|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 3:24:34 GMT 3
Ah, tehään tänne tällainenkin! ^^D tulee ainakin topicceja tai näitä jotain kökköjä, jee, tänne voidaan siis suunnitella tätä mein vampyyripeliä. <3 ah. <3 missä nää tapaa missä nää tapaa? 8)
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 3:29:10 GMT 3
JOOOO JESS JESS JESS!! <3____________________-<3 joo suunnitellaan sit täällä 8) mm..ja tännehhä voi sit aina kertoo, jos haluais jotai siihe peliin (ihan ku ei jo mesessä keskusteltais xD) niii ja mietin just, että missä hitossa tapaa..ei oo ennestää tuttuja toisillee? : D TAI SÄ SANOIT SIITÄ MOOTTORIPYÖRÄSTÄ! HYVÄ IDEOA! jooo meen tekee tälle sen avan xD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 3:32:50 GMT 3
joo, tänne suunnitellaan kaikkea. no joo, mesessäkin mutta mä en aina viitis kaivaa sieltä viestihistoriasta kaikkia ideoita, niin tehdään jokaiselle hahmoparitukselle tällaiset jutut niin johan menee hyvin. : D
mut mä sain semmoisen idean, että jos hana on sen moottoripyörällä ajelemassa, niin saki voisi olla jollain ajalemassa ja sitten ne vähän kisaa ja hana onnistuu vaikka sählään ja on nurin jossain? xDDD joo, ava Sakille kanssa nam nam. <3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 3:43:17 GMT 3
JOOO TEHÄÄ NIIN, koska mulla ei oo edes viestihistoriaa : D
OIJOIJOI!!!!!!!!!!!!! JOOOO SAKI AJELEE SEN MUSTALLA AUTOLLAAN <3__________<3 JOOO TEHÄÄ NII!! UIJUI MAHTAVA IDEA! OTTAKAAMME SE KÖYTTÖÖN!! \o/ <33333333333 jooo nyt on siis ava, sukunimi vielä hakusessa! XD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 3:45:00 GMT 3
nii joo, on aika outo sukunimi kun sillä on sen sukunimessä sen etunimi. xDD ahahaha. xDD
joo, ne on pienellä ajelulla sielä. <3 tai jommalle kummalle käy jtn, mut jokatapauksessa niin että nää pääsee puhuun toisilleen ja menee sitten vaikka jonnekin tienvarsikuppilaan. x)
hei mutta näiden pituuksista! ajattelin että Hana olisi jotain 165-175 väliltä.. x)
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 3:48:22 GMT 3
NO INDEED!! "MOI OLEN SAKI MASAKI" - "SIIS MITÄ?!?!" xDD
joooo!!! <3 mut hmm...ei ehkä tarvii sillai käydä mitää, mut vaikka toinen pysähtyy ja sanoo "mitäs vittua?!" XD no jaa voi kyllä köydäkki, MUTTEI TÄLLE VAMPILLE AINAKAA XD SEN MAINE OLIS TUHOTTU XD
niiin!!! hmmm...no tää on ainaki yli 182 : D joo tiedän..oon heikkona pitkiin miehiin xD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 3:51:20 GMT 3
okei, joten tälle sitten käy ja se tarjoo viel kyydin takas tokioon, ne? 8) joo no, täytyy kattoo mitä tapahtuu.. xD mut se olis vaann niin kohdallaan jos Hana säheltäisi. xD
joo pitkät miehet ahhh. *nosenosenose*
ainiin! se vielä että joku kerta tällä voisi olla parvekkeen ovi auki, ja Saki voisi tulla siitä, on jo melkein puremassa tätä, mutta tää hätkähtää hereille ja sitten jotain kautta ne päätyy naimaan vaikka Hana seurustelee Kazushin kanssa! 8"")
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 3:53:48 GMT 3
Joooo ja Tää tarjoo kyydin, totta kai <33333 hyvän musiikin kera 8DD hahaha! Joo se olis aika Hanan tyyliä, jos se säheltä <3_________<3
mmm...älä muuta sano...ne on jotain nii seksikästä <3 eikä sakille kävis, jos se olis joku 150cm ^^'
JA JUMALAUTA TOI SUN IDEA!!! KÄY 1000000000% VARMASTI!! AHAHHHAHAHAHAHAAAAAAAHHHHHHHHH RAKASTELEN HEITÄ JO NYT!!!!!!!! IAHANANANAHHAA!!
vastaan kyllä, sitte ku oon saanu tän vitun sukunimen xD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 3:58:33 GMT 3
joo. <3<3<3 mm, metallimusiikkia? 3nos 8) joo, Hana on vähän säheltäjätyyppiä kanssa.. kun se on niin avuton uke aina välillä. xDD
ja muutenkin kun se vähän vieroksuu muita ihmisiä tai tälleen.. mutta on se ihan avoin ja näin, ei näytä sitä sen vieroksumista. ^^
joo, tää voisi olla 170cm, lyhyempi kuin Hayate! ^^D
NO SEHÄN ON HYVÄ!! 3nosn3osn3os v
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 4:04:29 GMT 3
METALLI MUSIIKKIA TOTTA KAI! ei tää nyt näytä poppiakaa kuuntelevan xD (jos ulkoapäin kattoo xD) <3333333 ai siis puhutko Hanan vieroksumisesta? vieroksuuko se tätäki aluks jooo!!! Hana on 170cm! se on sovittu!!! 8DD Saki vois olla jotain 187cm ei siis mitenkää liian pitkä, ettei tuu Atori II XDD <33 se saa olla ainot pitkä poju <3
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 4:09:07 GMT 3
JOOOOOOOOOOOOOOOOO! 3nos Hana kuuntelee aika sekalaisesti, mutta enimmäkseen metallia. xD sillä on samanlainen musiikkimaku kuin mulla! joo.. " hmm, ei se varmaan vieroksu niin pahasti.. jos sei piikittele tälle heti aluksi. : DDD joo, Hana on 170cm, ja 18v. x) Atori on se pisin, yay!
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 4:17:09 GMT 3
Aaahhh <3_______________<3 no Sakilla on vähä gootihtavampi maku, onhan se eläny gootti aikaa (joo ei sellasta aikaa ole) xDDDDDDDDDDDDDD mutta minun maailmassani siis! Joo ei tää piikittele, yrittää olla pelottavan ystävällinen xD no ei..on tää suhteellisen kiltti tyyppi, mutta ulkonäkö pettää..mut jos tää jotain haluaa, nii silloin ei oo kovinkaa kiltti xD tekee iha mitä vaa, kunhan saa sen XD (kohteena on siis Hana) <3 ja atori on pisin!! aina!!! \o/ hmmm..Saki on varmaa jotain 23. vanhempi kuin Atori XD onko liian vanha?! XD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 4:19:53 GMT 3
Joo, tällä on tämmöin outo, sen lempibändi on varmaan pride of mind. xDD <3 lupasinko muuten sendiä sulle niitä biisejä? ah, nyt meillä on muuten 2 harmaahiuksista mussukkaa! <3 PELOTTAVAN YSTÄVÄLLINEN.. *nosenosenosenosenose* joo, tulee ajan kanssa hulluksi Hanaan. tai siis sen vereen. tai kumpaankin. xD joo, kukaan ei vie Atorin pituutta. <3 hmm. no tuskinpa, mun mielestä on ihan kiva että se on vanhempi kuin Atori. ^^ <3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 4:26:23 GMT 3
oooh <3__________<3 joo ja tän on varmaa joku the 69 eyes (no ei vitussa!!) ooooh, nii meillä on!! yay!!!:3
Joo pelottavan ystävällinen <3_______________<3 Ja se eka tulee hulluks sen vereen, sitten lopulta koko ihmiseen <3___________<3 mmmmmmm <3333
Ei vie ei!!! <3________<3 Atori on aina se pisin ja ja ja ja ja (aija rauhotu! :A) <3 Joo no hyvä, koska Saki näyttääki vanhemmalta ku Atori..eikä Sakille kävis, että se on joku 19..ei ei ei xD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 4:33:01 GMT 3
haha. xD pride of mind ei oo ees metallii! mut tää on joku outo joka kuuntelee vähän mitä sattuu. xD <3 mut ah, Klahan lauluääni pride of mindissa on niin NOSEBLEED!
JOO! tajuu heti kun se nousee autossa että tän veressä on jotain erikoista.. mut pidetään sitä verta vähän mysteerinä meillekin vielä, mutta tiedetään ainakin se, että se on puhdasta ja kirkasta. mutta mitä se veri tekee? sitä saamme miettiä. <3
Joo, Atori on se ahhh. <3 Ai Sakille ei kävis että Hana on 19? XDDD
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 4:56:35 GMT 3
AIJAA! NO EN VIELÄ OO KUUNNELLU, NII EN TIIÄ XDDDDDDDDDDDD <33333333333 jooo!! Saki tuntee jotain outoa sen veressä (jota emme vielä tiedä <3) jooo ja se veri tekee jotai mysteeristä namii <333 (ei ainakaa veri, joka tappaa kaikki vampyyrit xD) Jooo Atori on <3 namiii <33333 EI EI EI EI EI!! Siis saki ei oo 19 vuotiaan olonen! Hana on just täydellinen 19 vuotiaana!! nami nami!!! <3 ja aahh ihana toi sun giffii <33333333333333333 ja joo taidan antaa tän nimen olla Konae xD en keksi muuta! eli siis kiitos <3________<3
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 12:38:02 GMT 3
toivottavasti kuuntelit jo! .. 8) ei vittu oikeesti tää angels of night on niin ihana! <<3<33<3<3<3 kuolen kohta! <3 tulin eka kirjoittaan tänne offiin ennen kuin meen sörkkiin sitä vastaustas ajeluun kun oon ihan tööt kun heräsin vasta äsken. xD muhahah. xD
Joo, mut sitä mäkin olin ettei se oo mikään tappajaveri, koska eihän muuten kaikki vampyyrit olisi tän perässä.. 8) mut puhdas ja kirkas se on ainakin. <3 veri siis.
aa, joo, Hana. <3 ahihi. <3 mä oikeesti niin pystyn kuvitteleen sen kuuntelemaan tuossa tätä angels of night-biisiä! *nosenosenose* ah. <3 pieni viiltelijäpoika. <3 joo ja tää giffi on oikeesti niin ihana. <3 sopii Hanaan hyvin. <3
okei, tehkäämme näin! 8) ole hyvä hyvä. <3__<3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 19:08:29 GMT 3
angels of mind on kunno aijomusaa xDDD hahahahah, ehkei iha mun tyyliä mut kyllä tuota kuunteleee <3_________<3 tausta on ihana!!!!!!!!!!!!!!!
no niiinpä, muuteha vampit kiertäis sen kaukaa!! xD jooo mutta en sano mitää mitä ajattelisin sen olevan 8) pidetään se meiltäki salassa <3
aaahhh no se musa sopii Hanalle hyviiin <333333333333333 mmm..ihana pojuuuu <333 mä mietin edellee mitä vittua Saki kuuntelis, mutta ei sillä nyt nii väliä! xDD jotain metallia kuitenki (aahhh heviäki <3) OPETH <33 ahhh sitä jos kuuntelis, mitä seksiä <33333333333
<3333 mmmmmmmmmmmm <333333333333333333
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 19:14:44 GMT 3
aijomusaa? XD tarkotitko ajomusaa? XD mä oikeesti rakastelen tätä bändiä! <3___<3 ei moni varmaan uskoisi että mä kuuntelen tätä? xD joo, mullakin on ajatus, mutta ollaan hyss.. 8) <3 joo, niin se sopii. <3 on se ihana, semmoin puppelimasokistipoika. <3 ahha. xD SE VOI KUUNNELA WASPIA! NO EI VITUSSA! mut joo, jotain metallista musiikkia mies voi kuunnella. <3 oikeesti ei pyöri kuin tuo ero päässä! AH! <3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 19:22:46 GMT 3
JOOO SIIS AJOMUSA, VITTUUUH XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Mutta aahhh, ihanaa ku sä pidääät <3______________<3 meikä on ite nii vitun nirso musiikin suhtee, nii ei kelpaa kaikki xD no mut se on ihanaa, ettei oo mikää genre uskovaine!! sellane on vitun säälittävää xD
jooo hys hys! jotai yllätyksiä meillekki 8DDD EI VITUSSA KUUNTELE WASPIA!! EI VIITTTUUUUHH!!!! PAULAKOIVUNIEMI!! NÖTYYY!! XDDDDDDDDDDDDDDD jotai rankempaa, KYLLÄ!!
aiii mikä, tai siis kenen ero <3________________________<3
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 19:26:33 GMT 3
joo, no mut onneksi mä tajuun sua hanimussukkaiseni. <3 joo, se on todellakin hyvää ajomusaa, ah. <3 no en mä nyt mtn räppiä, r&b:tä kunnon ökypoppia yms. kuuntele hyi saatana. D: enkä mielellään rokkiakaan. mut kaikki vähän erikoisemmat tai sitten metallibändit. <3 ah. <3 mun mielestä pride of mind ei oo mtn tavallista musaa, sitä ei edes moni tiedä. mikä on aika outoa kun se on japanilainen bändi. ja klaha lauloi siinä. Klaha on tunnettu. joo, hyss meillekin. <3 salaisuus ratkeaa pelin aikana. <3 viimeistään kun Saki tekee Hanasta vampyyrin. "Now you're mine.." *hayate on puistossa kaljalla, istuu puussa: "WAAH ENGLANTIA! X3"* " WTF?" NO ÄITIN JA HARRIN! me muutetaan pois täältä jossain vaiheessa. ah. <3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 19:31:00 GMT 3
No onneks ei mene sillai, että kaikki kuuntelee kaikkee japsimusaa XD ku melkeinhän se menee nii että kaikki japsimusa on MUKA hyvää..vaikka ei se niin mene! hyi ei todellakaa xD ja mun puolesta saat kuunnella vaikka humppaa <3 meikällä itellää on nii laaja musamaku, etten oikee osaa rajottaa (paitsi just joku räppi hyi saatana sitte poppia ja muut tepit johon kuuluu japsi musaki xD) HAHAHAH EI VITTUU REPESIN TUOLLE "WAAH, ENGALNTIAA!" XDD Eikö Hana osaa sit enkkua? XD Musta tuntuu, että Sakilla on saksalaista verta eli se on syntyny saksassa joskus vuonna -18?? XD sit se tuli Japaniin jostain iha paskasta syystä, ja vaihto nimensä : D (kaikki mun hahmot syntyy jossai muualla, ja vaihtaa nimensä xD) AI NIII SE EROO!! WAAH, EN USKO VIELÄKÄÄ <3________________<3 En pysty sanoin kertomaan, miten onnellinen oon sun puolestaa!! toivottavasti muutatte tänne varkauteen!! hahaha!! XD <333333
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 19:36:58 GMT 3
niin, mutta mä en kuuntele sen takia että se on IIH JAPANILAISTA vaan että mä pidän siitä musiikista. sillä ei ole mtn väliä mistä maasta musiikki tulee, kuhan se kuulostaa hyvältä mun korvissa. mä en niin paljoa esim. diruista pidä, mutta ne rauhalliset kappaleet niiltä on mukavaa kuunneltavaa. ^^ <3 mut joku gazette.. eh.. ja kaktus! HYI STN!! oikeesti en voi tajuta. mutta moi dix mois ja x japan on ihan ehdottomia. <3 ah. <3 musta tuntuu että oon kuullut x japania silloin kun olin kakara. ihan semmoinen olo oikeesti.. öö, se oli Hayate joka istui puussa niiden lähellä juomassa. xD ahhaha. xD Hana osaa englantia. mutta se ei opiskele taiteita vaan vaatteiden tekemistä. <3 päätin sen vähän aikaisemmin tässä. ah. <3 vaatteet. <3 sitten se voi tehdä Sakille vaatteita kun ne tuntee vähän paremmin. <3____<3 no ury ei ole syntynyt jossain muualla eikä se ole vaihtanut nimeään. xD mut saksa... hmm.. ettei vaan.. MIDO BAN??!?!?!?!??!!? NII!! <3 haha, mä oon ihan sika onnellinen, ei tartte enään kestää sitä. pelottaa vaan että sitten kun se kämppä löytyy (äiti yrittää silleen ettei mun tarttis vaihtaa koulua), niin ettei voi ottaa kissoja ja namua sinne! ;_______________; mä en suostu luopuun niistä! ;___; mut tehän muutatte juvalle? XD
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 11, 2007 19:43:08 GMT 3
No hyvä, ettet sä oo sellane vitun ihqttelija joka tykkää kaikesta japsimusasta xD(tai no, oot aina ihana vaikka olisitki xD) <3333 mä en vaa tykkää japanilaisten äänestä, nii sen takia...tarviin sellasta asennetta ja japseilla on liian pehmee ääni XD aahhh, mut oothan sä voinukki kuulla x japania joskus pienenä ^_____^ ei sitä tiiä <33 AIJAAA!!!!!!!!!! VITTTUUUUHHH!!! TAJUSINPA TAAS!! HAHAH EI HELVETTI HAYATE TUNKEE AINA SINNE, MISSÄ ENGLANTIA KUULUU XDDDDDDDDD oiii vaatteita <3___________<3 oijoijoi!!!! JOOOOO VOISKI TEHÄ!! OIJOIJOI <3<3<3 3JOOOO!! 3nos<3<3333 Saki saa sit punastelemisen aihetta, vaikka ei oo muuten sitä tyyppiä!! XD AINII JOO URY EI OO MUUALTA, KU VAA JAPANISTA!! TOTTA XDDD <33 ja mistä ihmeestä muistit, että Ban on Saksalainen <3_________________<3 uijuiiii!! <3333333333333 No voin todella uskoo, että oot!! aahhhh <33333333333 äääää mutta kelle ne kissat sit kuuluu kyllä mä uskon että ne teille tulee..ei Harri niistä nii välitä kai??? Ja nyt mitä äiti sano, nii ei me kait muuteta... xD se nyt aina sekoilee! ei sitä tiiä...mut jos muutetaa nii ens vuonna... xD ja sekin EHKÄ : D
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 11, 2007 19:50:19 GMT 3
no niinpä! x) onneksi. mä oon kuitenkin sisimmältäni metallisti. muah. mä taas pidän japanilaisten äänestä, mun mielestä se on kiva ja se on paikoin seksikkään kuuloista kun japanilainen mies, jolla on hyvä ääni, yrittää puhua englantia. *3nos3nos3nos3nos* ah. <3 niin oonkin, koska ne hajos vasta '97. 8) (ja reunioituu tänä vuonna NÖTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!)
joo, tottakai, sillä on aina kiire kun pitää olla mahdollisimman monessa paikkaa missä englantia kuuluu, huoku. xD aina juoksee kaikkialle tupakka suussa ja sitten se saa niitä yskäkohtauksiaan.. : P Joo, se voisi olla vielä erikoistunut goottityylisiin, koska se ittekin käyttää niitä aina välillä. 8) hahah, en mä pysty kuvitteleen sitä punastuneena! XDD joo, tottakai mä hei muistan. 8)
kissat on mun, ainoastaan mun. <3 mut se on eri juttu että pystyykö sinne uuteen kämppään ottaan lemmikkejä. :/ joihinkin ei pysty. :/ joo, harri ei välitä kissoista eikä oikein namustakaan, siksi tahdon sen mukaan kanssa. <3 okei, hassut porukat teillä. xDD
|
|