|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 18:22:27 GMT 3
NIIINPÄÄ <3__________<3 AAHH NE ON NIIII SÖPÖJÄ PUNASTELIJOITA <3________<3 ^^
jooo alut on aina nii vitun kankeita, mä tiedän!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD aina ku hahmot tuntee toisensa, nii menee paljo helpommin <3______________<3
iha outo!! eikö se tykkää misttäää mitä sä kuuntelet :'''< <3 tai vois laittaa oven kii, mut ei ilmottaa että on paskaa :'<
MITÄÄÄ!??!?! O_________________O MIKS MIRAN ÄITI AINA TEKEE NOI!! EI TUSKAANKAA PÄÄSSY T____________________T ÄÄÄ VITUN VITTU!! :'''< ÄÄÄ!!
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 18:25:37 GMT 3
ON NE!! NIISTÄ TULEE NIIN TÄYDELLINEN PARI!! <3__________<3 sitä ei olla vaan suunniteltu että miten se aamu sitten jatkuu.. no kattoo sitä sitten.. kun mulla on pieni suunnitelma siihin kun ne herää, mutta jatko.. joo, alut on aina vähän voi jestas.. XDDD JOO!! mut suunnittelussakin on se vikansa että sitten rupee himottaa pelaa ne tietyt jutut!! XDDD no ei se oikein tykkää.. :"( </3 ihan tyhmä äiti mulla.. :"( NO NIINPÄ! ;__________________; on se aika ilkee.. ;__; ja kun mira ei viiti vinkuu sille kun se vaan pahentaa tilannetta.. ;__; ää! nähtiin viimeeksi sen kanssa pääsiäisenä! ;___; no.. kattoo jos meen iinalle kaarinaan.. : P
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 18:31:15 GMT 3
NO NIII TULEE <3______________<3 ÄÄÄ NE ON NIIIII LUTUSIA MUSSUKOITA, ETTÄ IHA ITKETTÄÄÄ <3__<3Hmm....mulla ei oo oikee suunnitelmia, paitsi että vitun moine shokki (EI SIINÄ MIELESSÄ XD) ku näkee että Hayate on alasti (joo tai jotai) käpertyneenä siine sen vieressä! XDDDDDDDDDDDD joo ei hajuakaa, ku en oo suunnitellu :'<
NO NIIINPÄ!! SIIINÄPÄ SE JUST ONKI XDD JA SIT KU KUITENKI KESTÄÄ 439349834 VUOTTA KU NE SIT TAPAHTUU!! VITTUUH XDDD
tuhma äiti sullleee :'''''<
NO ON OIKEESTI...LUPAA NS. JA PERUUTTAA SITTE VIIMETINGASSA T_____________T joooo mene sit kaarinaan ^___________________^
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 18:35:37 GMT 3
JOO! SHOKKI AINAKIN! mut mulla on suunnitteilla Hayatelle pikkuisen muutakin.. DX äh.. DX osaankohan selittää vai sanonko edes mtn.. : P
NIIIII! :A vittu kun menee kauan!! ää!! täytyy vaan pelata ahkerasti!! XD nojoo, ei sitä voi kukaan määrätä. : P
on.. ;_______;
ja nii.. ;___; joo mut todennäköisesti meen kaarinaan iinalle. <3 ihanaa. <3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 18:37:31 GMT 3
NO ON XD<33 IHANA SHOKKI! ATORI NOSETTAA SÄNGYN VERILLE XD ÄÄÄÄ...YRITÄ SELITTÄÄ!! mut jos et taho, ni onpa ainaki yllätys ;D
ää nii pitää! heti ku saan tän rytmin paremmaks, ja oon virkee!! ^^ <33333333333333
T________________________T
oooh joo <3333
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 18:40:24 GMT 3
HAHAHHA! XDD joo! sänky vereen ja hayate on entistä enemmän O__________O xDDDDDD
mm, no ei se ainakaan heti karkuun juokse koska sen alavartalo on kipee.. xDD ahaha. xD ja sillä on krapula niin sitä oksettaa.. : P mut ää! en niin mielelläni kertoisi silleen yllätyksenä mieluummin.. :3
joo, todennäköisesti torstaina kaarinaan. <3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 18:42:45 GMT 3
HAHAHAH NIIINPÄ!!! "WTF" XDDD SIT ATORI VOIS SANOO "WAAH, ENGELSKAA!!x3" XDDD
NIIN JOO..MISTÄHÄN SYYSTÄ ON KIPEE ;D jooo okei, älä kerro enempäää ;D yllätys sitten <3___________________________<3
uuuuuuu mama! ja mä lähen torstaina tornioon xD \o/
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 18:44:07 GMT 3
HAHAHAHAHH! xDD toi oli jo hyvä!!!! XDDDDD no, sitä syytä sä voitkin miettiä. xDD <3 joo ja en kerro, se on yllätys. oon kuitenkin ihan varma että sä sanot voi hayate parkaa. xDDD
joo, mä tuun varmaan joskus la tai su takas sieltä kaarinasta.. :3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 18:46:42 GMT 3
HAHAHAH OLI MAHTAVA!! NYT TUO PITÄÄ OTTAA KÄYTÄNTÖÖN!! XDDDDDDDDDDD HAHAHA NO MUT KYLLÄ AIJA-PERVO SEN TIETÄÄ ;DD <33333333333333 ÄÄÄÄÄÄÄÄ!!" SANON JO NYT! voi hayate PARKAAA!!! :'''< jotain kamalaa tapahtuu..iha verillä se poju varmasti..ja oksentaa sappinesteet pihalle :'< oooooh okai!! 8DD meikä tulee lauantaina <3 hahahah JA NYT TÄSSÄ TOPICISSA JO TULET ROIHUAA!! NII PALJON KUUMAA KAMAA JA KUUMIA POJUJA XDDD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 18:54:11 GMT 3
joo sitten kun hayate saa tietää että atori on englannista ja ainakun se puhuu englantia! 8) No ihan varmasti tietää! kuolisin jos et tietäisi! D8 no tuskin se verillä on, ja tuskin se oksentaa mutta jotain muuta! se.. rupeaa itkemään ihan hiljaa kun sse istuu selin Atoriin! ;____; joo, mäkin aika varmasti silloin tuun. <3 xD JOOOOOOOOO! HANA JA ÖÖ SAKI ON KUUMIA!!! 3nos3nosn3os JA MÄ OON TURKUNEITSYT JA MENETÄN SEN PIAN!!
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 18:57:00 GMT 3
AAAAHH!! JOOOO <3_____________________________<3 <333333333333333333333
hahahahhaha no eiii älä sä kuole! munhan se pitäis XDDDDDDDDDD HAYATEEE T_______________T ÄÄÄÄÄÄ VOI RAUKKAAA :'''< Atori potee syyllisyyttä siinä sitte T_____________T
oooh okeii <3___________________<3
HANA JA "ÖÖ SAKI" HAHAHAH NYTKÖ SEN NIMI ON ÖÖ XDDDDDDD <3
OOOOOHHH!!!!!!!!! TURKUNEITSYT <3______________________3<
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 19:00:23 GMT 3
NIIIIIIIIIIIIIIIII!! <4<44 (unohdin taas mitä ulvotaan. OHO! nelosia!)
no, ei tässä kukaan vielä kuole. xDD no mut siis se itkee silleen että se istuu selin atoriin peitto ympärillä, silleen ihan ihan hiljaa, ääneti siis.. ;____________; kun se on niin surullinen siitä kun se meni heittämään poikuutensa sillä tavalla vaikka oli luvannut itelleen että se menee seurustelun kautta ja näin.. mutta sitten kaikki menee hyvin ja ne alkaakin seurustelemaan. <3 ah. <3
nokun mietin hetken sen nimee kun kaikki ropehahmojen nimet kohta pyörii täälä ei saatana. xD
joo, sitä iinallekin sanoin. xD se vie mut turistikierrokselle. xDD
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 19:15:09 GMT 3
HAHAHAH NO ET OO AINOO JOKA MENEE IHA SEKASI XD
ÄÄÄÄ T_________________T VITTUU, ITKEN HAYATEN KANSSA JA SEN PUOLESTA T_________T jooo Atori on vähän o.O ku kuulee niiskutusta...;SSSSSSSSSSSS äää! NII MUT EI SE HEITTÄNY SITTEN HUKKAA, KU ALKAA SEURUSTELU ;DD AAHHH <3_______<3
HAHAHAH NO NIIINPÄÄÄ XD HUHHUH! ääää meikä sekoo kohta..en oikee pysty ajattelee mitää...o_____O ja vielä Jenni tulee kohta...huhhuh nukahhan! XD
oooh <33 Turku on nätti paikka <3 ^^
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 19:50:09 GMT 3
kiitos! xD <3<3<33<3<3 mäkin itken jo Hayaten puolesta! ;__; se tulee olemaan sille aluksi aika rankkaa. ;__; niin, nyt sä voitkin jo etukäteen suunnitella mitä Atori sitten tekee ja miten se reagoi.. 8) <3 ahihi. <3 NIINPÄ! JA SEKIN PITÄÄ SUUNNITELLA MITEN SE ALKAA AH!! 3nos!!!!
mäkin sekoon kohta, varsinkin kun oon tulossa sinne koniin ja tää vuorokausirytmi on ihan päin persettä!! XD taidan mennä ajoissa nuQ kun lauantaina pitää herätä neljän aikoihin.. ^^"
en tiedä kun en oo käynyt. xD
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 21:59:32 GMT 3
ÄÄÄÄ!! EN KESTÄÄ T______________T ATORIAKI SÄÄLITTÄÄ IHA HIRVEESTI, JA POTEE SYYYLLISYYTTÄ T________T IHA VARMASTI.
JOOO OLLAA KUMMATKI IHA SEKASIN SIELLÄ VITTUUUH XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD joo kannattaa mennä..mäki meen "ajoissa" eli en vitussa mee..XD no ei pakko! mut niiin ihanaa ku tuuuuut!!!!!!!!!!! <3________________________<3
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 22:23:53 GMT 3
MM, Atori raasu, mutta kyllä se siitä kummankin osalta! kaikki menee vaan hyvin ja ne alkaa seurustelemaan! <3 ah! <3
JOOOOOOOOOO! XD mä meen sitten kun nukuttaa eli joskus kolmelta ei saatana. xDD ja en ottanut tänään lääkettä niin on niin vitun hektinen olo! NIIN ON! NÄEMME TAAS! <3_________________________________<3 soitin miralle ja se rupesi kiljumaan! ^^D
mutta jokatapauksessa; se mun ideani taas ei vittu minäkö muka pervo? no, ne on taas hanan kämpällä, sovittaa jotain hanan tekeleitä Sakin ylle, ja sitten housut on edestä vähän kireet ja kumpaakin rupee himottamaan ja ne jo rällästää, Hana vaikka ottaa suihin Sakilta niin Kazushi tulee rimpottaan ovikelloo.. sitten se epäilee vähän jotain, ja ne menee pihalle riiteleen ja Kazushi lyö Hanaa sielä kasvoihin.. jatkosta en tiedä.. :0
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 22:48:48 GMT 3
Niinpää T____________T Miten ne kummatki pääsee pois tuosta tilanteesta :'< äää miten Hayate enää haluu puhuu sille T________________T
NO NIINPÄ!! MEIKÄKI MENEE VASTA joskus sillo nukkuu saatana : DDDD eikääääää XD ota nyt se lääke <3 : D <3_______________________________<3 AAAHHHHHHHHH!! IHANAAAA!!! mutta käykö Miralle sitte, että lähet mun kaa kattoo kilpailuu? ^^ vai haluutko edes tulla mun kanssa XDDDDDD
EI VITTU!! MITEN SULLA LENTÄÄ NOI HYVIÄ AJATUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!! <3____________<3 JOO Hana teki vähä liian tiukat housut ja Hana kattoo vähä pitkään *köh köh* sitten Sakilla alkaa vähän *köh köh*(<--- vittu tuosta tajua mitää XD) ja saki alkaa sit koskettelemaan Hanaa ja sitten alkaa suihin otto!!! <3____________<3 JA TUO LOPPU OLI PARAS!! AAHHH!! JOO SIT SE RUPEE TAJUAMAAN JA NE ALKAA TAPPELEE...SAKI KATTOO VAA SIVUSTA RENTONA XD IHA KU EI TAPAHTUIS MITÄÄ XD (paskat välittää mistää Kazushin tunteista XD) nami nami, mutta mahtava ajatus!! KANNATAN!!! \o/ ja olet pervo, sen minä olen tiennyt <3 ihana pervo <3___________<3
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 22:55:34 GMT 3
KYLLÄ NE PÄÄSEE! ne rupee vaikka puhumaan, Atori vaikka kysyy että mikä Hayatella on! ;__;
hahaha. <3 joo, valvotaan taas. ja mä teen mun cosplayasua, päätin cossata meganekoa sunnuntaina. pää enään tekemättä, taino päällystämättä ja sitten joku jesarikorsetti! jee! joo, kyllä sille varmaan kun sillä on jtn miittejä paljon ja tälläsiä. : P animeconissa olisi kashisumiittikin, mutta me pidetään chokomiitti! <3 nää, mä otan sitten aamulla. xDD
mä en tiedä, oon ihan outo. xD kaikesta tulee nykyään inspistä!! hele mun kanssa. xDD joo, kyllä niistä köhöhöhöhöhköhööhöistä tajusi hei! XDD <3 nii, Saki kattoo vaikka parvekkeelta ja näkee kun Kazushi lyö Hanaa! :0
haha, en oo pervo, en en.. xD muuten vaan. XXXDDD sä tässä se ihana pervo oot. <3____<3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 23:10:24 GMT 3
JOOOO TOTTA KAI SE KYSYY <3______________<3 JA YRITTÄÄ LEPYTELLÄ SITÄ :'< <3
OIJOOIJOI!! SINÄ COSSAAT SITTENKIN <3_____________<3 AAHH MAHTAVAA <3 JOO JA MÄ VOISIN OTTAA MUN BAN LASIT MUKAAN (<--- eli siis en!! XD) AAHAHAHHA EI VITTU CHOKOMIITTIÄ EI VOITA MIKÄÄ!!!!!! KASHISU ON MEIDÄN RINNALLA PASKA!! HAOAHOAHOAHOH!! joo olen taas kiltti heh heh.. xD
JA HYVÄHÄ SE ON KU TULEE!! KYLLÄ MULLAKI ON PÄÄKOPASSA, MUT HETI KU PITÄIS KIRJOTTAAA NII OH SHIT SHERLOCK!! :A:A JOOOO KATTOO!!! :A JA ON ÄRRIN MURRIN KU KUULUU JOHONKI VITUN TEINIDRAAMAAN (jooo Saki kuullostaa erittäin kiltiltä XD no ei on se <3)
OOTPAS!! ÄLÄPÄS VÄHEKSY ITTEES ;DDDD hahaha mitäs pervoo mä nyt muka oon tehny <3_____<3 sä se tässä pervoin oot ollu ;D köh köh!<3_______________<3 jooo vittu huomaa ettei oo nukkunu!! ja oon niin häp(p)y ku sä tuuut animeconiin <3_______________<3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 23:14:50 GMT 3
JOOOOOOOOOOO! <3____________<3 ihana Atori! <3 JOO! COSSAAN JOS SAAN VALMIIKSI! AH. <3 KASHISU ON PELKKÄ NOLLA MEIN RINNALLA! NIILLÄ EI TAATUSTI TUU PÄIVÄSSÄ NÄIN PALJOA OFFIKSIA KUIN MEILLÄ! 3nos mm, se vaan kattelee sieltä.. sitten Hana jää vaan kattomaan Kazushin perään ja lyyhistyy sitten maahan kun sen poikaystävä on jo kaukana horisontissa! ;_________; VÄHEKSYN! :A no sä nyt oot vaan pervo, se paistaa susta läpi. xD ahaha. xD no mä oonkin piilopervo! XDD joo, mäkin oon todella häp(p)y! XDD <3____________________<3
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 23:22:40 GMT 3
<2_________________<3 se on!! Atoreillamme<33333333333333333
KYLLLÄ SÄ SAAT VALMIIKS, ÄLÄ HUOLI ^^<3<3<3<3<3<3 NO SE ON!! VITTU LUUSEREITA MEIJÄ RINNALLA!! EI TODELLAKAA SAA NÄI PALJO OFFISTA PÖIVÄSSÄ!! MEILLÄ ON MELKEE 100 VIESTIÄ JA NÄILLÄ HAHMOILLA, JA KAIKKI OFFIKSISTA!! (käyhän sen niinkin xD)
Niiii T____T sit se tulee sisälle, ku Kazushi on häipyny <3 mutta ei toki tee mitää pervoo, koska tietää ettei se oo sillä tuulella!!!! XDDDDDDDDDDDD ;__________; se lepyttelee sitä (jooo ei kyllä varmaa osaa kovin hyvin XD silittelee varmaa vaa päätä! XD LOL)
NO ET VÄHEKSY, VITTUH :'< hahahahah jooo mä en enää jaksa piilottaa pervouttani! sinä sen sijaan pervoilet salassa <3_________<3 nami nami!! HAHAHAH EI HELVETTI! MIKS MÄ NAURAN TUOLLLE JUTULLE...PASKIN JUTTU JONKA OON KERTONU XD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 12, 2007 23:33:28 GMT 3
AH! <3
joo, kyllä tää hyvältä tähän mennessä näyttää! 8) <3 NIINPÄ! MEIN OFFIKSET ON PARHAITA! NIITÄ TULEE OLEMAAN IKUISESTI ENEMMÄN KUIN PELIVIESTEJÄ! xD (ellei oikeesti joskus koiteta vähentää offaamista ja lisätä pelaamista. xD)
joo, aikansa oltuaan siinä maassa ja itkenyt! ;__; no mistäs sitä loppujen lopuksi tietää vaikka ne päätyisivät sekstaamaan.. 3nos
:A:A:A:A mä oon tämmöin kaappipervo katsos!!! XD mikäää? XD
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 12, 2007 23:47:15 GMT 3
<3<3<3<3<3<3 (<--- ja taas toi alkaa xD)
AAHHHHH HYVÄ HYVÄ!!!! 8) <3333333333333333 HAHAHA NO JOS MUSTA RIIPPUU, NIII OFFEJA TULEE OLEMAAN XDDD (ja joskus tuotakin voisi yrittää, vaikka onkin aika mahotonta! XD)
niii ;_________; ääääää!! <33333333333333333 hahah joo Saki jotain "Älä Kazushista välitä, on sulla minut"- (= Kazushi ei ansaitse sua, ansaitset paljon parempaa kuten..MINUT!!) XDDDH HAHAH VITTUUH. aahhh jooo Sekstailua joooo kyllä KYLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! <3_______________<3 Saki suutelee itkevää HAnaa <333 aahh vetinen suudelma <3_____________<3
AAHHH PITÄÄ OLLA<<3____<3 MIKÄS SEN SEKSIKKÄÄMPÄÄ <3_________<3 no toi hä(p)py xD !
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jul 13, 2007 0:11:46 GMT 3
<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<333 (niin se alkaa.. xDD )
offeja on, nyt ja aina! ja olli pitää muistaa! XDD <3 no, koitetaan joskus tehdä semmoinen päivä, että peliviestejä tulee enemmän kuin offeja! 8] ahah! onnistutaankohan? XDD
JOOOO!!! 3nos!!! jotenkin noin se voisi sanoa ja suudella sitä kun hana nostaa kasvonsa! 8) ja sitten se menee vaan kiihkeemmäksi ja sitten ne nai hanan kämpän sohvalla! 8) AH! <3
no tota.. xD öö... xD kaappipervot ei oo seksikkäitä. xD aa! olen kovin häp(p)y siitä että nään sut. <1+2 halin sut puhki!
|
|
|
Post by Saki Konae on Jul 13, 2007 0:14:55 GMT 3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 hahahaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! </3 HAHAHAHAH OLLLLLLLLLIIII!! OLLIA EI SAA MUISTAA, HYVÄ POINTTI NAIKKONEN ;D TESSA, NYT PISTIT MAHOTTOMAN!! SÄ TIEDÄT, ETTEN PYSTY MOISEEN! MUTTA JOSKUS VOIS KOKEILLA (jos rope on jotai kaks riviä per viesti xD) JOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH JOOO!!!!!!!!! <3___________________<3 NAMI NAMI!!! AAHHH SOHVALLA NAIMINEN 3nos!! joskus Sakin pitää naida Hanaa seinää vasten, sillai että se pitää sen jaloista kiinni 3nos!!!<3_________<3 (tajusitko, sillai että Hanan selkä on seinää vasten ) NO ON NE <3__________<3 PIILOPERVOT ON SULOSIA, KUTEN SINÄ <3__________<3 AAHHHH NIIIN OOON MINÄKIIIN!! JA HALIN SUT KOSTEAKSI (joo älä ajattele liian.. )!!!!!!!!!!!!!!!!! <3_______________<3 <333333333333333333333
|
|