|
Post by Ryuichi Sakuma on Sept 6, 2007 19:31:39 GMT 3
Tohman lähdettyä Ryuichi katsoi Tatsuhaa koko ajan. Hän päätti viimein vastata Tatsuhan kysymyksiin iskusta poskeen. "Joku sattui lyömään minua, mutta ei se haittaa. En edes nähnyt kuka se oli." hän sanoi Tatsuhalle ja hymyili vähän. Hymyily tuntui kivuliaalta toisella puolella kasvoja, mutta ei Ryuichi siitä välittänyt. Hän oli onnellinen Tatsuhan seurassa, ja hän halusi hymyillä ollessaan tämän kanssa. "En kyllä ymmärrä miksi Tohma välittää niin paljon mitä teen.." hän huokaisi, sillä Tohmalta tuollainen änkeäminen oli hyvin inhottavaa ja Ryuichin mielestä ilkeää.
"En tiedä, kyllä minä uskoisin että me saadaan." Ryuichi sanoi Tatsuhalle. "Mutta voidaan me ostaa ruokaa ja mennä ylös syömään. Ja baarissa käynnin voi korvata ostamalla jotain itse tuolta kaupasta." Ryuichi selitti toisen vaihtoehdon Tatsuhalle ja antoi tämän päättää mitä he tekisivät.
Ryuichi ummisti silmäänsä Tatsuhan koskiessa tämän kipeään poskeen. "Ei sille mitään voi jos joku on niin ilkeä." Ryuichi sanoi tarttuen Tatsuhan käteen ja siirsi sen poskeltaan pois. "Anteeksi, se on vain niin kipeä." hän sanoi Tatsuhalle. Ryuichi oli myös hiukan varautunut, eikä hän halunnut antaa Tatsuhan kosketella häntä enempää paikalla, jossa heidät nähtiin. He seisoivat aulassa, ja Ryuichi vilkuili ympärilleen. Hän huomasi ihmisten katsovan heitä kauempana, ja kun he kävelivät ohi. Ryuichi olisi nolostuksissaan halunnut päästää irti Tatsuhan kädestä, mutta hän näki kuitenkin parempana pitää siitä kiinni.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Sept 6, 2007 19:41:24 GMT 3
"Okei..."Tatsuha sanoi ja häntä inhotti ajatus, että joku fani löisi Ryuichia. No voi olla, että se oli vahinko... Tatsuha ajatteli. "No..Voi olla, että se välittää susta ja bändistä?" Tatsuha sanoi ja ei oikeen itse halunnut tietää, miksi Tohma teki mitä hän teki. Tatsuhaa ei kovinkaan paljon kiinostanut Tohma, mutta häntä ärsytti se jos se härnsi Ryuichia niinkuin nytten.
"No jos ravintolassa on yksityine tila niin varmaa on tuolla baarissa." Tatsuha sanoi ja toivoi asian niin. "Mut mennää kattoo mitkä meidän vaihtoehdot on." Tatsuha sanoi hymyillen. Jos siel ei oo vip tilaa niin johan on...Ei Ryuichi voi syödä näitten fanejen edes...Äskeinen tilanne oli liian tukala semmoseen..Tatsuha ajatteli.
"Juu ei se mitään." Tatsuha sanoi ja pisti vapaan käden taskuunsa. "Mennää sitte." Tatsuha sanoi ja ryhtyi kävelemään ravintoloita kohti. Laivalla oli niitä monia ja kaikki oli sijoitettu yhdelle käytävälle. "Mentäskö vaikka isoimpaan paikaan? On varmaan todennäköstä että semmosessa paikassa olis vip tila." Tatsuha sanoi ja katseli ympärilleen kävelessänsä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Sept 9, 2007 0:34:38 GMT 3
"Voi olla että se oli vahinko." Ryuichi sanoi hymyillen. Hän ei halunnut ajatella fanilaumaa hissin edessä enää, sillä oli päässyt heistä juuri eroon. Onneksi he olivat kuunnelleet eivätkä jääneet parveilemaan siihen. "Ehkä hän välittää." hän sanoi Tatsuhalle mielessään ihan muuta. Hänen mielestään Tohma tuntui yleensä ajattelevan vain omaa etuaan, ja tällaisessa tilanteessa myös hänen maineensa saattaisi tahriintua. Mutta Ryuichi oli ihmisille niin kiltti, eikä halunnut sanoa ääneen ajattelemaansa pahaa.
"Mennään syömään ihan kunnon ruokaa!" Ryuichi naurahti. Hänkin uskoi baarissa olevan yksityisen tilan, jos sellainen ensinnäkin löytyi ravintolasta. Ryuichi koki edelleenkin äsköisen tilanteen hissillä hankalana. Hän ei halunnut että jutusta nousisi mitään suurempaa, mutta pelkäsi että kun he palaisivat Japaniin, toimittajat seisoisivat satamassa vastassa kysymyksineen. Faneilla oli tapa informoida heti vähänkin juoruttavista asioista, eikä tämä juttu ollut enää vähääkään, hänet oli nähty suutelemassa Tatsuhan kanssa.
Onneksi Tatsuha ei ottanut pahalla että siirsin hänen kätensä pois. Ryuichi ajatteli, sillä hän oli käyttänyt tekosyytä, jotta ei pahottaisi Tatsuhan mieltä. Hän oli onnistunutkin. Ryuichi jäi katsomaan Tatsuhaa, eikä hän älynnyt lähteä tämän perään kävelemään. Vasta kun heidän kädet meinasivat päästä toisistaan irti, Ryuichi hoksasi Tatsuhan jo lähteneen. "Hahaha!" Ryuichi nauroi samalla kun juoksi Tatsuhan kiinni. "En tajunnut että lähdit, vaikka sanoitkin siitä." hän selitti Tatsuhalle katsoen tätä leveä hymy kasvoillaan.
"Yritätkö tuhlata rahani?" Ryuichi pidätteli nauruaan. "Ehei, mennään vain. Mitä kalliimpi, sitä paremmat on ruuat." hän sanoi Tatsuhalle. "Ja isoimmassa on varmasti joku tila, olen varma siitä." Ryuichi sanoi kääntäen katseensa Tatsuhasta eteenpäin. Ihmisten katsoessa heitä, Ryuichi halusi yhä enemmän päästää irti Tatsuhan kädestä, mutta hän puristi sitä vain enemmän. Toivottavasti kukaan ei sano sanaakaan. Ryuichi ajatteli hermona, mutta hymyili peittääkseen sen.
Ryuichi yritti keskittää katseensa erilaisiin pieniin kauppoihin käytävällä, ja yritti olla välittämättä katseista niskassaan, vaikka ne hermostuttivat häntä paljon. Ryuichi meni luultavasti huomaamatta vähän kauemmas Tatsuhasta, sillä hän oli melkein liimautunut tähän kiinni.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Sept 9, 2007 17:06:13 GMT 3
"Juu." Tatsuha sanoi ja ei halunnut ajatella, että asia oli monimutkaisempi. Tatsuhaa olisi vain härnännyt pahat ajatukset Tohmasta, mitkä saattaisivat pitää paikkansa. Tatsuha ajatteli myös hieman faneja. Häntä arveellutti, että tulisiko tämä suudelma julkisuuteen. Tatsuhasta se oli oikeastaan aika jännää, siis jos asia tulisi julki. Tatsuha kuitenkin muisti Ryuichin kannan, sillä Ryuichi ei varmaankaan pitäisi asiasta niin paljon. Tatsuha koitti nyt vain keskittää ajatuksensa ihanaan seuraansa ja muut ajattelut hän päätti jättää myöhemmälle.
"Juu mennään mennään. Kohta varmaa mahaki alkaa kurnia." Tatsuha sanoi ja tunsi kuinka mahansa jo kinui ruokaa äänettömästi. Ei luutavasti kauan enään kestäisi kun se alkaisi ääntelemään. "Heheh. Harhailit ajattelemaan vai?" Tatsuha sanoi hymyillen ja häntä hieman myös kiinnosti mitä Ryuichi ajatteli, eteenkin Tatsuhasta. Ei Ryuichi varmaan kovinkaan kamalasti voi ajatella musta...Siis Ryuichihan anto mun suudella sitä...Ui vitsi! Liian jännää ajateltavaks...Ahh...Ryuichi Sakuma tykkäisi musta...Ahhh..Tatsuha ajatteli, mutta havahtui kun Ryuichi ryhtyi puhumaan.
"Tuhlata rahasi?" Tatsuha sanoi naurahten. "No siis eihän mulla oo sun lompakko, niin miten muka tuhlaisin rahas?" Tatsuha sanoi hymyillen. Eikä hänellä ollut aikomustakaan tuhlata omat rahansa. Tatsuha halusi maksaa oman osansa lautasesta ja ehkä jopa Ryuichin osan. Tatsuha ajatteli itsensä niin miehellisenä, että hän ei voisi antaa Ryuichin maksaa vaikka rahaa Ryuichilla riittikin.
"Tääl on muute aika kivoja kauppoja. Vois varmaa huomenna aamulla ostella vähä ennenku satamaan saavutaa." Tatsuha sanoi ja katseli kauppoja Ryuichin tapaisesti. Ehkä vois ostaa Ryuichille jotaki...Mistäköhän se tykkäis? Tatsuha ajatteli ja myös kuvitteli tilannetta, jossa hän antaisi lahjan Ryuichille.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Sept 9, 2007 17:57:29 GMT 3
"Onko sinulla niin kova nälkä?" Ryuichi naurahti, tuntien samalla itsekin kuinka hänen vatsansa melkein kiljui ruokaa. "Niin taisin harhailla." hän sanoi Tatsuhalle ollen yhtä hymyä. Hän oli tuijottanut Tatsuhaa ajatuksissaan, eikä vain tajunnut tilannetta. "Hee, jäin vain ajattelemaan asioita." hän ei myöntänyt mitä ajatteli.
"Ehei olekaan, mutta minä lupauduin maksamaan ja sinä valitset isoimman paikan." Ryuichi naurahti. "Sinulla on taitoja käyttää rahaa." hän sanoi nauraen perään. Hän itse oli aika kova tuhlaamaan, eikä välittänyt rahan menosta. Ryuichin mahaan sattui liiallinen nauraminen ja hän kumartui vähän eteenpäin kävellessään suoristautuen hetken päästä, ja piteli mahaansa kädellään.
Hän hillitsi nauruaan Tatsuhan alkaessa puhua, ja katseli tämän selittäessä kauppoja ihan kunnolla täysin keskittyneenä vain niihin. "Kuulostaa hyvältä idealta." hän hymyili Tatsuhalle. Idea kierrellä kaupoissa aamulla oli tosiaan loistava, ja Ryuichille mieluista ainakin. Hän unohti tyystin fanit ja mediat vyöryt Tatsuhan seurassa, ja keskittyi vain miettimään millaista heillä tulisi olemaan reissun aikana.
"Tuollahan nuo ravintolat on!" Ryuichi huudahti nähdessään jo ensimmäisen melkein heidän vieressään ja osoitti sinne päin. "Tämä käytävä on tosiaan pitkä." hän naurahti kääntyen Tatsuhaan. Nyt päästään syömään. hän hymyili ajatuksilleen ruuasta, ja syömisestä Tatsuhan kanssa. "Siellä on varmasti myös jälkiruokaa." Ryuichi hykerteli. Hänen teki jo mieli vetää Tatsuha perässään vähän nopeampaan kävelyyn, mutta hän hillitsi itseään ja pysytteli Tatsuhan vierellä, edelleen kuitenkin ei niin liimautuneena tähän.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Sept 9, 2007 18:09:43 GMT 3
"Joo on. En kummemmin oo syöny. Viimeks taisin syödä tossa satamassa jonkun leivän ku odottelin laivaan pääsyä." Tatsuha selitti. "No mitä ajattelit?" Tatsuha kysyi virnuillen uteliaan oloisesti, sillä Tatsuhaa kiinosti mielettömästi mitä Ryuichin pienessä päässä liikku.
"No anna mun ees maksaa oma osani." Tatsuha sanoi ja hän ei halunnut alistua. Vaikka asia olikin niin kamalan pieni. Ryuichilla on kyl varaa...Mutta silti.. Tatsuha ajatteli. "No kuis ny nii?" Tatsuha sanoi nauraen ja hänestä oli kiva katsoa kun Ryuichi nauroi. Kivempaa oli se, että Tatsuha sai naureskella Ryuichin seurassa. "Jep." Tatsuha sanoi ja ryhtyi jo miettimään aamua. Jos Ryuichi tulee mukaa se lahja pitää ostaa salakavalasti..Hmm...No kaipa se jotenki onnistuu...Tykkääköhän Ryuchi koruista? Vai oisko pehmolelu kivempi? Se kyl saattais paikaa Kumagoron..Eii...Hmmm.. Tatsuha mietti.
"Vihdoinki. Ai, että ku alkaa tuoksuu hyvälle" Tatsha sanoi haistellen ravintolakäytävän tuoksuja. "Montakohan ravintolaa täl käyväväl on? Sen verran pitkä käytävä..." Tatsuha sanoi ja katseli eri ravintoloita. "Miltei kaikissa ravintoloissa on." Tatsuha sanoi ja aprikoi mikä olisi ravintoloista isoin.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Sept 9, 2007 18:56:12 GMT 3
"Siitähän on jo.. kauan aikaa." Ryuichi sanoi, hän ei ollut yhtään varma kellosta tällä hetkellä, mutta tiesi että he lähenivät jo yötä. "M-mitäkä ajattelin?" Ryuichi toisti Tatsuhan kysymyksen, hän ja miettimään mitä sanoisi. "Arkisia aisoita..." hän sanoi hetken päästä, miettien lisäisikö loppuun vielä yhden asian. "...ja sinua." hän lopulta sanoi ja hymyili. Ryuichi yritti olla punastumatta, mutta ei luultavasti voinut välttää sitä.
"Ei, kyllä minä maksan." Ryuichi sanoi. "Mielelläni itseasiassa." hän lisäsi. Ryuichi halusi maksaa, ja hän saattoi inttää asiasta hyvinkin kauan. "Sinähän käytät rahaa kuten minä." Ryuichi sanoi. "Vaikuttaa siltä että sinulla on halu käyttää ne heti, aivan kuten minäkin käytän rahoja." hän selitti millaisen kuvan oli saanut Tatsuhan rahan käytöstä.
Ryuichi tunsi kuinka hänen mahansa kurni nyt jo äänekkäämmin hänen haistellessaan ruokien tuoksua. "Näyttää olevan aika monta." Ryuichi sanoi katsellen ympärilleen. "Infotaulusta saattaisi selvittää jopa mikä on isoin.." hän tuumasi ääneen etsien katseellaan infotaulua. "..Mutta täällä ei tunnu sellaista olevan." hän sanoi lopettaen turhaan taulun etsimisen. Tatsuhalle kaikki on helpompaa.. Hän on pitkä.. Ryuichi ajatteli katsoen mihin kohtaan hänen silmänsä osuivat Tatsuhaa, ja hän huomasi katseen olevan lähellä tämän kaulaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Sept 9, 2007 19:11:24 GMT 3
"Niin on." Tatsuha sanoi naurahaten. Paljon oli oikeastaan kerennyt tapahtua sen leivän syönnin jälkeen. Tatsuha oli astellut laivaan, käynyt hytissä, odotellut keikan alkua, ollut backstagella keikan aikana, mennyt Ryuichin sviittiin, käynyt omassa hytissä, käynyt kannella ja nyt kävellyt ravintolakäytävällä. Kerrassaan paljon asioita oli tapahtunut sen jälkeen kun Tatsuha oli syönyt.
"Arkisia asioita...ja minua." Tatsuha toisti Ryuichin sanat hymyillen. Ahhh...Ryuichi ajatteli muo...Mitäköhän se ajatteli musta? Onkohan sillä yhtä likasia ajatuksia ku mulla? Mmmh... Tatsuha ajatteli. "Ei, ei. Annas mun olla nyt herrasmies ja maksaa omat ruuat." Tatsuha sanoi nauraen. Harmi, että mä en oo se varkkaampi...Sit ois helpompaa.. Tatsuha ajatteli. "Nooh, joo kai..." Tatsuha naurahti ja raapasi takaraivoansa vapaalla kädellä.
"No...Toi näyttää aika isolta ravintolalta." Tatsuha sanoi ja osoitti ravintolaa nimeltä "Bong Fong". // Ahhahaha...Että oon luova x) // "Jospa mentäs sit tonne, kysyttäs vaikka sitä vip tilaa?" Tatsuha ehdotti ja katseli ravintolaa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Sept 9, 2007 20:00:45 GMT 3
Ei sitten mitään irstasta. hän sanoi itselleen mielessään, sillä ei hän Tatsuhaa ollut ajatellut muuta kuin hyvänä ja mietti tämän ulkonäköä lähes kaiken aikaa. En vain voi sille mitään. Ryuichi ajatteli katsellen Tatsuhan ulkonäköä, koko vartaloa, mutta enimmäkseen kasvoja. "Mitä kasvoit tuollaiseksi." Ryuichi sanoi hymyillen.
"Anna nyt minun maksaa." Ryuichi sanoi topakasti. "Älä kuvittelekaan maksavasi itse." hän lisäsi vielä pitäen katseensa visusti Tatsuhassa. En halua sanoa mitään viitaten siihen että minulla on rahaa.. Ryuichi ajatteli, vaikka hänen kyllä tiedettiin olevan rikas ja muuta, mutta ei siitä ollut kivaa muistuttaa.
"Bong Fong." Ryuichi luki ravintolan nimen. // Luova nimi tosiaan. XDD// "Mennään kysymään." Ryuichi sanoi lähtien vetämään Tatsuhaa kohti ravintolaa. Ryuichi hymyili tyytyväisenä, Tatsuhan ehdottama paikka näytti hyvältä ja isolta. Hän asteli Tatsuhan kanssa ravintolaan ja suunnisti heti tiskille.
Tiskillä oleva mies kumarsi syvään tunnistaessaan Ryuichin. "Kuinka voin palvella teitä, Sakuma-san?" tarjoilija kysyi kumartaen taas. "Ei minulle tarvitse kumarrella." Ryuichi heilutti kättään kieltävästi. "Löytyykö teiltä vip-tilaa. Meille kahdelle." hän kysyi hymyillen. "Tila on tarkoitettu 6 hengelle, mutta ilman muuta päästän teidät sinne. Asiakkaidemme tulee saada ruokailla miten he itse haluavat." tarjoilija selitti, kumarsi taas Ryuichin sanoista välittämättä. Mies käveli pois tiskin takaa ja osoitti kädellä mihin suuntaan heidän pitäisi mennä, mukaansa hän otti kaksi menua. "Tänne päin olkaa hyvät." tämä sanoi ohjaten Ryuichin ja Tatsuhan kohti vip-tilaa. "Saatiin rauha." Ryuichi katsoi Tatsuhaa tyytyväisesti hymyillen heidän kulkiessaan tarjoilijan perässä. Onneksi meidän ei tarvitse syödä tällä puolella. hän ajatteli katsellessan ravintolassa olevia muutamia asiakkaita, jotka katsoivat heitä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Sept 9, 2007 20:16:38 GMT 3
"No jos vaadit.." Tatsuha sanoi ja päätti sitten myöntyä Ryuichin vaatimukselle. Eihän Tatsuha halunnut tapella Ryuichin kanssa. Riita se olisi ollutkin kamala. Nooh...Nyt voin ostaa kalliimman lahjan ku ei ruokaa tarvi nyt maksaa... Tatsuha ajatteli lahjaansa Ryuichille, niinkuin aijemmin.
"Juu." Tatsuha sanoi ja asteli Ryuichin kanssa ravintolaan. Ompa hieno paikka.. Tatsuha ajatteli katsellessansa ympärilleen. Kun Ryuichi ryhtyi puhumaan miehelle Tatsuha seurasi keskustelua sivusta. Miehen mainitessa vip tilan olemassa olon, Tatsuha hymyili. Hyvä..Saadaan syödä rauhassa...Tuleekohan sinne ruokaki nopemmin? Tatsuha ajatteli ja käveli Ryuichin kanssa vip tilaa kohti. "Niin saatiin." Tatsuha sanoi hymyillen.
Miehen ohjattua Ryuichin ja Tatsuhan vip tilaan, hän poistui. Tatsuha sitten veti tuolin Ryuichille ja odotti, että Ryuichi istuisi siihen. Ryuichin istuttua Tatsuha työnsi tuolia hiukan ja sitten istui omalle tuolilleen. "On kyllä hieno ravintola. Täytyy sanoa." Tatsuha sanoi ja avasi hiukan huppariansa paljastaen osan t-paitansa tekstistä. Tatsuha sitten nappasi ruokalistan käsiinsä ja katseli sitä. "Hmm.." Tatsuha katsoi listaa mietteliäästi.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 19, 2007 3:27:14 GMT 3
Ryuichi kumarsi miehelle hieman, hymyillen samalla, tämän poistuessa. Hän sai takaisin hieman syvemmän kumarruksen ja hymyn. "Mukava tarjoilija." hän mainitsi ohi mennen. Ryuichi hieman hämmentyi Tatstuhan vetäessä hänelle tuolin esiin pöydän alta. Hän luuli punastuvansakin hieman. "Kiitos." hän sanoi Tatsuhalle. Tuo oli ystävällistä. hän ajatteli lisäksi ja hymy nousi uudelleen hänen kasvoilleen.
Ryuichi otti käsiinsä toisen ruokalistan ja avasi sen eteensä. Hän riisui takkinsa kokonaan pois ja nosti sen viereisen tuolin selkään. Hänen päällä oli enää valkoinen toppi, mikä sai hänen vartalonsa näyttämään jotenkin pienemmältä. Joskus minun luultiin laihtuneenkin.. hän tuumasi katsellen toppiaan hetken mietteliäästi, kunnes käänsi katseensa pöydällä olevaan listaan.
Ryuichi nosti listan käsiinsä ja ryhtyi selaamaan erilaisia ruokia. "Mistä ruuasta sinä tykkäät?" hän käänsi katseensa listasta Tatsuhaan ja katsoi häntä pitkään. Hän raapi niskaansa ja vilkuili taas listaan päin. Tällä kertaa Ryuichi halusi kokeilla jotain uutta, mikä kuulosti hyvältä. "Osaatko ehdottaa minulle mitään erityistä?" Ryuichi kysyi taasen Tatsuhalta. Hän halusi kuulla mitä Tatsuha listalta valitsisi ja tietää oliko se hyvää.
Tatsuhan t-paita iski Ryuichin silmiin tämän katsoessa Tatsuhaa muutenkin, enemmän kuin tämän kasvoja. Ryuichin kasvoilla oli pieni hymy, hänen katsellessaan Tatsuhaa. "Minä tykkään sinusta.." hän naurahti kallistaen päätään sivulle hymyillessään. Ryuichin tykkäämisen pystyi kai tulkitsemaan monella tavalla, mutta se oli totta hän tykkäsi Tatsuhasta, ja myönsikin sen.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Oct 19, 2007 11:10:03 GMT 3
// Ahh! Tän viestin jälkeen en oo enää NYYB! <3 Päivä on koittanut...Ahh..//
Ihanaa...Yks pieni juttu sai Ryuichin hymyilemään noin sulosesti...Pitää tehä tollee useimmin. Tatsuha ajatteli tyytyväisenä vetästyään tulin Ryuichille. "Ja ole hyvä." Tatsuha vastasi kun hän istui omalle tuolilleen.
Tatsuha katseli mietteliäästi listää, kunnes Ryuichi kysyi häneltä kysymyksen. Tatsuha siirsi katseensa ruokalistasta Ryuichiin ja kyllä, Tatstuha piti näkymästä. Ketä ei haluisi nähdä Ryuichia valkoisessa topissa, mikä sai hänet näyttämään vielä syötävämmältä? Ahh...Söisin mielummi sut...Siitä ruuasta mä tykkään...Mmhh.. Tatsuha ajatteli. "No mä tykkään ramenista. Onhan shushi hyvää kans." Tatsuha sanoi. "Pakkohan mun on suositella mun lempiruokaa ku se löytyy tästä listasta. Okonomiyaki ja se on Miso-maustettu ramen. Niin hyvää.." Tatsuha sanoi ja harkitsi sen syömistä, koska siitä on jonkinverran aikaa kun hän on syönyt sitä viimeksi.
Tatsuha vilkasi vielä ruokalistaa ja sitten hän oli päättänytkin mitä syö, nimittäin lempiruokaansa. Kerta Tatsuha oli valinnut ruokansa, hän laski ruokalistan ja keskittyi Ryuichiin. Ryuichin lause sai Tatsuha hymyilemään pienesti, mutta sisällä Tatsuha oli enemmän kun onnessaan. "Niin mäki susta." Tatsuha sanoi hymyillen vielä. Mä en kestää...Haluan sut enemmän ku sanot noin...Meinaskohan se kaverimielellä? Joo kyl se meinas....Ois se varmaa punastellu jos se ois sillee meinannu? Ihan sama....Eiku hetkonen! Mehän suudeltiin ja ei se...Ahhhh.. Tatsuha ajatteli ja nyt päätti tehdä jotain, että hän voisi niin sanotusti "lähestyä" Ryuichia. Tatsuhan kummatkin kädet istuivat hänen sylissä, joten hän päätti hyödyntää pöydän alla olevaa tilaa. Tatsuha aloitti siirtämällä jalkaansa niin, että se kosketti Ryuichin jalkaa pöydän alla. Tatsuha seurasi tiiviisti Ryuichin reaktiota ja jatkaisi jos Ryuichi ei kummemmin reagoisi asiaan.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 21, 2007 19:36:51 GMT 3
Ryuichi katsoi Tatsuhaa kun tämä katsoi häntä. Miksi minusta vaikuttaa että Tatsuha näyttää ajattelevan jotain ylimääräistä? hän kysyi mielessään ja kasvoillakin näkyi hieman hölmön yllättynyt ilme. Hän pyyhki ajatuksen mielestään kun Tatsuha kertoi ruuasta mistä piti, ja mitä suositteli. "Okonomiyaki?" Ryuichi toisti ruuan nimen. "Kuulostaa hyvältä." hän tuumasi perään, mutta vilkuili vielä ruokalistaa. Ehkä voisinkin syödä sitä mutta.. Haluan kyllä tietää millaista se on ja mistä Tatsuha todella tykkää. hän mietti katsellen listaa. Haluaisin tietää kunnolla Tatsuhasta asioita, oppia tuntemaan hyvin. hän jatkoi mietiskelyään ja laski ruokalistan. "Sai ylipuhuttua." hän naurahti katsoen jälleen Tatsuhaa.
Ryuichia hymyilytti kun Tatsuha sanoi tykkäävänsä hänestä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun Ryuichi sanoi Tatsuhalle jotain sellaista punastelematta ollenkaan, ja hän oli ylpeä itsestään että onnistui. Tatsuha tarkoitti sitä oikeasti.. Hän tarkoittaa kaiken sanomansa muussakin kuin kaverimielessä. Ryuichin teki mieli virnistää ajatuksilleen. Ryuichi istui rennosti paikallaan ja mietti mitä Tatsuhalle sanoisi, hän katsoi vain toista pistäen kädet pöydälle. Hän tunsi Tatsuhan jalan pöydän alla, painaen heti katseensa alas. Mitä sinä Tatsuha teet!? hän ajatteli, muttei sanonut mitään estääkseen. Tatsuha on Tatsuha... Ehkä kosketus oli vahinko? Ei, ei se tuntunut siltä.. hän tarkoitti sitä.. hän panikoi mielessään ja tunsi punan nousevan kasvoilleen. Mitä sinä minulta haluat Tatsuha?
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Oct 21, 2007 19:59:46 GMT 3
// Ny säki oot nautakasvi! //
"Just se." Tatsuha sanoi Ryuichin toistaessa Tatsuhan lempiruuan nimen. "Ja se on hyvää." Tatsuha sanoi ja mietti ottaisiko Ryuichi sitä kerta hän itse ainakin ottaisi. Ois kyllä kiva jos Ryuichi ottais sitä sen takia ku se on mun lempi ruokaa...Ois kyl...Mmmhh...Mut jos se ei ota niin mähän voin antaa sen maistaa mun lautaselta....Mmhh...Ryuichin ruokkiminen....Ahh.. Tatsuha nosetti ajatuksilleen sisäisesti ja katseli Ryuichin kasvoja pienen hymyn kanssa.
Tatsuha seurasi tarkasti Ryuichin reaktiota. Kun Tatsuha havaitsi punaa, hän virnisti. Ryuichi tykkää! Se tykkää...Ryuichi ei estä! Ahh! Tatsuha ajatteli onnessansa ja mietti myös jos sanoi tähän tilanteeseen jotain. "Söpöä." Tatsuha sanoi ja liikautti jalkaansa niin, että se miltei silitteli Ryuichin jalkaa. // Vaikee selittää. Toivon et tajuut xD //Ahh...Tää jo saa mut näin...Millanenkohan mä oon sitte sillon? Tatsuha ajatteli ja Tatsuha huomasi, että jokaisesta kosketuksesta hänen himonsa Ryuichia kohtaan kasvoi.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 23, 2007 18:36:33 GMT 3
Ryuichi nosti katseensa Tatsuhaan. Hänen katseestaan saattoi suorastaan huomata kuinka hänen teki mieli kysyä mitä Tatsuha halusi hänestä. "T-tatsuha..." hän änkytti hiljaa kun kuuli Tatsuhan sanovan häntä söpöksi kun reaktio oli sellainen. Ryuichi jännitti hieman jalkaansa Tatsuhan miltei silittäessä sitä omallaan. Miksi? Lopeta.. Ei et saa Tatsuha. Ryuichi mietti, vaikka toisaalta tunsikin pitävänsä siitä.
Ryuichi painoi taas katseensa, sillä hän ei malttanut olla hymyilemättä. Minähän tykkään tästä... hän ajatteli hymynkare huulillaan. Hän toivoi ettei Tatsuha näkisi sitä, vaikka tiesikin että se oli esteetöntä. Haluan pois. Tämä on liian mukavaa.. ihanaa.. kaikkea! Entä jos tarjoilija-- Ryuichin ajatus katkesi kun tarjoilija tuli sisään kuten hän oli pelännyt. Hän siirsi jalkansa nopeasti tuolin alle. "Oletteko päättäneet mitä syötte?" mies kysyi katsoen Ryuichia ja sitten Tatsuhaa. Hänen ilmeensä oli kysyvä, ja miehen mielessä pyöri kysymys siitä mitä oli tapahtunut. Ryuichi nosti katseensa Tatsuhaan, ja katsoi häntä tavoittaakseen tämän katseen.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Oct 23, 2007 19:03:57 GMT 3
"Ryuichi." Tatsuha sanoi pehmeästi takaisin kun Ryuichi kutsui Tatsuhaa nimellä. Ahh..Vitsit ku Ryuichi on nii sulonen... Tatsuha ajatteli ja ihasteli Ryuichin yleistä reaktiota koko tilanteeseen. Jalka edelleen silitteli hidasta tahtia ja Tatsuha katseli lempeästi Ryuichin kasvoja.
Tarjoilijan astellessa huoneeseen, Tatsuha huvittui Ryuichin reaktiosta. Oikeastaan se oli myös melko söpöä vetää jalka pois kun ulkopuolinen tuli huoneeseen. Nooh, olihan se varmaankin odotettavaa hissi kokemuksen jälkeen. Tatsuha ei kuitenkaan näyttänyt mitään merkkejä, että huoneessa olisi tapahtunut jotain. Ehkä jos tarjoilija oli viisas hän pikemminkin tajuaisi Ryuichin kasvoista, että jotain oli tapahtunut huoneessa. "Juu. Okonomiyakia kummallekki, kiitos." Tatsuha hymyili pienesti tarjoilijalle ja vielä tarkisti Ryuichin kasvoista, että tämä varmasti haluisi okonomiyakia.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 23, 2007 19:40:50 GMT 3
Ryuichi nyökytteli päätään Tatsuhan sanoessa heidän ottavan Okonomiyakia. Hän halusi maistaa sitä, mutta ei saanut itse sanaa suustaan. Ei hän voi olla huomaamatta että jotain on sattunut. hän ajatteli ja nielaisi. Puna ei meinannut millään laskeutua, ja Ryuichi halusi vettä. "Saanko..." hän aloitti ja yskäisi kerran ennen kuin jatkoi: "Saisinko lasin vettä?" hän kysyi kääntyen tarjoilijaan päin.
"Tottakai, hetki pieni. Ja Okonomiyakia syötte." mies kirjoitti lapulle ylös mitä Ryuichi ja Tatsuha aikoivat syödä. Hän katosi huoneesta tuodakseen Ryuichille vettä. Heti tarjoilijan lähdettyä Ryuichi siirsi jalkansa tuolin alta hitaasti, yrittäen tehdä sen huomaamatta.
Tarjoilija palasi hetken päästä kannullinen vettä mukanaan ja lasi. Hän laski lasin Ryuichin eteen ja kaatoi siihen vettä ja laittoi kannun pöydälle. "Olkaa hyvä. Mitä te haluatte juoda?" mies katsoi Tatsuhaa kysyvänä. "Kiitos." Ryuichi sanoi tarjoilijalle ottaen lasin käteensä ja joi siitä. Tatsuha voi juoda samasta lasista minun kanssa.. Mene! Ryuichi mietti vilkaisten tarjoilijaa. Kyllä Tatsuhalle nyt vesi kelpaa. Miksi en kehtaa sanoa että.. Tatsuha juo samasta lasista. Eheh.. minua katsottaisiin pitkään. Lehdissä lukisi älyttömät juorut.. Lehdissä tulee lukemaan kumminkin! hän katsoi Tatsuhaa hetken ja laski lasin pöydälle pidellen siitä kiinni.
"Hän juo kanssani samasta lasista." Ryuichi sanoi ja pieni hymy nousi hänen kasvoilleen kun hän katsoi tarjoilijaa. "Voin toki tuoda toisen lasin." mies sanoi katsoen Ryuichia. "Ei tarvitse." Ryuichi virnisti ja tarjoilija tajusi poistua kumartaen syvään. Hän oli ylpeä itsestään, sillä hän tunsi olleensa hieman epäkohtelias. //Ryuichi on kyllä joo. :'D// "Tuollaisia ne on.. liimautuu aina kiinni jollakin keinolla." hän selitti Tatsuhalle ja katsoi tätä.
//Tilulii~//
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Oct 23, 2007 19:56:14 GMT 3
Tatsuha hymähti kun Ryuichi nyökkäsi takaisin. Ryuichi sit varmasti ny ottaa samaa ku mä. Tatsuha ajatteli. "Juu Okonomiyakia." Tatsuha sanoi ja toivoi tarjoilijan lähtevän nopeasti hakemaan sitä vettä Ryuichille. Toisin se vaatisi sen, että hän tulisi takaisin veden kanssa. Sais kadota kokonaan pois toi tarjoilija, et voitas olla rauhassa. Tatsuha toivoi.
"Mmmh...Ihan vettä voin ottaa." Tatsuha sanoi ja katsahti kannuun. Joo vettä. Emmä muuta tarvikkaan. Vahvempaa voi ottaa sit jos mennää sinne baariin...Tai no voishan sitä alkaa juomaan jo täällä. Meillähän on oma vip tila.. Tatsuha ajatteli ja virnisti omille ajatuksilleen. Ryuichin sanottua tarjoilijalle, että he voivat juoda samasta lasista, sai Tatsuhan yllättymään. Tietenkin sillä mukavalla tavalla. Wow...Ahh...Ryuichi...Minä....Sama lasi...Ahh... Tatsuha ajatteli miltei ekstaasissa jo ajatuksestakin. Tatsuha sai itsensä niin helposti ekstaasiin, hän tarvi vain Ryuichin ja erinlaiset ajatukset hänestä.
"Jooh.." Tatsuha sanoi ja oli tyytyväinen siitä, että Ryuichi sai tarjoilijan pois. Tatsuha siirsi jalkaansa väihesen ja se pääsi taas kosketukseen Ryuichin jalan kanssa. Silittävä liike käynnistyi taas ja silmät olivat lukossa Ryuichin kasvoihin. Jos ruokapöytä ei olisi ollut välissä, Tatsuha olisi varmasti käynyt Ryuichiin kiinni. Sillä Ryuichia ei haitannut jalka silitys ja juoda samasta lasista Tatsuhan kanssa. Hissi suudelmasta puhumattakaan. Oon kyllä kivaan paikkaan itteni saanu...Paremmaks tää menee viel...Varmasti. Tatsuha ajatteli.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 23, 2007 20:12:21 GMT 3
Ryuichi ei mahtanut mitään sille että silittävä liike sai hänet nolostumaan, vaikka hän pitikin siitä. Tämä on jotenkin.. etäistä.. hän tuumasi ja hymyili kasvot punaisina vilkuillen Tatsuhaa. Miksi tämä on kuitenkin näin ihanaa, Tatsuha.. hän mietiskeli ja liikautti jalkaansa hieman, ei sillä että Tatsuhan tulisi lopettaa. Mitä tapahtuu kun me mennään baariin? Mitä tapahtuu kun minun pitää palata sviittiin? Mitä tapahtuu Kiinassa? Mitä tapahtuu kun palataan takaisin? Ryuichin päähän sateli kysymyksiä, joihin hän halusi vastauksia.
"M-miten tämä etenee?" Ryuichi kysyi Tatsuhalta nielaisten. Hänen oli pakko saada tietää, vaikka hän aavisti jo jotain itse. Mitä sinä haluat minusta? Tatsuha kerro minulle. hän pyysi mielessään, hän halusi tietää. Ryuichi yritti rentoutua, päästä ajatuksistaan eroon, ja mennä vain mukana. Hän nautti siitä mitä Tatsuha teki, ja toivoi pöydän katoavan heidän välistään. Hän halusi lähemmäksi Tatsuhaa, paljon lähemmäksi. Älä vain lopeta. hän pyysi Tatsuhaa ja pyöritteli sormeaan lasin reunaa pitkin katsellen välillä sitä, välillä Tatsuhaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Oct 23, 2007 20:41:30 GMT 3
"Ai mikä?" Tatsuha kysyi mukamas tyhmänä, mutta virne paljasti Tatsuha tietävän mitä Ryuichi kysyi. // Vaikka mulla ei oo hajuakaan mitä Ryuichi meinaaa xDDDDDDDD // Saakelin pöytä. Vois vaa heittää tän helkuttiin. Käydä kiinni ja ahh... Tatsuha ajatteli ja mietti mitä voisi tehdä, että hän pääsisi lähemmäksi Ryuichia. Ehkä sitte ku ruoka on tullu...Nii sillonhan ei varmaa tuu härnäyksiä? Nii vois vaikka siirtää tuolin Ryuichin vierelle. Jooh...Mmmh.. Tatsuha ajatteli ja nyt odotteli innokkaammin ruokaa.
Tatsuha vilkaisi lasiin, jonka Ryuichin ja Tatsuhan oli tarkoitus jakaa. Vilkaisun jälkeen Tatsuha katsahti takaisin Ryuichiin. "Täällä varmaan saa sitte varmaan vahvempaakin juomista. Siis meillähän on jo valmiiks vip tila käytössä, niin miks ei otettas kaikkee irti tästä hienosta huoneesta?" Tatsuha sanoi ja vaikka tanssiminen ihmisen joukossa houkutteli, niin silti hän halusi juoda Ryuichin kanssa omassa rauhassa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 23, 2007 20:56:46 GMT 3
Ryuichi kääntyi katsomaan Tatsuhaa hämmentyneenä, mutta hänen ei tarvinnut hämmästellä kauaa, sillä Tatsuha tiesi mitä hän tarkoitti. "Meidän välillä.. kaikki.." Ryuichi yritti kuitenkin selittää jotain. "Välillä jotenkin tuntuu että.. etenemme nopeasti.. minä.." hän ei halunnut antaa Tatsuhalle väärää kuvaa, mutta pelkäsi jo antaneensa sen lauseellaan. Ei se minua haittaa.. tämä vain hämmentää. Pidän tästä, ainakin vielä.. tulen pitämään toivottavasti. hän mietiskeli ja yritti hymyillä rohkeasti Tatsuhalle.
Ryuichi ei voinut kuin tapittaa Tatsuhaa takaisin. "Kuulostaa hyvältä." Ryuichi sanoi ja nousi ylös työntäen tuolia taaksepäin. "Minä haen meille jotain.. en halua tarjoilijan tulevan tänne ennen kuin hän tuo ruokaa." hän selitti Tatsuhalle, ettei tämä hämmentynyt liikaa miksi hän nousi. "Mitä minä pyydän juotavaa? Voisimme pyytää myös musiikkia.. Eh, jotain tunnelmaa.. tähän hetkeen. Kun nyt syömme yhdessä ja haluamme pitää hauskaa." hän sovitti sanoja lauseeseensa hätiköidysti, eikä ollut itsekään varma puhuiko järkevästi.
"Sinäkin olet päässyt vauhtiin.. Ja saat minut sekaisin, hyvällä tavalla" hän sanoi ja räpäytti silmiä hölmistyneenä möläytyksestään. Punaisemmaksi hän ei voinut mennä, mutta hänen oli pakko kääntyä ympäri. Hän jännitti käsiään uskaltamatta tehdä mitään. En saisi nolostua. Tämä nyt vain on.. noloa! Ei tämä ole muuta.. Ihanaa! Ryuichin ajatuksissa pyöri. Hän hymyili sisällään.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Oct 23, 2007 21:22:27 GMT 3
"Elämä menee nopeasti." Tatsuha sanoi ja ei kummemmin pitänyt Ryuichin sanoista. Eihän se ollut varmasti kenellekkään mukavaa, kun oli innoissaan ja halusi äkkiä mennä eteenpäin ja sitten joku vain koittaisi pysäytellä sinua. Tatsuhan onneksi, Ryuichi ei kuitenkaan puhunut asiasta paljon.
"Nonnih." Tatsuha sanoi ja hymähti. Kiva, että saadaan täällä rauhassa olla. Tatsuha sanoi ja koitti kuvitella miten ilta tulisi menemään. Ainakin syödään...Sitte juodaan...Ja sitten...Ahh? <3 Tatsuha ajatteli ja toivoi illan menevän tavalla tai toisella siihen suuntaan. "Joo-oo." Tatsuha sanoi hymyillen Ryuichin söpöstelylle. Se oli aika söpöä katsoa kun Ryuichi selitti asioita.
"Ai saan sut sekaisin..." Tatsuha sanoi ja nousi hiljaa ylös tuolilta. Hän käveli Ryuichin taakse ja otti tämän olkapäistä kiinni hellästi. "...Hyvällä tavalla?" Tatsuha jatkoi lauseensa loppuun ja suuteli Ryuichin kaulaa. Sekaisin...Hyvällä tavalla...Me ei ees olla juotu eikä syöty! Kaikki tää saa vaa mut enemmän...enemmän...enemmän kiihottuneeks...Miten sä osaat Ryuichi? Tatsuha ajatteli ja haisteli Ryuichin omaa tuoksua.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 23, 2007 21:38:32 GMT 3
"Niin..." Ryuichi sanoi väliin kun Tatsuha pysyi hetken hiljaa. Hän hätkähti Tatsuhan tarttuessa häntä olkapäistä hellästi. Missä välissä Tatsuha... hän hämmästeli mielessään. Hän ei ehtinyt sanomaan mitään kun Tatsuhan huulet koskettivat hänen kaulaa. "Eh.." Ryuichi häkeltyi valtavasti ja hän tarrasi housuihinsa kiinni puristaen lujaa. Suukko kaulalla oli aivan ihana, hämmästyttävä, ja sai Ryuichin vain enemmän sekaisin. Mitä minä teen!? hän ajatteli mielessään samalla kun sulki silmänsä. Miksi kaikki mitä teet Tatsuha on niin ihanaa? hän kysyi mielessään Tatsuhalta, vaikka tämä ei voinut vastata siihen.
Ryuichi käänsi hieman päätään, hän halusi nähdä Tatsuhan kasvot. Hän halusi tarrata kiinni Tatsuhasta ja syleillä tätä. Kaikesta halustaan huolimatta Ryuichi ei voinut liikahtaakaan. Hän oli kuin sulanut paikalleen. "Haluan että pysyt lähelläni.." Ryuichi kuiskasi aivan hiljaa ummistaen silmiään. Muuta hän ei saanut sanottua, sillä tunne hänen sisällään oli niin lukottava ja fantastinen. Miksi joku saa minut tällaiseksi. Ryuichi veti syvään henkeä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Oct 23, 2007 21:48:47 GMT 3
Tatsuha huomasi sivusilmällä kun Ryuichi tarrasi housuistaan kiinni. Taidan saada...aika sekaisin...Mut kyl säki saat mut...Varmaan enemmän sekasin ku mä saan sut... Tatsuha ajatteli ja ryhtyi käsillänsä silittelemään Ryuichin käsiä. Olkapäästä kyynerpäähän ja takaisin ylös. Ryuichi tuoksuu niin ihanalle...Emmä olis koskaan uskonut, että Ryuichi on näin....Mahtava...Se on näin paljon ihanempi kun koskaan... Tatsuha ajatteli ja toivoi, että ruuassa kestäisi kauan vaikka he olivatkin vip tilassa.
"Haluan samaa.." Tatsuha sanoi ja käänsi Ryuichin ympäri, jotta Tatsuha voisi nähdä Ryuichin kasvot. Kun Tatsuha pääsi Ryuichin kanssa kasvotusten, hän nosti oikean kätensä Ryuichin poskelle ja silitteli poskea peukalollansa. Niin...ihana... Tatsuha ajatteli ja sitten läheni Ryuichia ja tietenkin suutelemaan. Tälläkertaa suudelma oli enemmän tehostettu hissiin verrattuna. Suudelma oli kuitenkin hellä ja lempeä, vaikka se oli samalla himoava.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Oct 23, 2007 22:31:03 GMT 3
Ryuichi hieman jännitti Tatsuhan silittäessä hänen käsiään, mutta hän rentoutti itseään enemmän. Hän käänsi päänsä nyt kunnolla Tatsuhaan päin ja katsoi häntä hetken. "Et uskokaan miten hyvän olon minulle teet." hän kuiskasi jälleen hymyillen pienesti. Hän olisi halunnut kurottautua suukottamaan Tatsuhan poskea, mutta ei halunnut rikkoa sitä hetkeä epämääräisellä kurottelulla. Meistä on tullut niin läheisiä.. Niin läheisiä.. Tatsuha olet niin upea.. Ryuichi ajatteli salaa toivoen saavansa enemmän, vaikka rohkea ajatus se hänelle oli.
Ryuichi hämmentyi Tatsuhan kääntäessä hänet niin että he olivat vastakkain toisiaan. Hänen kasvojaan kuumotti Tatsuhan silitellessä hänen oikeaa poskea, mutta hetkeksi Ryuichi ummisti silmiään. Hetki ennen Tatsuhan suudelmaa Ryuichi avasi silmät katsoen suoraan Tatsuhaa. Hän vastasi suudelmaan empimättä, aluksi hieman varovaisemmin, mutta huomatessaan miten hellä se kaikesta himostaan huolimatta oli, hän syvensi suudelmaa päästämällä kätensä irti housuistaan ja kietoi ne Tatsuhan ympärille tarttuen tämän paitaan hellästi.
|
|