|
Post by atori on Jun 7, 2008 13:59:50 GMT 3
nonni teinpä tälläsen hou hou hou xD heidän takiaan me tehtiinkin tämä choko joskus XD ja nyt ne on taas täällä xD aww suloista! mutta anyway täällähä me tessa voidaan myös höpöttää niistä ja kertoa suunnitelmiamme (myös muille) toki tänne voi muutkin tulla kirjottaa, jos vaan asia liittyy noihin lutumussukoihin XD *********************************** Mutta nyt kysyisin (koska en halua kaikkea kysyä mesessä ) että mitä ajattelit tuolla Hiroshimassa tapahtuvan?
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 14:03:47 GMT 3
Niin, chokohan juontaa nimensä atorin suklaafriikkiydestä. xD Joo. Meillä oli jo topsa sille, mutta kun se on niin _VANHA_. : D ja kun alotettiin taas alusta. xDD hahaha. *mainospuhe* Niin ei kamalasti offausta tässä, lutumussukkatopsa! [tampooni!] Hiroshimassa Hayate herää yöllä ja lähtee pihalle, sitten se saa sielä kohtauksen! ootko sä aatellut mtn?
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 14:09:41 GMT 3
niinpä, niinpä <33 awww Atoriha on saanu aikamoisen kunnian 8--D jep ajattelin, että se on niin iänikuinen topsa, että parempi tehä uus. onhan Atori ja Hayateki muuttunu nii paljon ^___^ oooh....mä en oo oikee (taas kerran) ajatellu mitään xD aika perus. Kaippa Atori kaatuu portaissa ja kolauttaa pään ja joutuu koomaan (XDDDDDDDD) NO EI!! kyllä kait jonku idean vielä keksin
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 14:14:49 GMT 3
Onhan se. 8DDDDD Ja mä oon lukinnut sen niin ei sinne voi kirjoittaa. :'D kaikki missä ei oo enään juttelua/peliä, lukitaan. :'D Ai on muuttunut vai? XD kertoisitko jotain mitä en tiedä, sherlock? XD Joo, mut Ah, sitten Okinawalla vai mikä hitto se niiden kolmas kohde olikaan niin sielä on sama sänky! joutuu nukkuun samassa sängyssä. Hayate hyppii pitkin seiniä sen takia.
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 14:37:18 GMT 3
ooh jooo arvelinki sitä mitäpä se turhaan notkuu siellä ku ei kukaa sinne puhu : D hmmm hitto en nyt oikee voi kertoo mitää mitä et jo tietäis XD OIJOI!! AINNII SE SÄNKY <3_______<3 ai vitsi siitä tulee kyllä...mitenhä atori pystyy nukkuun siinä sillo...taitaa tulla uneton yö XD atori taitaa hyppiä hayaten kanssa XD tai sitten joku nukkuu lattialla...NOT! EI NOIN SAA KÄYDÄ!! :'<
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 14:39:54 GMT 3
Ah, niillä tulee joku eka riita siitä. kunnon riita siis. tai jotain. ahahahhahas. sdaödfmsdfjå. JOO! Mut sitten ne nukkuu vierekkäin. <3 Hayate nukkuu silleen tosi levottomasti.. ainiin hitto pitäs varmaan kertoo siitä mun yhdestä suunnitelmasta sulle mutten tiä kehtaako täälä kun kaikki repee mulle. T__T
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 14:44:16 GMT 3
HAHAHAHHA TESSA KAIKKI TÄÄLLÄ ON SUN KAMUJA XD NE REPEE SULLE JO MUUTENKI <3 no ei <3 : DDDDD
joo niille tulis iso riita \o sitten Atori tyytyy nukkumaan vierekkäin ja nukkuu TODELLA levottomasti XD sillai päin ettei nää hayatee
MUT KERRO KERRO KERRO SE JUTTU 8DDD
pitäis kohta kirjottaa tuonne mutta pitää keskittyä siihe joten kestää jonki aikaa ku kiirettä stn pukkaa xD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 14:48:45 GMT 3
NO TIÄN ETTÄ MULLE NAURETAAN SELÄN TAKANAKI! T____T Joo! Hahahha, okei, naurakaa sitten mulle.. -___- Aattelin että joku kerta tuossa matkalla ne nukkuu jo ihan omasta tahdostaan vierekkäin ja Atori näkee jotain pervoa unta! [siis ne nukkuu silleen että hayaten selkä on atorin vatsaa vasten, tajuatko? XD] ja sitten atorilla rupee seisoon sen unen takia ja hayate herää siihin. hahahahha. joo moi ammu mut. ei kiirettä.
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 15:44:18 GMT 3
EI VITTU!!!!!!!!!!! TUOTA AJATTELIN IHA ITEKKI!!!!!!! EI SAAKELI XDH HAHAHAHAHOAAOHOA TUOSTA TULEE NII.. XD EI VITTU ATORIA VOI VÄHÄ HÄVETTÄÄ XD
ja Atorin pitää juosta vessaan että stondis laskeutuu ei ziisus kraist xD
en mä nyt sua tietenkää tapa xD haoahoaho! <3
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 16:00:55 GMT 3
MITÄ TAASKO MEIN AJATUKSET MENEE IHAN YHTEEN! XD Ja Hayate vajoaa jonnekin maan alle eikä kehtaa nähä atoria vähään aikaan lololololololol. xD siinä ne sitten on vaikeina ei helvetti. :'D Se voisi olla kun ne on pohjoisjapanissa! Kuumilla lähteillä! Ja voi vittu nuita Marikaa ja Jasminia. XD leikkii sikoja. : D Mut ihanaa ettet tapa mua. <3 Ah. <3 Ah jes ne lähti ja muokkaan tätä nyt. Niistä kuumista lähteistä muuten tulee ihan huippua, pitää vaan keksiä jotain sinne sitten.
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 18:23:17 GMT 3
HAHAHAHA NO NIINPÄ! JA EI VITTU KU ATORIA HÄVETTÄÄ XD taas hiljaisia hetkiä niille. ei saakelin saakeli xD niin noista kuumistalähteistä 8--D aahh ne on vaa pyyhe päällä siellä!! NAM NAM!! <333333 jospa Atori lisäis nolouttansa niin että tiputtaa vielä pyyhkeenki vahingossa XD! NO EI XDD!! HAHAHAHAHA! mut tuota kuumaalähettä kyllä pitää suunnitella
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 20:02:30 GMT 3
Ai hitto! siitä tulee taas jotain mahtia. sitten kun pitäisi joku yksinkertainen asia edes sanoa, niin siitä ei tuu mitään. xD änkytystä ja sitten hiljaisuus ja sitten samaan aikaan puhumista. xDD
Niin ne on ja Hayate voi pistää Atorin hiukset jotenkin kivasti jos se vaan räveltäs niiden kanssa. 8) HAHHA SIINÄ OLISI JO TARPEEKSI TRAUMAA HAYATELLE JA SITTEN SE EI USKALTAS NÄHDÄ ATORIA ENÄÄN! T____T
Niin pitää, ne on sieläkin pari päivää. 8) EI HITTO NE MENEE SAPPOROON OSTAAN MARIMOITA! XD
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jun 7, 2008 22:00:51 GMT 3
Jou onneks olkoo rakastavaiset Ehk munki pitäs nyt kesän tullessa aktvisisoitua tääl taas. Olen ollut..laiskan puoleinen. KÖH KÖH. Ja ennen luulin etten ikinä laiskistuis ropetuksen kanssa. Mut iha jees, mitä enemmä sitä hauskempaa. LET THE LOVE FLOW!! Jee oon hippi.
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 22:27:37 GMT 3
HAHAHAHA NIIN TULEE XD AI SAAKELI! kohta seki pitäis ropettaa! helpommin sanottu ku tehty XD mulla ku on vähä vaikeuksia näissä kirjotuksissa XD
aahhh Atorin heikko kohta on hiukset <3_____<3 tulee kananlihalle siitä~! NO OLIS AIKA TRAUMAATTINE KOKEMUS ATORILLEKKI, ETTEI SIINÄ MITÄÄN XD AHAHAH!
EI VITTU TESSA!! EIIIII SAPPOROOO!! EIKÄ AINAKAA MARIMOITA! ÄÄÄÄ TAPAT MUT!
ahahahahha ja kiitos Kassie xD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 22:32:07 GMT 3
No, me päästään sinne joskus, ei oteta stressiä siitä. :'D ja kun mulla alkaa työt niin en mä jaksa olla koko aikaa kirjottamassa. : DDD
Hayate pistää ne oikein nätisti ettei ne kastu sielä lähteessä. :3 käyttää aikaa siihin että ne on nätisti. :3 NO JOO! XD NE EI ENÄÄN PYSTYS NÄKEEN TOISIAAN, NIIN UNOHDETAAN SE! XD MUT EI HITTO NIISTÄ KUUMISTA LÄHTEISTÄ TULEE MAHTI PELI! XD ♥
HAYATE HALUU MARIMOITA! XD
Kiitos Lidi, liity pian outoon joukkoomme takaisin. :'D
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jun 7, 2008 23:17:35 GMT 3
Yritän se on vaa vaikee nyt alkaa käyttää taas näitä hurmaavia aineita täällä nii pitää totuella. Baby steps...MITÄ SELITÄN?!!? xDD
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 23:59:20 GMT 3
joo ei stressiä XD mäki pikkuhiljaa tällä viikolla taas vastailen. XDDDDDDDDD joo olen hidas.
oijoi hayate pistää ne letille ja sitte nutturalle XDD!! hahahahahhaha!! JOOO UNOHETAA! OLI KAMALA AJATUKSENAKI XD SDAADSSDASDA JA TOTTA VITUSSA TULEE MAHTAVA! XDD PITÄÄ KEKSIÄ KAIKKEE HUBAA SIIHE!
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HAYATE EI HALUA MARIMOITA! XDD EI EII EI EIIE IEIE!!
ja kassie WTF hurmaavia aineita? XD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 8, 2008 0:13:49 GMT 3
Joo, ei kiirettä. : D Aina voi offata! Niin se pistääkin! ui hitto taas oot lukenut mun ajatukseni mussukka! ♥ TODELLAKIN! JA KUN NE ON SIELÄ 2 YÖTÄ! 8DDD HALUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! XDDD Lidillä on omat halvat huvit ja mä raiskaan enteriä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jun 8, 2008 21:59:26 GMT 3
Hurmaavat aineet, no emmä tiedä. Mulla on vaikka halvat huvit joo jee. Muute kert Aijaki tuli tänne raiskaamaan, nii voidaanko raiskata ryhmänä? Tai siis voitas koittaa kehittää taas jtn ryhmäropee. En meinaa sitä et pantas ryhmäs...Mut nii
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 9, 2008 1:46:01 GMT 3
Hmm, jotenkin mulla on semmoin olo ettei Aijaa kiinnosta ryhmärope. ja Choko muutenkin pitää niin saatanan hiljasta vaihteen vuoksi että se kuolisi ihan samalla tavalla kuin pikkujoulurope. :'D
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jun 9, 2008 22:11:32 GMT 3
NO PRKL AIJAA SAA LUVAN KIINNOSTAA! Waah ryhmäropeaa ;_;
|
|
|
Post by atori on Jun 9, 2008 23:27:07 GMT 3
KERTOKAAPAS BTW LISÄÄ RYHMÄROPESTA, VAIKKA EI TÄMÄ ATORIIN JA HAYATEEN LIITYKKÄÄ? XD olisko siinä sitten uudet hahmot vai siis miten? en tajunnu : D
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 11, 2008 3:39:58 GMT 3
Okei, Aija on sittenkin todella kiinnostunut ryhmäropesta, ehkäpä hyvä näin. :DDD
Mutta lopetetaan ylimääräisen paskan jauhaminen tässä topsassa, paskanjauhamiseen voi luoda oman topsan ja tässä Aija ja mii suunnitellaan A x H -peliä, SPOILERI VAARA SIIS. Ja totta kai ne ketkä haluaa kommata jotain A x H-peliin voi tähän sitä kommata.
--------------------------- Ja yhdistän oman tuplapostauksen. ---------------------------
Noniin, mä nyt kaksoispostaan, mutta muokkaan nää yhteen sitten. :'D
Se pullonpyöritys on pakko ottaa mukaan! :A IHAN PAKKO! :A
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 2:07:34 GMT 3
WAU! kerranki multa joku "järkevä" idea xD mutta tuollane on mun mielessä pyöriny jo aika kauan! joten musta se ois mahtavaa!! 8DD sellanen "omg nyt on pakko tehä näin" homma (kuten rakastan sitä ideaa että hayaten ja atorin on pussattava muitten edessä. ja vielä sillo ku ne ei oo yhessä)ahhh~~~siitä sit tulis taas yks draamasuloawws kohtaus!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 12:42:13 GMT 3
Lisää vaan ideoita sulta! 8'D Just parhaita! 8'D Sun ideat siis~ Mut ah. *nosebleed* tuohan voitaisiin ottaa vaikka Hayaten 18-vuotissynttäreille. 8) Ja sekin ongelma ratkeaisi, miten Hayate ja Atori oikein suutelee ekan kerran selvinpäin, kun ne ei oo vielä yhdessä. [Tietysti sitten iltaa myöten pidemmälle Hayaten synttärit alkaa olla alkoholiin menevät. :'D] Mut joo. " Jään odottelemaan sinun mielipiteitäsi~
|
|