|
Post by Umi Nomura on Aug 21, 2007 22:36:18 GMT 3
// Prinssi uljas pelastaa <3 Uuh! //
Umi pidätteli henkeä ja kuunteli meren ääniä. Hän kuuli jonkinlaisen polskahduksen ja sitten pulikointia kuuntelun aikana. No just mitkä voimat...Tyyppi pelastaa niinku uimavahti...Ei ollu sit sen jännempää... Umi ajatteli ja piti vieläkin silmiä visusti kiinni. Umi ei halunnut avata niitä ja nähdä. Umi vain odotti kärsivällisesti ja jos happi loppuisi se olisi Sanen huoli. Eihän Umia haitannut eikä pelottanut kuolema laisinkaan.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 21, 2007 22:42:15 GMT 3
//niin se tekee. xD paitsi sei ole mikään prinssi uljas. paitsi ehkä jossain vaiheessa tarinaa, mulla on suunnitelmia. ;----D//
Sane pinnisti voimiaan ja sai tartuttua pojan käteen, veti sitten tämän lähelleen. Sane pyöräytti silmiänsä ja tarttui kädellään Umin vyötäröstä, nousi sitten pintaan. "Luuletko nyt vittu etten olis pelastanut sua!!? Saatanan idiootti!" Sane räyhäsi, hyvin alkanut ilta oli nyt todellakin pilalla. Joskin se saattoi olla pelastettavissa jos poika käyttäytyisi hyvin eikä hyppisi Saneatsun silmiin. Ja tämähän oli vain osa Sanen juonta. Osa sitä juonta että saisi pojan lelukseen. Hissukseen Sane lähti uimaan kaiteita päin, tosin ennen kaidetta oli korkea kivimuuri, mutta minkäs sille voi. Sane pisti jalkansa vasten kivimuuria, piti toisella kädellä edelleen Umia vyötäröstä ja raijasi syliinsä. "Älä enään koskaan tee noin Umi, älä enää koskaan!" Sane sanoi ja suuteli poikaa huulille lempeästi.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 21, 2007 22:51:10 GMT 3
// Ui ui! SUUDELMAAAAAAAAAAAAAAA <3333333333333333333333333333 *ihkutusta*// Umista oli oikeastaan kiva olla nyt meressä, vaikka vesi olikin kylmää ja Umi ei kummemmin tykännyt uimisesta. Ehkä Umi tykkäisi vain olla vedessä jos olisi ilta ja parkuvia lapsia ei olisi lähistöllä. Kun Sane tarttui Umin käteen, silmät säpsähtivät auki. Ei Umi ollut varma, pelastaisiko Sane hänet, mutta niin taisi käydä. Umi hymähti, mutta hymy jäi lyhyeen kun Sane otti Umin vyötäröstä kiinni. Umista oli outoa, että joku koski häntä muualle kun käteen tai olkapäähän. Pintaan päästyä, Umi kuuli raivontaa mistä Umi hieman säikähti. "..." Umi päätti olla sanomatta mitään raivontaan, niin hän teki aina lastenkodissakin. Umi autti hieman Sanea uimisessa, potkimalla jalkojansa vaikka hänellä olikin hieman heikko olo. Kivimuurille päästyä, Umi katsoi Sanen silmiä ja kuunteli mitä Sane sanoi taas. Empä olis uskonut...Että...Ääh...Ei Sane oikeesti musta välitä. Umi ajatteli. Kuitenkin hänen ajattelunsa muuttui jälleen, kun hän tunsi Sanen huulet omillaan. Sitä Umi ei todellakaan osannut odottaa. Umi ei osannut edes vastaa suudelmaan, hän vain tuijotti Sanea silmät auki. Mitä helkuttia?! Umi ajatteli.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 22, 2007 19:28:16 GMT 3
//hahaa, joo. oli suunnitelmissa jo jonkin aikaa. // Sane irrottautui suudelmasta ja virnusi Umille. "Ehkä otit opikses, ehkä et, mutta nyt mennään ylös." shinigami sanoi ja kasvatti selästään mustat, tuuheat siivet, toisella kädellään tämä tuki Umia selästä, toiset olivat polvitaipeiden alla. Sane oli hyvin vahva, vaikka ei näyttänyt siltä laihan ruumiinsa vuoksi. Shinigami nostatti heidät vedestä ilmaan, siivet näyttivät erittäin kauniilta kuun valossa, kun ne liikkuivat sulavasti nostattaen heitä yhä ylemmäs, kaiteen luo ja sen yli. Saneatsu laskeutui maahan jaloilleen, piti Umia edelleen sylissään, kunnes laski pojan jaloilleen maahan ja veti alkoi vetämään siipiä sisälleen. Sane ei käyttänyt usein siipiään, joten niiden sisään vetäminen sattui niin paljon, että tämä pudottautui polvilleen ja irvisti hetken aikaa silmät ummessa kunnes viimeinenkin sulka oli takaisin tämän ihon alle. Siipien paikalla ihossa oli pienen pienet siipitatuoinnit, joiden keskellä oli shinigamien tunnus.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 22, 2007 19:37:24 GMT 3
// Senkin pedofiili! // "..." Umi ei sanonut mitään suudelman jälkeen. Umi oli kerrassaan sanaton, vaikka osa hänestä halusikin huutaa hänelle kurkku suorana kysyen mitä helkuttia Sane luuli tekevänsä. Kuitenkin Umi myös siellä päänsä sisällä piti suudelmasta. Eihän Umi turhaan selitellyt asioita Sanelle, Umi jollain tasolla piti Sanesta. Umi ei kuitenkaan tiennyt millä tavalla hän piti Sanesta. Ehkä Umi oli tällä hetkellä hämmentynyt ja Sanen siivetkään ei auttanut tilannetta. Umi vain seurasi tilannetta silmät pyöreenä ja sanattomana. Sanen laskettuessa Umi jäi seisomaan ja vain tujotti Sanea. Siivet näkyivät nyt paremmin, kun Umi seiso ja katsoi kun Sane veti siipiä sisään. "Sane..." Umi sanoi lopulta jotakin. "...Miks noi autot ei pysähdy?..." Umi kysyi ja ihmetteli, kuinka ihmiset jättivät kokonaan Sanen huomioimatta.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 22, 2007 19:48:54 GMT 3
//Minä olen pedari = Semehahmoni ovat pedareita. MUAH.//
Sane hengitti vielä hetken aikaa tiheään, mutta ei enään irvistellyt, vaikka silmät olivatkin kiinni. Hiukset valuivat Sanen otsaa pitkin silmien tasalle, niistä tippui merivettä maahan. Toista silmää ei näkynyt ollenkaan. Siteet olivat myös märät, ja veri niistä ei ollut kadonnut minnekään. Hitaasti Shinigami nosti päänsä kun Umi sanoi tämän nimen, silmät nyt auki, katsoen poikaa. Saneatsu hymähti ja virnuili sitten. "Ne eivät näe mua." hän aloitti, nostaen toisen käden kasvoilleen, niin että kaksi sormista meni hiuksettoman silmän molemmin puolin. "Mä näyn vaan niille jotka on mun listalla ja niille keille haluan." shinigami jatkoi, virnuili entistä pahemmin. "Ne näkevät vain sut.. Ne kuulevat sun puheen, kun puhut mulle, mutta musta niillä ei ole tietoakaan.." hän virnuili ja nousi ylös, täyteen mittaansa. Hiuksista valui vielä pisaroita tämän paljaalle ylävartalolle.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 22, 2007 19:57:33 GMT 3
// Jeb! Oho sil oli paljas ylävartalo *nosetusta* // Umi kuunteli kun Sane vastasi hänen kysymykseen, kuuntelun aikana vaatteista ja hiuksista tippui pisaroita maahan. Umia ei haitannut niin kamlasti se, että hän oli märkä sillä hän oli aijemminkin tahalleen kastunut sadesäällä. "...Okei..." Umi sanoi ja katsoi Sanea kasvoihin. Outoa...ettei muut nää Sanea...Ja täytyy puhua nyt niinku mielikuvitus hahmolle...Nooh luulkoot muo hulluks...Ei se muo kiinosta.. Umi ajatteli ja puristi hieman vettä oikean käden hihasta. "Miks mä en olis voinu...kuolla äsken?" Umi kysyi. "...Miks sä pelastit mut?" Umi kysyi toisen kysymyksen perään.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 22, 2007 20:11:10 GMT 3
//on, koska se strippas paitansa pois ennen kuin se lähti Umin perään. xD <3//
Sane piti käsiään ristissä vyötäröllään, katsoi poikaa huulet mutrulla, silmissä kuitenkin virnuilevaa pilkettä. "Poikaa kiinnostaa shinigamiuus. No.. Siitä nyt pystyy kertomaan ilman että se menee henkilökohtaisuuksiin.." mies ajatteli, räpäytti silmiään. "Sun aikas ei vain ole." Sane vastasi suoraan. "Ja se on sitä paitsi mun hommaa pelastaa sut ennen aikaiselta kuolemalta." shinigami jatkoi, käveli sitten paitansa luokse joka oli vähän matkan päässä. Sane kyykistyi ja aseen tämä tunki vyötärölleen, etsi sitten säiliötä paitansa alta. "Se ei oo täälä..?" Sane puhui itsekseen, silmät laajenneina. Tämä nosti paitansa kädellään, säiliö ei todellakaan ollut sen alla. "Voi saatana!!" hän kirosi, löi molemmat nyrkkinsä maahan raivoissaan. Raivo todellakin paistoi Sanen kasvoilta. Mitä säiliölle olisi voinut tapahtua?
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 22, 2007 20:16:53 GMT 3
// Omg säilön vei harakka! //
"Mmh.." Yuu vastasi myöntyvästi. Ei sit tainnu olla muutaku työtä...Käyttääköhän Sane työtänsä hyväksi lähentyäkseen...Ei...Emmä halua uskoa niin. Umi ajatteli ja katsoi kun Sane haki tavaroitansa. Umi kuitenkin yllättyi kun Sane sanoi, että jokin ei ollut siellä. Mitä Sane kadotti? Apua...Se oli mun vika...Se jätti sen kamat, että se vois pelastaa mut...Ehkä ois parempi pysyä hiljaa...Umi ajatteli hieman hermostuneena ja häntä hiukan hävetti mereen hyppy. Umi teki sen niin tyhmästä syystä, Umi olisi vain voinut samantien uskoa, että Sane pelastaisi hänet jos väärä kuoleman tilanne tulisi.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 22, 2007 20:27:47 GMT 3
//haha. xD//
Sane nousi ylös äärimmäisen raivostuneena ja vihaisena. Hän oli yksi parhaimmista shinigameista ja silti joku jaksoi pelleillä hänen kanssaan. Sane kaivoi housujensa sivutaskusta pussin, joka oli vesitiivis, otti sitten aseensa vyöltä ja pisti yksitellen pussin sisällön aseeseen. Pussin hän tunki takaisin taskuunsa. Saneatsu latasi aseensa ja katsoi varsin autiota puistoa. Tuulen välillä puhaltaessa lehdet kahisivat puissa. Mies oli varma että joku katseli heitä.
Äkkiä Saneatsu ampui läheiseen puuhun. Tämän liikkeet olivat niin nopeat ettei niihin edes kunnolla reagoimaan, varsinkin niin nopeassa ajassa. Puusta kuului kiroamista ja ulinaa samalla kun Sane käveli puun alle. "Alas sieltä niin kuin olisit jo Settan!" Sane huusi puussaolijalle, ja pian puusta tiputtautuikin noin Umin ikäinen poika, shinigami tosin hänkin. Umi ei voinut nähdä eikä kuulla toista shinigamia, koska ei ollut tämän listalla. Ellei Settan tekisi itsestään näkyvää Umille. "Helvetti Sane, mistä sä oikein tiesit että se olin mä?" Settan valitti, antoi valkoisena hohtavan säiliön Sanelle. "Kyllä mä sut tiedän että sä olet tommonen paskiainen jonka on vaan pakko tehdä tuota." shinigami totesi kylmästi. "Tee ittestäs näkyvä niin tässä on ees jotain järkeä."
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 22, 2007 20:36:53 GMT 3
Se on vihanen...Ja nyt se ampuu mut? Mut eihän se voi! Umi katsoi Sanea peloissansa ja astui askeleen taakse. Kuitenkin Umi tajusi, että Sane ei tähdännyt hän vaan etsi jotakuta muuta. Umi päätti olla härnäämättä, joten hän seurasi sivusta. Umi hätkähti kun Sane yhtäkkiä ampui läheiseen puuhun. Umi katsoi puuta silmät pyöreenä ja hän ei nähnyt mitään. "Sane..Mitä sä ammut?" Umi kysyi kummissansa. Umi kuitenkin tajusi, että puussa oli jokin kerta Sane huusi jotakuta pois puusta. Umi katsoi jälleen kerran puuta ja taaskaan hän ei nähnyt mitään. Outoa...Umi ajatteli ja oletti, että näkisi jos se olisi toinen shinigami sillä hän näki Sanenki. Umi kuunteli hiljaa kun Sane puhui "tyhjälle" ja totesi, että Sane puhui jollekin mitä Umi ei voinut nähdä. Umia kuitenkin eniten arvellutti hohtava säiliö, jonka Sane sai. Umi ei kuitenkaan viitinnyt kysyä siitä, ainakaan nyt ei ollut sopiva hetki.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 22, 2007 21:43:09 GMT 3
Satten huokaisi ja sulki silmänsä, avasi sitten silmänsä ja vilkutti tälle veikeästi. Nuoremman shinigamin kastanjanruskea tukka välkkyi kuunvalossa, violetinruskeat silmät pilkkivät veikeää hymyä. Satten oli vain vähän Umia pidempi. "Jos antaisit sen säiliön?" Sane sanoi turhautuneesti nuoremmalle joka nyrpeänä antoi säiliön vanhemmalle. "Sä et sitten osaa pitää hauskaa.." Satten nurisi ja potkaisi kengänkärjellään kiveä nurmikolla. Nuoremman shinigamin paita oli vähän veressä, mutta vuoto oli jo tyrehtynyt ja iho entisellään. Paidassa oli reikä muistuttamassa luodista jonka Sane oli ampunut. "Oliko sulla jotain muuta?" Sane jatkoi tylysti pistettyään valkohohtoisen säiliön taskuunsa. "... Eikö me voitaisi palata entiseen Sane..?" Satten kysyi suoraan, surullisen kuuloisena. "Ei." Sane jatkoi edelleen tylysti, kääntyi lähteäkseen. "Sane oikeasti! Mä rakastan sua ja tahdon olla sun kanssa!" Satten aloitti ja tarttui miestä käsivarresta. "Voi helvetti mikä ääliö.. Juuri kun mulla on uusi lelu.."Sane ajatteli, käveli edelleen tielle päin. [/i]"Mä en halua olla ilman sua, mä haluan olla sun kanssa Saneatsu!"[/color] Satten vinkui miehelle. "Mene pois, äläkä tuu enään mun luokseni!" Sane ärähti, mulkaisi olkansa takaa pahasti Sattenia joka päästi irti miehen kädestä surullisen näköisenä. "..."Sane kaivoi tupakan paitansa taskusta, joka oli tämän kädessä, jossa oli ase. Aseen tämä pisti vyölleen ja sytytti sitten tupakan. Satten seisoi edelleen Sanen takana, kun tämä loittoni, oli jo asfaltilla. Sane ei jaksanut välittää josko Umi seuraisi tätä tai ei. // i196.photobucket.com/albums/aa71/anyelaaleyna/anime%20guy/anime200.jpg Satten.//
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 22, 2007 21:58:41 GMT 3
Umi yllättyi hieman kun yhtäkkiä hän näki henkilön jolle Sane puhui. Henkilö oli nuoremman näköinen kun Sane ja Umi epäili henkilöä suurinpiirtein samanikäisesti kun itse oli. Onks toi shinigami? Ehkä ku sane on mun suojelia tyyppi, niin nään vaan sen enkä muita shinigameja...Umi spekuloi ja sitten kuunteli toisten keskustelua. Umi yllättyi kun henkilö kysyi Sanelta, että voisivatko he palata entiselleen. Umi yllättyi vielä enemmän kun hän sanoi rakastavansa Sanea. ...Ehkä Sane seurusteli sen kanssa ennen? Noihan kummatkin on shinigameja...Ei toi voi olla yks Sanen...Ei se voi olla niinku mä...Vai onko? Saneki oli ihminen ennen...Ääh... Umi mietti ja puri huultansa. Umi näki kun Sane lähti kävelemään ja Umi kipitti perään. Ei Umi tiennyt mitä muuta tehdä. Umi ei halunnut uskoa ajatusta, että tämä poika olisi ollut kuolemassa, niinkuin Umi itse. "Sane...Kuka toi oli?" Umi päätti kysyä Sanelta, kun he olivat kävelleet pois pojan kuuloetäisyydeltä.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 23, 2007 18:24:31 GMT 3
Sane oli jälleen todella äkäinen, jupisi itsekseen kirosanoja, silmät leiskuivat vihaa. "Vitun saatanan Satten.." shinigami ajatteli, poika kun osasi tulla tämän luokse silloin kun Sane sitä vähiten kaipasi. Shinigami ei kääntynyt katsomaan Sattenia, jatkoi vain matkaansa eikä edes tajunnut aluksi että Umi oli lähtenyt tämän perään. "Satten." Saneatsu vastasi kylmästi, äänessään inhoa. Satten oli sitä takertujatyyppiä jota Sane ei sietänyt. Shinigami poltti tupakkaansa tiiviiseen tahtiin, ja kävely oli todella rivakkaa, hiukset ja housut kuivuisivat nopeasti, kengät saisi pistää kotona kuivumaan.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 23, 2007 18:30:26 GMT 3
Umi koki vaikeuksia kävellä Sanen kanssa, koska Sane käveli nopeasti. Umia ihmetytti eniten sen kuinka Sane oli vihastunut niin pahasti. Umi kuitenkin päätyi siihen tulokseen, että säilö oli tärkeä ja tämä Satten tyyppi ei ollut Sanen kaveri listalle. Ehkä pitäs olla vähän aikaa hiljaa tai jotain...Sane ei selvästi halua puhua Sattenista...Ehkä niitten suhde loppu huonolla tavalla tai jotain? Umi ajatteli. "Sane...Anteeks..Et hyppäsin.." Umi lopulta tajusi pyytää anteeksi tyhmää käyttäytymistään. Sillä Umin takia Sane meinasi kadottaa jotain ja nyt hän oli vihanen myös.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 23, 2007 18:37:16 GMT 3
"Tsk, kuhan et toista sitä enään. Mua ei helvettiäkään kiinnosta hakea sua joka toinen päivä ties mistä." Sane sanoi äkäisesti ja heitti tupakan lopun ohiajavan auton ikkunaan. Siitä se kimposi maahan ja jäi siihin savuttamaan. Saneatsu ravisti paitaansa kuivaksi, pisti sitten sen olkapäilleen. Ei märkää paitaa voinut päälle pistää. Sane raaputti päätänsä ja käveli sitten tien ylitse, vaikka autoja oli tulossa kummastakin suunnasta. Eiväthän ne Saneen osuisi, koska eivät edes nähneetkään häntä. Tien toisella puolella Sane kulki hetken aikaa, kunnes kääntyi sivukujalle hämäriin. Talojen valot valaisivat vain hiukan kujaa, mutta muuten se oli todella pimeä.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 23, 2007 18:43:49 GMT 3
"Juu..." Umi sanoi, ehkä hieman ujostikkin. Inhottaa ku Sane on noin...äkänen...Vaikka pyydän anteeks silti...Hmm..Umi ajatteli ja raapasi oikealla kädellä vasemman käden kyynerpäätä. Umia alkoi pikkuhiljaa härnätä märät vaatteet, nehän painoivat inhottavasti ja tuottaisivat varmaankin flunssaa Umille. "Tykkäätkö sä...olla shinigami?" Umi päätti kysyä, koska häntä inhotti olla hiljaa ja vain kävellä. Umi teki sitä usein, mutta nyt tuntui erinlaiselta. Sane oli erinlainen, sen takia myös Umikin oli erinlainen. Umi ei kyllä kummemmin tykännyt siitä, että hän käyttäytyi niin erinlailla, mutta ei Umi voinut sille mitään. Umi ei osannut Sanen seurassa toisten käyttäytyä.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 23, 2007 18:49:10 GMT 3
Sane käveli sujuvasti kujalla, olihan hän kulkenut täältä usein. Kulkukissa, tai jokin muu eläin juoksi heidän edestä ristiinmenevien kujien poikki, mies ei sitä kuitenkaan hätkähtänyt. "Menetteleehän tää." Sane sanoi pitkän viiveen jälkeen. Olihan shinigamin työssä hyvät ja huonot puolet. Hyviä puolia oli lähes ikuinen elämä, se että pystyi juomaan alkoholia, polttamaan tupakkaa ja käyttämään aineita niin paljon kuin itse halusi. Huonommat puolet oli se, että shinigamin pystyi myös tappamaan. "Haluaisitko sä vai olla shinigami?" Sane kysyi pojalta takaisin vaikka oli vieläkin ärtynyt Sattenin käytöksestä. Satten oli historiaa vaikka vieläkin poika yritti. Shinigami potkaisi hiirenraatoa kengänkärjellään, vihelteli aikansa kuluksi.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 23, 2007 18:53:51 GMT 3
"Öö...Emmä tiiä...Vaikee sanoo ku en tiedä kaikkea shinigameista." Umi sanoi ja koitti kuvitella itseään shinigamina. Umi ei varmaan olisi kovinkaan hyvä, koska Umilla oli laiska persoona. Usein myös Umi kyllästyy asioihin helposti, kyllä Umi on vaikea. "Minne me muuten mennään?" Umi kysyi kun hän oli katsellut ympäröivää aluetta ja hän ei enään tunnistanut sitä. Umi ei oikeastaan välittänyt minne he menisivät, kuhan he eivät menisi lastenkotiin. Se oli viimeinen paikka jonne Umi halusi tällä hetkellä. Hoitajat siellä ihmettelisivät pitkään, kun he näkisivät märän Umin ja kaiken lisäksi ei edes satanut vettä.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 23, 2007 20:12:41 GMT 3
Sane hymähti ja jatkoi kävelyään, ja pian he tulivatkin pois autiolta kujalta, kadulle jossa autot menivät jo vähän ruuhkaisemmin kuin edellisellä. Sane käveli jalkakäytävän vieressä, lähes autotiellä, pian pitäisi taas ylittää tie. "Mun kämppään." Sane vastasi, vaikka toisaalta mietti jos veisikin Umin takaisin lastenkotiin. Toisaalta sitten shinigamin suunnitelma ei voisi toimia, kuinka Umista tulisi tämän uusi lelu uusien lelujen joukkoon ennen heidän kuolemaansa. Joidenkin mielestä, kuten Sattenin, Sane oli ilkeä kuolevaisille kun leikki heidän kanssaan, mutta Sane oli eri mieltä. Sanella oli valta. Sane lähti ylittämään tietä, kun autoja ei hetkeen näkynyt, sillä kaikilla tuntui olevan punainen valo. Toisaalta sillä ei ollut väliä. Ase Sanen vyöllä välkkyi katulamppujen valossa.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 23, 2007 20:19:57 GMT 3
"Okeih.." Umi sanoi ja katseli ympärillensä. Umi tunnisti nyt alueen jossa he olivat, mutta ei Umi sen kummemmin liikkutunut tällä alueella. Saan varmaa siel kuivat vaatteet...Ainaki toivon mukaan...Sane on kyllä aika iso muhun verrattuna..Nooh kuivat vaateet ja kuivat vaatteet.Umi ajatteli ja ylitti tietä Sanen perässä. Tien ylitettyä, Umi juoksi Sanen vierelle ja katsoi Sanen kasvoja. Sane ei näytä enään niin vihaselta.Umi ajatteli hiukan helpottuneena. Umin teki mieli kysyä monenlaisia asioita Sanelta. Monet kysymykset liittyivät shinigameihin ja Sanen ulkonäköön, mutta suurin kysymys Umin mielessä oli millon, nimittäin millon Umi kuolisi. Umi ei kuitenkaan uskaltanut kysyä kysymystä, koska osa hänestä ei kuitenkaan halunnut tietää kuoleman aikaa ja oli aika suuri todennäköisyys, että Sane ei kertoisi.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 23, 2007 20:27:17 GMT 3
Sane katsahti Umia kun poika kiiruhti tämän vierelle ja katsoi tämän kasvoja. Shinigami pyöräytti silmiään ja puikahti taas hämäräperäiselle kujalle. "Ihan kuin Satten alkuaikoina.." hän huokaisi mielessään ja möyhi taas hiuksia kädellään. Sane onnekseen tunsi Tokion erittäin hyvin, kuin omat taskunsa, ja liikkuminen hänelle oli helppoa sielä. Shinigami lopetti hiustensa möyhimisen ja katsahti Umia todella nopeasti. "..." Sane ei saanut ajatuksiaan kootuksi, jatkoi siis tallustelemistaan. Kuja oli varsin lyhyt ja jälleen he olivat autotien vieressä, josta Sane lähti suoraan kävelemään ylitse. Katu oli yksi Tokion vilkkaimmista, jopa ilta-aikaan. Autot aijoivat Sanen lävitse, tai Sane käveli niiden lävitse, miten sen nyt ottaisi. Sanella ei käynyt edes mielessä että Umilla saattaisi olla ongelmia päästä tien ylitse.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 23, 2007 20:33:31 GMT 3
Umia kerrassaan inhotti hiljaiset hetket. Umi halusi jotain puhua, mutta mieleen tuli vain kysymyksiä ja kysymyksistäkin täytyi harvoida sellainen, josta Sane ei vihastuisi. Sillä eihän Umi halunnut Sanen vihastuvan jälleen. "Asutko sä kaukanaki?" Umi kysyi turvallisesti, koska kysmys oli sellainen josta Sane ei voisi vihastua. Ärsyttää ku ei voi kysyä kaikkea...Ehkä joskus mä voin kysellä...Eihän Sane näytä...Paitsi et se suuteli muo...Niin vaikee sanoo mitä mieltä Sane on musta...Siitäki pitäs ehkä kysyä...Mutta se saattaa vihastua siitäki..Ääh!Umi ajatteli hiukan hermostuneena, mutta hän peitti sen sujuvasti.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Aug 23, 2007 20:39:59 GMT 3
"Ihan tässä lähistöllä.." Sane sanoi ja kääntyi sitten katsomaan Umia. Miten poika pääsi vaivatta tien yli tämän perässä? Sane katsoi sille sivuille, mistä autojen olisi pitänyt tulla, huomasi sitten että valot olivat vaihtuneet punaisiksi ja huokaisi, astui sitten jalkakäytävälle ja puikahti taas kujalle, joka oli todella pitkä, ja siitä lähti monia pienempiä kujia. "Miksi sä kyselet koko ajan jotain?" shinigami kysyi pojalta, katsoi tätä sivusilmällä. Jollain tapaa kysymykset ärsyttivät Saneatsua, muistuttivat kenties Sattenista. "Se mokoma rääpäle.." Sane ajatteli. Tosin aina Sattenin nähtyään kaikki alkoi muistuttamaan Sattenista. Ja siitä Sane ei pitänyt.
Shinigami kääntyi kujalta toiselle, se oli autio ja pitkä myöskin. "Ootko uupunut?" Sane kysyi Umilta.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Aug 23, 2007 20:46:36 GMT 3
Umi pujotteli autojen viereltä, pysyäkseen Sanen perässä. Sillä Umi ei halunnut jäädä jälkeen ja Umilla oli sellainen tunne, että Sane ei odottaisi. "Okei.." Umi sanoi ja katseli ympärillensä. Alue alkoi näyttääkin pikkuhiljaa asuinalueelta. Umi sitten jäi katselemaan katulamppuja. Hänestä oli hienon näköistä kun pienet lamput valaisivat pitkää tietä niin hyvin. Kuitenkin lamppujen katseli keskeytyi kun Sane ryhtyi puhumaan. "Ehh...Anteeks..." Umi sanoi hiukan nolona ja sitten vetäytyi katsomaan maata. Ei se tietenkää tykkää ku kysyn kysymyksiä...Emmä keksi mistä puhua...En halua ärsyttäviä hiljaisia hetkiä.Umi ajatteli. "Kyl mä pärjään." Umi sanoi vilkaisten Saneen. Shinigamit taitaa jaksaa paremmin ku ihmiset...Umi ajatteli ja katseli eteenpäin.
|
|