|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 18, 2007 23:09:14 GMT 3
// Shit. // "No en ihmettele jos suo väsyttää. Sun piti keikkaki vetää ja sit sun piti hillua mun kanssa. Jos mä olisin ollu sun paikalla, niin mä olisin varmaan uupunu." Tatsuha sanoi ja mietiskeli Ryuichin pitkää päivää. Tää on muuten ollu pitkä päivä...Jopa mullekki... Tatsuha ajatteli ja ryhtyi kertaamaan päiväänsä. Tatsuha aloitti päivänsä aikaisin aamulla. Tatsuha siivoili kotiansa ja kodin edustaa, sillä Tatsuhan tehtäviin kuului päivittäinen siivous ellei olisi jokin vihkiminen tai vastaava kyseessä. Niissä tilanteissa Tatsuhan piti valmistaa kyseistä seremoniaa varten. Siivoilujen jälkeen Tatsuha oli pakkaillut ja miltei heti pakattuaan, tämän piti lähteä satamaan odottamaan laivaan pääsyä. Tatsha oli uppoutunut ajatuksiinsa niin hyvin, että mustahiuksinen ei edes huomannut Ryuichin hiilattua tähän kiinni. Tatsuhalla oli paljon kertaamista päivässä ja jokainen kosketus tai sananvaihto Ryuichin kanssa piti ihkuttaa erikseen. Kuitenkin Tatsuhan ajattelu katkesi kun Ryuichi kommentoi paikkaa mukavaksi. "Ehh?! Millos sä siihe tulit?" Tatsuha kysäsi hieman säikähtäneenä, mutta sitten tämä naurahti. "Kyllä sä saat olla siinä kuitenki.." Tatsuha sanoi ja siirsi kätensä silittämään laulajan hiuksia. Ehkä voin myöhemmin ajatella tätä päivää...Pitää viel nykyhetkee elää.. Tatsuha ajatteli hymähtäen. "Mikä saa mut...Mmh...Hyvin iloiseksi...No ennen mut sai tosi iloseks se jos sain jotain Nittle Gasper kamaa...Mut ehkä nyt sä teet mut iloisimmaks...Siis sun kanssa oleminen...Ja entäs sut?" Tatsuha sanoi hymyillen. Tatsuhasta oli outoa, että hän hillitsi itsensä niin hyvin Ryuichin seurassa. Siis normaalisti kun mustahiuksinen katseli vaikka keikkavideoita, tämä oli onnensa huipulla ja villitsi kuin mielipuoli. Mutta nyt kun Tatsuha oli itse Ryuichin seurassa käytös oli hillitympää, sillä jos ajattelisi järkevästi, niin Tatsuhan pitäisi olla ihan sekaisin. Mutta ei, asia ei ollut niin. Jokin Ryuichissa vain sai Tatsuhan haluamaan niin kauheasti ja samalla hillitsemään itsensä äärettömiin. "Hmm?" Tatsuha kysäsi mumahtavalla äänellä ja siitä pystyi myös erottamaan yllättyneen sävyn. Vihjaako Ryuichi jotain? VAU! VIHJAAKO?! OI PLIIS VIHJAA!! Tatsuha miltei sekosi ajatuksillee, mutta mustahiuksinen kokosi itsensä vastaamaan laulajan kysymykseen. "Nooh...Mulle käy...Et se on periaatteessa susta kiinni." Tatsuha sanoi virnuillen ja tämä todella toivoi, että Ryuichi haluisi heistä myös jotain. Sillä jos Tatsuha saisi Ryuichin poikaystäväkseen, niin se olisi Tatsuhan tapa elää onnellisena loppuun asti, sillä tämä uskollinen fani ei luopuisi idollistaan. // Mullaki inspas...ENEMMÄ KU SUL! xD //
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 19, 2007 9:02:17 GMT 3
// Tapellaanko? x) //
"Hee.. olen kyllä tottunut jo tällaisiin keikka-aikatauluihin. Väsymys tuskin huomaa, kun on mukavaa." Ryuichi selitti Tatsuhalle. "Kyllä se väsymys illalla kasaantuu hyvin." hän lisäsi. Se oli tosiaan totta, sillä keikkojen jälkeen Ryuichi oli pirteä ja kaikessa mukana, mutta päästyään rauhoittumaan hän tunsi kuinka väsymys pikkuhiljaa alkoi kasaantua päälle. Tatsuha vaikuttaa jotenkin keskittyneeltä johonkin.. vokalisti ajatteli, kun Tatsuha pysyi hiljaa, eikä edes kommentoinut mitään kun tämä siirtyi toiseen kiinni.
Kuitenkin asian korjasi se, kun Tatsuha kysyi hieman säikähtäneenä milloin Ryuichi oli tullut tähän kiinni. "E-enkö..." Ryuichi alkoi äkyttää, mutta hiljeni, koska sai luvan olla siinä. "Olen ollut tässä jo hetken. Mutta taisit olla uponneena ajatuksiisi." hän sanoi naurahtaen asialle. "Mitä oikein ajattelit?" vokalisti kysyi. Hänen kasvoillaan oli edelleen hymy, sillä äsköinen tilanne oli Ryuichin mielestä hyvin huvittavaa.
Ryuichi kuunteli Tatsuhaa hetken ja hämmästyi. "Minun seura tekee sinut iloiseksi? Mukava kuulla.." hän sanoi ja puhui tosiaan totta. Monet olivat kyllä sanoneet hänen seuraansa mukavaksi, mutta että niinkin mukavaa että ei mikään saisi iloisemmaksi. "Minut.. Niin moni asia tekee minut iloiseksi." Ryuichi sanoi miettien hetken asiaa. "Minut tekee kaikkein iloisimmaksi se, kun huomaa toisen tekevän jotain pieniä eleitä piristääkseen. Vaikka siihen tuntuu tarvitsevan surullisen mielen... Ehkä.. tai no ei sittenkään." hän ei ollut sittenkään varma vastauksestaan. Ryuichi oli niin harvoin surullisella mielellä, että toisaalta voisi sanoa että hän oli tuskin ollenkaan. Hän yritti ajatella aina positiivisesti, eikä antanut minkään lannistaa. "No jos... hehee, tämä taisi olla minulle liian vaikea kysymys." Ryuichi virnisti Tatsuhan jaloille nolona. Hän ei osannut antaa tarkkaa vastausta.
Tatsuha yllättyi..? Ryuichi mietti kun kuulosteli Tatsuhan äänensävyä. "Minusta...kiinni..?" Ryuichi toisti Tatsuhan sanoja. Hän ei periaatteessa ollut ajatellut asiaa niin, että hänen itsensä tulisi miettiä sellaista. "Minä.. minusta tuntuu siltä.." vokalisti yritti selittää, mutta hänen vastauksensa jäi melko vajaaksi, vaikka saattoihan Tatsuha ymmärtää jo tuostakin jotain. "...Niin minusta tuntuu siltä." se päätyi Ryuichin lopulliseksi vastauksesi, ja hän oli oikeastaan jopa itse tyytyväinen siihen.
Ryuichi haukotteli jälleen. Hän tunsi itsensä tosiaan väsyneeksi, ja Tatsuhan vierellä olo vain sai hänen väsymyksensä kasvamaan. Ei sillä, että Tatsuhan seura olisi tylsää ja väsyttävää. Tatsuhan seura oli Ryuichille kaikkea muuta. Hän piti Tatsuhasta todella. "Mmh.. Tatsuha." Ryuichi sanoi nousten ylös Tatsuhan päältä nojailemasta. "Voitaisiinko me... harkita sänkyyn siirtymistä?" hän kysyi haukoitellen jälleen, ja katsoi uneliaasti Tatsuhaa silmiin. Ryuichia väsytti sen verran paljon, että hän melkein nuokkui istuessaan. Hän tarrasi Tatsuhan käteen odottavaisena.
// Muahahahah!! >D //
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 19, 2007 16:56:38 GMT 3
// Kiesus xD Mä en jaksa kohta lukee näit. // "Niin, pakkohan niihin on tottua. Eihän ketään muuten jaksais." Tatsuha sanoi ja mietiskeli hieman Ryuichin tihkuvaa energiaa. "Sä oot kyl aina energinen, että emmä oo koskaan nähy esitystä missä olisit väsynyt...Tai näyttänyt väsymyksen merkkejä." Tatsuha sanoi mietittyään hetken. Tatsuhalla oli itsellä usein myös energiaa, sillä mustahiuksisenhan piti siivoilla ja tehdä kaikenlaisia asioita päivällä. Tosin ne tehtiin melkorauhallisesti ja Tatsuhalla oli vain tapana riehua, jos tämä näki jotain Ryuichiin liittyvää. "Juu." Tatsuha sanoi ja hänestä oli hieman huvittavaa, että Ryuichi oli tullut mustahiuksisen lähelle tämän huomaamatta mitään. "No mä ajattelin tätä päivää, mut turha mun on sitä vielä ajatella ku tää päivä ei oo ees loppu." Tatsuha sanoi naurahtaen. Ehkä voin ajatella tätä päivää sitteku Ryuichi ei oo mun luona...Tosin sillon jään kaipaa Ryuichia entistä enemmän mut...Jooh.. Tatsuha ajatteli hetken. "Just sun." Tatsuha sanoi hymyillen ja ehkä hieman virnuillenkin tai sitten hymy virnuillen. Tatsuha kuunteli hiljaisena Ryuichin selityksiä onnestansa, muttakun laulaja päätti kysymyksen liian vaikeaksi Tatsuha hieman yllättyi. "Luulis et kysymys olis ollu helppo sulle ku oot aina nii onnellinen...Mut enks mä tee suo onnelliseks?" Tatsuha sanoi tökkästen Ryuichin nenän päätä, mutta ei kuitenkaan satuttavalla voimalla. "No jos se mulle käy, niin kai sen on pakko olla susta kiinni." Tatsuha sanoi virnuillen. "Sinusta tuntuu siltä...Että meistä vois tulla jotain?" Tatsuha ehdotti virnuillen kerta Ryuichin sanoista ei oikein kehittynyt mitään järkevää ja tietenkin mustahiuksinen halusi antaa omat vihjailunsa asialle. Mmhh...Ryuichi poikaystävänä... Tatsuha ajatteli ja todella toivoi, että päivä koittaisi jolloin Ryuichi todella olisi hänen poikaystävänsä. Sitäpaitsi se oli jokaisen fanin unelma saada idollinsa poikaystäväkseen, varsinkin tälle mustahiuksiselle nuorukaiselle. "Niin?" Tatsuha kysähti ja kiinnitti huomionsa komeaan, ihanaan, seksikkääseen laulajaan. "Ah...Siis...Nukkumaan?" Tatsuha varmisti, sillä tämän pervon mielen takia sänky sanasta tuli muitakin ajatuksia kun nukkuminen. Kumpa ehdottaisitki jotain muuta...Mmhh...Mut kyl mä ymmärrän et suo pelottaa...Tosin muo ei...Mut ihmiset on erinalisia. Tatsuha ajatteli.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 19, 2007 17:56:55 GMT 3
"Se että olen aina onnellinen ei tee kysymystä minulle helpoksi." Ryuichi sanoi ja hihitteli kun Tatsuha tökkäsi häntä nenän päähän. "Niin moni asia saa minut iloiseksi. Kyllä teet, hyvinkin." hän sanoi hymyillen leveämmin. "Mutta tarkkaa vastausta onnellisuuteeni en voi antaa. Kysymys tosiaan oli hankala. Se on helppo niille, jotka tietävät tosissaan mitä haluavat." hän naurahti. Vokalistin itse oli hyvin hankala tietää välillä mieltymyksistään. Laulaminen teki kyllä hänet onnelliseksi, mutta välillä sekin oli hyvin turhauttavaa. Samaten Kumagoro, se teki hänet onnelliseksi, vaikka kuitenkin heillä oli erimielisyyksiä. Ehkä erimielisyydet ja turhautuminen on osa onnellisuutta.. hän mietiskeli, ja antoi mielessään asian olla. "Mutta minua ei helposti lannista mikään." hän päätti sanoa, jotta Tatsuha ymmärsi hänen ainaisen hyvän mielen.
Ryuichi punastui hieman kun Tatsuha yritti selventää hänen vastaustaan. "Olet aivan oikeassa.." hän sanoi. "Sitä juuri tarkoitin." hän sanoi ja oli tyytyväinen itseensä. Ryuichi piti Tatsuhasta ja tämä olisi toinen henkilö jonka kanssa hän koskaan edes oli. Toisaalta Ryuichi oli aikaisemmin pitänyt myös Shuichista, vaikka tunsi täysin erilaista vetoa Tatsuhaan. Tunne ei tuntunut samalta kuin aikaisemmin. Tatsuha jopa vetää minut noloksi... hän ajatteli.
Ryuichi katsoi Tatsuhaa aikansa hölmistyneenä. "Nukkumaan nukkumaan.." hän sanoi saamatta hölmistynyttä ilmettä kasvoiltaan. "Ajattelit kuitenkin jotain muuta." hän sanoi ja läppäsi kätensä Tatsuhan poskelle. Hän ei tehnyt sitä todellakaan kovaa vaan tavallaan laski kätensä siihen ja piti sitä paikallaan. Meneekö Tatsuha nukkumaan omaan hyttiinsä..? hän ajatteli ja pudotti kätensä Tatsuhan poskelta haukoitellen taas. Jostain kumman syystä.. en kehtaa pyytää häntä.. jäämään tänne. hän ajatteli ja mietti mitä tekisi. Toisaalta hän halusi vain pysyä Tatsuhan vierellä, mutta toisaalta Tohma saattaisi olla paikalla aamulla.
// Yhyy se on vieläki pitkä. 8< //
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 19, 2007 18:12:20 GMT 3
// Khyl! //
"Kiva kuulla." Tatsuha sanoi ja kuunteli kun Ryuichi jatkoi selitystään. Ryuichin selittäessä Tatsuha myös ihaili laulajan viehättävää ja söpöä hymyä. "Niin..." Tatsuha sanoi. Mähän sit tiiän aika selkeesti mitä haluan...Mä haluan sut Ryuichi... Tatsuha ajatteli ja toivoi, että Ryuichillekkin voisi joku päivä tulla selkeäksi mitä tämä haluisi.
"Hmmh...Pidän ton mielessä." Tatsuha sanoi tyytyväisenä, mutta sisäisesti Tatsuha oli onnensa partailla. Tutustutaan enemmän...Sitten meistä tulee pari! <3 Mmmh... Ihanaa ku säki haluut meistä jotain, Ryuichi.. Tatsuha ajatteli ja odotti päivää kun Ryuichi olisi todellakin hänen.
"Heh. Ehkä ajattelinki." Tatsuha sanoi naurahtaen ja läppäsykin huvitti nuorempaa. Ryuichihan on oppinu tuntemaan muo...No toivottavasti se ei säikähdä ku se oppii tuntemaan enemmän.. Tatsuha ajatteli. Ja...Haittaskohan Ryuichia jos jäisin tänne? Tatsuha ajatteli ja päätti kysyä asiasta. "Kerta sanoit et harkittas sänkyyn siirtymista, niin tarkotitko et suo ei härnäis jos nukuttas samassa sängyssä? Siis et jäisin tänne.." Tatsuha kysäsi ja toivoi, että Ryuichi vastaisi myöntyvästi. Sillä Ryuichin kanssa nukkuminen oli melko lähellä Tatsuhan tavoite tekemistä Ryuichin kanssa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 19, 2007 19:50:49 GMT 3
Ryuichi nyökytteli päätään kun Tatsuha lupautui pitämään tämän sanat mielessä. Ehkä aika ei ole vielä.. mutta joskus.. ehkä lähiaikoina.. hän ajatteli asialla päätään puhki. Kuinka Ryuichille saattoikaan olla niin hankalaa olla ihmisen kanssa. Oliko se edes niin erilaista kuin olla ystävä? Sitä Ryuichi ei tiennyt kunnolla. Nuorena hän seurusteli, vaan siitä oli jo aikaa. Kuinka pian se tapahtuu? hän ajatteli katsellen Tatsuhaa, ja toivoi saavansa tietää vastauksen pian.
"Hö, minähän arvasin." Ryuichi naurahti. "Jotenkin se on sinulta niin oletettavaa." hän sanoi ja näytti toiselle kieltään iskien silmäänsä ilkikurisen näköisenä. Tatsuha on pervo.. Hih, ei se haittaa. hän melkeimpä naureskeli ajatukselleen. Ryuichi katsoi ympärilleen, välillä Tatsuhaa, välillä lattiaa, välillä seiniä. "E- e.. äe.. e--" Ryuichi alkoi pakostakin änkyttämään. "E.. Joo." hän sai änkytettyä vain jotain hyvin pientä. Mitä? Mitä? Mitä? Tatsuha minun vieressä.. oletko tosissasi? Koko nyt itsesi edes vähän. Sano nyt joo? Sanothan. hän ajatteli yrittäen koota itseään samalla. Hän halusi vastata Tatsuhalle myöntyvästi. "Minähaluannukkuavieressäsi!" //Nuo on tarkotuksella nuin.// Ryuichi sanoi niin nopeasti että sai tuskin itse selvää sanoistaan. Hän löi kätensä suunsa eteen ja hihitti. "Nukut kanssani." hän sai sanottua hiljaa hihityksensä välistä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 19, 2007 20:15:06 GMT 3
"Miten niin?" Tatsuha kysyi virnuillen ja taas mukamas niin viattomana. Ei Ryuichia näytä haittaavan mun pervous...Hmmh..Iha hyvä niin.. Tatsuha ajatteli. Tatsuha aijemmin oli pelännyt sitä, että miten Ryuichi reagoisi jos tämä tajuaisi mustahiuksisen pervoksi. Mutta Tatsuhan onneksi, Ryuichia se ei tuntunut haittaavan ollenkaan ja jos Ryuichia ei haittaisi Tatsuhan pervous, niin seurustelusta varmaankin tulisi antoisaa.
Tatsuha kuunteli hiljaisena, mutta virnuillen Ryuichin änkytystä. Tatsuhasta oli jotenkin hauskaa saada Ryuichi "noloihin" tiloihin ja katsoa miten tämä selviytyi niistä. Tällä kertaa änkytys oli Ryuichin tapa ja se oli erittäin söpöä. Söpö olo myös Ryuichin nopeasti puhuminen, kun Ryuichi sanoi sen, niin Tatsuha ei voinut vastustaa naurua. Tatsuha kuitenkin nauroi vain hetken ja kokosi itsensä puhumaan taas Ryuichille. "Mielelläni söpöliini." Tatsuha sanoi ja tökkäsi Ryuichia nenään, niinkuin aijemmin.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 20, 2007 17:14:42 GMT 3
"Kyllä tiedät itsekin. Se on sinun kaltaistasi, olen tajunnut sen illan aikana." Ryuichi sanoi suurella virneellä. Hän oli huomannut sen piirteen Tatsuhassa, ja uskoi tämän itsenkin tietävän että vaikeaa se ei ollut. Hän piti siitä piirteestä, vaikka se usein saikin hänet vaivaantuneeksi. Tatsuha on Tatsuha ja se kelpasi Ryuichille vallan mainiosti. Ei hän halunnut muokkailla ja manipuloida toisten todellista luontoa.
Ryuichi purskahti nauruun saatuaan sanottua asiansa kaiken änkyttämisen jälkeen. Kuinka yksi ainoa lause pystyi saamaan hänet niin noloksi. Vokalisti suorastaan painoi vatsaansa, hillitsi nauruaan hieman, ettei herättäisi koko laivaa. //Joo se tuskin niin kovaa nauro! XD// Nauramisen keskeytti jälleen haukotus ja Ryuichin oli annettava periksi hän ei enää jaksaisi pysyä hereillä. Jälleen Tatsuha sai Ryuichin kasvoille leveän suloisen hymyn, kun tämä tökkäsi häntä nenälle.
Ryuichi nousi ylös sohvalta, vilkaisi sänkyä kävellen sen luokse ja kiskaisi sen päällä olevan peitteen lattialle. Alta paljastui hänen toiveidensa mukaisesti yksi peitto ja kolme tyynyä. Ainakaan ei tyynyjä ole vähän. hän ajatteli ja raapi otsaansa miettiväisenä. Ryuichi tallusteli keittiöön haukoitellen ja otti lasin kaapista. Tatsuha on juonut jotain. hän ajatteli, katsellessaan pöydällä olevaa lasia. Hän avasi hanan ja täytti sen vedellä, joi kaiken ja laski lasin pöydälle. Ryuichi tallusti takaisin sängyn vierelle vetäen samalla paitaa päältään. Hän ei tykännyt nukkua suuremmin vaatteet päällä, toki bokserit hän piti aina jalassa. Vokalisti pudotti paitansa lattialle ja istahti haukoitellen sängylle, raapi takaraivoaan.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 20, 2007 17:28:31 GMT 3
Tatsuha ihaili Ryuichin söpöä hymyä ja todellakin oli tyytväinen siitä, että kuinka heidän välinen suhde oli kehittynyt yhden illan aikana. Tosin suhteen täytyi kehittyä vielä, jos he meinaisivat yhdessä olla ja siihen Tatsuha odotti innolla.
Ryuichin käppäillessä keittöön, Tatsuha nousi seisomaan ja käveli sängylle. Tatsuha aukasi vetoketjunsa ja kiskoi hieman housuja alas. Sitten Tatsuha meni istumaan ja otti istuen housut pois jalasta. Housut Tatsuha jätti lattialle ja sen jälkeen nuorempi siirtyi ottamaan sukkia pois jaloistaan. Sukat pois otettua, Tatsuha otti pois Nittle Grapser paitansa pois. Paidan alta paljastui hyvässä kunnossa pidetyt lihakset, mutta ei kuitenkaan liian suuret lihakset. Paidan Tatsuha jätti lattialle ja sitten mustahiuksinen meni peiton alle, jättäen esille rintaa ja siitä ylöspäin. Tatsuhan päästyä peiton alle, Ryuichi oli kerennyt tulla jo itse riisuitumaan. Tatusha katseli hiljaisena vanhemman riisuuntumista, mutta ajatukset eivät hiljentyneet lainkaan. Mmhh...Taas nään Ryuichin ilman paitaa.. Tatsuha kuolaili sisäisesti.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 20, 2007 17:48:50 GMT 3
Ryuichi ei edes keskittynyt Tatsuhaan ottaessaan vaatteitaan pois. Hän katseli toisen vaatteita lattailla ottaessaan sukkiaan pois ja nousi ylös saadakseen housut jalastaan. Hän antoi löysien housujensa valahtaa itsestään nillkoihinsa ja käveli niiden sisältä pois. Puhhuh.. hetkessä väsymys kyllä kertyy. hän ajatteli kumartuen alaspain rapsuttaakseen jalkaansa, koska sitä kutisi hieman.
Ryuichi oli ollut koko ajan selkä Tatsuhaan päin ja kääntyi nyt ympäri. Ryuichin äsköinen hymy katosi kasvoilta ja hän tuijotti toista silmät suurina. Näky oli vokalistiin silmään upea, ja Tatsuha paljas rinta veti hänet noloksi. Hän katsoi Tatsuhan vartaloa hyvin miehekkääksi ja alkoi tuntea oman vartalonsa hyvin pieneksi ja siroksi, ja sitähän se olikin.
Hän pujahti Tatsuhan viereen peiton alle, muttei mennyt kovin lähelle toista. Ei Ryuichi olisi edes kehdannut, sillä hän ei ollut varma mitä Tatsuhalla oli päällä ja mitä taas ei. Vokalisti katseli hetken aikaa toista, kunnes kääntyi ympäri sammuttaakseen valot. Hän napsautti sängyn vierellä olevat napit pois päältä, yhden hän puolestaan napsautti päälle ja se oli lamppu sängyn yläpuolella.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 20, 2007 18:00:47 GMT 3
Ryuichin käännyttyä Tatsuha Ryuichin tavoin tunsi myös suurta vetoa toiseen. Tatsuha katseli pienellä virneellä Ryuichin pientä, mutta hyväkuntosta vartaloa. Joku päivä...Saan ottaa kaiken irti tosta...Mmhh.. Tatsuha ajatteli ja katseli kun Ryuichi pujahti peiton alle.
Ryuichin räplätessä sviitin valoja, Tatsuha läheni Ryuichia. Mustahiuksinen kietoi kätensä vanhemman ympärille ja käänsi tätä hieman, jotta Tatsuha voisi olla Ryuichiin kasvokkain. "Miks sä jätit yhen valon päälle?" Tatsuha kysäsi ja vilkasi sängyn yläpuolelle. "Meijänhän piti nukkua." Tatsuha sanoi ja siveli sormellaan Ryuichin selkärankaa hitaasti.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 20, 2007 18:39:35 GMT 3
Ryuichi värähti kun tunsi Tatsuhan kädet ihoaan vasten ja se nostatti kylmänväreet hänen selkäänsä. "Miksikö jätin..?" vokalisti katsoi Tatsuhaa ja naurahti. "Halusin vielä hetken aikaa jutella ja katsella vain... eh.. sinua." hän hymyili Tatsuhalle. Ryuichi kaarsi selkäänsä Tatsuhan sivellessä hänen selkärankaansa ja hän tunsi kuinka vatsa kosketti toisen vatsaa. "Mh.." hän hengähti suu hieman raollaan.
Ryuichi ei mahtanut mitään hetkittäisille väristyksille mitä Tatsuha tuotti selkärankaan koskettamisella. Hän suorastaan painoi itseään Tatsuhan kosketuksen vuoksi tätä vasten. "Tatsuha.." Ryuichi ei saanut sanaakaan suustaan. "Odota.." hän kuiskasi ja irroitti Tatsuhan kädet ympäriltään. Hän kurkkasi sängyn reunan ylitse, ja hipelöi käsillään Tatsuhan vaatteita. Huh.. hän ei ole alasti.. kai. vokalisti kääntyi takaisin Tatsuhan puoleen hymyillen viattomasti. "No niin.." hän sanoi Tatsuhalle kuin ollen nyt valmis siihen mitä toinen halusi.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 20, 2007 18:51:26 GMT 3
"Eiks suo väsytäkkään?" Tatsuha kysäsi Ryuichilta. Tatsuha oli kyllä usein huomannut, että joskus sänkyyn kömpiessä, niin väsymys ei ollutkaan paikallaan. Tosin pitkän päivän jälkeen väsymys ei lähtenyt pois. Tatsuhasta oli mukava katsoa ja tuntea Ryuichin reagoinnit Tatsuhan kosketuksiin ja sanoihin. Kylmätväreet tuntuivat kivalta Ryuichin selässä ja vatsojen kosketukset toisiinsa vain lisäsi tunnelmaa.
"Niin?" Tatsuha kysäsi ja ennenkun tämä sai vastauksen Ryuichi penkoi jotain lattialla. Mitä Ryuichi oikein tekee? Tatsuha ajatteli ja kurkkasi hieman sängyn reunan ylitse. Tatsuha huomasi Ryuichin penkomassa tämän vaatteita ja mustahiuksinen tiesi heti miksi Ryuichi teki niin. "Ei hätää. Mulla on boxerit." Tatsuha sanoi virnuillen kun Ryuichi palasi takaisin Tatsuhan eteen kasvokkain. Tatsuha kietoi uudestaan kätensä Ryuichin ympärille ja nyt mustahiuksinen suuteli vanhemman kaulaa. Sitteku oot mun...Niin pistän sen näkymään. Tatsuha ajatteli tuntiessaan suurta halua imeä fritsua laulajan kaulaan.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 21, 2007 17:11:51 GMT 3
"Tatsuha!" Ryuichi huudahti yllättyneenä kun toinen sanoi hänellä olevan bokserit. Ryuichin teki melkein mieli läimäyttää Tatsuhaa poskelle, tai lyödä ihan kunnolla. Hän ehti juuri punoa ajatuksiaan kun toinen jo suuteli hänen kaulaansa. Kuinka Tatsuha edes tiesi.. mitä tein? hän ajatteli ja ummisteli silmiään.
Tatsuha ei ainakaan ole väsynyt.. hän vaikuttaa vain innostuneelta. Ryuichi ajatteli. Hän itse oli todellisuudessa väsynyt, mutta Tatsuhan estely oli vaikeaa. Ensinnäkin hän ei vain kehdannut, koska pelkäsi Tatsuhan pettyvän liikaa, ja toisekseen hän piti siitä. Miksi en vain.. sano Tatsuhalle? hän hämmästeli uskaltamattomuuttaan. Vokalisti katseli kattoa ja mietti menisikö vain mukana kuten tähänkin asti.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 21, 2007 17:19:31 GMT 3
"Mitä? Eks sä sitä kattonu muka?" Tatsuha kysyi mukamas viattomana ja virne vain kruunasi kaiken. Ryuichia on hauska kiusia.. Tatsuha ajatteli huvittuneena vanhemman reaktiosta.
Tatsuhan suudeltua jonkin aikaa Ryuichin kaulaa, tämä lopetti ja siirsi kasvonsa Ryuichin kasvojen eteen. "Eihän sulla oo tapana kuorsata ku sä nukut?" Tatsuha kysyi tyhjästä. Vaikka Tatsuha arvelikin, että laulaja ei kuorsaisi, niin silti Tatsuha kysyi sitä nähdäkseen toisen reaktion. "Meinaa jos kuorsaat, niin en saa nukuttua ja..." Tatsuha jatkoi ja virnisti. "Hmmh...Ei kai sillä ole väliä." Tatsuha sanoi virnullen ja odotti, että Ryuichi saisi jonkinlaisia kaksimielisiä ajatuksia mustahiuksisen puheesta.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 21, 2007 17:40:32 GMT 3
Ryuichi katsoi Tatsuhaa hölmön näköisenä ja tyhjästä vetäisty kysymys yllätti hänet tyystin. "Mitää?" hän kysyi yllättyneellä äänellä ja kiskaisi käden peiton alta. Ryuichi sai vielä suuremman syyn lyödä Tatsuhaa ja niin hän tekikin, löi nyrkkinsä suoraan Tatsuhan poskelle. Isku kyllä tuntui, mutta Ryuichi ei lyönyt niin kovaa että Tatsuhan poski turpoaisi muodottomaksi, tulisi punoittamaan kyllä mukavasti. "Et voi kysellä tuollaisia!" vokalisti huusi edelleenkin yllättyneen kuuloisena.
Mistä Tatsuha saa päähänsä tuollaisia kysymyksiä? hän ihmetteli pitäen kättään edelleen nyrkissä lähellä omia kasvojaan. Ryuichi tajusi Tatsuhan kysymyksen tarkoituksen vähän liian myöhään. "Ajattelit taas jotain pervoa." hän sanoi anteeksipyytävällä äänensävyllä. "Mutta en kuorsaa, joten nukut kuin tukki!" hän kommentoi ja oli oikeastaan helpottunut ettei kuorsannut. Ties mitä Tatsuha olisi tekemässä tukkiakseen suuni.. tai herättämässä.. hän ajatteli katsellen toista vähemmän innostuneena.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 21, 2007 17:48:17 GMT 3
Tatsuha yllättyi hieman saadessaan laulajan nyrkin poskeensa. Kuitenkin omaksi onnekkseen Ryuichi ei käyttänyt niin paljon voimaa siihen. Hmmh...Vai et väkivaltaseks ruvetaan...Läppäsy ois ollu kivempi.. Tatsuha ajatteli ja ryhtyi hieromaan poskeansa. "Ai miks en voi? Siisku mähän tuun nukkumaan sun kaa tän yön nii ois kiva tietää mihin varautua." Tatsuha sanoi mukamas syyttömänä.
"No en oikeastaan.." Tatsuha sanoi virnuillen ja hänestä oli huvittavaa kun Ryuichi ajatteli niin. Tosin pervot ajatukset joskus piti paikkansa, mutta nyt tämä oli silkkaa kiusottelua Ryuichia kohtaan. "Näköjään nukun." Tatsuha sanoi ja lopetti poskensa hieromisen. "Ja toi lyöntis sattu. Nyt on sun vuoro kärsiä." Tatsuha sanoi sarkastisesti ja ryhtyi kutittamaan Ryuichia kyljistä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 21, 2007 18:02:33 GMT 3
Ryuichi katsoi Tatsuhaa ja laski nyrkkinsä alas peiton päälle. "Se on loukkaavaa." hän sanoi Tatsuhalle miksi tämän ei kannattanut kysellä sellaisia kysymyksiä. "Mutta minä nukun levottomasti. Potkin sinut yöllä lyttyyn." vokalisti virnisti ilkikurisesti. Hänellä oli joskus taipumus pyöriä, muttei aina, ja aamuisin hän kärsi niskasäryistä herätessään kummallisista asennoista ja jalat tyynyllä.
"Et vain myönnä sitä." Ryuichi yritti edelleen saada Tatsuhan ajatuksista irti, sillä hän oli jotenkin niin varma että Tatsuha oli ajatellut jotain. Hän kuitenkin päätti antaa periksi Tatsuhalle. Eihän Tatsuhaa edes sattunut.. hän ajatteli ja toivoi hartaasti ajatuksissaan että olisi lyönyt kovempaa. Kyllä minä vielä joskus isken.. hän ajatteli ja katsoi hölmösti Tatsuhaa kun tämä sanoi että hän kärsisi nyt. "Kärsiä?" hän ehti kysyä kun tunsi kutittavan tunteen kyljissään. "Älä! Älä! Älä!" hän alkoi heti ulista ja kiemurteli Tatsuhan kutituksesta.
"Lopeta! Tatsuha lopeta!" hän ja yritti tarrata Tatsuhan käsiin, jotta tämä lopettaisi. Hän nauroi niin että kylkiin ja vatsaan sattui, eikä kiemurtelusta ollut apua. Ryuichi päätti päästä tilanteesta ja hän työnsi itseään kiemurrellen vain lähemmäs sängynreunaa. "Lopetaa!" hän huusi ja nauroi.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 21, 2007 18:11:12 GMT 3
"Emmä uskonukkaan et kuorsaisit. Olis aika outoa jos noin hyvä laulaja kuorsais." Tatsuha sanoi hieman huvittuneena jopa ajatuksesta. "Ai potkit lyttyyn? Noh...Ehkä en nukkukkaan ku tukki." Tatsuha sanoi ja mietti millasta olisi herätä Ryuichin potkaisuun. Toisaalta olisi myös mukava herätä, jos Ryuichi olisi vaikka yön aikana joutunut Tatsuhan päälle. Ryuichin herätessä ja tajutessaan tilanteen, niin puna olisi varmasti ihana näky.
"Jep. Kär-si-ä." Tatsuha tavutti sanan ennen kutittamistaan. Tatsuhasta oli hauska nähdä kun Ryuichi kutisi niin paljon ja kiemurteli sen seuraksena. "En lopeta." Tatsuha virnisti ja jatkoi kutitusta. Sun vatsalihakset jännittyy ihanasti ku kutitan suo...En haluis lopettaa.. Tatsuha ajatteli lumoissansa. Kuitenkin Tatsuha lopetti huomatessaan, että Ryuichi meinasi tippua sängyltä. Tatsuha kietoi kätensä Ryuichin ympärille ja kiskoi laulajan oikein lähelle. "Okei, lopetan." Tatsuha sanoi ja suuteli Ryuichia huulille ikäänkuin pahoitellen käytöstään.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 21, 2007 18:27:53 GMT 3
Ryuichi olisi vain halunnut heittäytyä sängyltä lattialle ja lähteä ryömimään lattiaa pitkin pakoon, vaikka hän oletti että Tatsuha olisi kuitenkin tullut perässä. Vokalisti ei ehtinyt pudottautua, kun Tatsuha kiskoi hänet lähelleen. Hän hymyili toiselle hetken ja antautui mukaan suudelmaan. Ryuichi laski kätensä hellästi Tatsuhan kipeämmälle poskelle alkaen silitellä sitä varovasti peukalollaan. Olen pahoillani että löin.. hän ajatteli toivoen Tatsuhan tajuavan sen hänen silittelystään.
Ryuichi osasi vain hämmästellä, kuinka Tatsuha osasi suudella häntä useinkin niin oikealla hetkellä. Vokalistin sisällä kasvoi sama rohkea tunne kuin aikaisemmin, hän tunsi pystyvänsä antautumaan Tatsuhalle täysin, mutta kuitenkin pieni pelon tunne yritti tehdä kasvua hänen sisällään. Hän päästi kätensä irti Tatsuhan poskelta yrittäen varovasti irrottautua suudelmasta. Pettyisit kuitenkin. hän ajatteli.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 21, 2007 18:43:21 GMT 3
Tatsuha otti kaiken irti suudelmasta ja Ryuichin vastaaminen suudelmaan teki kaikesta niin paljon parempaa. Mmmhh...Ei suo oo yhtä kiva ku suudella... Tatsuha ajatteli mieltyneenä. Tatsuha olisi halunnut ujuttaa kielensä mukaan suudelmaan, mutta Ryuichia ajatellen nuorempi hillitsi itsensä.
Tatsuhan havaitessa, että Ryuichi yritti irrottautua pois suudelmasta, niin Tatsuha auttoi ja irrottautui suudelmasta myös. "Hmmm.." Tatsuha mumisi mietteliäänä. "Ei suo voi pistää kärsimään." Tatsuha sanoi ja pussaisi Ryuichia hellästi poskelle. "Väsyttääkö suo?" Tatsuha kysäsi, vaikka häntä itseä ei väsyttänyt niin paljon. Mutta jos Ryuichia väsytti, niin kyllä Tatsuha menisi nukkumaan.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 21, 2007 19:21:55 GMT 3
Ryuichi vilkuili Tatsuhan silmiä kun tämä irrottautui suudelmasta. Hän hymähti hiljaa Tatsuhan sanoille sulki silmänsä saadessaan suukon poskelleen. "Väsyttää vähän." hän vastasi. "Sinä et vaikuta niin väsyneeltä." hän naurahti ja tunsi kuinka jälleen haukotus pyrki esille. Makea haukotus alkoi olla jo liikaa Ryuichille, ja hän tiesi nyt että nukkuakin piti. "Parasta kai sammuttaa valot. Huomenna tulee pitkä päivä maissa ja taas uusi yö laivalla." hän sanoi kääntyen katkaisimen puoleen. Hän sammutti valon ja kääntyessään hän tuskin erotti Tatsuhan ääriviivoja pimeässä.
Ryuichi ujutti kättään hieman eteenpäin ja tunsi koskevansa Tatsuhan rintakehää. Hitaasti hän siveli sormellaan pitkin toisen kehoa ylöspäin kaulalle, leualle ja kosketti nyt toisen huulia hellästi Vokalisti lähentyi Tatsuhaa sormensa turvin ja sai suukotettua toista huulille. Hän koukisti jalkojaan hieman ja painoi kätensä hellästi Tatsuhan rintakehää vasten. Katseensa hän piti edelleen Tatsuhassa, vaikkei erottanutkaan tätä vielä kunnolla. "Öitä." hän kuiskasi ja hymyili. Olisiko Tatsuha halunnut vielä puhua? hän mietiskeli, vaikka aina pystyi jutella pimeässäkin. Hän sentään sai itse vielä sanoja suustaan hyvänkin verran, pystyi vielä puhumaan toiselle.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 21, 2007 19:30:22 GMT 3
"Yllättäen, muo ei väsytä paljon." Tatsuha sanoi ja huvittui hieman Ryuichin haukotuksesta. Se todellakin oli hieman outoa, että Tatsuhaa ei väsyttänyt miltei ollenkaan ja Ryuichi haukotteli väsymyksestä. "Juu.." Tatsuha sanoi ja katseli kun Ryuichi sammutti valot. Pimeän vallatessa huoneen, Tatsuhalla oli myös vaikeuksia nähdä Ryuichi. Hmh...Nyt en nää sitä ihanaa hymyä... Tatsuha ajatteli hieman harmistuneena, mutta ei kuitenkaan liian sillä saihan nuorempi laulajan läheisyyden tuntea.
Tatsuha vastasi suukotukseen ja suukon jälkeen huulille jäi väkisinkin hymy. Oot ihana Ryuichi...Parempi kun ikinä uskoinkaan.. Tatsuha ajatteli. "Öitä.." Tatsuha kuiskasi takasin ja läheni Ryuichia hitusen verran.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 21, 2007 21:02:18 GMT 3
Ryuichi olisi halunnut nähdä Tatsuhan sen hetkisen ilmeen. Hän olisi halunnut tietää näyttikö toinen kasvoillaan jotain muuta kun vokalisti ei voinut nähdä. Jos voisin lukea edes ajatuksia.. hän ajatteli painaen päänsä Tatsuhaa vasten. Ryuichi oli Tatsuhan vierellä lähes kerällä, hän oli painautunut toiseen kiinni ja piti siitä läheisyydestä. Ryuichi huomasi ettei edes kaivannut Kumagoroa vierelleen, mikä yleensä oli välttämätöntä. Vokalisti sai nimittäin unen paremmin kun sai samalla imeä kaninsa korvaa.
Ryuichi sulki silmänsä ja tunsi heti kuinka voisi nukahtaa juuri sillä hetkellä. "Mmh.. muuten Tatsuha.." Ryuichi aloitti. "Jos et saa unta.. voit herättää minut." hän sanoi toiselle ja hymyili yksikseen pimeässä. "Et saa valvoa yksin." hän lisäsi ja veti syvään henkeä puhaltaen ilmat suunsa kautta ulos suoraan Tatsuhan rintakehälle. Heti perään hän nuuhki Tatsuhan tuoksua ja tiesi että siihen oli hyvä nukahtaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 21, 2007 21:30:42 GMT 3
"Hmm?" Tatsuha mumahti kysyvällä äänellä. "Ah..Joo.." Tatsuha sanoi ja toivoi saavansa unta, että mustahiuksisen ei tarvisi herättää Ryuichia. Toisaalta olisi se kuulostanut kivalta jos Tatsuha olisi voinut harrastaa yöllistä hauskan pitoa Ryuichin kanssa, mutta Tatsuha tiesi, että Ryuichi ei olisi vielä valmis moiseen toimintaan. "Herätän sut sitte jos en saa unta." Tatsuha sanoi ja silitteli Ryuichin selkää hellästi, sulkien silmänsä.
|
|