|
Post by atori on Sept 28, 2008 13:38:42 GMT 3
no ei kyllä ole parhaita mut anyway.. xD jooo tuo ois aika hyvä idis ei oo oikeen muuta mahollisuutta, mihin se pyytäis Atorin joten tuo on hyvä! ja joo ekan kerran selvinpäin (ja jotka kummatkin muistaa..Atorilla nääs vähän hatara muisti xD)
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 13:53:31 GMT 3
NO ON PARHAITA, HILJAA SIELÄ! :A Niin, mäkin ajattelin ja kun se on vielä jotain viikko tuosta matkasta, lol. Hayate pyytää sen kun ne on takas Tokyossa, että jos se haluiaisi tulla sinne. :3 [awws~] Haha, ja Hayate taas muistaa melkeen kaiken. :'''D
Ei mut joo, ah. Sitten niiden ystävyys lähtee kanssa vaan syvenemään, awws~
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 13:57:53 GMT 3
AWWWWWWW saa kyllä kivan käänteen ja atori vaan punastelee *blush* Ehkei ne tuona iltana vielä sen pidemmälle mene, hitaalta pohjalta xD vai mites tehdään koska muuten me pelataan vielä 2 vuotta niin ettei ne oo mitää tehny sekä on kavereita XD ahaha!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 14:01:20 GMT 3
Niin siis en nyt tarkoittanut että ne menee heti sängn pohjalle naimaan tai mitään, vaan niiden ystävyys syvenee, ne alkaa puhumaan enemmän syvällisiä ja ei ehkä oo niin varautuneita. ja pusuttelee aina kun näkee ja halaa tms. vaiii? XD koska en nää oikein mitään muuta vaihtoehtoa miksi ne ihastuisi toisiinsa, ettei ystävyys syvene. : D
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 14:39:12 GMT 3
no huh sitä minäkin xD ei mitää naimista heti! joten okei tehdään noin! Eka vaikka just tuollasta pusuttelua (poskelle suulle iha sama vaikka perseeseen xD) ja ystävyyden jälkeen ne miettiikin jo, että mitäs tämä niitten juttu onkaan xD ku alkaa tunteet olla jo vähä eri suunnassa!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 14:45:04 GMT 3
Joo, ainakun näkee niin pussaa poskelle, mutta joskus jotain yllättävää ja suulle! OMG! > Mut eikö me oltu mietitty niin että Atori on lähtemässä Englantiin takas ja Hayate tulee sinne lentokentälle kertoon tunteistaan.. Vai ootko ajatellut jo jotain muuta? :0 Waah oikeesti lutumussukat lol. "Turpa kiinni. :A"
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 15:00:46 GMT 3
Jooo!! awwis vähä ku ranskalaiseen tyyliin XD Atori voi tehdä joskus tempun, että tahallaan pussaa suulle xD ahah! Joo tuo olis hyvä idea! sillä tavalla ne sais selville toistensa tunteet. Atori apaattisena kävelee lentokentällä..kunnes...HAYATE awwis musta tää on paras idea, joten pidetään tämä! "Niin just Tessa! me ei olla lutumussukoita! olemme Seksikkäitä köriläitä! :A" - JOO ATORI O____O
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 15:28:23 GMT 3
ja sitten ne on taas paljon vapautuneempia pussailemaan muuten vaan. 8DD hahaha. xD Niin, raukka luulee ettei Hayatella oo tunteita sitä kohtaan ja suojellakseen Hayatea itteltään se tekee päätöksen lähteä takaisin Englantiin, mutta luulot on aivan väärät. [Ja tietysti Hayate luulee ettei Atorilla ole tunteita sitä kohtaan, mutta se ei enään voi pitää niitä sisällään kun Atori on lähdössä englantiin. TT_______TT] "MÄ EN OO MIKÄÄN KÖRILÄS ATORI-SAN! :A" - Niin siis pointtini oli se, että.. unohtakaa.. Päässä pyörii suklaamuffinit ja yhteiskuntaoppi. "
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 15:36:01 GMT 3
ahh niinpä! awwis niin surullista! kummatki luulee että tuo on one-sided love xD awwwwww Ja Hayate sanoo ensimmäisenä! vielä sulosempaa x''D Atorihan päätti englantiin lähteäkkin tämän vuoksi, kun hän luuli ettei hayate tykkää siitä ja siispä Atori haluaa unohtaa pojan :''( ku ei halua satuttaa! yhyy angst
"no en ole minäkää mut pointti oli, ettei me mitää vauvojakaa olla TT__TT" - joo ainaha me ollaan teitä pennuiks ajateltu.. xD
mä söin just vähä suklaata ja tuli oksennus :/
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 15:50:39 GMT 3
Surullista tosiaankin. :''''( Mutta sitten kaikki kääntyy hyväksi. <3 [ja sekavammaksi ajan myötä. >8) ] Totta kai se sanoo, sen rohkeus pinnan alla ottaa kerrankin vallan, koska se ei kestä sitä että se ei välttämättä koskaan enään näe Atoria. :''( tahtoaa kertoa tunteistaan ennen kuin Atori lähtee. :''(
Hayate on vauva. :3 "No en oo! :A"
Höö. D: Mulla taas tekee mieli sitä Fazerin uutta sitruuna-jogurtti-suklaata. ai että se on hyvää. :'3
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 16:16:47 GMT 3
Aww ja sitten Atorikin sanoo ja Häpy endo! Atori on iha järkyttynyt (hyvällä tavalla) kun Hayate tulee ja kertoo tunteensa <3 "no joskus Hayate oot aika vauva <3 hyvällä tavalla!" - Miten voi olla hyvällä tavalla Joo joskus maistoin sitä, ja pakko sanoa että oli kyllä aikas hyvää kivan makean raikasta! muutenkin oon aina pitänyt sitruunarahka sörsseleistä xD se maistu aika paljon sellaiselta.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 16:23:26 GMT 3
ei se nyt oo häpy endo, kun peli vielä jatkuu, buahahahahaa. no mut siis joo tajusin. Awws, joku intohimoinen suudelma sielä lentokentällä ja sitten ne menee sinne lentokentän vessaan naimaan, lol. xD no ei noin, sen tarvii olla joku tosi romanttinen ja ah. [mut ei mitään "eikai sua satu, haya-chan.. TT____TT lässynlässyn lää] xDD "Mut mut mut.. TT______TT Mä oon kohta 18! TT______TT" - .... -__-" Mä maistoin sitä töissä kun ostin yhden, ah se oli ihanaa.
|
|