|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 12, 2007 23:50:41 GMT 3
Tatsuha istui käytävän lattialla, jalat suorana ja katse edessä. Tatsuhan päässä kävi monia ajatuksia, mutta eniten Tatsuha ajatteli tätä päivää ja kaikkea mitä olikaan kerennyt tapahtua tänään. Tapasin Ryuichin...Tänään...Suutelin Ryuichia...Tänään... Tatsuha kertasi ja hän oli ihmeissään kuinka kaikki päivän tapahtumat tapahtui juuri tänään. Tatsuha ei ikinä uskonut tapaavansa Ryuichia ja jos hän tapaisi, mustahiuksinen ei varmastikkaan suutelisi laulajaa, mutta toisin kävi.
Tatsuha kuuli käytävän toisessä päässä kävelyä, Tatsuha ei olettanut sen olleen ketään erikoinen, mutta hän oli väärässä sillä on kuuli oman nimensä ja tutun äänen. Tatsuha heti katsoi suuntaan, josta häntä kutsuttiin. "Ryuichi..." Tatsuha kuiskasi ja katsoi ilahtuneena Ryuichia. Tatsuha nousi ylös nopeasti ja käveli vilkkaammin Ryuichin luokse. Tatsuha auttoi Ryuichia nostamaan Kumagoron lattialta ja nosti samalla Ryuichin seisomaan. "En niin...Teini ikäisillä on taipumus olla tottelematta aina joskus." Tatsuha sanoi virnistäen ja halasi Ryuichia. Tatsuhasta tuntui ihanalta nähdä Ryuichi taas, mustahiuksisesta tuntui, että viimekerrasta oli ikuisuus vaikka aikaa oli varmaankin kulunut vartti.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 13, 2007 22:49:01 GMT 3
Ryuichi nousi Tatsuhan avustamana seisomaan ja hän puristi Kumagoron käteensä. "Kyllä teini-ikäiset tuntuvat olevan tottelemattomia." hän naurahti, sillä oli huomannut samaa monien muidenkin kohdalla. Ryuichi häkeltyi hieman kun Tatsuha äkisti vain halasi häntä. Olimme vain hetken erossa.. hän ajatteli, vaikka olikin hyvillään siitä kun sai Tatsuhan takaisin vierelleen. Kuitenkin sydämessään Ryuichi tunsi piston.
"Minä lupasin.. lupasin Mikalle." hän kuiskasi, vaikka hiljalleen kietoikin kätensä Tatsuhan ympärille. "Tatsuha.. ei me voida seisoa tässä.." vokalisti sanoi empivästi. "Tohma.. hän tuskin haluaa löytää meitä tästä." hän sanoi hiljaa. Ryuichi piti Tatsuhasta kiinni ja työnsi tätä hieman taaksepäin. "Kävele." hän kehotti toista, jotta he pääsivät liikkeelle. Hän irroitti toisen kätensä Tatsuhan ympäriltä kaivaakseen taskustaan sen homman millä saisi oven auki.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 13, 2007 22:57:42 GMT 3
// sen homman <3 // "Niin.." Tatsuha sanoi ja hymähti. Tatsuhasta oli outoa, että hän oli ikävöinyt Ryuichi niin paljon noin vartin ajan. Tatsuha haisteli Ryuichin omaa hajua ja se rauhotti Tatsuhaa. Mustahiuksisen mielestä Ryuichi tuoksui niin hyvälle. Mä en halua päästää susta irti enään...Mä en halua erota susta...Ryuichi... Tatsuha ajatteli ja puristi Ryuichia lähemmäksi itseään. "Mäki lupasin, että mä menisin hyttiini...Mut tässä mä oon...Halimassa suo." Tatsuha sanoi ryhtyen silittelemään Ryuichin hiuksia oikealla kädellänsä. "Niimpä.." Tatsuha sanoi kun Ryuichi huomautti sijainnista. Tatsuha käveli taaksepäin hetken ja sitten luiskahti sivulle, jättäen vain kätensä Ryuichin käteen kiinni. Hmmh...Aina oon totellu Mikaa...Ja nyt...Nytku Ryuichi on kyseessä niin on pakko mennä vastaan sääntöjä...Anteeksi Mika, mutta tätä olen odottanut...Kauan... Tatsuha ajatteli ja katsoi kun Ryuichi ryhtyi avaamaan hytin ovea hommelilla millä sen saisi auki.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 14, 2007 18:06:07 GMT 3
// Joo just sen homman.. avainkortti se kuulemma on. // "Tästä saadan kuulla vielä." Ryuchi sanoi naurahtaen vaisusti. Hänestä oli tosissaan mukavaa kun Tatsuha oli tullut vasten Mikan tahtoa, mutta aamulla saattaisi odottaa mukava saarna, jos Tatsuha aikoi jäädä yöksi Ryuichin sviittiin. Vokalisti ei kyllä tiennyt halusiko Tatsuhaa edes yöksi, varsinkaan nukkumaan viereensä, vaikka hänestä tuntui että Tatsuhan päätösten jälkeen ei vaihtoehtoja ollut. Hän puristi Tatsuhan kättä avatessaan sviittinsä oven ja ohjasi tämän sisälle ja veti oven kiinni heidän perässään. Kengät Ryuichi jätti sotkuisesti oven eteen, vaikka kauniin näköistä se ei ollut. Tatsuhalla on tuo perheenjäsenten kunnioitus kohdallaan. Ryuichi hymyili hieman ajatuksilleen, ei hän välittänyt. Tatsuhasta olisi kyllä uskonut sen, että tämä olisi kaikinpuolin ihan hyväkäytöksinen, varsinkin perhesuhteissa. Vaikka en minä voi tietää millainen heidän perheensä on.. Eiri tosin ei vaikuta sellaiselta jota pehe kiinnostaa. hän tuumaili kurottautuessaan ripustamaan takkinsa naulakontapaiseen. Ryuichi veti Tatsuhan perässään ja istutti tämän sängylle ja istahti itse viereen. "Haluatko juoda jotain? Haluatko syödä? Haluatko kuunnella musiikkia?" hän alkoi ladella Tatsuhalle kysymyksiä katsoen tätä samalla hölmön innokkaana silmiin. "Vai mitä sinä haluat?" hän kysyi odottaen hymyillen vastausta toiselta. Käsi puristi edelleen toisen kättä, eikä Ryuichilla ollut aikomuksia päästää siitä irti. Nyt me ollaan ihan kahden lukittautuneina tänne huoneeseen. Tatsuha sai minut niin pirteäksi. vokalisti ajatteli hymyn kasvaessa vielä leveämmäksi heilutellen nyt myös jalkojaan ilmassa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 14, 2007 18:17:41 GMT 3
// Juu on // Tatsuhan päästyä sisään svittiin, tämä otti kenkänsä Ryuichin perässä pois jalasta. Taas täällä...Toivottavasti pitemmän aikaa... Tatsuha ajatteli katseli hämärästi valaistua sviittiä. Tatsuha huomasi, että kun hän tuli sviittiin, niin hänen himonsa Ryuichia kohtaan kasvoi. Hämärä valaistus, yksityisyys ja itse Ryuichi vain innostivat mustahiuksista. Kuitenkin Tatsuha pidätteli itseään, koska mustahiuksinen ei halunnut tehdä sitä ellei Ryuichi haluisi. Sillä vaikka Tatsuha halusikin Ryuichia, niin silti Tatsuha halusi siitä merkittävän tapauksen. Ei vain yhden illan juttua, tosin joku voisi luulla toisin, jos Tatsuhan luonnetta ajatteli. Tatsuha eteni mielellään eteenpäin Ryuichin kiskomana. Kuitenkin istuma paikka hieman yllätti Tatsuhan. Se jotenkin tuntui vain lisäävän Tatsuhan himoa ja se teki pidättelyn vaikeaksi. Mustahiuksinen hymähti Ryuichin kyselessä monta kysymystä häneltä. Ryuichi on niin söpö ku se on noin innostunu...Ja...Ihana.. Tatsuha ajatteli ja mietti mitä vastaisi Ryuichin latelemiin kysymyksiin. "Su...Mmh...Ryuichi...Voisitko sä laulaa mulle?" Tatsuha sanoi ja muuttaen suuniteltua vastaustansa. Tatsuhan kasvoilta löytyi rauhallinen hymy, vaikka villit ajatukset villitsivät nuorukaisen päässä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 14, 2007 18:46:32 GMT 3
"Laulaa?" Ryuichi hieman hämmentyi. Hän ei osannut odottaa että Tatsuha pyytäisi häntä laulamaan, vaikka ei se häntä haitannutkaan. "Mitä sinä haluat että laulan sinulle?" hän kysyi hymyillen ja katseli Tatsuhaa. Tatsuha ei ollut kysymässä minulta mitään laulamisesta... Kysyn häneltä myöhemmin siitä. vokalisti päätti, sillä hän oli jotenkin varma, että Tatsuha oli sanomassa jotain muuta ensin.
Ryuichi nousi seisomaan ja hyppeli pienoisen matkan pois Tatsuhan läheltä. Hän kaipasi laulamiseen tilaa. Hänen piti hillitä äänen kulkuaan, joten hän veti pari kertaa syvään henkeä, pystyäkseen hallita äänenvoimakkuutta hyvin. Haluan saada tietää Tatsuhan todellisen vastauksen.. haluan niin saada tietää.. mitä hänen mielessään oikeasti on. Ryuichi ajatteli ja hänen vastassaan kihelmöi mukavasti jännityksestä. Hän oli myös hyvin odottavainen näkemään, miten Tatsuha reagoi kun Ryuichi lauloi ilman musiikkia, mikkiä ja pelkästään tälle. Tämä vaikuttaa kivalta.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 14, 2007 18:54:21 GMT 3
"Joo.." Tatsuha sanoi ja hymyili pienesti. Ihanaaa jos Ryuichi suostuu...Ajatella...Ryuichi laulaa...Just mulle.... Tatsuha ajatteli ja miltei kuolasi jo ajatukselle. "No sä saat ite päättää." Tatsuha sanoi ja tälle tosiaan kävi kaikki. Sillä mustahiuksinen ihaili eniten sitä karismaa, energiaa, tunnelmaa ja seksiä, jota tihkui kun Ryuichi lauloi. // Oli pakko pistää seksiä xD //
Tatsuha otti sängyllä mukavemman asennon, irottamatta katsettaan laulamista varten valmistavaa Ryuichia. Vau...Tästä tulee mahtavaa... Tatsuha ajatteli ja odotti innolla kun Ryuichi laulaisi. Tatsuhaa kyllä vähän epäilytti reaktionsa Ryuichin laulamiseen, sillä Tatsuha reagoi eritavalla aina sillon tällön. Joskus Tatsuha päästi pari tunteellista pisaraa tai joskus hän vain himosi Ryuichia sietämättömästi. Se tosiaan myös riippui biisistä, että jos se olisi hidas ja tunteikas mustahiuksinen saattaisi päästää pari tunteellista pisaraa, tosin Tatsuha ei ollut varma kehtaisko tämä tehdä niin Ryuichin edessä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 14, 2007 19:23:01 GMT 3
Ryuichi jäi vain katsomaan Tatsuhaa. Hänellä ei ollut nyt aikomustakaan tehdä oman pään mukaan, vaan hän halusi kuulla Tatsuhan suusta, jotain muuta kuin että Ryuichi saisi päättää. "Älä yritä. Laulua en päätä." Ryuichi sanoi hymyillen ja iski silmää Tatsuhalle. "Mikä on sinun lempibiisi?" hän kysyi jääden odottamaan mitä Tatsuha tällä kertaa sanoisi.
Ryuichi katseli kun Tatsuha alkoi ottaa rennompaa asentoa sängyllä. Vokalisti huomasi että Tatsuha näytti jotenkin mietteliäältä. Hän osasi jotenkin kuvitella erilaisia tilanteita, mitä Tatsuha tekisi kun Ryuichi lauloi, ja tämän erilaiset reaktiot kävivät myös Ryuichin mielessä. "Tatsuha...oletko varma ettet halua mitään muuta.. kuin kuulla että laulan?" hän kysyi empivästi, koitti saada pienellä kysymyksellä selville Tatsuhan mielessä olleen vastauksen.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 14, 2007 19:34:18 GMT 3
"No...Sun kaikki biisit...Älä pistä muo päättää, mä en osaa." Tatsuha sanoi ja raapi takaraivoansa oikealla kädellä. Toivottavasti sä keksit jonkun biisin...Olishan se mukava yllätys siis jos mä en päättäis biisiä.. Tatsuha ajatteli ja toivoi, että Ryuichi keksisi mitä laulaa ja, että hän toteuttaisi laulamisen pian. Sillä Tatsuha ei tuntunut kestävän odotusta.
"Eh?" Tatsuha häkeltyi Ryuichin kysymyksestä. Ryuichi luulee et oon joku...ihme...Jos sanon mitä haluun.. Tatsuha ajatteli ja puristi kätensä nyrkkiin. Kuitenkin Tatsuha rentoutui ja katsoi Ryuichiin. "Kaikkihan haluaa monia asioita, niin on mullaki monta halua." Tatsuha sanoi ja hän huomasi sen sanottuaan, että lauseen pystyi ottamaan monella tavalla. Tosin ei se Tatsuhaa haitannut ellei se Ryuichia haitannut. Sillä se oikeastaan oli totta, että Tatsuhalla tosiaan oli monta halua.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 14, 2007 20:00:15 GMT 3
Ryuichi ei aikonut vähällä antaa periksi. Hän naurahti pistäen kätensä lantiolleen. "Pistän, sinä päätät tai pysyn vain hiljaa tässä." hän hymyili tyytyväisenä. Tatsuhaa oli mukava pakottaa päättämään omasta päästään. "En päästä sinua vähällä." hän virnisti sanoilleen osoittaen kuitenkin virneensä Tatsuhalle. Hän näytti kieltään leikkisästi ja seisoi edelleen paikallaan.
Ryuichi repesi melkein nauramaan nähdessää Tatsuhan häkeltyvän hänen kysymyksestään. Hän peitti suunsa kädellään hienovaraisesti katsoen Tatsuhaa alta kulmiensa. "Monta halua? Millaisia?" Ryuichi uteli Tatsuhalta. Hän ei enää malttanut seisoskella muutaman metrin päässä, vaan hitaasti hän otti pieniä askeleita takaisin sänkyä kohti hihitellen välillä hiljaa. Haluan kiusata Tatsuhaa.. hän mietiskeli miten toteuttaisi halunsa kiusaamiseen.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 14, 2007 20:22:57 GMT 3
"Nooh.." Tatsuha sanoi ja ryhtyi miettimään. Päätös oli melko vaikea, sillä Tatsuha olisi mielellään kuullut kaikki biisit. Shining collection on ihana, mutta tuntus oudolta jos Ryuichi sen laulais ku Shuichi on siihen yhdeydessä...Ja sitte tearless...Ja kaikki...Ahh! Emmä osaa päättää. Tatsuha mietti toden teolla ja lopulta päätyi yhteen biisiin. "No...Jos laulat sleepless beauty?" Tatsuha sanoi Ryuichille hymyillen hieman vapautuneena, sillä hän sai tosiaan päätettyä biisin. Mutta jos Ryuichi vielä vaatisi tietää nopean tai hitaan, niin nuorukaisen pää varmaankin räjähtäisi. // xD Too much thinking //
Tatsuha naurahti kun Ryuichi kysyi haluistansa. "Noh...Monia ja kaikenlaisia." Tatsuha sanoi virnistäen, mutta lopulta se muuttui virnuluksi. Kiusaakohan Ryuichi muo tahalleen? Meinaa jos se tekee niin, nii kaipa mullaki ois oikeus kiusotella sitä? Tatsuha ajatteli ja mietti miten voisi kiusotella Ryuichia. Tosin se ei vaatinut kovinkaan paljon mietiskelyä, sillä Tatsuhalta löytyi paljon ideoita.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 14, 2007 20:34:06 GMT 3
Ryuichi katsoi Tatsuhaa yllättyneenä hymyillen. "Minä tiesin että saisit päätettyä. Eikä siihen tarvinut kuin hieman kärsivällisyyttä." hän taputti käsiään yhteen, sillä Tatsuha oli todella päässyt alkuun. "Nopea versio, vai vedänkö hitaana?" hän kysyi jälleen virnistäen. Hän itse olisi vetänyt biisin mielellään nopeana, mutta Tatsuhan toiveita ajatellen hän päätti vain tehdä kuten Tatsuha päätti. Vaikka kärsivällisyyttä siihen saattoi tarvita yhä lisää. "Heei, Tatsuha ei tuo kerro minulle mitään." Ryuichi sanoi mukamas pettyneenä. Hän otti edelleen askeleen sänkyä kohti ja seisoikin hetken päästä aivan Tatsuhan vieressä. "Haluan kuulla millaisia sinun ajatukset on." hän sanoi kumartuen hieman. "Moni ja kaikenlaisia on vain.. niistä saa vain jonkinlaisen käsityksen." vokalisti kumartui hieman enemmän, niin että hänen kasvonsa olivat aivan lähellä Tatsuhan kasvoja. "Ja aina voin olla väärässä." hän naurahti. // Kauheaa, minä aloin jo aluksi miettiä että jos sieltä tulee Sleepless Beauty, laitan Ryun kysymään nopea vai hidas.. Dääm. Ta-kun vielä mietti sitä! Lidi luet mun ajatukset! //
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 14, 2007 20:42:36 GMT 3
// xDD //
"Jooh.." Tatsuha sanoi naurahtaen hieman ja piti siitä, kun Ryuichi taputti. "Öö...No..." Tatsuha sanoi ja uppoutui taas miettimään. Mustahiuksisesta oli outoa, että Ryuichi teki vastoin hänen ajatuksiaan, siis äskenhän Tatsuha toivoi, että Ryuichi ei kysyisi sitä ja mitäs tapahtuikaan, laulaja kysyi nopea vai hidas. "No...Nopea." Tatsuha sanoi ja toivoi, että Ryuichi ei enään kysyisi mitään ja hän alkaisi vain laulamaan. Nyt vältän itkut...Ehkä vaan...Kuolaan ja...Emmä tiedä...Tuskin kyyneleitä päästelen.. Tatsuha ajatteli.
"Miten nii? Sehä kertoo kaiken mitä sun tarvii tietää." Tatsuha sanoi naurahtaen. Kuitenkin Tatsuha yllätykseksi, Ryuichi vaati tietää mustahiuksisen ajatuksia. "Noh..." Tatsuha sanoi ja mietti mitä kertoisi, siis eihän nuorukainen halunnut kertoa ihan kaikkea. Varsinkaan kaikkea mitä Tatsuha on tehnyt ajatellessaan Ryuichia tai miten Tatsuha oikeasti suhtautuu Ryuichiin. Miks Ryuichi tulee noin lähelle muo? Ihan niinku...Se haluis et teen jotain...Ihan oikeesti...Ryuichi kiusaa muo tahalleen...No ihan sama...Mä kiusaan takasin samalla mitalla. Tatsuha ajatteli virnistäen. "Kerta sä oikeesti haluut tietää...Niin miks kertoisin..Mähän voin demonstroida...Tosin saatat saada väärän käsityksen...Mutta sä voit sit miettiä itekses mitä oikeesti ajattelen." Tatsuha sanoi virnistäen ja puhumisen lopetettuaan, Tatsuha otti hellästi käsillään Ryuichin poskista kiinni. Tatsuha veti Ryuichin päätä hieman lähemmäksi ja suuteli hellästi laulajan huulia.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 15, 2007 2:01:05 GMT 3
Ryuichi olikin uskonut Tatsuhan ajatelleen oikeasti jotain muuta. Hän ei kuitenkaan uskonut saavansa Tatsuhalta suudelmaa, varsinkaan niin hellää suudelmaa. Hän oli kiusoittelulla saanut selville miten Tatsuhan ajatukset juoksivat, vaikka toisaalta jokin Ryuichin mielessä oli edelleen epävarmaa. Hän hivuttautui pikkuhiljaa eroon suudelmasta, jäi katsomaan Tatsuhaa silmiin hetkeksi. "Haluat jotain muutakin..." hän kuiskasi laittaen sormensa Tatsuhan huulille, suukotti tätä poskelle hellästi ja nousi ylös.
Ryuichi käveli takaisin siihen, missä oli hetki sitten seisonut. Hän hymyili leveästi katsoen Tatsuhaa. "Nopea versio siis.." hän naurahti, kuin ei olisi hetkeä aikaisemmin edes kiusannut Tatsuhaa, saati saanut suudelmaan häneltä. Vokalisti sulki silmänsä, alkoi jalallaan lyödä hiljalleen tahtia ja napsutti sormiaan. Lisäksi hän nyökytteli päätään rytminsä mukana, avasi silmänsä katsoi Tatsuhaa alkessaan laulaa:
Tooku de me o hikarasete mezameru monotachi matte iru Yoru no jouheki sasowarete utsurisumu mure no nukegara ni
shougeki ni taeru tsumori nara itsuwari o misete
Umarekawareru anata yo hitori hohoemanaide hitomi o irodoru Nozonda sekai ga totsuzen hai ni natte mo kiseki ni mada meguriaeru
Muku na mama de sarasarete hanabira o chirasu hana no you ni Migaku houseki te no naka no hibi ni sae kizuki hajimeteru
Ryuichi veti biisiä kummempia taukoja pitelemättä.. Välillä hän lauloi silmät kiinni, välillä ne auki katsoen Tatsuhaa. Sama tapa laulaa esiintyi nytkin kuten lavallakin esiintyi. Hänen eleistään tihkui se sama lavaesiintyminen, seksikkyys, energisyys ja karisma. //Kato mulla tuli seksikäs ihan ekana. ;D// Laulaessaan, Ryuichin piti välillä muistuttaa itseään ettei ollut lavalla, eikä hänen kuulunut vetää niin isoon ääneen kuin yleisölle. Hän katseli Tatsuhan reagointia hymyillen pienesti.
// Joo se biisi jatkuu loppuun vielä. >D Tää nyt oli puoleksivalmis, en halunnu tehä sitä biisiä yhteen putkeen tähän, koska Ryun pitää nähdä nyt mitä Ta-kun tekee sen laulun aikana. Toivottavasti nyt tajusit tämän idean. ^^' //
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 15, 2007 17:11:21 GMT 3
// I get it // "Kaipa..." Tatsuha sanoi virnistäen. "Jep nopea versio." Tatsuha sanoi ja hän oli onnellinen, että pian hän saisi kuulla kauneinta ääntä maailmassa ja vielä privaatti esityksenä. Ryuichin alotettua laulaminen, Tatsuha lumoutui. Mustahiuksisesta oli outoa, kuinka Ryuichi pystyi hetkessä muuttaa itsensä niin karismaattiseksi ja seksikkääksi. Tosiaan Tatsuhan oli vaikea uskoa, että hän oli äsken jutellut Ryuichille sillä laulaessaan tämä oli niin erinlainen. Toisaalta erinlaisuus kiehtoi Tatsuhaa. Ahh...Mä en kestä...Tekis mieli vaan...Mmmh...Niin seksikästä... Tatsuha ajatteli ja katsoi Ryuichia luomoutuneella ja samalla himoavalla katseella. Jossain vaiheessa Ryuichin laulaessa Tatsuha tarttui mukaan. Toisin Tatsuha ei päästänyt ääntä, mutta huulet muotoilivat sanoja. Eihän Tatsuha halunnut äänellänsä pilata Ryuichin mahtavaa esitystä. Sitteku Ryuichi on laulanu niin oikeesti...Mä kyl näytän sille mistä kiitollisuus on tehty...Ja aito fanitus ja himo ja mmhh... Tatsuha suunitteli.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 15, 2007 17:40:42 GMT 3
Nukeochita toge o hirou kara kusuburitsuzukeru
Ima mo todokanu hikari no yukue azayaka ni mau omoi o egakou Michibiku kotoba ga koborete shimawanu you ni utsuru toki o osorenaide
Ryuichi katseli Tatsuhaa melkein koko ajan kun lauloi. Hän erotti selvästi Tatsuhan kasvoilta lumoutuneen, samalla himokkaan ilmeen. Tatsuhan ilmeet hieman hämmensivät Ryuichia, mutta tämä ei näyttänyt kasvoillaan muuta kuin keskittyneen ilmeensä laulamiseen.
Umarekawari no anata yo hitori hohoemanaide hitomi o irodoru Nozonda sekai ga totsuzen hai ni natte mo kiseki wa mada megurikuru
Todokanu hikari no yukue azayaka ni mau omoi o egakou Michibiku kotoba ga koborete shimawanu you ni utsuru toki o osorenaide
Ryuichi kumarsi syvään Tatsuhalle saatuaan biisin päätökseen. Vokalisti raapi niskaansa hyvillään, sillä oli mielestään suoriutunut varsin loistavasti. Tatsuhakin näytti pitävän.. joten.. sen oli pakko mennä myös hänen mieleensä hyvin. hän ajatteli ja oli todellakin hyvällä tuulella saatuaan biisin päätökseen. "Mitä pidit?" hän kysyi katsoen Tatsuhaa leveä hymy kasvoillaan. "Harjoittelen usein ilman musiikkia." hän kertoi Tatsuhalla. Ryuichi seisoi yhä paikallaan, sillä hän ei oikein nähnyt syitä liikkua juuri mihinkään. Istumaan voisin mennä.. Eeh! Ei onnistu! Ryuichi ajatteli, katsoi Tatsuhaa ja tuli heti toisiin ajatuksiin.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 15, 2007 17:51:36 GMT 3
Tatsuhasta oli ihana kunnella Ryuichin laulamista, se oli niin luomoavaa ja kaunista ja samalla niin ihanan piristävää. Mustahiuksinen olisi mielellään kuunnellut lisää Ryuichin laulamista, mutta aina laulun on loputtava. "Vau..." Tatsuha sanoi nousten seisomaan. Tatsuha taputti pari kertaa ja taputtaessaan hän otti askeleita lähemmäksi Ryuichia. "Pidin siitä enemmän kun mistään aijemmasta keikasta. Tosin olisi ollut kiva jos musiikki olisi ollut taustalla, mutta ei se kovin paljon haitannut..." Tatsuha sanoi ja seisoi nyt Ryuichista käden ulottuvilla.
"Mä en ymmärrä miten..." Tatsuha sanoi ja otti hellästi Ryuichin leuasta kiinni. "...sä pystyt pitää yllä kaunista ulkonäköä ja kaunista ääntä...Jotkut vois sanoo et se on epäreilua ku omaa kummatkin kauniit piirteet." Tatsuha sanoi ja silitteli peukalollansa hellästi Ryuichin huulta. "Mut ei muo haittaa vaikka se oliski epäreilua..." Tatsuha sanoi ja siirsi peukalon leulalle. Sitten Tatsuha hellästi, mutta agressiivisesti siirsi Ryuichin pään lähemmäksi ja suuteli laulajan huulia. Tällä kertaa Tatsuhasta suudelma tuntui mahtavemmalta, sillä se ajatus, että niistä huulista oli tullut niin kaunista ääntä vain sai Tatsuhan ajatukset pyörimään. Myös ajatus aijemmasta esityksestä lämmitti Tatsuhan tunteita.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 15, 2007 19:11:24 GMT 3
Ryuichi ei hievahtanut mihinkään kun Tatsuha tuli kohti, tämä vaikuttikin niin rennolta. "Hihi, hienoa! Kyllä se ilman taustamusiikkia menee kun siihen tottuu." hän sanoi Tatsuhalle jääden katsomaan tätä. Tatsuha seisoi nyt aivan lähellä Ryuichia, ja jotenkin hän vain osasi odottaa, mitä pian saattaisi tapahtua. Hän myös odotti sitä haikeana ja toiveikkaana.
Ryuichi raotti hieman suutaan Tatsuhan ottaessa hänen leuastaan kiinni. Vokalisti katsoi toisen silmiä sanomatta sanaakaan. Tatsuhan pehmeä kosketus Ryuichin huulilla sai hänet hetkeksi sulkemaan silmänsä. Hän avasi silmänsä heti kun Tatsuha siirsi peukalonsa pois hänen huuliltaan.
Ryuichi joutui ottamaan askeleen lähemmäs Tatsuhaa tämän vetäessä hänet suudelmaan, joskin heidän välillä ei ollut kuin pienehkö rako. Ryuichi vain sattui olemaan sen verran lyhyt. Heidän vartalot koskettivat toisiaan ja se sai Ryuichin värähtämään hieman. Kuten aikaisemmin Tatsuhan läheisyys lämmitti Ryuichia ja suudelma oli hänen mieleensä, niin pehmeä ja hellä.
Ryuichi ujutti kätensä Tatsuhan rintakehälle, tarrasi hieman kiinni tämän paitaan. Aivan vähän hän irrottautui suudelmasta ja kuiskasi Tatsuhalle: "Sinä olet kaunis." hellästi hän painoi huulensa takaisin toisen huulille, haluamatta enää rikkoa suudelmaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 15, 2007 19:23:23 GMT 3
Tatsuhasta oli ihanaa, että Ryuichi ei vastustellut suudelman aikana. Se jotenkin toi Tatsuhalle varman tunteen, että mikään ei voisi mennä pieleen. Myös se, että Ryuichi otti kiinni Tatsuhan paidasta antoi nuorukaiselle mukavan tunteen ja rohkeutta. Tatsuha itse kietasi kätensä laulajan ympärille ja vaiston omaisesti, tämä ryhtyi silittelemään Ryuichin selkää. Oot niin ihanan tuntunen...Niin pieni ja laiha ja mmmhh... Tatsuha ajatteli.
Ryuichin rikottua suudelma ja sanottuaan, että Tatsuha oli kaunis sai mustahiuksisen mielen mahtavaksi. Sillä se todisti torumattomuuden lisäksi, että Ryuichi oli kiinostunut Tatsuhasta ja se sai vain nuorukaisen olon vielä mahtavemmaksi. Emmä olis koskaan uskonut...Että Ryuichi...Sanois muo kauniiks...Tai suutelisin sitä...Tai mitään...Tää on vaan liian ihanaa... Tatsuha ajatteli syventyen uuteen suudelmaan. Syvennyttyä suudelmaan, Tatsuha päätti myös tehdä käsillänsä jotain "jännempää", joten nuorukainen hivutti kätensä Ryuichin paidan alle, tunnustelemaan laulajan hyväkuntoista selkää.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 15, 2007 19:54:34 GMT 3
Ryuichi päästi varvasti irti Tatsuhan paidasta ja liu'utti käsiään tämän rintakehää pitkin hellästi ja varoen. Hän siirsi kätensä liukuvalla liikkeellä Tatsuhan paidan helmaan, hypisteli sitä hetken sormissaan ja varovasti hän nosti paidan helmaa hieman ylemmäs, kertoakseen Tatsuhalle että suudelmat eivät enää riittäneet.
Tatsuhan käden liike Ryuichin selällä nostatti hänelle kylmänväreet. Hän itse kävi hieman rohkeammaksi ujutti omat kätensä Tatsuhan paidan alle, tunnusteli tämän vatsaa päästi koko ajan käsiään ylemmäs ja varovasti sormellaan kosketti Tatsuhan vasenta nänniä. Tilanne sai Ryuichin hieman jännittyneeksi, ja Tatsuha saattoi tuntea sen kun Ryuichi jännitti selkäänsä. En olisi koskaan uskonut mitään näin ihanaa.. en uskonut että voisin olla rohkeampi.. Tatsuha.. vartalosi on niin upea.. hän ajatteli koskettaen uudelleen Tatsuhan nänniä. Hän yritti päästä eroon jännityksestään, mutta kokemattomana tilanne oli hänelle niin uusi todella tuntematon.
Ryuichi yritti unohtaa aatteet siitä, että hänen kätensä olivat Tatsuhan paidan alla, ja että hän kosketti toisen paljasta ihon pintaa. Hän yritti vain ajatella suudelmaa, ja Tatsuhan kosketusta miettien miten ihana hetki se todella oli. Ei me voida vain olla tässä... Tatsuha.. hän anoi hiljaisena mielessään.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 15, 2007 20:08:37 GMT 3
Tatsuha innostui enemmän kun Ryuichin selkään ilmeni kylmiä väreitä. Mmhh...Kylmiäväreitä on hauska kosketella ja tuottaa toiselle... Tatsuha ajatteli innostuneena ja Tatsuha myös osotti innostuksen suudelmassa tekemällä sen agressiivesmmaksi. Tatsuha kuitenkin humasi, että se ei ollut ainut asia mistä innostua. Nimittäin Ryuichi oli ujutellut kätensä Tatsuhan paidan alle. Tatsuha nautti itse paljon koskettelusta, mutta kyllä nuorukainen tietysti nautti kun häntäkin kosketettiin. Olisihan se melko tylsää jos toinen vaan koskettelisi?
Kuitenkin Tatsuhan yllätykseksi tämä sai enemmän intoa Ryuichin kosketuksesta kun hän osasi odottaa. Nimittäin Ryuichin koskettaessa erääseen kohtaan, nimittäin Tatsuhan nänniin. "Mmmhh..." Tatsuha mumahti kosketuksesta, joka onnistui aiheuttamaan pienet kylmät väreet ja se sai Tatsuhan entistä innokkaammaksi. Tatsuha reaktion omaisesti irrottautui suudelmasta ja katsoi Ryuichia silmiin virnuillen. "Ootko sä valmis seurauksiin?" Tatsuha kysäsi Ryuichilta ja liutti kätensä Ryuichin paidan sisällä tämän kyljille. Sieltä hän pisti kädet ylemmäs niin, että Tatsuha saisi kummallakin peukalolla kosketettua laulajan kumpaakin nänniä. Vastaa joo...Himottaa aivan liikaa...Emmä pysty estää itteeni jos sanot toisin... Tatsuha toivoi, odottaen Ryuichin vastausta.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 15, 2007 20:31:36 GMT 3
Suudelman agressivisuus sai Ryuichin tuntemaan suurempaa halua. Hänen jalkansa olisivat voineet vaikka pettää alta, sillä hetki oli unohtumaton. Ryuichi hieman yllättyi Tatsuhan mumahtamisesta suudelman aikana. Hän ei ollut ajatellut tuottavansa toiselle koskaan sellaista mielihyvää koskettamalla ja hyväilyllä.
Tatsuhan irrottautuessa suudelmasta Ryuichi hengitti hieman raskaammin, katsoi toista silmiin hieman hymyillen. "Seurauksiin?" hän kysyi, mutta vastausta ei tarvinnut odottaa, sillä Tatsuha ujutti kätensä Ryuichin paidan alle, ja kosketti hänen nännejä. "Nnh.." Ryuichi ei mahtanut mitään inahdukselleen, sillä kosketus oli salpaava. "Minä... olen valmis.." hän kuiskasi ummisti silmänsä seurauksilta. Ryuichi ei tiennyt miksi häntä jännitti ja miksi hän halusi vain selvittää seuraukset. Hänen tunteensa kävivät hetkessä sekavina. Hän liu'utti kätensä Tatsuhan paidan sisältä painautui hieman enemmän tätä vasten ja käänsi päänsä sivulle. Jännitys oli niin valtava, ettei hän vain enää voinut katsoa Tatsuhaa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 15, 2007 20:41:53 GMT 3
Tatsuhasta oli ihanaa kuulla Ryuichin inahdus Tatsuhan hyväilylle. Mmhh...Kosketus...Ääntely..Kaikki niin mmmhh... Tatsuha ajatteli katsellen laulajan silmiä. "Varmasti?" Tatsuha varmisti vielä, koska nuorukainen halusi tulevan merkittäksi. Toisaalta vaikka Tatsuha välitti Ryuichin mielipiteestä, silti Tatsuha halusi saada laulajan myöntymään. Joten Tatsuha läheni näykkimään Ryuichin kaulaa himolla ja välillä laulaja pystyi havaita myös suudelmia kaulallaan. Ryuichin paidan alla Tatsuhan peukalot pyörittelivät ympyrää, jonka tarkoitus oli kiusotella laulajaa.
Miks mä himoon suo näin paljon? Emmä koskaan oo...Näin paljon... Tatsuha ajatteli hieman yllättyneenä itseensä, mutta toisaalta se ei haitannut. Tatsuhan mielestä kaikesta tulisi vain parempaa, jos himoa olisi normaalia määrää enemmän. Sillä eihän mistään tulisi mitään ilman himoa, joten liiallinen himo ei varmasti ollut haitaksi?
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 15, 2007 23:47:05 GMT 3
"Mmh.." Ryuichi mumisi epämääräistä, sillä hän ei halunnut avata enää suutaan. Ryuichi inahti hiljaa kun Tatsuha ensimmäisen kerran näykkäsi hänen kaulaa. Hän yritti hengittää tasaisesti ja välttää inahtelut, mutta hetki hetkeltä hänen hengityksensä kävi raskaammaksi, ja inahtelu oli hankala välttää. "Ta..tsu..ha.." Ryuichi kuiskasi voimakkaasti ja tarrasi kiinni Tatsuhan niskaan. En pysy.. en pysy.. en voi enää seistä... vokalisti ajatteli ja tunsi kuinka hänen jalkansa tärisivät pahasti.
Tatsuhan kiusoittelu peukaloilla alkoi käydä Ryuichille tuskaiseksi. Hän haukkoi henkeä, ja hengityksen seasta saattoi kuulla sekaiset huokaukset. Ryuichi alkoi menettää jalkojensa tasapainon. Hän sulki silmänsä lysähtäen istumaan lattialle ja kiskoi Tatsuhan perässään. Hän katsoi Tatsuhaa sekavin silmin, haukkoi edelleen happea. Kädet oli edelleen kiedottuina Tatsuhan niskan taakse. Mihin tämä johtaa.. miksi tämä tuntuu niin erilaiselta.. ihanlta.. miksi vatsanpohjassa on niin outoja tunteita.. hän ajatteli ja kurottautui suukottamaan Tatsuhaa poskelle.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 15, 2007 23:56:00 GMT 3
Tatsuha ilahtui kuullessan myöntävän mumahduksen ja sen seuraamat raskaat hengitykset vain villitsivät Tatsuhaa. Mä en voi uskoa, että Ryuichi antaa mun tehä tän...Mä en vaan..Ahh...Oon odottanu niin kauan.... Tatsuha ajatteli ja nuolasi Ryuichin alakaulasta ylöspäin lopettaen kun hän hipasi kielellään Ryuichin korvalehteä. Tatsuha huomasi, että tämän tehtyään Ryuichilla alkoi olla jo hankaluuksia. Tatsuha päätti vielä vähän kiusotella kunnes Ryuichi ei enään kestäisi. Tatsuha siirsi kätensä alemmas ja nyt ne hyväilivät Ryuichin kylkiä hyväilevin silityksin.
Tatsuhan "onneksi" Ryuichi ei enään kauan kestänyt vaan lyssähti istumaan maahan. Tatsuha odotti, että Ryuichi olisi kerjännyt Tatsuhan syliin, joten lyssähdys yllätti Tatsuhan. Tatsuha hymähti saadessaan suukon poskelleen. "Mulla ei oo mitään ongelmaa tehä sitä tässä, mutta olis varmaan mukavempaa jos mentäs sängylle?" Tatsuha sanoi ja nosti Ryuichin syliinsä. Sitten Tatsuha nousi takasin seisomaan ja pisti Ryuichin sängylle. Tatsuha hetken aikaa katsoi Ryuichia, miettien mitä hän nyt tekisi laulajalle.
|
|