|
Post by Hayate Uesaka on Jun 12, 2008 3:51:17 GMT 3
Noniin, kuten Atorin ja Hayaten comeback-topsassa sanoin, että oma topsa paskanjauhannalle, niin tässäpä se nyt on.
Yksinkertainen sääntö: EI FLOODAUSTA. Oikeastaan muu on sallittu. [Paitsi K18-kuvat, yaoita lukuunottamatta]. Tyhmät vitsit, ajan tappaminen ja paska läpän heitto kuuluvat tänne. o/
Onko muuten meitä muita m-irkkaajia kuin Aija ja minä? Ajattelin jos on enemmänkin Quakenettiin voisi tehdä #Chokoreeto-kanavan. o/ Ja Ihkukalleriaan voisi myös miettiä yhteisöä, jos ihmiset sinne haluavat tulla? Ja tietysti Chokoon voi käännyttää enemmän ihmisiä! Tehkää sitä toki! :3
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 12, 2008 10:50:30 GMT 3
Ensinnäkin, repesin jo itse topsan nimelle ja lisäksi tuolle m-irkille XDDDDD ahahahaha! joo ois aika jees jos muutkin mircais/irkkais ei sillä väliä millä irkkaa..on niitä muitaki laitteita ku mirc XD mutta joo tuo kanava ois iha jees.. sinne vaa pitäis saada "botti" tai mikä lie, että se ois sitte ihan virallinen kanava (tuo AtorixHayate ku ei nääs ole TT___TT) jos sais porukkaa kasaan niin ois aika jees tehä tuo kanava ;D minä ja Tessa voidaan auttaa (Tai sitten minä jos Tessa ei vielä oikein hallihhe XD)
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 17, 2008 0:22:32 GMT 3
Mitäs helvettiä, oon unohtanut kirjottaa tähän. :'D
Äh, AtorixHayatestakin pitäisi saada virallinen. T__T ne on lutumussukoita. <3 Joo mutta ainakin galleriaan voisi tehdä ja ihmiset voisi muutenkin aktivoitua Chokon suhteen.. ircistä en tiedä kun en taida ihan vielä hallita. xD
|
|