|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 3, 2007 21:33:18 GMT 3
"Täydellinen?" Ryuichi kysyi hymyillen. "On varmasti täydellisempiä kuin minä." hän tuumasi osittain itselleen, osittain Tatsuhalle. Hän piti kyllä itsekin tavastaan laulaa, ja jotenkin juuri Grasperin biisit rauhoittivat häntä. Se ei kyllä meinannut että hän piti itseään täydellisenä. Ryuichi katsoi tarkkaan Tatsuhaa. Hymyileekö hän? hän pohti kumartuen eteenpäin. Lasi peittää suun.. hän mietiskeli siristäen silmiään. Hetken päästä hän tajusi, miten typerältä saattoi näyttää ja suoristautui.
"Siitä ei tarvitse puhua.." Ryuichi yritti kiertää aiheen ensimmäisistä ammattihaaveistaan. "Se tuota.. ei ole minusta tarpeen. Et tee sillä tiedolla mitään." hän sai itsensä kuulostamaan jälleen joltain mitä ei tarkoittanut. Eheh.. tämä menee todella hyvin Ryuichi. Yritä valita sanasi oikein. hän sanoi päänsä sisällä itselleen. Hermostuksissaan Ryuichi nosti lasin käteensä juoden kaikki kerralla alas. "Mutta hyviä haaveita ne oli kuitenkin." hän lisäsi saatuaan kaiken juoman nielaistua alas. "Onko muita kysymyksiä?" hän sattui kysymään vielä uudelleen Tatsuhalta, toivoi kuulevansa jotain erikoisempia kysymyksiä, ja taas lisää näitä tavallisempia.
//Ihana signaa~ <3//
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 3, 2007 21:58:35 GMT 3
// "Roar! I'm gonna eat you up, Mr. Ryuichi Bunny Rabbit!" ja mäki tykkään signastaniii <3 //
"Mulle sä oot täydellinen." Tatsuha sanoi vielä ja ei osannut keksiä ketään ketä voisi olla Ryuichi täydellisempi. Täydellinen kaikille...Täydellinen mulle.. Tatsuha ajatteli virnuillen jälleen. Vaikka Tatsuha söi kokoajan, silti jotenkin hänestä tuntui että nälkä vain kasvoi. Nälkä ei ollut normaali nälkä, jonka sai pois syömällä. Tämä nälkä oli himoamisen nälkä, nimittäin nälkä Ryuichia kohtaan. "Ei siitä tarvikkaan. Meinaa sähän oot nyt laulaja ja tuskin susta mikään muu tulee." Tatsuha sanoi ja ilmeestä pysytyi havaita, että tämä ei ollut harmistunut ollenkaan vaikka Ryuichi ei vastannut kysymykseensä. "Muita kysymyksiä. Hmm..." Tatsuha sanoi ja mietti hetken. Mietinnän aikana hän hörppäsi lasistansa. "Onhan mulla." Tatsuha sanoi pienesti virnistäen. "Mikä on sun lempi paikka maailmasta. Siisku sähän oot ollu aikalailla maailmalla." Tatsuha sanoi ja virnettä kasvoilta ei enään löytynyt. Se johtui siitä, että Tatsuha aikoi kysyä toista kysymystä mutta hän päätti säästää sen myöhemmälle. Tatsuha pelkäsi, että se ei sopisi tilanteeseen. Joten Tatsuha päätti odottaa kun Ryuichi oli saanut enemmän alkoholia systeemiinsä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 15:15:25 GMT 3
Ryuichi hymyili Tatsuhan sanoessa hänen olevan täydellinen. Hän ei nähnyt syytä kiittää siinä vaiheessa, ja se tuskin oli tarpeen. Hän otti pöydällä olevan pullon käteensä, ja kaatoi lisää juomaa lasiinsa, ihan täyteen asti. Hän laski pullon pötdälle ottaen lasin sitten käteensä ja joi siitä vähän. "Ei minusta vielä ole mitään tulossa. Myöhemmällä iällä voin sitten alkaa legendaksi." hän virnuili tyytyväisenä, ottaen juotavaa hieman lisää.
Tatsuhan kysyessä Ryuichin mielestä parasta paikkaa, hänen ei tarvinnut kauaa miettiä. "Lava." hän sanoi lyhyesti. "Se on paras paikka missä koskaan olen ollut, missä tahansa maassa olen ollut." hän selitti vielä selventääkseen itseään. Amerikka.. Ryuichi ajatteli hyvillään. Hän piti maasta kovasti, ja olikin asunut siellä jo jonkin aikaa ollessaan soolouralla. Amerikka oli tosiaan lähellä hänen sydäntään, ja mielellään hän aina palasikin takaisin.
"Aidot fanit löytyvät Japanista.." Ryuichi kuiskasi ajatuksensa ääneen muistuttaakseen itseään, otti lasin taas käteensä ja joi siitä. Heti perään hän tunki lisää ruokaa suuhunsa, kuin ei olisi sanonut mitään. Vaikka totta se on.. Japanissa on aidot fanit. hän jäi miettimään pureskellessaan ruokaansa ja tuijotti Tatsuhan kasvoja hymyillen. Saa kysyä lisää. hän olisi sanonut sen myös Tatsuhalle, jos ruoka ei olisi ollut suussa tiellä. //Hahah! XDD Tiellä, osaan taas niin hyvin.//
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 15:24:56 GMT 3
"No niin tientekin." Tatsuha sanoi ja hymähti sille ajatukselle, että Ryuichista tulisi legenda. Se voisi olla hyvinkin mahdollista, kerta Nittle Gasper on mahtava bändi ja kymmenen kertaa parempi kun Bad luck tai mikään muu. Nittle Gasper vain erottui joukosta ja bändistä erityisesti erottui Ryuichi.
Lava...Mmhh..Ryuichia on mukava kattella ku se on lavalla...Ryuichi on vaa niin paljon seksikkäämpi siellä...Pystyyköhän jossain muualla tavata sen puolen Ryuichista? Ahh..Se olis mahtavaa... Tatsuha ajatteli ja toivoi, että jossain vaiheessa Ryuichin "aikuismainen" puoli tulisi esiin. Tosin ei Tatsuhaa haitannut Ryuichin "leikkisä" puoli, mutta "aikuismainen" puoli oli niin seksikäs. "Kyllä sen huomaa, että sä nautit lavalla." Tatsuha sanoi ja todella rakasti Ryuichin esiintymistä. Ääni, läsnäolo, tunnelma ja kaikki tekivät jokaisesta keikasta niin ainutlaatuisen. Ihanan. Tatsuha tunki ruokaa suuhunsa ja tunkemisen jälkeen, hän huomasi ruuan loppuneen. Ahh..Ei enään tarvi keskittyä syömiseen. Nyt voin juoda ja jutella ja....Mmhh.. Tatsuha ajatteli virnuillen.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 16:11:06 GMT 3
"Lavalla ei voi kuin nauttia." Ryuichi sanoi. "Tunne on upea kun astuu lavalle ja kaikki ovat innoissaan. Heti kun soittaminen alkaa, ei parempaa ole! Rakastan laulaa yleisölle, ja on aivan upea tunne kun yleisökin on mukana." hän selitti Tatsuhalle lavalla olostaan. "En panisi pahitteeksi vaikka joutuisin laulamaan niiden ihmisten keskellä." hän naurahti. Ihmisten joukossa hän usein oli laulanutkin. Kerta Bad Luckin keikalla oli hänen mieleensä, sillä ihmiset olivat vain hämmästelleet, kun hän oli astunut lavalle ihmisten keskeltä.
Ryuichi pisteli ruokaa suuhunsa kiltisti, tyhjentäen lautasenminkälie kokonaan. Hän yleensä söi paljon, ja olisi voinut jatkaa edelleen, mutta päätti nyt vain keskittyä Tatsuhan seuraan. Myöhemmin päästään baariin, ja voi olla ihan rennosti. hän ajatteli, ja toivoi että pystyisi olemaan ihmisten joukossa, eikä eristettynä vip-tilaan. "Kauan olet ollut Grasper-fani?" hän kysyi Tatsuhalta, nyt kun itse aihe oli kyseessä. Hän työnsi lautasenminkälie kauemmas ja veti lasin eteensä. Hän pyöritteli sormia lasin reunalla miettien ottaisiko juotavaa vai ei. En halua juoda vielä. hän ajatteli, kääntyi kuitenkin katsomaan Tatsuhaa, ettei vaikuttaisi siltä ettei häntä oikeasti kiinnostanut. Oikeastaan Ryuichi halusi oppia niin paljon Tatsuhasta. Hän halusi tuntea tämän hyvin, ja oppia ymmärtämään mitä Tatsuha milloinkin tarkoitti, esimerkiksi ilmeillä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 16:23:32 GMT 3
"Se on varmasti mahtava tunne. Yleisössäkin on ihana seurata sun laulamista." Tatsuha sanoi ja muisteli kun hän oli viimeksi Ryuichin keikalla yleisössä. Tänään Tatsuhan piti olla yleisössä, mutta hän onnekseen pääsi Ryuichin luokse. Vaikka Tatsuha oli backstagella, hän olisi mielummin seurannut keikkaa lavan edestä, eikä sivuta tai takaa. Mutta ei se Tatsuhaa haitannut niin paljon, sillä tämähän sai tavata Ryuichin.
"Apua...Niin kauan kun muistan." Tatsuha sanoi pienesti naurahtaen. "Olisinko joskus....Sillonku Mika tutustu Tohmaan.." Tatsuha sanoi muisteltuaan vähäsen aikaa. Ihme kyllä, etten oo tavannu Ryuchia aikasemmin...No ehkä se johtu Tohmasta...Tohmahan tietää...Kaikki tietää...Paitsi Ryuichi... Tatsuha ajatteli ja mietti miten Ryuichi reagoisi jos Tatsuha kertoisi todelliset tunteensa. Kuitenkin Tatsuha kuvitteli Ryuichin reagoivan asiaan negatiivisesti, joten Tatsuha ei halunnut ajatella asiaa kummemmin. "Jäädäänkö me tänne oleskelemaan vai mennäänkö johonki?" Tatsuha kysäsi huomattuaan Ryuichin tyhjän lautasen. Toivottavasti se ois joku paikka, jossa pääsisin lähelle Ryuichia...Mmhh... Tatsuha toivoi.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 16:42:40 GMT 3
"Siitähän on kauan." Ryuichi hämmästeli. "Olet ollut nuori silloin." hän hymyili, sillä piti Tatsuhaa edelleen nuorena. Oli hän itse sentään vanhempi, eikä Tatsuha ollut edes 18. "Minusta on muuten mukavaa, että noin nuoreksi osaat keskustella kuin vanhemmat. Tulet varmaankin toimeen aina aikuisten kanssa?" hän kysyi Tatsuhalta. "Tuletko toimeen lasten tai muuten nuorempien ihmisten kanssa?" hänen mielenkiintonsa heräsi Tatsuhan sosiaalisiin taitoihin liittyen.
"Haluaisitko siirtyä muualle? Baarin puolelle toki voisi mennä." hän ehdotti ja oli aivan valmis menemään. Ryuichi halusi päästä ottamaan illasta ja yöstä kunnolla jotain irti. Hän halusi päästä tanssimaan, vaikka nimmareiden jako saattoikin olla mahdollista joukon keskellä. Hän oli kyllä tottunut kuulemaan "tyttäreni on fani"- juttuja, ja kirjoittikin nimmarin nopeasti. "Tohmako sinulle kertoi Grasperin olemassaolosta?" hän katsoi Tatsuhaa kysyvänä. Ryuichi ei olisi yhtään ihmetellyt, vaikka Tohma olisi kertonut asiasta. Hän halusi bändille vain lisää kuulijoita, jotta se pysyisi listaykkösenä, kuten oli tähän asti pysynyt sinne nousustaan asti. Kärkeen Grasper oli päässyt hyvin nopeasti, sillä ensimmäinen single ylitti tosiaankin monien odotukset, jopa bändin omat odotukset.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 16:52:46 GMT 3
"Juuh. Olinhan mä." Tatsuha sanoi naurahten nuorelle iälleen. Sillon Tatsuha tosiaan oli nuori, sillä ei Tatsuha ei enään ajatellut itseään nuorena, vaikka tämä olikin 16. "No sanotaas, että tunnen enemmän vanhempia ihmisiä ku nuorempia ja oman ikäsiä." Tatsuha sanoi mietittyään hetken. "Ja kaipa mä lasten kanssa jotenkin tuun toimeen..." Tatsuha sanoi ja mietti tilannetta missä olisi ollut itseään nuoremman kanssa.
"Mulle on ihan sama." Tatsuha sanoi ja hän ei oikeastaan välittänyt missä hän olisi. Kuhan Tatsuha saisi olla Ryuichin kanssa ja vielä parempi olisi, jos se olisi jokin rauhallinen tila, koska sillon Tatsuha saisi toteuttaa haaveensa. "Sä näytät siltä et haluisit. Et mennään vaan." Tatsuha sanoi pienesti hymyillen ja Ryuichin innostunut läsnäolo sai vain Tatsuhan käymään kuumia kierroksia päässään.
"No Tohma tai Mika..Emmä oikeen muista...Sen tiedän et sain levyn käteen ja kuuntelin sen." Tatsuha sanoi ja koitti muistella kyseistä päivää, mutta kuitenkin muisto oli hänelle hämärä. "Joo..Tais se olla Tohma.." Tatsuha sanoi muistettuaan. Eihän Tohmalla oo sit syytä vihaa mun fanitusta...Sehän aiheutti sen... Tatsuha ajatteli ja toivoi, että Tohma ei tulisi hänen ja Ryuichin väliin, jos heistä tulisi jotain suurempaa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 17:17:24 GMT 3
"Mennään sitten." Ryuichi hymyili odottavasti, otti lasin käteensä ja joi siinä olleet loput juomat alas. Hän ei koskaan halunnut jättää mitään, jos oli jotain vielä mahdollista ottaa. "Suunataan siis baarille." hän sanoi nousten ylös tuoliltaan. Kai ne kaiken kerää pois. hän ajatteli aukasemattomia pulloja.Taisin mennä liiallisuuksiin niiden kanssa. hän jatkoi ajatuksiaan kääntäen katseensa pulloista Tatsuhaan.
"Tohma tuntui välillä mainostavan kaikille. Hän tiesi jo alusta asti bändin olevan menestys." Ryuichi selitti, itse hän oli alkuun vain odottanut pitävänsä pelkkää hauskaa. "Minä ja Noriko otettiin hieman rennommin alkuun." hän sanoi. Noriko ei ollut alkuun edes niin loistava soittaja, vaan Tohman opastuksella hänestä tuli vain parempi. "Edelleenkin Tohma pitää meitä vain parhaana, eikä hän usko koskaan löytävänsä NG:lle yhtä myyvää bändiä kuin Grasper." hän selitti Tohman näkemyksiä asioihin. "Bad Luck on minun mielestäni tehnyt hurjaa nousua. Ei bändi kyllä ylitä vielä Graperin levymyyntiä, tai lippujen menoa, mutta singlelistoilla he ovat ohi menneet pariinkin otteeseen. Bad Luck oli Tohmalle kyllä hyvä toimi." hän sanoi, ja oli tosiaan tyytyväinen ettei Tohman tarvinnut pettyä, vaikka aluksi se kuulostikin siltä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 17:28:08 GMT 3
"Jooh." Tatsuha sanoi ja hänestä oli kiva, että he menivät baariin vaikka siellä ei olisikaan rauhaa. Saan tanssia Ryuichin kaa...Se varmaan juo lisää...Sit sen jälkeen mentäs Ryuichin sviittiin...Mmmhhh....Pakko sit hillitä itteni baarissa, ettei tuu skandaalia.. Tatsuha ajatteli ja himot senkuin nousivat Ryuichia kohtaan. "Tohma ties aika hyvin sitte...Enkä mä usko, että Bad luck ylittää Nittle gasperia...Koska Nittle Gasper on paljon parempi." Tatsuha sanoi mielipiteensä ja jos Bad luck ylittäisi gasperin, niin Tatsuha yllättyisi tosissaan. Sillä Nittle Gasper oli Tatsuhalle taivas ja Ryuichi oli sen hallitsija. "Mut mennääs sit." Tatsuha sanoi ja veti loput juomat laista ja nousi ylös.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 17:44:57 GMT 3
"Sentään Grasper palasi tauolta. Olemme vetäneet Bad Luckin kanssa kilpailuja." Ryuichi sanoi Tatsuhalle. "Joka kerta Grasper on tainnut kokeneempana voittaa." hän sanoi hymyillen tyytyväisenä. Usein hän on oli asettanut kilpailun säännöt äärimmilleen, mutta nautti itse siitä.
"Tohmalla oli alkuun epäilyjä Bad Luckin suhteen, mutta Shuichi vakuutti hänet lopulta." Ryuichi sanoi. "Mutta me Grasperin kanssa pidetään huoli että ykkösinä pysytään!" hän oli varma sanoistaan. Hän tiesi että Grasper pystyi hyvin pysymään kärjessä, liiankin hyvin. "Bad Luck voi ohittaa meidät vain, jos Grasper hajoaa uudelleen. Mutta hajoamasse me ei olla." hän vakuutti Tatsuhalle ottaen takkinsa tuolin reunalta ja varmisti Kumagoron olevan hengissä ja hymyili kanille lempeästi.
"Joo mennään." Ryuichi naurahti. Hän jäi aina suustaan kiinni, ja juuri silloin unohti kokonaan ajantajun ja muut aikomukset. "Minun pitää maksaakin." hän muisti ja alkoi kaivella takin taskua samalla kun käveli ovea kohti. Hän löysi lompakon ja hyvillään otti sen käteensä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 17:54:53 GMT 3
"Grasper voittaa ylivoimaisesti mun listalla ja varmasti muuallakin." Tatsuha sanoi ja vaikka Bad Luck soitti ihan hyvää musaa, mikään ei voittanut Grapseria. "Kuhan sä laulat, niin varmasti pysytte ykkösenä." Tatsuha sanoi ja oikeasti rakasti Ryuichin ääntä. Tatsuha tarkisti, että hänellä oli kaikki mukanaan ja sitten hän vilkaisi vielä pulloihin pöydällä. "Meillä jäi juomatta noi pullot..." Tatsuha sanoi kun Ryuichi käveli ovea kohti. Ryuichin täytyy nyt maksaa enemmän turhasta... Tatsuha ajatteli. Mut onhan Ryuichilla varaa...Eiku kuitenki! No mä maksan vaikka baarin juomat tai jotain.. Tatsuha mietti ja päätyi oven eteen, Ryuichin vierelle. Niin lähellä Ryuichia...Tekis niin mieli.... Tatsuha ajatteli, mutta kuitenkin hillitsi tekonsa ja pysyi normaalina.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 18:08:54 GMT 3
"Ei se haittaa yhtään." Ryuichi sanoi, sillä häntä ei harmittanut ollenkaan. Oli pikemminkin hyvä, että he eivät juoneet kuin ihan vähän vielä siinä vaiheessa. Tatsuhan tullessa hänen vierelleen, Ryuichi tunsi kuinka hänen kehossaan kohahti lämmin tunne. Hän vilkaisi Tatsuhaa samalla kun avasi oven, tietäen että Tatsuha jätti hänet ns. rauhaan siinä vaiheessa. Ainakin hän uskoi, ettei mitään tapahtuisi enää julkisesti.
"Ah.. Saitte syötyä hyvin?" tuttu tarjoilija kysyi heidän tullessa tiskille. Hän alkoi näpytellä numeroita kassakoneessa. "Kyllä. Kiittäkää minun puolesta ruuan valmistajaa." hän pyysi ja mies nyökkäsi. "Tottakai. Mukava kun piditte." hän sanoi painaen viimeistä nappia. "2650,40 yeniä." tarjoilija sanoi, aivan kuin olisi tietänyt ettei Ryuichi maksa alennuksella, mikä oli Ryuichista itsestään hyvin hämmentävää, vaikka hän piti siitä. "Olkaa hyvä." hän sanoi antaessaan 3000 yenia tarjoilijalle, saaden vaihtorahat hetkessä. "Hyvää illan jatkoa." hän huikkasi vielä samalla kun kiskoi Tatsuhaa mukanaan ravintolasta. "Sitä samaa teille, Sakuma-san." Ryuichi kuuli heidän peräänsä toivotettavan ja hän nosti kuulemisen merkiksi kättään. Päästiin pois!
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 18:25:09 GMT 3
Tatsuha katsoi Ryuichia ja toivoi, että hän olisi voinut vain napata Ryuichin ja tehdä ties mitä hänelle. Tatsuha ei kuitenkaan tehnyt niin, vaan tämä antoi Ryuichin rauhassa avata oven ja kävellä tiskille maksamaan. Tatsuha käveli Ryuichin vierellä ja tiskille tultuaan, Tatsuha katseli hiljaisena kun Ryuichi maksoi. 2650,40 yeniä...Aikalailla... Tatsuha ajatteli ja katsoi kun Ryuichi antoi 3000 yeniä tosta vaan.
Heidän kävellessään pois ravintolasta, Tatsuha hymyili. "No nyt pitää metsästää baari. Kaipa ne jostain näitten ravintoloiden läheltä löytyy...Olettas ainaki niin." Tatsuha sanoi ja katsoi Ryuichin silmiin ja välillä eteenpäin, varoen ettei hän törmäisi ihmisiin. Sais olla baari tässä lähellä...Emmä kauheesti haluu kävellä täällä ettei tuu faneja hakemaan nimmareita... Tatsuha ajatteli omivana.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 18:43:23 GMT 3
"Uskon baarin olevan kyllä ihan lähellä. Vaikka laiva on kyllä tosi iso." Ryuichi sanoi katsellen Tatsuhaa vähän väliä. "Tietysti ihan meidän kiusaksi se on pystytetty sinne toiseen päähän." hän katseli ympärilleen, odotti kuulevansa jostain edestä päin musiikkia. Ryuichi ei mielellään aikonut kantaa takkia koko iltaa mukanaan. Hän tiesi haluavansa tanssia kuitenkin jossain välissä, eikä aikonut tehdä sitä takki päällä.
"Minulla niin tekee mieli palata lavalle. Seuraava keikka vedetäänkin jo ensi viikolla." Ryuichi kertoi Tatsuhalle, hän oli valmis ottamaan tämän sisään ilmaiseksi. Ryuichi näki parin nuoremman ihmisen tulevan kauempana vastaan, ja hän siirtyi hieman Tatsuhan taakse kulkien tämän perässä. "Saat ilmaislipun mihin keikalle vaan." hän sanoi hiljaa tämän selän takaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 18:51:32 GMT 3
"Tää laiva on kyl tosi iso." Tatsuha oli samaa mieltä Ryuichin kanssa. "Emmä usko, että se on toisessa päässä." Tatsuha sanoi naurahtaen ja se olisi vasta ollutkin huvittavaa jos se olisi ollut laivan toisessa päässä. Tatsuha päätti sitten tiirailla ympärilleen jos hän näkisi info taulun jossa näkyisi baarien sijainnit. Tääl laival tais muute olla kans joku pikku kylpylä...Ahh...Ryuichin kanssa kylpylään...Mmmhh...Vitsi mikä kokemus seki olis...Siel sais kunnon rauhaa.... Tatsuha ajatteli ekstaasissa ja toivoi, että joskus sekin unelma toteutuisi. Nimittäin Ryuichin kanssa kylpylään meno.
"Ah, joo...Mä kattelinki noita keikkoja täs vähän aikaa sitte. Outoa ku suo ei Kiinaan varattu keikalle. Ihan hyvä kyl, pääset tutustumaan rauhassa maahan ilman keikkoja." Tatsuha sanoi ja mietti haluisiko Ryuichi olla huomenna hänen kanssaan kiinassa. "Ai...Saanko?" Tatsha yllättyi ja hänen silmät suurenivat. Vau....Tää tekee kaikseta niin paljon helpomman...Mulla on kyllä lippu sille viikonpääst tulevalle keikalle, mut sen jälkee ei enää tarvi maksaa...Voin käyttää lippu rahat Ryuichiin...Ostaa jotain ihanaa sille... Tatsuha ajatteli onnessaan ja käveli info taululle nähtyään semmoisen. "Nonnih, ne baarit onki tässä lähellä. Täst viel vähän matkaa eteenpäi ja sit oikeelle ja siinä me ollaanki...Baarikäytävällä." Tatsuha sanoi naurahtaen, sillä hänestä oli huvittavaa että yhdelle käytävälle oltiin tungettu baareja, tosin oli baareja muuallakin laivalla.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 19:07:21 GMT 3
"Kyllä meitä taidettiin pyytääkin. Mutta Tohma halusi että ollaan ihan vapaalla huomenna." Ryuichi mietiskeli heidän viimeisintä kokoontumistaan, jossa oli puhetta keikoista. "En olisi minäkään halunnut tuhlata päivään keikkapaikalla oleiluun Kiinassa. On kuitenkin ihan kiva maa." hän sanoi Tatsuhalle. "Ja nyt kun on seuraakin päiväksi." hän lisäsi vielä. Niiden parin ihmisen mentyä ohi, Ryuichi palasi takaisin Tatsuhan vierelle. "Saat. Ei ole ollenkaan pahitteeksi." hän sanoi. Hänestä oli mukava löytää ihminen, jolle ilmaisliput varmasti kelpasivat, kun niitäkin tuntui olevan ihan reilusti.
"Sinne siis." Ryuichi oli innoissaan. Hän kulki odottavasti Tatsuhan vierellä, halusi baariin jossa oli hyvästi ihmisiä, mahtava tunnelma ja hyvää musiikkia. "Hauskaa, että ihan käytävä baareille." Ryuichi sanoi, ja huomaisikin jo käytävän mihin kääntyä. "Osaat muuten katsoa infotauluja hyvin. Minulla menee karttojen kanssa aina aikaa." hän kehui Tatsuhaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 19:15:10 GMT 3
"Joo joo. No sehän sit selittää kaiken." Tatsuha sanoi hymyillen. Ja nyt kun on seuraakin päiväksi...Ahh...Ryuichi haluaa olla mun kanssa...Siistiä...Voidaan shoppailla yhdessä...Nähdä nähtävyyksiä yhdessä...Ahh.. Tatsuha haaveili ja odotti huomista jo nyt, vaikka tässäkin illassa olisi varmasti odotettavia asioita. "Vau...Kiitti.." Tatsuha sanoi ja hänestä oli kiva, että Ryuichi halusi hänet keikalleen. No, kyllä kaikki varmasti halusivat fanejaan keikalleen, mutta Ryuichi tarjosi kaikenlisäksi lippujakin. Tatsuha käppäili normaalia tahtia ja ei kauan tarvinnut kävelläkkään kun käytävä löytyi oikealta. "Niimpä." Tatsuha sanoi naurahtaen ja käännähti käytävää kohti. "Heh, kiitos." Tatsuha sanoi ja käveli käytävällä. "Mihin baariin mentäs?" Tatsuha kysyi ja katseli baareja. Päätös oli aika vaikea, kun käytävältä löytyi reilu määrä baareja.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 19:28:49 GMT 3
Heidän kääntyessä käytävälle, Ryuichille iski halu juosta kaikki läpi. Sitä hän ei voinut tehdä, sillä se olisi ollut älytöntä, eikä hän varmaan yhdessä illassa olisi jaksanut. "Jos mennään tuohon viimeiseen. Ne on aina yleensä isoimmat, ja niissä on eniten menoa." Ryuichi ehdotti katsoen Tatsuhaa, ja odotti tämän mielipidettä hänen valintaansa.
"Tuota.. Tatsuha.." Ryuichi vilkaisi baariin päin ja kääntyi uudelleen Tatsuhaan. "Eh.. lupaatko minulle, että katsot vähän sen perään mitä juon ja juonko liikaa?" hän kysyi, ja toivoi Tatsuhan myöntyvän. "Katsos kun.. olen monesti saanut kuulla että olen juonut paljon. Eikä ihana managerini katsonut kerran perääni, joi itsekin. Se oli kamala ilta, enkä halua sellaista enää." hän selitti Tatsuhalle. Hän kyllä oli valmis juomaan vähän, niin että pystyi pitämään vielä hauskaa. "En osaa aina arvioida määrää." hän sanoi. Asia oli tärkeä, mutta sen myöntäminen oli hiukan noloa. Ei Ryuichi voinut mitään sille että ettei osannut arvioida, eikä ollut hyvä juomaan. Hän hymyili kuitenkin, ja katsoi edelleen Tatsuhaa. Se olisi minulle tärkeää, ja luottamuksellista. hän ajatteli.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 19:34:30 GMT 3
"Juu mennään vaan." Tatsuha sanoi ja oli kiva, että he menivät vilkkaaseen baarin. Sillä usein niissä ei niin helposti tunnistanut muita ja jos oli pimeetä, niin hyvällä tuurilla Ryuichi ei tunnistaisi ketään, minkä seurauksena heitä ei härnättäisi.
"Niin?" Tatsuha sanoi ja ihmetteli hiukan mitä Ryuichi aikoi sanoa. "Mmhh...Lupaan mä." Tatsuha ei voinut muutakun luvata. No höh...Mut on se varmaan hyvä, että tää tunne ois molemman puoleista...Kaipa mä voin odottaa kerta oon odottanu tätä tapaamistaki niin kauan...Mut ahh...Ryuichilla on niin ihana vartalo...Kyl mä pystyn siihen. Saatan pilata kaiken jos teen sen... Tatsuha mietti ja päätti, että hän tarkkailisi Ryuichin juontia. "Okei, eli heti ku alan huomaa kännipäätä, niin juomat seis?" Tatsuha kysäsi varmistaakseen mihin asti Ryuichi halusi valvontaa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 20:15:09 GMT 3
"Kiitos Tatsuha!" Ryuichi huojentui, sillä hän ei todellakaan osannut hoitaa asiaa yksin. Hän kietoi kätensä Tatsuhan ympärille halaukseen, irrottaen kätensä hetken päästä. "Ehei se haittaa vaikka minä vähän olisin humalassa.. Pelkään vain mielettömästi sitä että en pysy pystyssä, on huono olo.. ja että annan huonon kuvan itsestäni sinulle, ja muille ihmisille." hän selitti Tatsuhalle mitä ajatteli. "Saisit kantaa minut takaisin." hän naurahti kääntyen pois päin Tatsuhasta.
"Mennään nyt." Ryuichi hoputti kiskaisten Tatsuhaa paidasta. Hih, tästä tulee kyllä kivaa. hän ajatteli kävellen kohti baarin sisäänpääsyä. "Muuten.. on ihana kun voin luottaa sinuun." Ryuichi sanoi kääntyen katsomaan Tatsuhaa hymyillen. Hän tykkäsi katsoa Tatsuhaa aina välillä, se oli rauhoittavaa, vaikka saikin Ryuichin sydämen jyskyttämään kovemmin.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 20:25:49 GMT 3
"Sun pyyntös on mun käsky." Tatsuha sanoi hieman sarkastisen oloisesti, mutta hän todella tarkoitti sen. Kuitenkin Tatsuha ei kerennyt olla sen kummemmin sarkastinen, kun Ryuichi kietoi kätensä Tatsuha ympärille, mikä yllätti tämän. Kuitenkin Tatsuha hymähti ja halasi takaisin. "Annat huonon kuvan itsestäsi minulle? Et varmana. Kyl kaikki tietää, että humallassa heilutaan ja tehdään hölmöjä." Tatsuha sanoi naurahaten. Hänellä ei itsellään ollut huono kännipää, mutta kyllä alkoholi vaikutti myös Tatsuhaan. Tatsuha päätti Ryuichille antaman lupaksen kautta, että hän ei joisi itseään kännin. Sillä jos Tatsuha olisi kännissä, niin Ryuichi olisi varmasti altis raiskauksen kohteeksi ja sitä Tatsuha ei halunnut, vaikka se kuulosti himottavalta touhulta.
"Mennään vaan." Tatsuha sanoi ja käveli eteenpäin Ryuichin kiskomana. "Onhan se hyvä kun voi luottaa toiseen." Tatsuha sanoi pienesti hymyillen ja baariin astutta, tämä tarkkaili tunnelmaa baarissa. Tunnelma oli yleisesti sanottuna hyvä, musiikki oli laadukasta ja ihmisillä oli selvästi hauskaa. "Kävästääks hakee pari juomaa sitte?" Tatsuha sanoi ja käänsi päätään baaritiskiä kohti virnuillen.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 20:58:43 GMT 3
//Juo Tatsuha juo!! <333 XDDD//
"Mutta ei se hyvää kuvaa anna, jos on vähääkään kuuluisa." Ryuichi selvensi lisää. "Siinä vain heti ajatellaan, että mikä törppö tuokin oikeasti on, ja millasen kuvan antaa nuoremmille. Ja lehdistö rakastaa." Ryuichi sanoi kallistaen päätään ihmettelevään tyyliin. Ihmisiä mekin ollaan. hän ajatteli.
Baari oli Ryuichin mielestä hieno, ja varsin isokin, kuten hän oli odottanut. Tummat valot toivat baariin discohenkisyyttä, mistä Ryuichi tosiaan piti. "Haetaan." hän sanoi hymyillen ja vilkaisi Tatsuhan virnuilevaa ilmettä. "Miksi ihmeessä virnuilet?" hän kysyi hämmennyksissään, ja mietti pystyikö sittenkään luottamaan Tatsuhaan aivan täysin. Tatsuha lupasi. Hän lupasi, eikä ole sellainen. Ryuichi ajatteli ja virnisti. Hän ei antanut yhden typerän virneen olla syynä etteikö ottaisi mitään. "Jotain mukavaa tähän alkuun." hän sanoi kävellen baaritiskiä kohti miettien mitä ottaa mitä ei.
//No niin Ryu alkaa juomaan. :'D Haha, ootan sitä kysymystä, ootan että ne häipyy tuolta!! Tatsuha juo!! XD//
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 6, 2007 21:05:28 GMT 3
"No et sä ainakaan mulle huonoa vaikutusta anna." Tatsuha sanoi hymyillen pienesti. Ryuichi kyllä oli oikeassa siinä asiassa, että hän antaisi muille huonon vaikutuksen. Lehdistö varsinkin saisi lisää juttua ja se hissi kohtaus oli Tatsuhalle liikaa tältä illalta. "Emmä tiiä. Virnuilu on mun juttu." Tatsuha sanoi virnuilusta ja virnuili. // Pistin tahalleen tommosen hölmön lauseen! // Tatsuha käveli Ryuichin vierellä baaritiskiä kohti ja tiskille päästyä, Tatsha vilkaisi hyllyllä olevia juomia. Ehkä vois ottaa kaljaa...Vois kysyy jos suositellaan mitään... Tatsuha ajatteli katsellessaan juomia. "Ootkos päättäny mitä otat?" Tatsuha kysäsi Ryuichilta, sillä munkki oli ainakin itse päättänyt juotavansa. // Mut jos Tatsuha juo nii se raiskaa Ryuichin ja haluun et se ei oo raiskaus! Syytä ficciä! //
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 6, 2007 21:23:17 GMT 3
"Sinun juttu. Hehee!" Ryuichista oli hauska kuunnella jonkun sanovan sellaista. Hän oli itse löytänyt juttunsa K:n kautta, kun oli tältä saanut Kumagoron. Kani oli aina ollut hänelle tärkeä, ihana juttukaveri, ja sitä sai pureskella. K oli alkuun pitänyt huolen myös kanista ja samalla tavalla kuin Ryuichista.
Ryuichi katseli mitä juomia hyllyllä oli. Kaljaan hän ei aikonut koskea, koska ei oikeastaan pitänyt siitä, vaikka joikin sitä usein. "Minusta tuntuu että näin alkuun joisin Massacren." Ryuichi tuumasi ja päättikin lopulta tilata sen. //Joo haha, on mullaki näitä juomia päässä. :''D sisältää tequilaa ja camparia tuo juoma. XD//
"Mitä sinä otat?" hän kysyi Tatsuhalta kääntyen katsomaan tätä. Hän oli valmiina maksamaan juomat, mutta mietti että Tatsuha oli kuitenkin tekemässä sen. Hän halusi siis tilata, mutta sanottuaan juoman nimen, hän taisi epäonnistua. Jos Tatsuha ostaa nyt, on minun vuoro seuraavaksi. hän päätti, ja tunnusteli oliko lompakko edelleen mukana.
|
|