|
Post by Umi Nomura on Sept 29, 2007 20:18:33 GMT 3
// "tuskin poika muuten koskaan saisi ennen kuolemaansa." joo...pakko tommosta sulosta uke-emoa on panna. //
Vaikka Umi olikin tähän menssä hyväksynyt kaiken, hän silti koki tilanteen oudoksi. Ylensä miehet raiskasivat naisia, joten miksi Sane teki tätä Umille? Umi ei oikeastaan osannut käsittää tapahtumien kulkua ja kuinka se johti tähän. Ei Umi koskaan ajatellut, että jos hän puhuisi jollekkin niin se päätyisi raiskaukseen. Kerrankin kun Umi oli puhunut jollekkin, niin tietenkin hänet raiskataan. Ei se kuitenkaan Umia kamalasti haitannut, koska kyllä hän nautintoa tästä sai ja nyt hänen ei tarvisi kuolle neitsyynä. "Tunnun...ko?" Umi kysyi ja ihmetteli miten hänen takapuoli voisi tuntua hyvältä. Ehkä Umi koskaan ymmärtäisi sitä. "Ahh! Mmmhh..." Umi huusi kun Sane työntyi syvemmälle ja totta puhuen hänen oli vaikea rentoutua kun hänen takapuolessansa oli kaunis kaunokainen.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 15, 2007 0:13:49 GMT 3
Shinigami etsi pojan sisältä herkkiä pisteitä, joihin osumalla hän voisi härnätä Umia, saada lähes laukeamisen partaalle, mutta venyttää sitä. Toinen käsi oli pojan kyljellä, silitteli sitä hellästi, ehkä välillä, lähes huomaamattoman rujosti. Sane nyökkäsi pojan kysymykselle, keinutti hieman lanteitaan työntöjen sivusta, jostain sen pisteen olisi löydyttävä. Sormet hakeutuivat kyljeltä pojan toiselle nännille, hyväilivät sitä kiihkeästi ennen kuin Sane otti tuon pienen nypykän suuhunsa, hyväili sitä kielellään ja imi hellästi. Huohotus kävi kätevästi nenän ja suun kautta vuorotellen. Kuumotus kasvoi vatsanpohjassa, Sane olisi yhtä hyvin voinut vain rynkkiä poikaa oikein kunnolla, että saisi oman tyydytyksensä huippuun, mutta se ei kävisi päinsäkään, eihän Umi välttämättä hänelle jatkossa antaisi. Muutama hikikarpalo valui pitkin miehen selkää, samalla kun hän lähes lähti Umin sisältä, mutta työntyi voimalla takaisin sisälle voihkaisten miehisellä äänellä.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 15, 2007 19:34:38 GMT 3
Tää on niin outoa...Niin epäloogista..Niin väärin...Mutta silti niin hyvää... Umi ajatteli ja tunsi kuinka polttelu vain kasvoi vatsassansa. Pian se olisi jo sietämätön, ja vaikka Umi ei oikeastaan pitänyt tilanteesta, hän silti nautti kaikesta. Sen huomasi selvästi jos katsoi vatsasta alemmas, sillä vatsan polttelu oli saanut aikaan muutakin kun polttelua. "Nnhh.." Umi inisi kun Sane ryhtyi hyväilemään kielellänsä hänen nypyn nyppykkää. Umin kasvot olivat tässä vaiheessa melko punaiset ja punaa vain onnistui kertymään enemmän Sanen eri teoilla, hikeäkin oli kerennyt kertyä Umin hiusten sekaan. Mä en tiedä enää mitä ajatella...Vaikka mä en halua, niin silti... Umi ajatteli, mutta se kerkesi keskeytyä kun Sane työntyi asteen voimakkaamin sisään kun aijemmin. Työntö sai Umin refleksin ansiosta vohkaisemaan huudon tapaisella volumella.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 15, 2007 19:48:07 GMT 3
//ähähä, taas tuli joku oikosulku.. -.-"//
Umin nautinnollinen huuto kantautui helposti Sanen korviin, siitä shinigami oli todella tyytyväinen, poika jatkossa haluaisi varmasti tätä eikä pistäisi vastaan.. Hän nuolaisi vielä muutaman kerran pojan nänniä, imaisi ja päästi irti, järsien seuraavaksi kaulaa työntöjen lomassa. Pitihän miehen merkkinsä jättää, että Umi oli nyt hänen lelunsa, eikä kenenkään muun. Muut saisivat todeta sen nahoissaan, jos Umia lähentelisivät. Huulet vähitellen hamuilivat pojan huulille, alkaen vaatimaan suudelmaa, joka varmasti lähes turruttaisi molempien huulet. Jälleen mies työntyi voimalla pienemmän sisälle, halusi kuulla enemmän toisen voihkintaa ja nopeensi työntöjään, hidas toiminta oli suorastaan kiduttavaa, vaikkakin niin ihanaa. Sillä toisaalta Saneatsu halusi saada nopeasti, ehkä voisi naida poikaa vielä toisen kerran parin tunnin kuluttua. Paine hänen miehuudessaan kasvoi, kihelmöinnistä puhumattakaan. Shinigami voihki Umin suuhun sitä tunnetta ja kiihotusta.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 15, 2007 20:01:33 GMT 3
// Mite ni oikosulku? Mistä asiasta? // Umi hetken aikaa ihmetteli kun Sane siirtyi hänen kaulansa luokse. Hän ihmetteli miksi Sane imi sitä, yleisestikkin monet Sanen tekemät asiat olivat Umin mielestä outoa. Sillä ainoat asiat, jotka Umi oli oppinut seksistä oli, että mies tunki itsensä naiseen ja siihen kuului myös suutelua. Myös hoitajat painottivat asian kivuliaaksi ja he eivät suositelleet sitä Umille. Umin mielestä se ei ollut mukavaa, niinkuin hoitajat sanoivat. Ainut asia mikä muutti mielipiteen oli ne kaikki tunteet mitkä se toi tullessaan, se sai Umin pikkuhiljaa empimpään suhtautumistansa asiaan. Tämä sai Umin ujon oloisesti vastaamaan Sanen suudelmaan. Suudelma kuitenkin jäi lyhyeen kun Sane työntyi Umiin. "Ehhnnnnhhh!" Umi vohkaisi ja polttava tunne onnistui kasvamaan entistä enemmän. "Sanneeh...Mä...Mä...Mä en kestä!" Umi huusi ja polttava tunne alkoi olla Umille liikaa.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 15, 2007 20:08:04 GMT 3
//no tän vastaamisen suhteen kun yleensä oon vaan vastannut kerran ja sitten on tullut oikosulku. xD//
"Kyllä sä kestät.." shinigami huohotti Umin korvaan, voihkaisi välillä. "Vielä vähän.." hän jatkoi kuiskuttamistaan ja hidasti liikkeitään. Pieni sadismi näkyi jo siinä, ettei Saneatsu antaisi Umin laueta vielä, vaan hidastaisi sitä, jatkaisi molemman nautintoa, etenkin omaansa vielä jonkun aikaa, kunnes ei pystyisi edes estämään itseään. Shinigami näykki pojan korvaa, vähitellen vei kätensä pienemmän miehuudelle, hyväili sitä varoivasesti, sillä varoi tekemästä mitään mikä voisi aiheuttaa laukeamisen vielä. Yhtäkkiä Sane kuitenkin muuttui hervottomaksi, ei pystynyt enään kituuttamaan itseään, vaan alkoi hyväilemään kunnolla Umin kaunokaista ja tiivisti taas työntöjään, purren alahuultansa lähes verille, hikikarpaloiden valuessa ihoa pitkin.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 15, 2007 20:15:06 GMT 3
// :DDDDDD //
"Mutku muo...Nnnhh.." Umi koitti selittää itseään, mutta epäonnistui kun Sane näykkäsi Umin korvaa. Mä en oikeesti kestä...Liian... Umi ajatteli ja yllättyi kun Sane ryhtyi hyväilemään hänen kaunokaista. "Sane...Toi vaan..." Umi aloitti, muttakun Sane muuttui agressiivisemmaksi hyväilyssä lauseen loppu jäi vain ajatuksiin. Se pahentaa asiaa...Emmä kestä Sane...Miks? Umi ajatteli ja nopeasti nakkasi kiinni Sanen kädestä, joka parhaillaan hyväili Umin kaunokaista. "Saneh....Mä en oikeesti...kestä.." Umi sanoi vaivalla ja hengästyneisyyttä pystyi havaita Umin äänessä.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 15, 2007 20:22:43 GMT 3
//^^;//
"Ihan vapaasti.." shinigami sanoi, tarkoittaen pojan laukeamista. "Ei se satu.." hän jatkoi naurahtaen, työntyi nautintoa tuottavasti pojan sisälle, tiheään, jättäen muutaman hitaamman työnnön väliin. Silmät ummessa Sane huohotti, puristi hellästi Umin kaunokaista, ei kuitenkaan kovakouraisesti, hyväili sitä erittäin härnäävästi, tahtoi että poika laukeaisi jo.
//joku lyhyt.. -.-"//
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 15, 2007 20:26:53 GMT 3
"Ai?" Umi jotenkin tyhmän viattomana sanoi. Eiks Sanen pitäsi nyt lopettaa ja....Vai haluuko se että mä?!Umi ajatteli ja hänen silmät laajenivat. Umista oli jotenkin noloa rentoutua sillälailla Sanen edessä. Se oli Umille niinkuin vessa toimitus. Se piti tehdä rauhassa. "Mut Sane..Emmä..NNhhh..." Umi koitti selittää itseään, mutta se keskeytyi kun Sane puristi hellästi hänen kaunokaista. Sane oikeesti haluu, että mä tässä... Umi ajatteli hieman epäröiden.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 0:44:50 GMT 3
Sane naurahti jälleen, jo vähän suuttuneemmalla tasolla, oliko Umia todellakin näin vaikea saamaan, vai valehteliko poika neitsyydestään? Se oli se ja sama shinigamille sillä hetkellä, ja hän päästi irti Umin kaunokaisesta pistäen kätensä pojan alaselän alle, vasten sohvaa jotta saisi Umin selän pyöristymään ja hänen liikkeensä tuntumaan entistä paremmin pojan sisällä. Sanen oli entistä vaikeampaa pidättäytyä laukeamisesta, ja ajatus että laukeaisi itse ja jättäisi Umin tuohon tilaan kävi hänen päässään. Umi saisi itse tehdä itselleen orgasmin, vetämällä käteen ja sormettamalla itseään. Sanen katsoessa. Sehän olisi mukavaa.. Ehkä Sane toteuttaisi sen joku kerta.. Hän virnuili ja työntyi todella syvälle poikaan jähmettyen paikalleen, pojan olisi lauettava.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 0:50:59 GMT 3
Umi puri huultansa epäröiden. Emmä voi tehä sitä Sanen edessä...Mut mä en kestä... Umi ajatteli ja ei todellakaan halunnut laukeavan Sanen edessä. "S...Sa...Sane..." Umi sanoi änkyttäen punasena. Mä en kestä...Miks Sane tahalleen tekee tän mulle? No ehkä mun pitää...Emmä pysty enää.. Umi ajatteli ja puristi Sanea kädestä. "Mä..mä en olis.." Umi änkytti ja tunsi kuinka lähellä laukeeminen oli, mutta jostain syystä se ei vaan tullut. Ehkä se johtu siitä, että Umia nolotti tehdä se Sanen edessä tai jostain muusta. "Sane...Mä en...pysty..." Umi sanoi nolona.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 1:02:00 GMT 3
Sane katsoi hiustensa alta Umia pyörein silmin ja hetken perästä ne muuttuivat viiruiksi. Tietysti samalla hienovaraiset työntöliikkeet jatkuivat. "Okei. Tunne sitten kuinka mä laukeen ja katotaan sitten sun tilantees." shinigami sanoi kyllästyneesti, työntyi muutamaan otteeseen Umin sisälle erittäin väkivaltaisesti ja laukesi sitten huutaen. Hetken aikaa Sane pysyi täristen paikallaan, kunnes lysähti Umin päälle ja alkoi heti sormillaan kiusaamaan nuoremman nännejä, sillä toisen kiihotus oli saatava pysymään päällä siihin asti että poika laukeaisi. Hitaasti Saneatsu valui alemmas, niin että pystyi ottamaan pojan kaunokaisen suuhunsa, hyväilemään sitä kielellään ja huulillaan ja imemään. Pian Umi saisi itse hoitaa itsensä loppuun.
Saneatsu lopetti ja nosti pojan istumaan sohvalle selkä selkänojaa vasten, istui itse sohvapöydälle eteen vedettyään housut jalkaansa ja katsoi sitten alastonta Umia arvioivasti. Shinigami sytytti tupakan ja pisti jalkansa Umin jalkojen viereen, erottaen ne toisistaan koukkuun niin ettei Umi pystyisi liikuttamaan niitä. Nyt Umi oli puoliksi makaavassa asennossa. Sane veti tupakastaan henkoset. "Jaa'a, vai että et pysty." mies sanoi matalalla äänellä, lähes kuiskaamalla. "Katotaan saatko sitten ite tehtyä itelles orgasmin kerta mä en oo sulle niin hyvä." Sane sanoi ivaillen. "Ala jo toimia."
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 1:11:40 GMT 3
"Tunne kuinka..?" Umi sanoi ja sitten vasta tajusi mitä Sane meinasi. Ei Umi kummemmin kerennyt ajatella asiaa kun Sane laukesikin jo. Umi tunsi aluksi kylmää, mutta melko nopeasti se kylmyys katosi ja nyt oli vain märkä tunne. "Emmhh.." Umi sanoi ja hänestä tuntui oudolta. Kuitenkin Sanen hyväily sai Umin ajatukset muualle. "Ammhh..." Umi äänteli kun Sane käsitteli Umin kaunokaista.
Umi yllättyi kun Sane yhtäkkiä lopetti. Miks Sane lopetti? Mä äsken melkein...Äähh...Tää tunne tappaa mut..Miks en vaa osaa rentoutua? Johtuuks se Sanesta? Umi ihmetteli ja katseli kun Sane ryhtyi polttamaan tupakkaa. "Mmä...ite?" Umi yllättyi Sanen ehdotuksesta ja punastui. "Emm...Eks sä vois? Siisku..." Umi epäröi ja mietti miten saisi Sanen taas toimimaan. "Mä...Mä annan sulle vapaat kädet...Mä en oikeesti...kestä...Haluan rentoutua mut..Mä en pysty.." Umi aneli ja hän ei olisi ikinä uskonut tekevänsä niin, sillä Umihan tunsi periaattessa itsensä raiskatuksi.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 1:21:35 GMT 3
Shinigami katsoi Umia hiustensa alta, melkein lähes murhaavasti. Kuinka poika uskalsi vastustaa häntä ja olla laukeamatta? Ehkä Sanen olisi alusta saakka pitänyt olla sadistinen pojalle, että poika olisi oppinut, että häntä ei nöyryytetä, eikä häntä kohtaan pelleillä. Saneatsu kuunteli pojan änkytystä, kumartui vähän ja puhalsi tupakan savut pojan naamaan. "Sä teet ihan itse kaiken ja mä katon tästä edestä kuinka sä laukeet omista käsistäs." Sane totesi kyllästyneenä Umin anomisiin, nosti vapaalla kädellään pojan käden pojan omalle kaunokaiselleen. "Kyllä sä siihin pystyt.." Saneatsu sanoi virnuten, suoristautui ja odotti että Umi alottaisi.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 1:27:11 GMT 3
Umi yski hiukan Sanen puhaltamista savuista. Eikä...Ei tää pitäny mennä näin...Miks mä nyt...Arr... Umi ajatteli sekalaisen oloisena. "Emmm..." Umi epäröi ja katsoi kättä ja kaunokaistaan. Emmä voi...Pakko saada Sane tekee...Emmä osaa... Umi ajatteli ja häntä ärsytti hieman kun hänen täytyi nyt anoa Sanelta, mutta silti hän halusi sitä. "Sanee..." Umi sanoi anovalla äänellä ja suukotti Sanea poskelle.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 1:35:50 GMT 3
Saneatsu tuhahti, hän oli tottunut vinkuviin ukeihin, mutta ei antanut heidän tahtonsa mennä läpi. Ja hän tiesi, että olotila mikä ukeissa vallitsi menisi ohitse vain kun he olivat lauenneet. Sane joskus piti siitä, että laukesi itse ja jätti toisen osapuolen laukeamatta, että toinen sai hoitaa itse itsensä loppuun. Mutta tällaisissa tilanteissa se oli pikemminkin laki shinigamin maailmassa, että Saneatsu ei auttanut laukeamaan. "Ei on ei. Sä joko teet sen itte tai itket ja teet itte." hän sanoi ja poltti taas tupakastaan, katsoi Umia virnuten. "Sä et pääse tosta olostas eroon ellet sä pistä ittees laukeamaan. Käsi vaan hyväilemään miehuuttas ja sormet sisälles. Yksinkertaista."
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 1:40:20 GMT 3
"Mut Sane..." Umi sanoi ja pysähtyi ajattelemaan. Miks ei Sane voi? Sehä sais koskee muo...Luvalla..Ehkä se on kivempi vaa jos sanon ei... Umi ajatteli ja häntä todellakin alkoi ahdistamaan polttava tunne. "Mä teen ihan mitä vaan Sanee..." Umi sanoi ja kiehnäsi Sanessa kiinni. Välillä Umi suuteli kaulaa ja joskus poskea. Jos mun täytyy tehä se ite nii sit en tee sitä Sanen edessä. Se on varmaa.. Umi ajatteli.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 1:45:52 GMT 3
Shinigami jälleen tuhahti, poika jaksoi yrittää. "Luuletko sä että mä oon joku huora jonka on määrä auttaa kaikkia laukeemaan?" Sane kysyi kyllästyneesti, katsoen ikkunasta ulos kun Umi kyöhnäsi hänessä. Sane laski jalkansa lattialle, istuen edelleenkin sohvapöydällä. Tupakka alkoi tehdä viimeisiään, joten mies veti siitä muutamat viimeiset henkoset ja tumppasi sen teekuppiin pöydällä. Sane tarttui toisella kädellään Umin takahiuksista ja katsoi poikaa silmiin. "Mistä mä tiedän että jos sä et ensi kerrallakaan laukea? Päättyykö se aina saatana näin?" Saneatsu kysyi vihaisesti pojalta, lähes purren hampaitaan yhteen. "Yhtä hyvin sä voisit kärsiä tuossa tilassa, mutta mä sentään annan sulle mahdollisuuden hoitaa homman ite loppuun."
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 1:52:15 GMT 3
"Enn..En luule.." Umi sanoi ja hän ei pitänyt siitä mihin tämä johti. Miks ei vaan Sane...Hmpf..Ei Sane aijo.. Umi ajatteli, mutta häkeltyi kun yhtäkkiä hänen takahiuksista otettiin kiinni. Umi katsoi Sanea hämmentyneenä ja häntä sattui hiusten veto hieman. "Eh.." Umi säikähti Sanen vihasta äänensävyä. Mikä Sanelle tuli? Sane on pelottava ku se on vihanen... Umi ajatteli hämmentyneenä. "Anteeks...tää on kaikki vaan niin...uutta" Umi sanoi ja hänellä oli katuva ilme, niinkuin hän olisi tehnyt jotain väärin. Eihän Umi periaatteessa ollut tehnyt mitään, koska Sanehan oli se joka alotti kaiken. Mutta kuitenkin Umia kadutti.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 1:59:27 GMT 3
Shinigamin ilme rentoutui ehkä vain hieman, sillä häntä kuitenkin ärsytti. "Kerro mulle, miten seksiasiat voi olla uutta, niistähän on varmasti kuullut koko elämänsä?" Sane kysyi ivallisesti. "Ehkä sä ootkin vain niin nuori ja purkissa elänyt.." hän jatkoi kuiskaten, todella ivallisesti.
"Tän kerran. Jatkossa sä sitten saat kärsiä oloistas tai runkata mun eessä. Silloin ei vinkumiset auta, ei yhtään." shinigami sanoi, ehkä toisella oli jollain tapaa kivaa leikkiä. Sane työnsi Umin takaisin sohvalle, ja meni itse polvilteen sohvan eteen. Hitaasti hän aloitti kädellään Umin miehuuden hyväilemistä. Se oli edelleen kiihottunut kaikesta Sanen toimista joten asian pitäisi olla ihan helppo nakki. Tai jos Umi ei vieläkään laukeaisi, Umi lentäisi Sanen asunnosta pihalle. Toisella kädellä Sane hyväili Umin toisen rinnan nänniä, ehkä hieman kovakouraisestikin, mutta oli niin tylsistynyt vallitsevaan tilanteeseen. Pian hän jälleen otti Umin kaunokaisen suuhunsa ja imi oikein kovaa, käsitteli sitä kielellään myöskin, ja ei millään hellällä tasolla.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 2:08:12 GMT 3
"No...Oikeastaan...Emmä kauheesti tiedä...Ku ei mulle oo kerrottu kummemmin.." Umi sanoi mutkitellen ja noloutta pystyi havaita Umin kasvoilla, koska ne olivat punaiset. Purkissa elännyt..Minkäs mä sille voin...Kyl Sanen nyt pitäs tietää mun tilanne... Umi ajatteli ja meni asteen angstisemmaksi. Umi ei kuitenkaan kauan kerennyt angstia kun Sane sanoi tekevänsä sen. Emmä olis uskonu...On Sanel sittenki jotain tunteita..Tai emmä tiiä vaaditaanko siihen tunteita...Umi ajatteli. Umin päästyä makaamaan, hän ei kauan kerennyt hengähtää kun Sane ryhtyi toimiin. Umi puristi käsillään sohvaa ja hän tunsi kuinka poltto ryhtyi kasaantumaan taas, sillä se oli juttelun aikana kerennyt rauhottua. "Nnhh.." Umi äänteli ja tunsi mukavaa lämpöä. Sanen saatua kaunokainen suuhun alkoi olla viimeinen tippa. Aijemmin Umi olisi arastellut kerta kaunokainen oli Sanella siten miten se oli, mutta Umi ei enään jättänyt aikaa arastelulle. Sillä Umi laukesi. // HAAAAALLLELUUJA! //
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 2:12:39 GMT 3
//VIHDOIN SAATANA!!!!!!!!!11111111oneoneonenoene//
Saneatsu huomasi muutoksen pojan kaunokaisessa, sulki silmänsä ja tiesi että Umi laukeaisi kohta. Joko poika itse pelleili hänellä tai sitten ei, Sane varmasti saisi kuitenkin jossain vaiheessa tietää totuuden. Josko edes uskoisi sitä. Shinigami helli pojan miehuutta kielelllään ja imi sitä vielä vähän kovempaa, tunsi sitten Umin nesteet suussaan, ottaen ne vastaan tottuneesti. Sane nosti päänsä ja katsoi poikaa, nieli samalla mällit alas suustaan. "Eihän se niin vaikeeta ollut?" mies ivaili ja nousi ylös, heitti pojan päälle viltin käsinojalta ja viltin päälle tupakan, meni sitten itse keittiöön hakemaan kaljaa itselleen.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 2:19:42 GMT 3
Umin saatua laukeaminen pois edestään, hän tajusi lauenneen Sanen suuhun. Umi nosti päätänsä ja katsoi Sanea, samalla peläten huutoja. Mutta kuitenkin Umin yllätykseksi, Sane käyttäytyi ihan normaalisti. Umi helpottui tästä ja hän nojasi päänsä takaisin sohvaan. Ihan rentoutunu olo... Umi ajatteli hätkähti kun hän sai viltin päälleen. Umi hymähti viltistä ja sen jälkeen tulleesta tupakasta. Ehkä Sane onki kiva... Umi ajatteli lämpimiä ja hän käpertyi vilttiin. Vilttiin käperryttyä, hän nakkasi sytkärin pöydältä ja sytytti tupakan. Henkoset vetästyä Umin kädet tärisi lievästi. Ei Umin kädet normaalisti tärissy tupakasta, joten hän hieman ihmetteli asiaa.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Oct 21, 2007 2:24:46 GMT 3
Matkalla keittiöön Sane sytytti tupakan jonka oli askista ottanut itsellen, sytkäreitä kun hän ei välttämättä tarvinnut, pystyi saamaan pienen liekin sormiansa napsauttamalla. Kaikkia voimia vain ei pitänyt näyttää kuolevaisille. Eikä Sane niitä muutenkaan innokkaasti näyttänyt edes toisille shinigameille. Mies avasi jääkaapin oven ja otti sieltä kaljatölkin, avasi sen ja joi lähes tyhjäksi ensimmäisellä hörpyllä. Toiseen hörppyyn jäi vain vähän kaljaa ja hän otti toisen jääkaapista, avasi senkin ja pisti sitten jääkaapin oven kiinni. Tupakka suupielessään mies käveli takaisin olohuoneeseen. "Onko sulla nälkä?" Sane kysyi lähes välinpitämättömästi pojalta joka poltti tupakkaa viltin alla täristen. Mies aukaisi radion, klassisen kanavan. Klassinen musiikki rauhoitti häntä kummasti. Hän istui jälleen sohvapöydälle ja katsoi Umia, hörppien samalla kaljastaan.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Oct 21, 2007 2:29:21 GMT 3
Toisen henkäsyn vetästyä, Umi tärisi yhä. Miks ihmeessä mä tärisen näin? Tuntuu aika kivalta...Mut...Hmmh.. Umi ajatteli ja katsoi Sanea kun hän asteli takaisin olohuoneeseen. "Ei mulla oikeestaan. Mä en kauheen usein syö ruokaa ja jos syön nii en ees syö paljon." Umi selitti ja veti henkoset tupakasta. Tupakka kyllä maistui hyvältä seksin jälkeen, vaikka Umi tärisi.
|
|