitsi jalat, lantion ja kädet mainosti. Tatsuha tiesi, että tanssin kanssa harjotus teki mestariksi ja mustahiuksinen oli kerennyt harjotella paljon vaikka ikää ei ollutkaan niin paljon kun Ryuichilla. Tatsuha oli vain usein käynyt baarissa, tanssinut ja tanssinut lähellä ja lopuksi tanssinut lakanoiden välissä. Joten kyllä, Tatsuhalla oli jonkinlaista kokemusta ja taitoa kaikenlaisessa tanssimisessa. Tatsuha itse kyllä piti läheistä tanssimista erikoisuutenaan ja lakanoiden välissä tanssiminen oli omaa luokkaansa.
Tatsuha oli myös oppinut olla hikoamatta heti, sillä hikoaminen oli väsymyksen merkki vaikka se saattoi näyttääkkin syötävän hyvältä mustahiuksisen ihossa. Eli mustahiuksinen oli päättänyt tanssia parastaan, mutta ei kuitenkaan täydellisesti parastaan. Tatsuha virnisti kun Ryuichi läheni mustahiuksista. "Hiki? Hmm.." Tatsuha sanoi ja nuolasi nopeasti ylähuultansa, ihan vain kiusatakseen Ryuichia. "Ei vielä." Tatsuha virnisti ja tanssi hieman lähemmäksi Ryuichia. Kumpa Ryuichi alkais hikoilemaan...Mut Ryuichi on varmaa siihen mennessä hikinen ku me lähetään tanssilattialta...Sillon juodaan vähäsen...Istutaan syrjemmässä...Mä vähän lähenen Ryuichia...Mmmhh... Tatsuha haaveli ja katseli Ryuichin vartaloa. "Juu..Sovitaan niin." Tatsuha sanoi ja mietti miten voisi maustaa tanssimistaan. Ehkä mä voisin tehä sen...Sit jos se härnää Ryuichia niin..Mä syytän sit kisaa... Tatsuha ajatteli virnistäen. Tatsuha päätti sitten pistää suunitelmansa toimintaan. Tatsuha tanssi Ryuichiin kiinni. "Kilpailua ajatellen tässä on mun erikoisuus." Mustapää sanoi Ryuichille virnistäen ja asetti kummatkin kätensä Ryuichin kyljille. Tatsuha keikutteli lantiotansa sulavasti ja kädet liikkuivat Ryuichin kylkeä ylös päin ja alaspäin.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 11, 2007 20:40:30 GMT 3
Ryuichi huomasi kuinka Tatsuha nuolaisi ylähuultaan ja lisäksi tanssi vain lähemmäs häntä. Hän yritti olla reagoimatta asiaan ilmeillä, vaikka pakostakin hänen kasvoilleen nousi hieman hämmentynyt hymy. Mitä Tatsuha aikoo? hän ajatteli katsoen toisen liikkeitä kun tämä tanssi. Hän lakkasi ajattelemasta asiaa ja yritti vain antaa musiikin mennä ja viedä hänet mukanaan.
Ryuichi häkeltyi, muttei lakannut tanssimistaan, vaikka Tatsuha tanssikin nyt kiinni hänessä. Mitä ihmettä oikein teet Tatsuha? hän kysyi ja silmäili Tatsuhan kasvoja ja silmiä nähdäkseen mitä tämä piti mielessään. Tatsuhan silitellessä vokalistin kylkiä, tämä sulki automaattisesti silmänsä, sillä tunne oli niin ihana ja valtasi koko Ryuichin kehon. Hän kallisti päätään taaksepäin pitäen silmiään edelleen kiinni, mutta jatkoi edelleen tanssimista. Kosketus vain oli niin hellä, eikä Ryuichi ollut kokenut mitään sellaista tanssiessaan aikaisemmin.
"T-tatsuha sinä.." vokalisti lopetti puhumasta, sillä hän pelkäsi päästävänsä huokauksen tai vastaavaa. Jos Ryuichi olisi halunnut, hän olisi pyytänyt Tatsuhaa lopettamaan sillä ihmisiä oli heidän ympärillään, mutta hän ei silti halunnut. Tiedätkö sinä että en ole koskaan kokenut mitään tällaista? Tatsuha tiedätkö? hän ajatteli suoristi päätään ja yritti katsoa Tatsuhaa silmiin, mutta hänen omansa ummistuivat jälleen kiinni. Ryuichi puri huultaan, jotta pystyi pitämään itsensä paremmin kasassa, ja hiljaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 11, 2007 20:59:31 GMT 3
Tatsuha oli elementissään. Mustahiuksinen rakasti tanssia jonkun lähellä ja nyt tilanne oli parempi sillä hän tanssi Ryuichin kanssa. Ryuichia ei vaan voittanut mikään yhden illan nainen, sillä Ryuichi oli Ryuichi. Ihanaa...Ryuichi ei estä muo...Ja Ryuichin kyljet...Niin...Pienet ja mmhh.. Tatsuha ajatteli ja ajatusten seuraksena hän halusi vaan entistä lähemmäksi Ryuichia. Tunnelmakin kävi vain entistä kiihkeämmäksi.
Ryuichin kutsuessa Tatsuhaa nimeltä, musthiuksinen virnisti. Nyt vois...Mennä lähemmäks. Tatsuha ajatteli ja meni hiukan lähemmäksi Ryuichia. Väliä ei ollut enään paljon ja jos Tatsuha olisi mennyt lähemmäksi tanssitilaa ei varmaankaan löytyisi. Tatsuhan kädet olivat siirtyneet kyljiltä selälle. Kädet silittivät selkää ylös ja alas, mutta ei vielä niin alas. Tatsuha siirsi päänsä lähelle Ryuichin korvaa. "Niin...Ryuichi?" Tatsuha sanoi lievästi hengästyneellä äänellä ja sitten hän siirtyi Ryuichin kasvojen eteen, yrittäen saada katsekontaktia laulajan kanssa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 11, 2007 22:11:40 GMT 3
Ryuichi hengitti kiivaammin kuin aikaisemmin, ja hän tunsi kuinka sydän alkoi jyskyttää nopeammin. Tatsuhan tullessa vielä lähemmäs, Ryuichilla alkoi olla tukalat paikat, sillä hän alkoi tuntea ihanan läheisyyden nyt myös kummallisen ahdistavana. Hän avasi silmänsä katsoen Tatsuhan kasvoja anovasti ja puri yhä huultaan. Hän halusi lopettaa tanssimisen, muttei uskaltanut etteivät ihmiset alkaisi tuijottaa. Ryuichi siis pysyi edelleen rytmissä mukana, ja yritti kehollaan näyttää, että ei pistänyt pahakseen läheisyyttä.
Kädet vokalistin selällä tuntuivat liikkuvan niin sulavasti ja taidokkaasti, että Ryuichi aivan ihmetteli kuinka Tatsuha osasi jotain sellaista. Hän puristi silmänsä kiinni kun kuuli Tatsuhan kuiskaavan hänen korvaan jotain. Heti Ryuichi avasi suunsa henkäisten äänekkäästi. Hän oli epäonnistunut yrityksessään olla näyttämättä Tatsuhalle että piti tämän kosketuksesta, ja nautti siitä.
"Minulla on.." hän puri huultaan hetken. "Epämukava.. olo." hän sai sanotuksi ja katsoi Tatsuhaa suoraan silmiin. Vokalisti ei kuulostanut kovin vakuuttavalta sanoissaan, mutta hänen ilmeensä oli epävarma, vaikkakin tarkkaan katsottuna näki kuinka Ryuichi oli nauttinut koko ajan. Ryuichi kuuli kuinka biisi lakkasi, ja hän jäi tuijottamaan Tatsuhaa hämmentyneenä. Hän piti käsiiän ylhäällä rintakehän vierellä, ummisti hieman silmiään. En minä... minähän kuulostan haluavan että Tatsuha lopettaa. En minä.. hän mietti avasi suunsa sanoakseen jotain.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 11, 2007 22:22:28 GMT 3
Tatsuha hymähti kuullessaan Ryuichin henkäsyn. Toihan on merkki...Selvä merkki... Tatsuha ajatteli virnistäen. Tatsuha keskittyi sulvaviin liikeisiinsä ja mustahiuksinen hillitsi itsensä olla koskematta Ryuichin takapuoleen. "Hmmh...Ai sä et...Pidä tästä?" Tatsuha kysäsi kiihkeällä äänellä ja vaikka Tatsuha oli kauheasti estellyt itseään, niin nyt hän liutti kätensä Ryuichin takamukselle. Ah...Niin ihana takamus...Mmmh...Pliis Ryuichi vaikka sulla on epämukavaa...Älä estä muo.. Tatsuha toivoi ja teki uudenlaisen liikken. Liikkeessä Tatsuha meni hieman alemmaksi ja puristi Ryuichin takamusta. Sitten Tatsuha nousi takaisin ylös ja kädet valuivat selkää pitkin ylöspäin. Tän jälkeen et voi kieltäytyä... Tatsuha ajatteli virnistäen.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 11, 2007 23:05:11 GMT 3
"Eh.. e-ei se.." Ryuichi takelteli jotain, mutta ei saanut sanotuksi mitään. Hän tunsi kuinka Tatsuha liu'utti kättään vain alemmas hänen selkäänsä ja takamukselle. Hän värähti Tatsuhan kosketuksesta ja katsoi tätä jo hieman pelokkaana, hän tarrasi kiinni Tatsuhan olkapäihin. "Tatsuha!" Ryuichi henkäisi kovaan ääneen ja hän painautui Tatsuhaan tukahduttaakseen muut huutonsa.
"Mennään pois... tanssilattialta." vokalisti pyysi ja nosti katseensa Tatsuhaan. Hän työnsi itseään irti Tatsuhasta. Hän ei uskonut että tanssista tulisi niin läheistä ja kiihkeää. Tämä oli siis Tatsuhan erikoisuus? Päästä minuun kiinni? hän ajatteli katsoen uudelleen Tatsuhaa. Se että hän irrottautui Tatsuhasta sillä tavalla ei meinannut etteikö Tatsuha saisi tehdä mitään, hän vain halusi nopeasti pois, omaan syrjäiseen sohvanurkkaan. Hän halusi jutella Tatsuhalle ja tehdä selväksi asioita, jos vain uskaltaisi.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 11, 2007 23:19:01 GMT 3
Tatsuha hätkähti Ryuichin huutaessa mustahiuksisen nimeä. Eikä...Ryuichi ei tykkää...Ja mä en kuunellu..Mun ei olis pitäny...Eikä.. Tatsuha ajatteli harmistuneena ja lopetti tanssimisen. "Mennään sitte." Tatsuha sanoi ja mietti mitä Ryuichi aikoisi tehdä kun he pääsisivät pois tanssilattialta. Lähteekö Ryuichi sit pois? Voi ei...Miks... Tatsuha katui tekojansa ja hän tiesi nyt, että hänen olisi pitänyt pidättää itsensä erikoisuudestaan.
Tatsuha ryhtyi kävelemään pois tanssilattialta, mustahiuksinen ei uskaltanut ottaa Ryuichin kädestä kiinni, joten tämä toivoi, että Ryuichi tulisi perässä. Tyhmä minä.. Tatsuha harmitteli käytöstään kävellessään pois tanssilattialta. Tanssilattialta pois päästyään, Tatsuha kääntyi ympäri ja katsoi Ryuichiin.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 8:48:31 GMT 3
Ryuichi jäi seisomaan hetkeksi paikalleen, kun Tatsuha vain lopetti irrottautui hänestä ja hetken mietittyään vain lähti. "Tatsuha..." Ryuichi lausui toisen nimen hiljaa. Häntä harmitti oma käytöksensä, vaikka hieman helpottunut hän oli, koska hetki sitten tanssittu tanssi oli hänelle uutta.
Ryuichi lähti nopeasti Tatsuhan perään, ja huomasi kuinka toinen kääntyi katsomaan häntä. Loukkaantuiko Tatsuha? hän ajatteli tarkkaillessaan Tatsuhan ilmeitä. Mitä minä teen? Tatsuha en tarkoittanut... vokalisti pyöritteli päässään ajatuksia. Hän ei todellakaan halunnut loukata Tatsuhaa, ja sitäpaitsi oli oikeasti pitänyt toisen kosketuksesta.
Ryuichi käveli Tatsuhan eteen ja jäi katsomaan tätä hetkeksi silmiin. Hän laski katseensa Tatsuhan käteen ja mietti uskaltaisiko ottaa siitä kiinni. Ehkä Tatsuha ymmärtäisi asian jos minä otan kiinni... Olisiko parempi jo minä.. jos minä halaisin häntä? ...Ää, Tatsuha en minä tarkoittanut. hän yritti saada selkoa ajatuksilleen, tarrasi sitten Tatsuhaa kädestä, ja kiskoi tämän mukanaan sohvan luokse, missä he jokin aika sitte olivat istuneet. Ryuichin takki näytti olevan edelleen tallella sohvan nojalla, mutta hän ei liiemmin välittänyt siitä. Hän halusi vain saada Tatsuhan ymmärtämään, että hän ei oikeasti tarkoittanut kavahtaa tämän kosketusta.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 16:54:22 GMT 3
Tatsuha katsoi hiljaisena Ryuichin silmiin, yrittäen lukea toisen ajatuksia. Se ei kuitenkaan onnistunut, koska baarissa oli hämärä valo ja Tatsuhalle tilanne oli hieman outo. Miks sä et sano mitään Ryuichi? No...Onneks, että et lähe... Tatsuha ajatteli ja odotti edelleen Ryuichin sanoja. Sanoja ei kuitenkaan kuulunut, mutta Tatsuha hymähti Ryuichin käden nappasusta. Ryuichi haluaa jutella rauhassa? Mistäköhän? Mä luulin, että Ryuichi piti tosta...Mut...Emmä tiedä... Tatsuha mietti hämmentyneenä ja sohvalle päästyään mustahiuksinen istahti.
"Ryuichi..." Tatsuha sanoi siirtäen katseensa käsistänsä Ryuichiin. "Anteeks...Mä vaan..." Tatsuha koitti selittää itseään ja hän koki vaikeuksia löytää oikeita sanoja. Tatsuha teki mitä hän teki monesta syystä, kilpailun takia, halun takia ja tunnelman takia. Tatsuha ei kuitenkaan viitinnyt selittää kokonaan miksi hän teki sen ja millaisen kuvan Ryuichi saisi jos mustahiuksinen sanoisi tehneen sen vain kilpailun takia. Sehän oli vain leikkimielinen, ei niin vakava, että pitäisi toista kosketella.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 17:30:03 GMT 3
Ryuichi ei istunut sohvalle, vaikka olisi kai kokenut olonsa helpommaksi jos olisi istunut. Hän katsoi Tatsuhaa silmiin ja kasvoille nousi hymynkare. "Ei sinun tarvitse pyytää anteeksi." hän yritti saada Tatsuhan ymmärtämään jotenkin. Ryuichi keinui paikallaan pitäen Tatsuhan kädestä kiinni ettei kaatuisi. "En vain ole tottunut tuollaiseen.. varsinkaan julkisesti." vokalisti selitti, katsoi Tatsuhaa ymmärsikö tämä mitä hän yritti selittää. "En minä tarkoittanut loukata... en vain.." hän hiljeni katsoi vain Tatsuhaa hymyillen hieman enemmän.
Ryuichi puristi Tatsuhan kättä lujemmin puristi hetkeksi silmänsä kiinni kerätäkseen rohkeutta. Hän ei kuitenkaan saanut haluamaansa aikaiseksi, joten istahtaminen Tatsuhan viereen oli vain parempi vaihtoehto, ja sen hän toteutti. "Tatsuha.. e-en voi kieltää sitä ettenkö.. p-pitänyt siitä.." Ryuichi katsoi Tatsuhan rintakehää ja nielaisi. "Se vain oli minulle uutta.. k-kukaan ei ole koskaan kohdellut minua niin. Hermostun julkisilla paikoilla." hän sai sanotuksi melkein kokonaan mitä ajatteli ja päättikin jatkaa loppuun. "Tunnen aluksi oloni hyväksi, mutta sitten vain tajuan.. tajuan sen missä olemme.." hän selitti nosti katseensa Tatsuhan kasvoihin. Hän katsoi Tatsuhaa hieman arasti mutta hymyillen. Ehkä sain selitettyä itseni.. ehkä Tatsuha ymmärtää mitä tarkoitan. Ryuichi ajatteli toiveikkaana.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 17:40:53 GMT 3
Tatsuha hämmentyi hieman kun Ryuichi käski Tatsuhaa olla pahoittelematta käytöstään. Eli en tehnyt väärin? Tatsuha mietti ja odotti, että Ryuichi selittäisi äskeisen tilanteen. Tatsuha kuunteli Ryuichin selitystä ja laulajan hymy lohdutti Ryuchia. Eli Ryuichilla ei ollu mitään sitä vastaan...Ryuichia...Ei haitannu.. Tatsuha ajatteli iloisena ja jatkoi Ryuichin kuuntelua.
"Hmm.." Tatsuha mietti Ryuichin sanoja. Eli Ryuichi tykkäs....Mut ei täällä...Tänne ei kato ketään ja ollaa vähä syrjässä...Hmmm... Tatsuha ajatteli ja virnisti. "Eli..." Tatsuha sanoi ja meni lähemmäs Ryuichia. "...Suo ei haittaa.." Tatsuha sanoi ja siirsi päänsä Ryuichin korvan lähelle. "...Jos teen näin..." Tatsuha sanoi ja näykkäsi Ryuichin korvaa. "..Sillä ei ketään nää..." Tatsuha sanoi ja siirsi kätensä Ryuichin paidan alle. "..Tänne syrjäselle sohvalle." Tatsuha sanoi ja katsoi nyt Ryuichia silmiin, virnistäen. Tässä tilanteessa pystyi selvästi huomaamaan, että alkoholi oli vaikuttanut Tatsuhaan, vaikka se olikin vähän se silti oli tarpeeksi kannustusta Tatsuhan ajatuksille.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 18:08:03 GMT 3
Ryuichi katsoi Tatsuhaa odottavaisesti saadakseen tietää aikoiko tämä sanoa jotain. Hän myös tutki Tatsuhan ilmeitä, ja huomasi tämän virnistävän. "Eh..?" hän katsoi Tatsuhaa kysyvänä ei tehnyt elettäkään siirtyäkseen pois kun Tatsuha sanoi jotain hänen korvaansa, ennen kuin näykkäisi sitä.
Ryuichi hengähti hiljaisesti kun Tatsuha laittoi käden hänen paitansa alle. Hän katsoi Tatsuhaa takaisin silmiin, hyvin yllättyneenä. Vokalisti ei osannut tehdä elettäkään Tatsuhan kosketellessa häntä paidan alta. "T-tatsuha sinä.. perverssi." hän kuiskasi häkeltyneenä, pieni hymynkare edelleen huulillaan. Ei yksi kalja voinut tehdä Tatsuhasta tuollaista. Hän on suunnitellut tätä pidemmän aikaa. Ryuichi ajatteli katsoen Tatsuhan kasvoja.
"Haluatko minusta... enemmän..?" hän kysyi hiljaa ummistaen silmiään hieman. "Haluatko sinä.. enemmän kuin.. ystävän..?" hän kysyi kysymyksensä perään heti toisen, odotti vastausta uteliaana, mielenkiinnolla ja samalla pelokkaana.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 18:17:17 GMT 3
Tatsuhan huomatessa, että Ryuichi ei vastustellut, niin tämä päätti jatkaa toimiaan. Tatsuha suuteli Ryuichin kaulaa ja keskeytti suutelunsa Ryuichin kuiskattua. Tatsuha siirtyi Ryuichin korvan juurelle. "Minkäs sille voin...Ite oot niin syötävä..." Tatsuha kuiskasi ja puhalsi korvaan hellästi. Puhalluksen jälkeen Tatsuha jatkoi kaulan suutelua ja käsi paidan alla silitteli Ryuichin vatsaa.
Tatsuha keskettyi uudestaan suutelunsa ja nyt vetäytyi Ryuichin kasvojen edelle. "Hmm...Ehkä." Tatsuha sanoi virnistäen ja silmät katsoivat suoraan Ryuichin silmiin. Ryuichi tykkäää...Mä tykkään...Ehkä pitäs jossain vaiheessa mennä jonnekki vielä yksityisempään paikkaan...Tai jotain.. Tatsuha ajatteli ja sitten suuteli Ryuichia intohimoisesti. Kaikki tämä sai Tatsuhan olon nautinnolliseksi. Tatsuha ei ikinä kuvitellut, että hän saisi Ryuichiin koskettamalla niin paljon nautintoa kun hän sai nyt. Mustahiuksinen tiesi, että kosketuksen lisäksi jonkin muu tulisi olemaan paljon parempaa kun mikään muu.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 18:40:14 GMT 3
Ryuichi kallisti päätään taakse kun Tatsuha suuteli hänen kaulaansa ja saattoi kuulla kuinka Ryuichi inahteli välillä hiljaa. "Syö...tävä?" Ryuichi hämmentyi ja pudisteli päätään kun Tatsuha puhalsi, sillä se kutitti. Tatsuhan kosketus Ryuichin kaulalla ja vatsalla tuntui upealta, ja Ryuichi tunsi olonsa hänelle tuntemattomaksi eikä hän olisi osannut selittää sitä. Mutta hänen olonsa oli kiihkeä, vaikka hän yritti peitellä sitä. //>D//
"Ehkä?" vokalisti olisi halunnut kuulla jotain aivan muuta kuin ehkä. "Haluan.. suoran vastauksen." hän pyysi hiljaa, katsoen Tatsuhaa anovasti että tämä vastaisi. Pian, Ryuichi tunsi Tatsuhan huulet omillaan kun toinen suuteli häntä. Suudelmassa oli intohimoa ja Ryuichi vastasi siihen varovasti, mutta kävi hetken päästä hieman itsevarmemmaksi.
Hän ei uskonut Tatsuhan käyvän sillä tavalla päälle, mutta se oli Ryuichista ihanaa, ja epätodellista. Ryuichi rentoutui enemmän, ja tunsi kuinka alkoi hiljalleen kaatua alaspäin selälleen sohvalle. Suudelma tuntui jatkuvan kauan, ja Ryuichin oli pakko saada happea välillä. Hän siirsi kätensä hellästi Tatsuhan poskelle ja varovasti ujutti sormensa enemmän heidän huulten väliin. Vokalisti katsoi Tatsuhaa silmiin pieni hymy kasvoillaan, samalla kun otti happea suun kautta. Hiljaa Ryuichi puhalteli Tatsuhan kasvoille ilmaa keuhkoistaan.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 18:58:20 GMT 3
Tatsuhan mieli oli taivaissa, tilanne oli mahtava ja niin unelmallinen. Ei Tatsuha koskaan uskonut, että hän pääsisi tapamaan Ryuichia ja nyt mustahiuksinen oli saanut mahdollisuuden suudella Ryuichia ja kaikenlisäksi kiihkeästi. Mmhh...Miks meijän pitää olla täällä baarissa...Haluun sut...Nyt heti... Tatsuha ajatteli ja syventyi takaisin suudelmaan. Tatsuhasta oli ihanaa kun Ryuichi ajatui pikkuhiljaa selälleen ja se kohensi mustahiuksisen oloa enemmän. Tatsuhan olo myös kohentui alempana ja se vain innosti Tatsuhaa enemmän. Kuitenkinkin happi kävi vähiin ja sen takia Tatsuhaa ei haitannut kun Ryuichi rikkoi suudelman. Tatsuha sai tuntea Ryuichin lämpimän ja kiihkeän hengityksen kasvoillaan ja Ryuichi varmasti tunsi samaa kun Tatsuha hengitti. Tatsuha katsoi suoraan Ryuichin silmiin, vaikka se olikin hieman vaikeaa kun toinen oli niin lähellä mustahiuksisen kasvoja. Ihan oikeesti....Mmmh... Tatsuha ajatteli ja mietti mitä tekisi nyt. Tatsuha ei ollut yhtään varma kannattaisiko hänen jatkaa siinä vai pitäisikö heidän siirtyä rauhallisempaan tilaan. Toisaalta ei Tatsuhaa myöskään haitannut jää katsomaan Ryuichia ja tuntea tämän lämmin hengitys kasvoillaan.
"Onko sulla jano?" Tatsuha kysyi hieman noustuaan Ryuichin kasvoista ja virne löytyi mustahiuksisen kasvoilta. Ehkä vois juoda jonkinverran lisää...Ja ehkä meijän ei tarvis tehä tätä vielä...Vaikka mmmhh....No kattoo miten menee... Tatsuha mietti ja odotti Ryuichin vastausta.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 19:33:43 GMT 3
Ryuichi katsoi Tatsuhaa hiljaisena, ei edes halunnut sanoa mitään. Hän katseli Tatsuhan silmiä, ja huomasi kuinka niistäkin saattoi paistaa kiihko ja intohimo. Tämä on niin yllättävää.. niin ihanaa.. hän ajatteli tuntiessaan koko ajan Tatsuhan läheisyyden. Vokalisti ei olisi halunnut liikkua siitä enää ollenkaan mihinkään, hänen oli hyvä olla siinä, Tatsuhan lähellä katsoa häntä.
"Tatsuha.. älä nouse vielä." Ryuichi pyysi kietoen kätensä toisen ympärille ja suukotti toista poskelle, ja toisen kerran aivan suunpieleen osuen hiukan huulille. Varovasti Ryuichi ujuttautui suutelemaan Tatsuhaa uudelleen. Suudelma oli herkkä, ei yhtään niin intohimoinen kuin Tatsuhan, mutta itsevarma se oli. Ryuichi sulki silmänsä veti Tatsuhaa mukanaan takaisin alemmas ja hänen selkänsä kosketti nyt sohvan pintaa. Hellästi Ryuichi haroi Tatsuhan hiuksia ja pyöritteli niitä sormiensa välissä. Ajatuksissaan Ryuichi ei koskaan uskonut että olisi pystynyt johonkin sellaiseen, mutta hän sai kerättyä rohkeutensa ja oli hyvillään siitä.
"Sakuma-san, sinä et saa antautua tuollaiselle." Ryuichi hätkähti avaten silmänsä. Hän nousi ylös työntäen Tatsuhan pois luotaan. Vokalisti käänsi päänsä sohvan vieressä seisovan Tohman jalkoihin ja nosti katseensa ylemmäs tämän kasvoihin. "Tatsuha-san, arvaatko yhtään kuka voisi istua seurassani tuolla kauempana?" Tohma kysyi Tatsuhalta rauhalliseen, mutta hieman ärtyneeseen sävyyn. Hän osoitti kauemmaksi kädellään, pöytään jossa istui yhdessä Mikan sekä Norikon kanssa. Ryuichi istui paikallaan hiljaa ja katsoi nyt pöytään päin, missä näki Mikan selvästi vilkuilevan heitä kohti. Hän suorastaan tunsi tämän katseen itsessään. Jos edes itse joskus antaisin olla.. hän ajatteli tietämättömänä mitä tapahtuisi.
//Jos mieli tekee, niin Mika on mukavasti paikalla. Saat pelata sillä. XD En jaksa//
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 19:49:45 GMT 3
// Olet kamala!!!!! // "Mmhh...En sitte.." Tatsuha sanoi ja nautti Ryuichin suuteluista. Ahhh! Ryuichi suutelee muo! Ryuichi haluaa muo kans...En mä vaan sitä...Ahh... Tatsuha ajatteli onnellisena ja mielellään syventyi takaisin suuteluun. Tatsuha ryhtyi liikuttelemaan kättänsä uudestaan Ryuichin paidan alla ja käsi kerkesi hipasta laulajan nänniä, ennenkun ERÄS härnäsi heitä. Tohman puhuessa, Tatsuha hätkähti ja katsoi häneen. Vitun Tohma! Aina pakko olla saatana kaikkialla! Tatsuha ajatteli raivostuneen ja nousi istumaan pakolla Ryuichin työnnöstä. Tohman mainitessa seurastansa Tatsuha yllättyi ja mielessä kävi pahin mahdollinen vaihtoehto. Mika?! Tatsuha ajatteli hermostuneena ja katsoi Tohman osoittamaan suuntaan. Ei voi olla vittu totta.... Tatsuha kirosi ja oli varma, että Mika kävelisi pian paikalle huutamaan Tatsuhalle. Tatsuha vilkasi Ryuichiin ja huomasi hänen olleen myös hermostunut tilanteesta. Niinkuin Tatsuha oli arvannutkin, Mika nousi pöydän äärestä ja ryhtyi kävelemään heitä kohti. "Tatsuhaa...Vaikka Tohma oli paikalla silti et kuunellu."Mika nuhteli veljeään ja nappasi mustahiuksisen korvasta kiinni. Mika kiskoi Tatsuhan seisomaan ja kuiskasi Tatsuhan korvaan. "Eikös me sovittu, että jos autan sut tänne, niin et koskis Ryuichiin?" Mika kuiskasi terävästi ja päästi korvasta irti. Tatsuha pysyi hiljaa kaiken aikaa, hän häpesi tilannetta, siskoaan erityisesti. Tatsuha tiesi, että Mika yritti huolehtia Tatsuhasta, mutta mustahiuksista härnsi se, että ketään ei ymmärtänyt rakkauttaan Ryuichia kohtaan. Ei ketään. Tähän se varmaankin loppuu...En varmaan koskaan nää Ryuichia. Tatsuha ajatteli ja hieroi korvaansa. "Ja terve Sakuma-san!" Mika sanoi Ryuichille ja kätteli hymyillen laulajan kättä. Kättelyn jälkeen hän kääntyi Tatsuhaan vihasen ilmeen kanssa. "Mä luulen, että on alaikäsen aika mennä nukkumaan ja sähän et sais ees olla täällä. Vaikka luulisit mitä, niin et oo vielä 18." Mika sanoi saarnaavalla ja terävällä tavalla Tatsuhalle.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 20:27:13 GMT 3
Ryuichi katsoi tilannetta hiljaa vieressä. Mikan tarttuessa Tatsuhan korvaan, Ryuichi saattoi melkein tuntea saman nipistyksen omassaan. Tatsuhan pitäisi väittää vastaan. Ryuichi ajatteli, vaikka uskoi miten vaikeaa se saattoi olla, koska kyseessä oli kuitenkin toisen sisko, ja vielä vanhempi sisko. Ryuichi tarrasi Mikan käteen ja hymyili mahdollisimman lämpimästi. "Hei Mika-san." hän tervehti toista takaisin ja irroitti kätensä. Hän kuunteli Mikan sanoja ja tajusi, että tämä todella vastusti Tatsuhan baarissa käymistä. Mika-san ajattelee minuakin vastuuttomaksi... hän aavisteli kääntyen Tohmaan, joka edelleen katsoi vieressä.
"Tohma-kun... Mennään hetkeksi tuonnemmas." Ryuichi sanoi ja Tohma myöntyi empimättä nyökkäämällä. Vokalisti nousi ja hän käveli Tohman kanssa hieman kauemmaksi Tatsuhasta ja Mikasta, sen verran kauemmaksi, että heitä ei kuulisi. "En ymmärrä tätä Tohma-kun.. Enkö saa valita seurani kuten haluan?" Ryuichi kysyi Tohmalta katsoen tätä. "Sakuma-san, asia ei ole niin yksinkertainen. Tatsuhalla ei ole päätösvaltaa morsiamensa valintaan, hänen isänsä tekee sen." Tohma selitti Ryuichille, joka nyökkäsi. "Ymmärrän hyvin. Mutta eikö Tatsuhan pitäisi saada päättää nuoruusvuosistaan täysin itse?" hän yritti saada kosketinsoittajan puolelleen, mutta tämä vain pudisti päätään. "Kuten sanoin, asia ei ole niin yksinkertainen. Minusta sinun tulisi jättää Tatsuha rauhaan. Sitäpaitsi, tästä tulee liikaa sotkuja Grasperille, ja NG:lle." Tohma pysyi visusti mielipiteessään, puhui rauhallisella äänellä. "Minä en välitä mitä sotkuja tästä tulee meidän osalta!" Ryuichi huusi suht kovaa. "En minä välitä vaikka sinun julkisuutesi ja vaikutusvaltasi menisi piloille!" Tohma oli yllättynyt, sen huomasi hänen kasvoiltaan. Kumpikaan ei sanonut sanaakaan, he katsoivat toisiaan vain. Hetken päästä Tohma otti Ryuichin halaukseensa, pysyen yhä hiljaa eikä Ryuichikaan sanonut sanaakaan.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 20:36:22 GMT 3
"Hmpf." Tatsuha tuhati Mikan sanoille ja katsoi kun Ryuichi meni syrjemmälle Tohman kanssa. Mä haluun olla sun kaa Ryuichi... Miks Tohman ja Mikan piti tulla just tähän baariin? Tatsuha ajatteli harmistuneena. "Hei! Mä puhun sulle." Mika sanoi ja siirsi Tatsuhan kasvot, niin että Tatsuha katsoisi Mikaa. "Joo.." Tatsuha sanoi vaisun oloisesti ja katsoi Mikaa. "Menet nyt hyttiis ja et saa nähä Ryuichia enään." Mika käski Tatsuhaa ja nappasi tämän kädestä kiinni. Mika lähti kävelemään baarin uloskäyntiä kohti, taluttaen Tatsuhan mukanaan. Tatsuha vilkuili taakseen ja katsoi kun Ryuichi halasi Tohmaa. Mäki haluun halata...Ryuichia... Tatsuha katsoi katellisena halausta ja sitten käänsi päänsä eteenpäin. "Voinko mä luottaa suhun, että sä meet hyttiis? Ja jos saan sut kiinni harhailemassa jossain muualla ku hytissä, niin et nää ikinä Ryuichia. Okei?" Mika sanoi napakasti ja päästi Tatsuhan kädestä irti. "Okei.." Tatsuha sanoi ja lähti kävelemään pois baarilta, portaita kohti. Sori vaan Mika...Tää ei jää tähän...Jos mä pääsen noin lähelle Ryuichia, niin mikään ei estä muo pääsemestä lähemmäks.. Tatsuha ajatteli kävellessään.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 21:06:01 GMT 3
Ryuichi huomasi Tohman halauksessa ollessaan, kuinka Mika talutti Tatsuhaa ulos baarista. "Tohma.. minun on pakko mennä. Haluan vain nukkumaan." hän sanoi pyytävän oloisena ja Tohma päästi hänestä irti. "Olen pahoillani Sakuma-san." Tohma pahoitteli, sillä hän ei halunnut vokalistilleen, ja ystävälleen pahaa mieltä, vaikka valitsikin sanansa usein siihen suuntaan. "Älä turhaan Tohma-kun. Ei tämä mitään." Ryuichi sanoi ja käveli takaisin sohvan luo, otti takin ja Kumagoron sen nojalta ja heilautti Tohmalle kättään.
Mika tuli Ryuichia vastaan kun tämä poistui baarista. "Älä huoli Mika-san, en tee mitään vasten tahtojasi." Ryuichi sanoi, ja sai selvästikin Mikan paremmalle tuulelle, sillä tämä hymyili tosissaan ja nyökkäsi. "Olen pahoillani." Ryuichi vielä sanoi heilauttaen kättään myös Mikalle ja poistui nyt käytävälle. Hän käveli vähän matkaa rauhallisena, nosti Kumagoron syleilyynsä ja puristi sitä lujaa. Tämä kaikki on niin väärin. Ryuichi ajatteli, ja tunsi kuinka voisi itkeä.
Hän pääsi nopeasti pääaulaan, ei edes katsonut suoraan eteensä. Hän näki suurimmaksi osaksi vain ihmisten jalat ja faneille hän nosti torjuvasti kättään, jotta he jättäisivät hänet rauhaan. Parasta vain antaa olla. Kumagoro, sinä onneksi olet lohduttamassa. vokalisti ajatteli, ja sai hiukan lohtua pelkästä kanin katsomisesta. Hän pysähtyi hissin eteen ja oli aikeissa painaa nappia, mutta huomasikin, että se oli pyshätymässä pian siihen kerrokseen. Ympärilleen Ryuichi ei katsonut ollenkaan, sillä hän ei halunnut nähdä Tatsuhaa ympärillään.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 21:22:11 GMT 3
"Hyvä..."Mika sanoi ja vilkutti Ryuichin perään. Toivottavasti ne ei vaihtanut numeroita keskenään.. Mika ajatteli ja käveli takaisin baariin Tohman ja Norikon seuraksi.
Tatsuha oli kerennyt kävellä portaille asti ja nyt hän alotti portaiden ylös kaupamisen. Tatsuha ei vaivautunut odottamaan hissejä, sillä hissejen kanssa kesti niin kauan. Tatsuha ei kummemmin ajatellut kävellessään portaita ylös, häntä vain yleisesti harmitti aijempi tilanne. Tatsuhan kävellessä portaita, hän ei huomannut kun vasta kerroksen ylempänä, että hän oli mennyt oman kerroksensa yli. Ai pitäs mennä alas... Tatsuha ajatteli huomatessaan olleensa kerroksen liian yhläällä. Mut...Mähän voisin...Joo...Sori Mika...Mut tällä kertaa, en päästä suo mun tielle. Oon kauan odottanu Ryuichin tapaamista ja nytku se tapahtuu, niin kiellät muo. En varmana kuuntele suo enään. Liian kauan oon kuunnellu. Tatsuha ajatteli kapinallisesti ja kaupusi portaita ylös ja jokainen askel vain nopeutti Tatsuhan tahtia. Lopulta Tatsuha juoksi portaita ylös ja Ryuichin kerrokseen päästyä, Tatsuha käveli Ryuichin sviitin eteen ja sitten istahti oven vierelle. Toivottavasti et viivy kauan...Tai toivottavasti Tohma ei saata suo.. Tatsuha toivoi ja suki hieman hiuksiaan.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 12, 2007 23:30:41 GMT 3
Ryuichi nosti katsettaan hieman kun hissin ovet hänen edessään aukesivat. Hän asteli sisään hissiin, meni sen perimmäiseen nurkkaan, ja ohittaessaan nappulat, hän painoi ylimmän kerroksen nappia. Hissin nurkassa seisoessaan vokalisti puristi Kumagoroa itseään vasten haikeana. Hän huomasi ohittavansa Tatsuhan hytin kerroksen, ja siihen pysähtyi myös ihmisiä.
Pian hän oli yksin hississä Kumagoro seuranaan ja jatkoi matkaansa ylös. Olen niin pahoillani Tatsuhan puolesta.. Ryuichi ajatteli harmistuneena. Mutta minun on vain parempi mennä nukkumaan... Keksin huomiseksi tekemistä... vaikka päivä Tatsuhan kanssa olisi ollut tosi mukava. hän yritti lohduttaa itseään. Sviitissä on kirsikoita. hän ajatteli silitellen kaninsa päätä ja pienehkö hymy kävi hänen kasvoillaan.
Hissi pysähtyi ja Ryuichi käveli sieltä ulos jatkaen matkaa käytävällä sviittinsä ovea kohti. Hän pysähtyi matkan päähän sviitistä jääden katsomaan Tatsuhaa, joka istui oven edessä. "Tatsuha?" Ryuichin ääni oli kysyvä, ja Kumagoro hänen sylistään tipahti lattialle. Hitaasti Ryuichi kyykistyi noukkimaan kaniaan lattialta irrottamatta katsettaan Tatsuhasta. Vokalisti hapuili kania käsiinsä osumatta oikeaan. "Et totellut Mikaa." hän sanoi hiljaa ja sai tarrattua kaninsa korvasta kiinni. "Lupasin hänelle.." Ryuichi aloitti lausetta, mutta hiljeni tyystin. Hän oli yhä kyykyssä lattialla.
|
|