|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 10, 2007 20:56:54 GMT 3
Ryuichi ehti nähdä Tatsuhan juoksevan kiireesti vessaan. Hän oli jo menossa perään, mutta ajatteli sen lopulta olevan pelkkä normaali rutiini. Mitä Tohma sanoikaan... Tatsuha olisi kiintynyt minuun? hän pyöritteli Tohman sanoja päässään. Millä tavalla kiintynyt? hän kysyi itseltään kääntäen päätä silkkaa tietämättömyyttään. "Öhöm..." Ryuichi peruutti takaisin Tohman luokse katsoen tätä hetken. "Millä tavalla kiintynyt?" hän kysyi tältä, sillä asia vaivasi. "Hän jumaloi sinua. Mika sanoi hänen myös kerran syöneen pelkkää riisiä sinun takiasi." Tohma sanoi ja sanat saivat Ryuichin naaman venähtämään. "Tarkoitat siis..." Ryuichi oli sanomassa, mutta Tohma jo nyökytteli. Ryuichi alkoi hymyillä jälleen. "Hahaha!" hän alkoi nauraa, hän ei välittänyt asiasta paljon ollenkaan.
Ryuichi meni istumaan takaisin tuolille. Hän otti takin Tatsuhan istuttamalta tuolilta ja laittoi sen päälleen. Mutta ei kai vaan Tatsuha... Ryuichi pyyhki ajatukset mielestään. Hän otti kupista kirsikan, ja mussutteli sitä tyytyväisenä odotellessaan että Tatsuha palaisi vessasta.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 10, 2007 21:05:47 GMT 3
Miks mun piti mennä tänne niin kovalla kiireellä? Ihan varmasti Ryuichi alkaa epäillä jotain..Tai sitte se ei huomannu..Ähh.. Tatsuha ajatteli ja istahti pöntön päälle. Hän katseli edelleen kattoa ja oikealla kädellä hän piteli paperi tumppua nenällä. "Huoh." Tatsuha huokaisi kun tajusi, että jäisi paitsi paljaasta lihasta. Tatsuha oli varma, että kun hän tulisi takaisin Ryuichi olisi jo pukenut takin päälle. Mitä jos se jättää takin auki...Mmm...Namii.. Tatsuha ajatteli ja loi itselleen mielikuvaa, mikä ei kamalasti auttanut verenvuodon suhteen.
Melkeimpä kahden minuutin päästä verenvuoto oli tyrehtynyt ja Tatsuha nousi ylös. Tatsuha avasi vessanpöntön ja nakkasi sinne paperit. Hän veti pöntön ja sitten tarkisti peiliin. Nenä ei ollut verinen, joten Tatsuha suki hieman hiuksiansa. Sitten Tatsuha suuntasi ovea kohti. Vessasta päästyä ulos hän meni takaisin istumaan missä istui. "Eipä taida olla enää kauan keikan alkuun." Tatsuha sanoi Ryuichille rennon oloisesti.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 10, 2007 21:18:02 GMT 3
Ryuichi hymyn leveni Tatsuhan tullessa takaisin. "Sinulla kesti." hän tirskahti. Ryuichi katsoi Tatsuhaa tarkkaavaisesti koko ajan. "Ei taida. Kohta meidät pyydetään valmistautumaan." Ryuichi tiesi mitä tuleman piti, olihan hän ollut alalla jo kauan. "Menetkö takaisin yleisöön katsomaan, vai tuletko tuohon lavan viereen?" Ryuichi katsoi Tatsuhaa kysyvästi hymyillen.
Tatsuha vaikuttaa niin rennolta. Ryuichi mietti mielessään. Hän vilkaisi Tohmaan päin. Tohma on väärässä. Tatsuha on fani siinä missä muutkin.. hän päätteli mielessään. Hän ei voinut uskoa Tatsuhasta mitään muuta.
"10 minuuttia! Hopi hopi nyt!" järjestäjä karjaisi. Ryuichi nousi ylös kävellen parin metrin päähän Tatsuhasta. Hän pyörähti hitaasti ympäri, ja avonainen takki paljasti uudelleen hänen ylävartalonsa. "Miltä näyttää?" hän kysyi naurahtaen. Hänen piti vielä kerran istua peilin eteen, sillä hiuksia korjailtiin ja puuteria laitettiin tarvittaessa lisää.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 10, 2007 21:24:39 GMT 3
"Nooh kerta mä oon täällä niin miks lähteä." Tatsuha sanoi ja hänestä oli mahtavaa, että hän sai mahdollisuuden katsoa lavan vierestä keikkaa. Onneks mä säästin rahaa tälle matkalle...Niin iso onneks. Tatsuha ajatteli iloisena.
"Hyvältä näyttää." Tatsuha sanoi ja näytti peukkua Ryuichille. Ahh...Syötävän hyvältä... Tatsuha ajatteli ja vilkaisi Tohmaan ja Noriin. Heitäkin alettiin korjailemaan, niinkuin Ryuichia. Montakohan biisiä Ryuichi laulaa...Toivottavasti monta. Ryuichia on ihana kuunella. Tatsuha ajatteli ja katsoi kun Ryuichia korjailtiin.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 10, 2007 21:32:41 GMT 3
Ryuichin hiukset laitetiin takaisin samaan kuntoon kuin ne olivat aluksikin olleet. Hän kumarsi kiitokseksi korjailusta, ja nousi tuolilta pikaisesti ennen kuin hänelle laitettiin puuteria naamaan. "En tykkää puuterista, ei se auta." hän virnisti Tatsuhalle tullessaan takaisin tämän viereen penkille.
"Sakuma-san! Nyt ei oteta rennosti. Kohta pitää mennä lavalle!" Ryuichi kuuli järjestävän huutavan hoputtavalla äänellä. "Minun pitää näköjään mennä." Ryuichi huokaisi. Hän olisi vielä jutellut Tatsuhan kanssa hetken ennen keikkaa. Hänelle puhuminen kävi äänenavauksesta. "Löydätkö tuohon lavan viereen?" Ryuichi kysyi nousten seisomaan Tatsuhan eteen. Hän tunsi sillä hetkellä olonsa pitkäksi, mutta ei enää jos Tatsuha nousisi seisomaan aivan hänen eteensä.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 10, 2007 21:38:15 GMT 3
"En mäkää tykkäis jos puuteria tungettas mun naamaa. Tulis ehkä naisellinen olo tai jotain." Tatsuha sanoi nauraen ja hänestä oli vaikea kuvitella itsensä meikkiä naamassansa. Sillä, Tatsuha ei ikinä antaisi kenenkään tehdä niin, paitsi jos Sakuma-san haluisi.
"Nooh sulla on muitaki faneja ku mä." Tatsuha sanoi hymyillen ja ymmärsi, että Ryuichin piti mennä. "Juu löydänhän mä." Tatsuha sanoi ja nousi seisomaan. Hänestä oli huvittavaa, että kun Ryuichi seisoi, niin hänen piti katsoa ylös. Mutta kun Tatsuha seisoi Ryuichia piti katsoa alas. "Kuinka pitkä sä muuten oot?" Tatsuha kysäsi Ryuichilta.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 10, 2007 21:48:16 GMT 3
"No on niitäkin jotka meikka tosissaan." Ryuichi tuumasi vilkaisten taakseen olivatko Tohma ja Noriko valmiita. He näyttivät olevan, joten hänen piti mennä kohta.
"No tuolla on sali täynnä." Ryuichi naurahti. "Saat ihan aitiopaikan." hän virnisteli, sillä lavan vierestä oli todellakin mahtava katsoa keikkaa. Ryuichi katsoi Tatsuhaa ylöspäin kun tämä nousi seisomaan. Hän otti askeleen taaksepäin, sillä hän huomasi melkein kaatuvansa. "Pitkät 165cm." hän sanoi hymyillen. Se oli hänen mielestään ihan tarpeeksi pitkä. "Sinä olet jo ylipitkä." hän sanoi Tatsuhalle.
Noriko hoputteli Ryuichia, sillä he olivat jo menossa lavalle. "Ala mennä." hän huomautti Tatsuhaa tarttuen edes huomaamatta tämän kädestä kiinni. Ryuichi katsoi hämmentyneenä Tatsuhaa kun ote pääsi irti hänen kulkiessaan muutaman askeleen eteenpäin. "Toivota onnea!" hän loihti kasvoilleen hymyn juostessaan lavalle. Mitä se oli..? hän mietti jännittyneenä tekemästään.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 10, 2007 21:54:27 GMT 3
"Niin on." Tatsuha oli samaa mieltä meikaajista Ryuichin kanssa. "Ihan hyvä, että mun ei tarvi olla siellä ahtaassa jengissä." Tatsuha sanoi kun Ryuichi huomautti salin oleen täynnä. "165. Jos mun matikkapää ei petä oon suo 15 cm pitempi." Tatsuha sanoi ja hänestä oli huvittavaa, että Tatsuha oli aikuisemman näköinen kun Ryuichi. Paitsi sillon kun Ryuichi oli lavalla hän oli totaalisen erinlainen.
"Ookei." Tatsuha sanoi ja otti askeleen, kunnes hänen kädestä otettiin. Miks Ryuichi otti mun kädestä kiinni? Aahh...Ui vitsi! Tatsuha ajatteli innoissansa, mutta kädestä pito kesti vain hetken. Tatsuha jäi katosmaan lavan reunasta hymy kasvoilla kun Ryuichi juoksi lavalle.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 10, 2007 22:10:39 GMT 3
"Ylipitkä!" Ryuichi kiljaisi vielä ennen kuin katosi kokonaan.
Ryuichi nousi lavalle nostaen toisen kätensä ilmaan. Se oli hänellä ollut kauan tapana, tavallaan kuin merkki siitä että nyt pitää kiljua ja huutaa. "Olette odottaneet tätä vai mitä!?" hän huusi saadessaan mikin käteensä. Hän sai huutoonsa vastakaikua huutamisesta ja kiljumisesta. "Pannaan keikka pystyyn ja annetaan mennä!" hän huusi kovaan ääneen antaen merkin Tohmalle ja Norikolle. "Predilection" Ryuichi lausui mikkiin, vaikka kaikki varmasti tiesivät biisin.
nijuuhachi-ji no yoru wo kiritoru mado wo toshimetara hajimaru ichido shikaketara tokenai wana wo ma ni awanai PROTECTION
tatoeba kimi wo kizutsuketai jiorama ni tojikomete tataitemita tte sakendetemo kikoenai sa PREDILECTION
Ryuichin persoonan huomasi heti muuttuvan. Hän oli täysin erilainen laulaessaan, täysin viileä. Useimmat fanit lauloivat mukana, ja he heiluivat musiikin tahdissa kädet ylhäällä.
iki mo dekinai joukyou shita de wa sugureta ai wo musaboru
can't get enough kotoba yori mo motto don't let me down tashika ni misete hoshii one more night kusuka ni kizutsuita kimi wo mitsumeru me sono saki ni
uragiru tame ni umaretekita kuchibiru wo togisumase muimi na rikutsu ni mata muragaru orokashisa ni PREDILECTION
nasuketa mo nai kono heya kara hayaku sukuidashite yo
Ryuichin olo oli mahtava. Hän kääntyi esittäessään Tatsuhaan päin ja katsoi tätä pitkään laulaessaan.
can't get enough utsukushii mayonaka don't let me down hashiritsuzukete mo mata one more night nigerenai no wa dare kizukitaku mo nai sono shinjitsu
can't get enough kanashige na kao kara don't let me down itami sae fukuetara one more night junsui na ai dake tookunai mirai kanaeru sa
hajimari sae ushinawareta owaranai geemu wo shiyou
can't get enough kotoba yori mo motto don't let me down tashika ni misete hoshii one more night suka ni kizutsuita kimi ga mitsumeru me sono saki ni
can't get enough utsukushii mayonaka don't let me down hashiritsuzukete mo mata one more night nigerenai no wa dare kizukitaku mo nai sono shinjitsu
can't get enough kanashige na kao kara don't let me down itami sae fukuetara one more night junsui na ai dake tookunai mirai kanaeru sa
can't get enough don't let me down one more night
can't get enough don't let me down one more night...
can't get enough...
Biisin jälkeen Ryuichi kumarsi yleisölle kun kaikki kiljuivat.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 10, 2007 22:15:52 GMT 3
Joo oon odottanu Ryuichi. Tatsuha ajatteli ja katsoi Ryuichin ihanaa karismaattista esiintymistä. Tatsuhakin lauloi mukana monen fanin joukossa. Tatsuhasta oli myös ihanaa, että Ryuichi katsoi häneen, vaikka hän olikin lavan reunassa eikä yleisössä. Bändin soitto kerrassaan lumosi Tatsuhaa. Tatsuhasta oli ihanaa nähdä kuinka aikuismainen Ryuichi oli esiintyessänsä ja aina kun takki paljasti hieman Ryuichin mahaa, Tatsuha oli onnessansa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 10, 2007 22:44:22 GMT 3
Ryuichi ei pistänytkään heti seuraavaa biisiä käyntiin. "Ette arvaa miten mahtavaa on olla täällä." Ryuichi sanoi saaden kaikki fanit taas kiljumaan. "Jos sanon suoraan, minua jännitti laivaan tulo." hän puhui faneilleen ja osa heistä nauroi, ja toiset vihelsivät. "Heei! Laiva keinuu." hän naurahti. "Kuvitelkaa nyt meidät täällä soittamassa ja jos teille jokaiselle iskisi paha olo. Eihän tästä tulisi enää mitään." Ryuichi hymyili saaden taas fanit nauramaan. "Mutta ongelmaa ei selvästi ole niin jatketaan!" hän huusi taas mikkiin, kääntyen iskemään silmäänsä Tatsuhalle.
Fanit alkoivat kiljumaan innokkaana ja takomaan käsiään ilmaan kun he tunnistivat seuraavan biisin olevan Sleepless Beauty.
[/b]tooku de me o hikarasete mezameru monotachi matte iru yoru no jouheki sasowarete utsurisumu mure no nukegara ni
(deguchi no nai) shougeki ni taeru tsumori nara (kuzureru hodo) itsuwari o misete[/b]
Ryuichi oli aivan biisissä mukana. Sleepless Beauty veti hänen persoonansa enemmän aikuismaiseen päin. Hänen ilmeensä oli tyyni.
umarekawareru anata yo hitori hohoemanaide hitomi o irodoru nozonda sekai ga totsuzen hai ni natte mo kiseki ni mada meguriaeru
(sotto dakishimete kowasu you ni)
muku na mama de sarasarete hanabira o chirasu hana no you ni migaku houseki te no naka no HIBI ni sae kizukihajimeteru
(tsumetai te ga) nukeochita toge o hirou kara (madoromu hi ga) kusuburitsuzukeru
ima mo todokanu hikari no yukue azayaka ni mau omoi o egakou michibiku kotoba ga koborete shimawanu you ni utsuru toki o osorenaide
(deguchi mo naku) (kuzureochiru)
umarekawari no anata yo hitori hohoemanaide hitomi o irodoru nozonda sekai ga totsuzen hai ni natte mo kiseki wa mada megurikuru
todokanu hikari no yukue azayaka ni mau omoi o egakou michibiku kotoba ga koborete shimawanu you ni utsuru toki o osorenaide
(sotto dakishimete zutto tsukamaete motto kokoro made kowasu you ni)
Ryuichi nosti käden ilmaan heti biisin loputtua. Hän kiitti yleisöä ja katsoi taas Tatsuhaan päin. Ryuichi alkoi todellakin hikeentyä nahkatakki päällään, ja sen huomasi hänen paljaasta ylävartalostaan, ja kasvoistaan.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 10, 2007 22:50:09 GMT 3
"Haha." Tatsuha nauroi myös Ryuichin jutuille yleisön joukossa. Olisi kyllä aika paha, jos yleisössä olisi merisairaita. Tatsuha kiitti onneansa, että hän ei itse ollut. Tatsuha hymyili Ryuichille takaisin kun hän vinkkasi silmää. On kyllä Ryuichi ihana...Ahh! Sleepless beauty! <3 Tatsuha ajatteli kikseissä ja ryhtyi laulelemaan biisin mukana. Sleepless beauty oli yksi Tatsuhan lemppareista. Tai no, kaikki Ryuichin biisit olivat hänen lemppareitaan. Mikä tahansa biisi missä Ryuichi lauloi, Tatsuha iloitsi.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 11, 2007 0:26:15 GMT 3
Tatsuha tykkää selvästi. Ryuichi hymyili mielessään riemullisena. Nittle Grasper veti välissä pari tuntemattomampaa biisiä, ja uusin single kajahti myös ilmoille. //Joo päätin että niillä on uus single// Fanit hyppivät fiiliksissä innokkaana mukana, ja tunnelma pysyi katossa koko ajan.
"Loppuun: Shining Collection!" Ryuichi huusi mikkiin tosi lujaa. Tohma ja Noriko alkoivat soittaa.
Garasu no bedo ni toraware no motion Tesaguri de shukujo wa kamikudaku Soliday na tail de midara na hane collection Himei hodo mujaki na yoruga hoshii
Yuuutsu no borode odoru jiyuu to uso ni tsuda nukare Moroku maichiru puzzle kono shihai kara tobitate
Kiss shining hitomi ni kuchizukete Toke dasu hanabira mo jama ni naru Make me shining irozuku shigeki no hate ni Kagayakihajimeta maboroshi
Shikai wo nukedashita panorama no dimension Kanpeki na gitai wa tada furueru Cheap na shokushu wa mitsu wo motomeru reaction Tsumetakutemo hiwai na kimi ga mitai
Nanairo ni moteasobu waki-da-shita kairaku no umi Kage ga fuchidoru game kono sekai kara uchinuke
Ryuichi veti takin päältään pois nakaten sen yleisön keskelle. Tytöt alkoivat tappelemaan, siitä kuka saisi pitää takin omanaan. Hän hymyili hieman, mutta hymy oli sama aikauismainen, miltä hän näytti ollessaan lavalla. Hän nautti esiintymisestä, ja fanit saivat huomata miten Ryuichi pani kaikkensa esiintyäkseen mitä loistavimmin.
Kiss shining kodoku wo katashidori Karamaru koukai ga kuu wo kiru Make me shining chirabaru kokoro no hahenra Mabushiku sugisaru kibou ni
Ta-iki wa somaru akaku nureta yubisaki ni habatakenu chou no namida Subete wa suna ni naru shining, make you cry
Kiss shining hitomi ni kuchizukete Toke dasu hanabira mo jama ni naru Kill me shining irozuku shigeki no hate ni Kagayakihajimeta maboroshi
Please don't cryin' kodoku wo katashidori Karamaru koukai ga kuu wo kiru Make me shining chirabaru kokoro no hahenra Mabushiku sugisaru kibou ni
Ryuichi veti laulun alusta loppuun asti aivan täysillä. Fanit kiljuivat ja huusivat heidän lopettaessaan soittamisen. Keikka oli aivan mahtava, ja Ryuichin tunnelma oli katossa alusta loppuun asti. "Arigatoo~~!!" Ryuichi huusi mikkiin vilkuttaen samalla kun poistui lavalta.
Taas lavan takana, ja Ryuichi tunsi sekoavansa. "Se oli huikeaa na no da!" hän hihkui tanssahdellen paikallaan. "Single oli menestys." Tohma hymyili Ryuichille ja Norikolle. "Voisin laulaa tuolla edelleen! Fanit huutavat yhä meidän perään." Ryuichi huokui energiaa. Hänen olonsa oli mahtava, kuten aina keikan jälkeen.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 11, 2007 0:32:54 GMT 3
Tatsuha nautti biiseistä ja häntä hieman harmitti kun Ryuichi ilmotti seuraavan biisin viimeiseksi, mutta ei Tatsuha kauan murehtinut sillä Shining collection oli todella hyvä biisi. Kun Ryuichi heitti takin yleisöön Tatsuha oli onnessansa ja samalla kateellinen. Tatsuha olisi halunnut sen takin myös. Tatsuha kuitenkin pirisityi siitä kun hän sai katsoa Ryuichin hikistä vatsaa. Se näytti paljon paremmalta kuin aikasemmin vaikka sen näki kaukaa.
Tatsuha katseli etäämmältä kun Ryuichi tuuletteli esiintymisen jälkeen. Hän ihaili Ryuichia siitä, että hänellä oli niin paljon energiaa vaikka hän oli vetänyt täysillä lavalla. Ryuichi Sakuma oot kerrassaan mahtava. Tatsuha ajatteli hymähtäen.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 11, 2007 0:53:24 GMT 3
"Tatsuhaa!" Ryuichi hihkui. Hän juoksi nuorukaisen luokse ja hyppäsi suorastaan tämän kaulaan kiinni. Ryuichi laskeutui maahan alkaen pomppimaan Tatsuhan edessä. "Mitä tykkäsit?" hän kysyi kädet rinnallaan nyrkissä.
"Sakuma-san, koppi!" Noriko heitti Ryuichille pyyhkeen, ja tämä nappasi sen ilmasta kiinni. Hän kuivasi rintakehäänsä ja kasvojaan pyyhkellä. Pyyhe kostui hiestä. "Ohoh. Tuli todellakin kuuma." hän naurahti virnistäen.
"Aee! Minä haluan takaisin lavalle!" Ryuichi huusi hyppien edelleen malttamattomana Tatsuhan edessä. "Voitko muuten kuivata minun selkää tällä pyyhkeellä?" hän rauhottui äkisti ojentaen pyyhettä Tatsuhalle hymyillen. Itse en yletä sinne. hän ajatteli.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 11, 2007 1:00:09 GMT 3
"No terve vaan Sakuma-san." Tatsuha sanoi nauraen kun hänen kaulaan pompattiin. Aww...Sakuma-san roikkuu mun kaulassa... Tatsuha ajatteli iloisena. "Ai mitäs tykkäsin? Te veditte mahtavan shown!" Tatsuha sanoi iloisena Ryuichille, koska hän oli tosissaan sitä mieltä. "Vaikka oot ihan hikinen silti haluut takasin lavalle ja kaiken lisäks tihkut energiaa." Tatsuha sanoi huvittuneena, mutta hän silti ihaili Ryuichia hänen energiastansa. "Juu voinhan mä." Tatsuha sanoi ja otti pyyhkeen Ryuichilta ja ryhtyi kuivaamaan Ryuichin hyväkuntosta ja hikistä selkää. Ahh...Lisää täydellisiä hetkiä...Täydellinen päivä tää on... Tatsuha ajatteli ekstaasin oloisena.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 11, 2007 1:19:11 GMT 3
"Oletko todella sitä mieltä!" Ryuichi oli hyvillään kun heidän keikkaa kehuttiin, vaikka oletettavaa se oli että se oli mahtava. "No kokeilisit itse niin tuntuisi ihan samalta." Ryuichi nauroi. "Sitä aina haluaa viihdyttää fanejaan. Ja menon ollessa tuollaista, lavalta ei halua lähteä." hän selitti Tatsuhalle miten homma toimi heidän keskuudessaan.
Ryuichi rentoutti kaikki lihaksensa Tatsuhan pyyhkiessä hänen selästään hikeä. "Muuten Tatsuha-san, voit kutsua minua Ryuichiksi." hän pyysi. "Se on vain pieni pyyntö." hän lisäsi. Tuskin kukaan edes kutsui häntä etunimellä, sillä kaikille hän oli vain tuttu Sakuma-san, tai pelkkä Sakuma.
"Sakuma-san, koppi!" Ryuichi kuuli Norikon huutavan täysin samat sanat kuin aikaisemmin, mutta tällä kertaa hän nakkasi Ryuichille juomapullon. Hän avasi pullon juoden siitä pitkään ja harkiten. "Aah! Ihana juoda keikan jälkeen kunnolla nestettä." Ryuichi huokaisi. Hänen kurkkuaan kuivasikin jo hieman. "Janottaako sinulla?" Ryuichi kysyi Tatsuhalta ojentaen pulloa häneen päin.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 11, 2007 1:25:26 GMT 3
"No olen, olen. Miks mä sulle valehtelisin?" Tatsuha sanoi hymyillen. "No emmä usko, että mä koskaan pääsen kokeilemaan. Emmä osaa laulaa." Tatsuha sanoi naurahtaen. Huvittavaa hänestä oli, että vaikka hän ei osannut laulaa silti hän hoilasi Nittle Gasperin biisejä ties miessä.
"Okei...Ryuichi." Tatsuha sanoi. Ui vitsi! En oo ikinä kuulu kenenkään sanovan Sakuma-san...Eiku Ryuichia Ryuichiks! Wau! Tatsuha ajatteli innostuneena. "Juo sä vaa. Sä sitä nestettä tarviit ku hikoilitki." Tatsuha sanoi Ryuichille ja pyyhki hikeä. Vaikka hiki oli miltei pyyhitty, Tatsuha ei vain halunnut lopettaa. Tuskin ketään haluisi lopettaa idollinsa selästä hien pyyhintää, jos saisi siihen etuoikeuden, jotenka Tatsuhalla oli sama juttu.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 11, 2007 1:38:28 GMT 3
"Kiitos Tatsuha-san." Ryuichi kiitti siitä kun Tatsuha todellakin kutsui häntä etunimellä. Hän taitaa todellakin olla ainoa.. Ryuichi mietti. "Noi ei tämä hikoilu pahasta ole." hän naurahti. Hikoilu lavalla toi myös tunnelmaa, sillä silloin tiesi että oli todellakin tehnyt kaikkensa. Ryuichi joi vettä pullosta samalla kun kääntyi ympäri.
"No olen minä kuiva." hän löi Tatsuhaa rintakehään nielaistuaan vedet. Ryuichi nappasi pyyhkeen tämän kädestä ja kuivasi vielä kylkiään. "Vaihdan housut niin mennään ylös." hän sanoi Tatsuhalle kävellen penkkien luokse, mihin hän oli hupparin ja housunsa jättänyt.
Ryuichi otti farkut pois päältään, ja kiskaisi löysät fleecehousut päälleen. Hän kiskaisi myös hupparin niskaan ja laskosteli housut. "Sen takin minä heitinkin." hän sanoi, koska oli meinannut jo unohtaa heittäneensä takin yleisölle. Hän nappasi vielä juomapullonsa mukaan tuolilta ennen kuin hän palasi Tatsuhan vierelle. "Huppu päähän, vai haluatko toimia henkivartiajana lukuisia faneja vastaan." Ryuichi nauroi. Hän ei uskonut Tatsuhan kuitenkaan haluavan sellaista tehtävää, sillä vadiittiin siihen paljon lihasta, ja enemmän vartijoita pitämään fanit loitolla.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 11, 2007 1:45:49 GMT 3
"Ole hyvä vaan." Tatsuha sanoi hymyillen. Tää on ihana tunne...Ihan niinku olisin jossain taivaassa tai jotain... Tatsuha ajatteli onnen kukkuloilla. "No niin. Se varmaa viestittää, että vedit keikan kunnol. Eiks juu?" Tatsuha sanoi ja lopetti Ryuichin selän pyyhkimisen kun hän kääntyi ympäri. "Juu oot." Tatsuha sanoi ja antoi pyyhkeen Ryuichille. "Ooke." Tatsuha sanoi ja katsoi Ryuichin perään kun hän lähti vaihtamaan housujansa. Hetkonen se vaihtaa tossa housunsa...Ahh...No kyl mä kestän ilman nosetusta. Tatsuha ajatteli ja hengitti suun kautta. Ahh...Toi tiukka takapuoli...Näyttää niin paljon paremmalta boxereista...Sitä tekis mieli vaan puristaa ja...Mmhh... Tatsuha ajatteli pervoja. "Nooh, ehkä se huppu ois parempi. Emmä usko, että pärjäisin faneilles." Tatsuha sanoi säpsähdettyään ajattelustansa.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 11, 2007 2:00:23 GMT 3
"Sitä se viestittää." Ryuichi toisti Tatsuhan sanoja. Hän ohjasi Tatsuhaa ulos alueelta ja uudelleen portin läpi mistä Tatsuha oli tullut sisään. "Paitsi minut nähtiin tämä huppari päällä." Ryuichi virnisti samalla kun kiskoi hupun päähän. Ryuichi ohjasi Tatsuhan toista kautta ulos, etteivät innokkaat fanit olisi heti ovella vastassa. Hän painoi katseensa heidän mennessään ulos esiintymispaikalta, ettei kukaan ylimääräinen tunnistaisi häntä niin helposti.
"Mennään hissillä." Ryuichi virnisti pää alhaalla. Hän ei mielellään liikkunut portaita pitkin fanien kulkiessa niitä ylös ja alas. Toisaalta hissillä näytti olevan paljon ihmisiä. "Kohta juostaan paloportaat." Ryuichi oli revetä nauruun, sillä hän kuvitteli miten he juoksivat ylöspäin paloportailla kapteeni ja pari miehistön jäsentä perässään. "Portaissa on varmaan kuitenkin vähemmän ihmisiä..." hän mietti ääneen aivan kuin olisi puhunut itselleen.
Hän kiskoi Tatsuhan lopulta portaisiin ja he kävelivät niitä pitkin kohti ylintä kerrosta, Ryuichin sviittiä. "Näet pian Kumagoron hehee." Ryuichi naurahti hiljaa Tatsuhalle. Ryuichi oletti Kumagoron haluavan vieraita, sillä kuten hän itse, Kumagorokin piti uusista tuttavuuksista.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 11, 2007 2:07:16 GMT 3
"No toivotaan, että hulluja faneja ei tuu." Tatsuha sanoi naurahtaen. Tatsuha käveli Ryuichin vierellä pois keikka alueelta ja samalla hän katseli ympärillensä. Fanit oli häädetty yllättävän nopeasti pois. "Miten vaan." Tatsuha sanoi kun Ryuichi sanoi, että he menisivät hissillä. Minnekköhän Ryuichi haluu mennä? Kannelle? Ja ruokapaikatki on tässä kerroksessa. Hmm.. Tatsuha mietiskeli. "No mä en oo vaivautunu ottamaan hissiä ollenkaan. Mun huone onki vaa pääkerroksesta kerroksen ylempänä." Tatsuha selitti Ryuichille kun hän höpisi portaista. Tatsuha yllättyi kun Ryuichi yhtäkkiä kiskasi hänet portaisiin. Kun Ryuichi sanoi, että Tatsuha näkisi Kumagoron, sillon hän ymmärsi minne he menisivät. Nimittäin Ryuichin hyttiin. "Monenteen kerrokseen me kavutaan?" Tatsuha kysäsi kun he olivat päässeet kerroksen ylemmäs.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 11, 2007 2:20:17 GMT 3
"No tuohon toiseen kerrokseen menossa ei tarvitse hissiä, ellei ole paljon tavaraa matkassa." Ryuichi tuumasi. Hän itse kyllä kulki mieluummin hyötyliikunnan vuoksi portaita, mutta pienet lomat, jossa sai ottaa rennosti hän halusi yleensä myös viettää rennosti rasittamatta itseään.
"Me kavutaan ylimpään kerrokseen." Ryuichi sanoi. Hän oli saanut sviitin oikeastaan ilmaiseksi, sillä keikan järjestäjien piti kustantaa kaikki, mikä muuten olisi itselle maksullista. "Ei tästä kai kovin pitkästi ole sinne." hän mietti. Juostessa Ryuichi ei edes ajattelut, sitä kuinka korkealla hänen hyttinsä oikeastaan oli.
"Mistä sait päähäsi lähteä Kiinaan vain Nittle Grasper-keikan takia?" hän kysyi Tatsuhalta. Asia mietitytti häntä, sillä olihan Japanissa ihan kuivalla maallakin järjestettyjä, vielä isompia keikkoja. "Tai no tuo oli typerä kysymys.." hän mietti lopulta. "Kyllähän monet lähtivät tälle matkalle katsoakseen keikkaa, ettäkin käymään Kiinassa." hän sanoi vielä kääntyen Tatsuhaan päin, melkein kompastuen portaissa.
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Aug 11, 2007 2:31:00 GMT 3
"Niimpä." Tatsuha sanoi ja katseli ohitse matkaavia ihmisiä portaissa. Kukaan ei tuntenut tunnistavan Ryuichia, ainakaan ilmeiden perusteella. "Ylimpään kerrokseen. Taidat olla sviitissä?" Tatsuha uteli. On se kyllä aika ilmiselvää, että maailman paras laulaja oli sviitissä. Tatsuha ajatteli.
"Mä en aijemmi oo käyny laivalla enkä kiinassa, niin aattelin kokeilla sitäki samalla. Mut suurin syy oli, että pääsisin kattoo suo." Tatsuha kertoi Ryuichille. Tatsuha näki kun Ryuichi meinasi kompastua, joten hän refleksit hyökkäsivät toimintaan ja hän otti Ryuichin kädestä kiinni. Mutta kun Tatsuha huomasi, että Ryuichi ei kompastunutkaan hän päästi irti. "Ehkä meijän pitäs hidastaa tahtia. Tuskin täällä ylhäällä tarvii hoppuilla enään kun ei oo nii paljon väkeekään." Tatsuha sanoi.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Aug 11, 2007 2:48:55 GMT 3
"Joo minulle kustannettiin sviitti esiintymisestä." Ryuichi vastasi Tatsuhalle. "Kuten muillekin." hän lisäsi, sillä ei hän todellakaan ollut ainoa, joka sviitissä nukkui.
"Minulla ei ole ensimmäinen matka Kiinaan." Ryuichi sanoi. "Kerran Nittle Grasper oli kiertueella, ja oikeastaan Kiina on mahtava." hän kehui maata hyvällä. "Vaikka eihän se Japania voita, Amerikkaa ei todellakaan." Ryuichi ilmoitti loppuun. Hän todella piti Amerikasta, mutta loppujen lopuksi Japaniin paluu oli ollut loistava päätös.
Ryuichi katsoi Tatsuhaa hämillään kun tämä päästi hänen kädestään irti. "Varmaan parasta. tai muuten kieritään kohta yhdessä nämä portaat alas." hän sanoi yrittämättä välittää Tatsuhan käden kosketuksesta. Toisaalta se oli kai refleksi.. hän mietti, ja antoi asian olla. "Enää ei ole kuin pari kerrosta." Ryuichi sanoi huomattuaan missä vaiheessa portaita he olivat jo kapuamassa.
|
|