|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 0:17:26 GMT 3
"En.. en minä.." Ryuichi ei saanut sanaa suustaan. Hänellä ei ollut mitään aikomuksia tehdä mitään lattialla. Hän päästi kätensä irti Tatsuhan ympäriltä. "Eh.." hän päästi hämmentyneen huudahduksen kun Tatsuha nosti hänen syliinsä ja laski sängylle. Hän jäi katsomaan toista silmiin ja värisi. "Tatsuha.. mitä sinä aijot?" hän kysyi arasti uskaltamatta edes vaihtaa asentoaan parempaan.
Vokalistin olot alkoivat epämiellyttävät, sillä Tatsuha ei tehnyt mitään, katseli vain häntä. En ymmärrä... hän ajatteli kietoi kätensä ympärilleen ja kosketteli varovasti kylkiään, joita Tatsuha vielä hetki sitten oli hyväillyt. Mitä minä teen? hän kysyi itseltään, painoi katseensa jalkoihinsa. Miksi haluan tätä? Miksi en? Mitä sinä teet Tatsuha? hänen päänsä pursuili kysymyksiä. Haluan tietää.
// Se on niin lyhyt. 8< //
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 0:26:21 GMT 3
"Mä..." Tatsuha sanoi lopettaen lauseen tajuttuaan, että Ryuichi pelkäsi. Emmä tätä voi tehä jos Ryuichi pelkää...Apua...Eiks Ryuichi tajunnukkaa mitä mä kysyin? Tatsuha ajatteli ja sitten istahti sängylle. Tatsuhasta oli outoa, että äsken Ryuichi oli nauttinut kaikesta ja nyt hän värisi pelosta. Tosin suutelu ja hyväily ei ollut niin pelottavaa, mutta ei myöskään se mitä Tatsuha aikoi. Ainakaan Tatsuhan mielestä se ei ollut. Tatsuha oli nyt hämmentynyt siitä, että mitä hänen pitäisi tehdä.
"Mä en tee mitään...Mitä sä et haluu mun tekevän..." Tatsuha sanoi ja katseli käsiään. Voisi sanoa, että Tatsuhan himo oli kadonnut yllättäen. Vain sen takia, kun mustahiuksinen tajusi, että Ryuichi oli peloissaan. Sillä vaikka Tatsuhaa himotti ties kuinka paljon, tämä ei silti halunnut satuttaa tai pelottaa Ryuichia. Pitäsköhän mun lähteä? Säikytin Ryuichin..Oon kamala... Tatsuha ajatteli.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 0:44:56 GMT 3
Ryuichi nosti katseensa kun Tatsuha vain istahti sängylle. Hän katsoi toista hämillään, eikä ymmärtänyt tilannetta enää ollenkaan. Oliko tuo.. vain jotain leikkiä? hän ajatteli irroittaen myös kätensä ympäriltään. Ryuichi ei oikein tiennyt mitä sanoa, ja heidän ylleen oli laskeutunut hiljaisuus. "Onko sinulla jakautunut persoona?" hän kysyi hetken päästä Tatsuhalta. Kysymys saattoi vaikuttaa hölmöltä, mutta tilanne pisti vokalistin miettimään sitä.
"Tatsuha.. en ymmärrä." Ryuichi sanoi hiljaa. Hän ei tosiaankaan ymmärtänyt miksi Tatsuha puhui sellaisia, ei ollut tapahtunut mitään Ryuichille niin valtavan erikoista. Hän oli vain jännittynyt tilanteesta, ja olisi hyvin myöntänytkin, että tilanne oli pelottanut häntä. "Heei.. Tatsuha.." Ryuichi sanoi hiljaa ja nousi paikaltaan nousten istumaan polvilleen. Hän empi hieman kumartuessaan Tatsuhaa kohti. "Olenko sanonut jotain mitä et saisi tehdä?" hän kysyi hieman hymyillen, kumartui lähemmäs ja varovasti nuolaisi Tatsuhan poskea. Onko oikein rohkaista Tatsuhaa?
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 0:53:58 GMT 3
Ryuichin kysymys jakautuneesta persoonasta yllätti Tatsuhan. Miks Ryuichi semmosta luulee? No...Mähän äsken olin aika erinlainen...Mut..Tekis mieli nauraa, mutta emmmä usko et mä pystyisin.. Tatsuha ajatteli. "Mulla oo.." Tatsuha sanoi Ryuichille rehellisesti. Tatsuha itse oli myös hämmillään siitä kuinka häneltä yhtäkkiä vain katosi kaikki. Ei Tatsuhalle aijemmin ollut tapahtunut näin, mutta ei Tatsuha myöskään halunnut ketää niin paljon kun Ryuichia.
"En mäkään.." Tatsuha sanoi ja puristi kätensä nyrkkiin. Miks mä en vaa vois odottaa...Sit sillo Ryuichi ei pelkäis niin paljon ku se osais olla kunnolla varautunut ja kaikkee.. Tatsuha pohti. "Et oo sanonu...Mut.." Tatsuha oli selittämässä miksi hän perääntyi, mutta se kekseytyi kun Ryuichi nuolasi nuorukaisen poskea. Tatsuhan kasvoille nousi hymy ja hän kääntyi katsomaan Ryuichia. "Emmä haluu tehä tätä jos sä et oo valmis...Ja jos suo pelottaa..." Tatsuha sanoi ja otti hellästi Ryuichin poskesta kiinni, ryhtyen silittämään sitä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 1:19:58 GMT 3
Ryuichi painoi päätään enemmän Tatsuhan kättä vasten ja sulki silmänsä. Tunne oli hyvin miellyttävä, ja hän piti Tatsuhan kosketuksesta muutenkin, mutta posken silittely oli rauhoittavaa. "Tatsuha... minä..." Ryuichi nielaisi äänekkäästi ja avasi silmänsä. Hän katsoi Tatsuhaa miettien hetken. "...Sanoin sinulle aikaisemmin.. en ole koskaan ollut kuin yhden ihmisen kanssa.. tällaiset tilanteet.. on uusia minulle." hän änkytti selittäessään Tatsuhalle tilanteen. Ryuichi alkoi uudelleen väristä, hän ei voinut asialle mitään, mutta ajatukset vain pelottivat häntä.
Ryuichi hymyili Tatsuhalle rohkeasti, sillä hänestä itsestään tuntui pahalta päättää ilta niin, että he vain keskustelivat Ryuichin peloista, ja heidän välilleen jäisi jotenkin niin viileä side. En halua.. että Tatsuha välttelee minua.. hän ajatteli, ja mielikuvat siitä kuinka kaukaisia he toisilleen olisivat puistattivat vokalistia. Toivottavasti pysymme läheisinä.. hän toivoi mielessään.
"Halusin illasta unohtumattoman... en tällä tavalla. Halusin illasta erilaisen.. mutta en tällä tavalla." hän kuiskasi Tatsuhalle, toivoi että tämä tajusi mitä hän yritti selittää. Ryuichi ei halunnut illasta jäävän mieleen huonoja asioita, vaan hän halusi kaiken olevan hyvää ja hyvällä tavalla unohtumatonta ja erilaista. "Mutta silti.." hän jäi empimään lauseessaan.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 1:30:29 GMT 3
Tatsuha kuunteli hiljaisena, Ryuichin selitystä. Ai niin...Unohdin kokonaan et Ryuichi on ollu vaan yhen kanssa...Mut kert tälläset tilanteet on Ryuichille uusia niin...ONKS RYUICHI NEITSYT?! Tatsuha ajatteli yllättyneenä. Tatsuha oli aina olettanut, että Ryuichi oli kaikkea mutta kun neitsyt. Siiskun Ryuichin esityksiäkin katsoi, miehestä hyvänen aika tihkui seksi! Ei ketään osannut arvata tämän olleen neitsyt.
"Ryuichi....Meijän ei tarvi tehä sitä." Tatsuha sanoi rauhottaen Ryuichin tunteita, vaikka Tatsuha oli vielä hieman yllättyneenä tajuamastaan asiasta. "Me voidaan nähdä taas huomenna...Ja saada unohtumattomia muistoja..." Tatsuha sanoi hymyillen pienesti, sillä vaikka Tatsuha himosikin Ryuichia paljon, mustahiuksinen silti halusi huomioida Ryuichin tunteita ja luoda heille pysyvän suhteen. Ei Tatsuha halunnut pilata kaikkea hosuilulla.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 17:14:15 GMT 3
Ryuichi nyökkäsi Tatsuhalle. "J-jos todella haluat.." hän sanoi hiljaa. "Mutta en halua.. että tunnet olosi.. petetyksi." hän sanoi ja nielaisi. Vokalisti ei todellakaan halunnut, että hän olisi pettänyt Tatsuhan sillä, ettei pystynyt tekemään mitä toinen halusi, ja täyttämään tämän toiveita. "Huomenna?"Ryuchi kuulosti toiveikkaalta, samalla hieman ihmetteli miksi Tatsuha oli sanonut 'huomenna'. Toisaalta hän oli helpottunut, että Tatsuha halusi olla hänen kanssaan kuitenkin.
"Olen pahoillani.. minä vain.. minä oikeasti pelkäsin.." hän kuiskasi hiljaa. "En vain ole kertaakaan.. kokenut mitään tällaista." Ryuichi sanoi ja hänen äänestään kuuli kuinka se värisi. Älä mene Tatsuha... hän ajatteli, ja tunsi kuinka kyyneleet alkoivat nousta pintaan. Älä jätä minua tähän... hän toivoi katsoen Tatsuhaa anovasti. Hän ei halunnut uskoa, että Tatsuha oli tosissaan sanonut hetki sitten 'huomenna'. Kyynel vierähti Ryuichin poskelle, ja hän puri huultaan koittaen pysyä kasassa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 18:29:37 GMT 3
"Mulle on ihan sama...En vaan haluu, että...Sulle käy jotakin..." Tatsuha sanoi katsoen laulajan silmiin. Kyl mä oikeesti haluisin...Mut emmä haluu jos sä et haluu.. Tatsuha ajatteli. Tatsuha myös alkoi potea keskustelun myötä omaan hyttiinsä lähemistä. Mustahiuksinen ei halunnut lähteä, mutta ei hän halunnut myöskään Ryuichin pelkäävän. "Mikä hätänä?" Tatsuha yllättyi nädessään kyyneleen vierähtävän Ryuichin poskelle. Tatsuhalle iski vielä kamalempi olo kun aijemmin. "Älä itke..." Tatsuha sanoi ja veti Ryuichin lähemmäksi syleiltäväksi.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 18:41:51 GMT 3
Ryuichi nieleskeli kyyneliään, kun tajusi että itki. Hän antoi Tatsuhan vetää hänet syleilyynsä ja kietoi heti kätensä tämän ympärille. "En halua.. että jätät minut.." hän kuiskasi ääni väristen ja antoi nyt kyyneleiden valua poskia pitkin. Vokalisti tosiaan halusi Tatsuhan pysyvän siinä, vaikka hän ei pystynyt täyttämään tämän toiveita ja haluja. "Anteeksi Tatsuha.." hän pyysi anteeksi hiljaa täristen. Ryuichista tuntui pahalta se, että hän pelkäsi. Hän halusi hallita tunteitaan, muttei osannut.
"Olenko jotain muuta mitä odotit..?" hän kysyi arkaluonteisesti. Hän ei mahtanut mitään sille että pelkäsi Tatsuhan vain lähtevän. "En voi pitää sinua täällä.. jos et halua... Mutta, en vain voi.. muuttaa itseäni.. en halua että petyit minuun." hän sanoi purskahtaen kunnolla itkemään. Hän painoi päänsä Tatsuhaa vasten ja itki.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 18:58:30 GMT 3
"Ryuichi..." Tatsuha sanoi ja hänestä oli inhottavaa kuulla Ryuichin pelko, että mustahiuksinen jättäisi hänet. "Mä en ikinä jätä suo...En ikinä.." Tatsuha sanoi ja puri huultansa. Tatsuhasta oli kivuliasta kunnella Ryuichin itkua ja kivuliainta asiassa oli se, että nuorukainen oli itse jokseenkin aiheuttanut itkun laulajalle.
"Et...Olet se mitä haluisin sinun olevan..." Tatsuha sanoi ja vaikka häntä haluttaisi kuinka, niin ei hän ryhtyisi Ryuichia syyttämään. Eihän Ryuichi voinut sille mitään jos hän oli kokematon ja muutenkin se olisi varmasti hyvä, jos he etenisivät hitaasti. "Mä en pety suhun..." Tatsuha sanoi ja puristi Ryuichin lähemmäs kun tämä ryhty itkemään enemmän. Mulla on ihan kauhee tunne...Pliis älä itke enään Ryuichi... Tatsuha toivoi ja suuteli Ryuichin päälakea. "Ei sun tarvi itkee..Mä en jätä suo, enkä oo pettyny suhun...Pidän susta sellaisena kun olet..." Tatsuha sanoi Ryuichille totuudella.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 19:30:25 GMT 3
Ryuichi kuunteli mitä Tatsuha sanoi hänelle, ja toisen sanat saivat Ryuichin olon helpottuneemmaksi, vaikka hän ei lakannutkaan itkemästä. Tatsuhaa ei haittaa..? hän ajatteli ja puristi silmänsä tiukasti kiinni. Häntä ei haittaa että pelkoni sai tilanteen tällaiseksi? vokalisti olisi halunnut kysyä asioista, mutta hän ei halunnut kysellä liikaa.
"Minä petyn itseeni.." hän kuiskasi. Ryuichi oli luullut pystyvänsä siihen Tatsuhan kanssa, hän oli todellakin uskonut niin. Kaikesta huolimatta Ryuichi oli ollut väärässä, ja hän pettyi kovasti, koska oli päästänyt tilanteen sellaiseksi. Tatsuhan suukotus Ryuichin päälaelle toi kuitenkin takaisin sen uskon, että Tatsuha todella halusi pysyä hänen kanssaan. "Pysyt kanssani?" Ryuichi kysyi nostaen itkuisen katseensa Tatsuhaan.
Ryuichi kurottautui suukottamaan Tatsuhaa leualle, ja kaatoi tämän sängylle makaamaan. Hän itse painautui uudelleen Tatsuhaa vasten räpytteli silmiään tyrehdyttääkseen kyyneleet, mutta niiden tulo oli väistämätöntä. Pysytään tässä.. hän ajatteli silitellen sormellaan Tatsuhan kylkeä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 19:39:44 GMT 3
"Pysyn." Tatsuha sanoi pienesti hymyillen ja oikean käden peukalolla hän pyyhkäsi Ryuichin poskella valuvaa kyyneltä pois. Ei Tatsuha kuitenkaan kauan kerennyt pyyhkiä // xD //, sillä Ryuichi kaatoi mustahiuksen. Tatsuha katsoi hiljaisena Ryuichin silmiä ja havaitsi pian, että Ryuichi ryhtyi silittelemään nuorukaisen kylkeä. Vaikka tää on niin....Tällee...Ei Ryuichi varmaan pysty siihen... Tatsuha ajatteli ja pyyhkäsi uuden kyyneleen pois Ryuichin poskelta. "Sun ei tarvi itkeä. Mä en lähe mihinkään ja emmä voiskaan." Tatsuha sanoi hymyillen ja päätti heittää vitsin sanojensa joukkoon, jotta Ryuichi voisi halutessaan piristyä. Tatsuhan vasen käsi oli Ryuichin selällä ja se silitteli sitä hitaasti. Oikea käsi taas pyyhki Ryuichin kyyneleitä, jotka pursuivat ulos tämän kauniista silmistä.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 20:17:16 GMT 3
"E-en vain.." Ryuichi yritti selittää jotain, muttei tiennyt miten. Tatsuhan alkaessa silitellä hänen selkäänsä hitaasti, sai Ryuichin olon hieman paremmaksi taas. Hän ei voinut uskoa kuinka niin hellä silitys tuntui hyvältä. Itse hän edelleen silitteli Tatsuhan kylkeä.
Tatsuha.. hän yritti saada ajatuksensa juoksemaan jokseenkin oikein. Vokalisti halusi ajatella asioita, jotka kuulostivat hänen mieleensä paremmilta, ei siis mitään että pelkäsi, että ei halunnut Tatsuhan lähtevän. Hän pysyy kanssani.. vokalisti ajatteli hymyillen nyt itsekin hieman. Kyyneleet valuivat poskia pitkin edelleen, vaikka Tatsuha pyyhki niitä sormellaan.
Ryuichin oli pakko päästä vessaan, hän halusi pyyhkiä silmänsä ja huuhdella kasvojaan kylmällä vedellä. "Anteeksi Tatsuha.. minun on pakko nousta.." hän sanoi hiljaa ja nosti päätään. Katsottuaan hetken aikaa Tatsuhaa, Ryuichi nousi istumaan ja nousi lopulta sängyltä. Hän käveli horjuvasti kohti vessaa, pysähtyi hengähtämään syvään ovelle ja avasi sen. Ei minun olisi pitänyt nousta.. hän ajatteli, mutta asiaa ei enää voinut korjata. Ryuichi lukitsi oven.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 20:24:16 GMT 3
"Nouse vaan, emmä mihinkään karkaa." Tatsuha sanoi pienesti hymyillen. Ryuichin noustua Tatsuhan päältä, tämä itsekkin nousi istumaan. Tatsuha katseli kun Ryuichi käppäili vaikeasti vessaa kohti ja se oli hauskaa katsottavaa. Kivoin ajatus kyllä oli, että Tatsuhan kosketukset saivat tuon aikaan. Siis Ryuichilla heitti tasapaino aijemmin, niin nyt raukka käveli horjuvasti.
Ryuichin mentyä vessaan, Tatsuha nousi seisomaan. Tatsuha käveli sviitin keittöpuolelle ja otti lasin kaapista. Lasin tämä pisti lavuaarin alle ja laski siihen kylmää vettä. Sitten Tatsuha nosti lasin lähemmäs itseään ja hörppäsi siitä. Kerta mä nyt jään tänne nii toivottavasti en jää kiinni sit aamul jos täältä hiippailen omalle hytille... Tatsuha pohti juodessaan lasista uudestaan ja tällä kertaa mustahiuksinen tyhjensi lasin.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 16, 2007 23:30:22 GMT 3
Ryuichi katsoi sumein silmin itseään peilistä. Hän avasi hanan ja huokaisi kääntäen hanan valumaan kylmää vettä. Hän kumartui altaan päälle ja huuhtoi kasvojaan vedellä ja pesi silmiään. Vokalisti nousi katsomaan itseään uudelleen peilistä, ja hän erotti selvästi kuinka kasvot olivat punertavat ja silmät aivan punaiset. Oliko kuitenkaan oikein torjua Tatsuha? hän ajatteli ja tunsi kuinka uudet kyyneleet alkoivat tulla pintaan ja heti ne valuivatkin jo pitkin poskia.
Ryuichi ei ollut sammuttanut hanaa, joten hän pesi kasvojaan uudelleen. Lopeta Ryuichi, lopeta! hän torui itseään kun ei millään meinannut lakata itkemästä.
Et tullut tänne vessaan itkemään.. tulit vain pesemään kasvosi.. Lopeta jo! hän ajatteli ja tunsi kuinka happi alkoi loppua kun hän vain kasteli kasvojaan. Ryuichi alkoi yskiä ja hän löi päänsä hanaan suoristautuessa ylös. Vettä tuntui menneen keuhkoihin. Ryuichi peitti käsillään suutaan kun yski, hänen toisesta silmästään alkoi valua vettä. Hän hapuili toisella kädellään istumapaikkaa vessanpöntöltä, kokeili oliko sen kansi kiinni ja istahti siihen. Yskiminen sattui kurkkuun, mutta se helpotti.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 23:41:01 GMT 3
Lasin tyhjennettyään Tatsuha pisti sen lavuaarin vierelle. Sen tehtyään mustahiuksinen meni ikkunan lähelle katselemaan tummaa tähtitaivasta ja merta, jolla laiva seilaili. On kyllä kaunista... Tatsuha ajatteli hymyillen pienesti. Tatsuha ei kuitenkaan kerinnyt ihailla merimaismaa kauan, sillä Ryuichin ysikiminen huolestutti nuorukaista. Tatsuha käveli ripeästi vessan eteen ja katsoi oliko ovi lukossa. Miks oven pitää olla lukossa? Ryuichi vois tukehtua sinne? Tatsuha ajatteli hieman hädissään. "Ryuichi?! Ootsä kunnossa?" Tatsuha huusi Ryuichille oven läpi selvästi huolestuneella äänellä. Tatsuhaa myös härnäsi tilanteen avuttomuus, jos Ryuichi tosissaan tuhkehtuisi mustahiuksinen ei voisi tehdä mitään asialle lukon takia.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 17, 2007 0:18:01 GMT 3
Ryuichi pyyhki silmiään ja yski edelleen. Hän tunsi kuinka vesi jonka hän oli niellyt valui nyt sormien läpi ja tilanne alkoi helpottaa. Yskimistä jatkui jonkun aikaa ja pian Ryuichi hiljeni. Hetken jo luulin että tukehdun oikeasti.. hän ajatteli ja kumartui nojaamaan käsiään vasten, jotka olivat koukussa reisien päällä. //Joo selitän mitä sattuu. X'D// Hän ei sanonut sanaakaan, vaan katsoi lattiaa hengittäen ja varmisti ettei vettä olisi enää keuhkoissa.
"Olen ihan kunnossa." hän sanoi ja nousi ylös. Hän sulki hanan ja tunnusteli hiuksiaan, jotka olivat hieman märät. Silmät punoittivat edelleen hieman, mutta itkenyt Ryuichi ei sentään. "Nielin vain vettä keuhkoihin.." hän selitti Tatsuhalle, ettei tämän tarvitsisi huolehtia liikaa. Hän laittoi käden vessan oven lukolle avaamatta sitä. Ryuichi kuunteli, hän kuunteli Tatsuhaa oven takana. Alkaako Tatsuha tarkastamaan minua kun avaan oven? hän kysyi itseltään ja rohkaisi mielensä avaten lukon ja pisti kätensä oven kahvalle. Ryuichi ei avannut ovea vaan hän empi. Mutta hän oli hyvin huolissaan.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 17, 2007 0:30:30 GMT 3
Tatsuhan huolestuminen senkun kasvoi kun Ryuichi ei sanonut mitään ja vain yski. Kuitenkin Tatsuhan helpotukseksi, Ryuichi sanoi olevansa kunnossa. Tatsuha huokasi helpotuksesta ja nojasi seinään vessan oven vierellä. "Okei...Hyvä.." Tatsuha sanoi ja odotteli, että Ryuichi tulisi ulos vessasta. Onneks Ryuichi on kunnossa...Mä en tiedä mitä olisin tehny jos Ryuichi ois ollu oikeesti tukehtumassa...Paukuttaisin ovea ja sitteku saisin sen auki...Emmä voi ajatella tommosta...Ryuichin kunnossa...Se on tärkeintä.. Tatsuha ajatteli ja suki hieman hiuksiaan.
Ryuichin tultua ulos vessasta, Tatsuha halasi tätä. Tatsuha ei ollut suunitellut halia, mutta se tuli jotenkin vaistonomaisesti. "Hyvä...Että oot kunnossa.." Tatsuha sanoi silitellen Ryuichin selkää. "Muo pelotti ajatus siitä, että oisit tukehtumassa...Ja mä en pääsis sisään auttamaan..." Tatsuha kertoi rehellisesti Ryuichille, osottaen huolenpidon laulajaa kohtaa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 17, 2007 1:09:54 GMT 3
Ryuichi hämmentyi Tatsuhan halauksesta kun hän tuli ulos vessasta. "Ei se ollut kuin.. keuhkoihin mennyttä vettä." hän yritti rauhoitella Tatsuhaa tilanteesta. Ryuichi roikotti käsiään sivuillaan, syyttä. "En minä sentään ollut tukehtumassa.. yskiminen helpotti." hän sanoi rauhallisesti, empien edelleenkin kietoisiko kädet Tatsuhan ympärille vai ei.
"Kiitos.." hän sanoi kohottaen käsiään hieman. "..siitä kun huolehdit." hän sanoi ja kietoi kätensä Tatsuhan ympärille. "Lupaan että seuraavalla kerralla jätän..." Ryuichi alkoi ihmetellä mitä oli selittämässä Tatsuhalle. Hän katsoi Tatsuhan paitaa hämmentyneenä. Jättäisin oven auki? hän kysyi mielessään ja melkein nauroi. En missään nimessä.. tai no riippuen mitä vessassa teen.. hän tuumaili. Ryuichi mietti miten pystyisi sanomaan asian Tatsuhalle mahdollisimman yksinkertaisesti.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 17, 2007 1:22:31 GMT 3
"Hyvä niin.." Tatsuha sanoi ja puristi Ryuichia lähemmäksi. "..Ja ole hyvä.." Tatsuha sanoi. "Jätät...Oven auki?" Tatsuha naurahti. "Ei sun tarvi nyt niin tehä. Jospa...Koitat olla varovaisempi?" Tatsuha sanoi ja löysensi hieman halia, jotta tämä näkisi Ryuichin kasvot. "Se olisi hyvä." Tatsuha sanoi ja suukotti Ryuichia poskelle. Mitäköhän me voitas tehä...Tääl ei telkkariakaan näytä olevan...Ellei sitä oo ovelasti piilotettu jonnekki kaappiin...No kaipa me voidaan jutella... Tatsuha pohti ja katsoi Ryuichin kasvoja.
Tatsuha lopulta päätti vaihtaa sijaintia sviitissä. Mustahiuksinen kiskoi Ryuichia kädestä sohvalle istumaan. Istuuduttaan Tatsuha päästi irti Ryuichin kädestä ja venytti käsiään hieman. "Tiesitkös...Mä oon iloinen siitä, että sä huusit mut sinne backstagelle..Siis...Vaikka mitä on kerennyt tapahtua sen jälkeen ja...Vaan sen takia...Tutustuttiin näinki hyvin ja...En olis koskaan uskonut tätä...Mut...No...Mitä koitan sanoa on...Et kiitos..." Tatsuha koitti selittää ajatuksiaan sanoiksi ja sanottuaa kaiken, tämä tovoi Ryuichin ymmärtävän jotakin.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 17, 2007 1:50:52 GMT 3
Ryuichi nolostui, sillä Tatsuha oli osannut jatkaa hänen lauseensa aivan oikein. "Sitä meinasin.. mutta tarkoitin että jos menen pesemään kasvojani.." hän yritti selittää Tatsuhalle, sillä hänellä ei ollut ainakaan tahallisia aikomuksia jättää ovea auki mennessään vaikkapa suihkuun. "Olen varovaisempi." vokalisti hymyili leveästi kun Tatsuha katsoi häntä ja sulki toisen silmänsä saadessaan Tatsuhalta suukon poskelleen.
Ryuichi käveli Tatsuhan perästä sohvalle ja istahti tämän viereen. Hän veti jalkansa sohvalle koukkuun eteensä ja kietoi kätensä jalkojen ympärille. "En olisi tehnyt sitä itse, ellei ne järjestäjät olisi olleet niin hitaita." hän naurahti. Ryuichi oli tosiaan pyytänyt pariinkin kertaan että jotakin tapahtuisi, mutta lopulta hän oli huutanut Tatsuhan itse. "Minusta oli vain mukava saada hyvää seuraa." hän hymyili, sillä oli aina ajatellut Tatsuhan olevan hyvin mukava, ja olikin osunut oikeaan, hän oli. "Ei kestä kiittää.." hän sanoi ja punastui hieman. Ryuichi ei ollut uskonut kuulevansa Tatsuhalta kiitosta heidän illastaan, mutta toisin kävi.
"Mitä luulisit tekeväsi nyt, jos et istuisi tässä kanssani? Tai jos emme edes tuntisi vielä?" hän kysyi Tatsuhalta. Ryuichi itse uskoi että hän nukkuisi, jos ei olisi tutustunut Tatsuhaan ollenkaan, mutta muuten hän ajatteli että ehkä itkisi, olisi surullinen ainakin. Ainakin aikaisemmat tapahtumat mukaan ottaen. Olisi se sitten ollut silloin kun Mika sanoi etteivät he saisi tavata, tai oli se sitten äsköisen tapahtuneen jälkeen jos Tatsuha olisikin lähtenyt. Nyt tuntuu että päivä olisi ollut outo ilman Tatsuhaa.. vaikka oudommaksi päivän on tehnyt Tatsuhan seura... tai no jos sanotaan että erikoisemmaksi. hän ajatteli hymyillen hyvillään.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 17, 2007 2:07:38 GMT 3
"Heh." Tatsuha naurahti Ryuichin huomauttaessa järjestäjien hitautta. "Minustakin oli mukava saada mahtavinta seuraa." Tatsuha sanoi ja hän ei tosiaan voinut kuvitella Ryuichia parempaa seuraa. Tatsuha hymähti huomatessaan punaa Ryuichin poskilla. Ahhh Ryuichi on niin ihana ku se punastelee! <3 Tatsuha ihkutti ajatuksissaan.
"Ai mitä tekisin nyt...Hmm.." Tatsuha sanoi ja tosiaan mietti mitä tämä tekisi, jos hänellä ei olisi etuoikeutta nauttia Ryuichin seurasta. "No nukkuisin...Tai olisin juomassa...Ehkä nukkuisin." Tatsuha sanoi mietittyään hetkosen. "Entäs sä?" Tatsuha kysyi virnuillen. Olis kyllä aika ankeeta jos vaan nukkuisin...Tosin piristäisin varmaan itteeni ajatuksella, että Ryuichi nukkuu samassa laivassa...Mut kuitenki.. Tatsuha mietiskeli. Tosiaan Ryuichin pieni pyyntö järjestäjiltä, oli saanut paljon muutoksia aikaan.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 17, 2007 21:26:31 GMT 3
"Niin.." Ryuichi nyökytteli päätään kun Tatsuha toisteli hänen sanojaan. "Eli siis nukkuisit." hän hymyili Tatsuhan vastaukselle. Ryuichi ihmetteli Tatsuhan virnettä hetken, käänsi päänsä hetkeksi pois. "Saattaisin istua Tohman seurassa.. Uskoisin että olisimme miettimässä illan keikkaa yhdessä ja olisimme juomassa jotain." hän selitti mietittyään. "Mutta jos en istuskelisi Tohman seurassa, luultavasti minäkin nukkuisin. Ilta oli sentään melko raskas, mutta sinä piristit mukavasti." hän naurahti, Tatsuha oli todellakin piristänyt hänen iltaansa.
Ryuichi mietti mitä muuta hän voisi saada Tatsuhasta irti. "Hmm... Tatsuha.." Ryuichi mumisi jotain. Hän ei osannut enää oikein sanoa mitään, vaan mietiskeli mistä he voisivat puhua. "Ei oikeastaan mitään.." hän sanoi vielä, ettei Tatsuha turhaan kyselisi oliko hän sanomassa jotain. "Uhhuh..." Ryuichi huokaisi ja hän painoi päänsä polviaan vasten. Miten on niin hankala sanoa mitään.. äh.. tämä kävi jotenkin niin hiljaiseksi. Ryuichi ajatteli nostamatta päätään polvistaan. "Outoa.." hän hymyili yksikseen.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 17, 2007 21:44:18 GMT 3
"Säki piristit." Tatsuha sanoi hymyillen. Tatsuhan päässä kävi myös se ajatus, että jos he eivät olisi tavanneet keikalla, niin ehkä he olisivat tavanneet juodessaan. Kerta Ryuichi sanoi, että tämäkin saattaisi olla juomassa. Ajatella jos oltas tavattu täl laival taval tai toisel...Kohtalo sitois meidät yhteen tai jotain..Ahh Ryuichii... Tatsuha ajatteli ja todella toivoi, että tämä päivä voisi luoda jonkinlaisen perustan suhteelle.
"Hmm?" Tatsuha hämmentyi kun Ryuichi vaikutti sanovan jotain ja sitten väitti, että tällä ei ollutkaan asiaa. Mitäköhän Ryuichi yritti sanoa? Tatsuha pohti ja katsoi kun Ryuichi nojaili päätä polviinsa. "Väsyttääkö?" Tatsuha kysäsi Ryuichilta hymähtäen. On Ryuichi niin söpö...Selittää sekavia ja on tollee ihana... Tatsuha ajatteli ja silitteli Ryuichin päälakea.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 18, 2007 19:29:53 GMT 3
Ryuichi nosti hieman päätään kun Tatsuha kysyi väsyttikö häntä. "Ei oikeastaan.. tai en tiedä." hän vastasi ja painoi päänsä uudelleen polviaan vasten. Vokalisti hihitteli kun Tatsuha silitti hänen päälakea. "Toisaalta ilta on ollut väsyttävä.. Mutta en halua nukkua." hän sanoi ja puhui aivan totta. Tatsuhan seurassa istuskelu sai Ryuichin hyvälle tuulelle, ja hän halusi istua siinä pidemmän aikaa.
Ryuichi nosti jälleen päänsä ja katsoi Tatsuhaa. Hän suoristi jalkansa ja hiilautui kiinni Tatsuhaan ja siirsi t'm'n käden niin että se oli kiedottuna hänen ympärilleen. Ryuichi itse kietoi toisen kätensä Tatsuhan vatsan ympärille ja painoi päänsä tämän rintakehälle. "Mukava olla tässä." hän sanoi ja sulki silmänsä ja veti jalat koukkuun sohvalle. Toisin sanoen Ryuichi suunnilleen makasi Tatsuhan vierellä.
"Mikä saa sinut hyvin hyvin iloiseksi?" Ryuichi kysyi, sillä hän halusi tietää Tatsuhasta paljon perustietoon liittyviä asioita, jotta oppisi tuntemaan tämän mahdollisimman hyvin. Tatsuha on niin lämmin että voisin nukahtaa tähän.. Ihana kun sain jotain Tatsuhan kaltaista seuraa. hän ajatteli onnellisena ja raotti hieman silmiään. Pieni ilon kyynel oli vierähtää Ryuichin poskelle, mutta hän hieroi päätään Tatsuhan paitaan, ja haukotteli makeasti. Kyllä uni tekisi hyvää.. mutta haluan jutella. vokalisti mietiskeli, ja värähti olemattomasti.
"Onko meistä tulossa jotakin..?" hän kysyi hiljaa ja hymyili. Hän avasi silmänsä kokonaan, ja katseli Tatsuhaa vatsasta kohti jalkoja, ja antoi katseensa leijata takaisin. Ryuichi kohotti katsettaan hieman, mutta näki vain Tatsuhan kaulan. Hän ei edes ollut varma, ymmärsikö Tatsuhan hänen kysymyksensä, vaikka oletti tämän ymmärtävän. Tulenko minä olemaan sinun..? hän ajatteli laskien päänsä uudellaan ja painoi sen Tatsuhan rintakehälle.
// Nyt kyllä inspaa. XD :3 //
|
|