|
Post by Ei Sakai on Jun 12, 2008 20:12:06 GMT 3
No sori en hoksannu nuita päivityksiä.
btw. tällä tyypillä olis kivempi jos näkisin teidän avatarit tms.
PARITANSSIT JOOO. <3
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 12, 2008 21:23:06 GMT 3
etkö sä sit nää meijän avatareja WTF vai mitä oikein tarkoitat? nii ja hei jos arvotaan jotenki kuka joutuu kenenki pariks ;D
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Jun 12, 2008 21:43:25 GMT 3
Silmät ihan sirissä ku lukiin noita juttuja >.<' Mut kuulostaa jotenkin niiiiin hyvältä, pitäs vaan tietää haluisko osallistua ja osallistuuko tällä vai keksiskö jonkun randomin, jonka joko tappais tän jälkee tai jatkais x)) (Hemu on aika haka tekee uusia hahmoja 8DDD) Olisin varmaa tehny jo miljoonia jos vaan näitä rajoja ei ois XDDDD Mut kuiteskin.. Sisälläni palaa tuli ja haluuun osallistuaaa tähään vaikka joutuisin tappamaan itseni sen vuoksi xDDD (joku innostuu liikaa O___O) alan kuulostaa jo hullulta, mut paritanssit XD se ois kiva
Sit se parien sekoitus vaaah.. Hemu on jo ihan hulluna innosta 8DDD Joo ja en ole varma nyt ihan tästä mut jos arvotaan ne tanssi parit muka silleen kivasti, että joutuu tanssimaan vaan jonkun kanssa :DD Joo nyt on vain se iso kysymys tekiskö uuden hahmon ja millainen se olis 8DD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 13, 2008 8:20:36 GMT 3
8. Kaikenlaiset hahmot, ihmiset, vampyyrit, demonit, ihmissudet yms. on sallittuja.Säännöistä kopioitu, rajoja hahmoille ei siis ole, mistäköhän semmoinen käsitys on tullut.. Vai oliko viime ryhmiksessä että demonit eivät olleet sallittuja? Vutevö. Olisi ehkä hyvä, jos kaikki tekisivät uuden hahmon, ainakin omasta mielestäni. Silloin tavallaan kaikilla puhdas pöytä tai jotain.
|
|
|
Post by Rikuto Chiba on Jun 18, 2008 15:02:09 GMT 3
Joo jospa pistän tämän Rikuto homon sittenkin eloon ja vedän tuonne bileisiin. Saapa kokeiltua vähän ja sama kait se on kun luonnekkin on olemassa.
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 18, 2008 17:22:21 GMT 3
niin ja koskako tämä ropetus sitten alkaisi? Anteeksi jos olen sokea, mutta en näe ajankohtaa X'D
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Jun 18, 2008 21:17:53 GMT 3
Etusivulla seisoi että eka viesti tulis juhannuksena Ite en varmaan oo ihan juhannuksena paikalla mutta jospa pääsee vielä mukaan ehkä joskus...
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Jun 18, 2008 21:33:02 GMT 3
Joo mulla olisi juhannuksena tarkotus pistää eka viesti, missä on kuvailtuna tuo ranta, joten siihin voi vielä vaikuttaa tänään, huomenna ja perjantaina. Pe-la yönä, tai lauantaina päivällä pistän sen, mutta oma pelaaminen juhannuksen jälkeisenä viikkona on sitä sun tätä kun äitimussuhanibleh on täälä, ja sitten onkin tuska jolloin en oo koneella. <3 ja heinäkuun eka viikko on pelkkää iltavuoroa töissä, joten mun koneellaolo keskittyy enimmäkseen aamupäiviin ja päivään, ja illalla vähän. 8P pitää kyllä saada muutama aamuvuoro..
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 19, 2008 5:45:12 GMT 3
meikä ei ole ainakaan paljon koneella to-su aikana, joten vastailen sitten kun kerkiän X''D
kunhan tästä ei tehä sellasta: "pakko vastata juuri sinä päivänä" ropetusta, koska sitten unohan koko jutun : D
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Jun 19, 2008 11:23:41 GMT 3
Joo, tästä ei ole tarkoitus tehdä sellaista, pikkujoulupelissä pistin jossain vaiheessa sen, että sitten se vain sulkeutuu, kun pikkujoulut ei ole kovin ajankohtainen asia enään tammikuussa.. :'''D Mutta rantabileet on kyllä ajankohtainen vielä mooonta kuukautta~
|
|
|
Post by Ronin Makato on Jun 19, 2008 13:55:24 GMT 3
Okei vihdoin voisin saada itteni kuuluviin täällä. XD Rantabileet on aika mahtaisa idea tähän ihanaan kesäiseen (sateiseen) ilmaan nähden. Loistava ajoitus ainakin. Baari on hyve jokaikisissä bileissä, sit siellä on pakko olla joku rantalentis kenttä.. okei joo mun hyvät ideat tunnetaan taas. Rannat sisältää usein pukukoppeja vaatteiden vaihtoa (naimista) varten. Kaisan kans tässä harkittiin että otettais mukaan vihdoin ne meidän joskus väsäämämme hahmot: Kazuto ja Rikuto ja pelattais tätä niillä. Mulla ei oo mitään sen kummempia ehdotuksia ja nuokin aikasemmat pamahti päähän hyvin kummallisissa merkeissä. Paikka on varmaan joku kunnon meri ja ranta sellanen ihan liian iso valkoinen hiekkaranta jossa kelpaa oleskella? Hmmhmm.. joo juhannuksena en ala varmastikaan kirjoittamaan mitään. XD Enkä ehkä juhannuksen jälkeisenä lauantainakaan. Sry. Eri asia tosin on siinä että millon sitä edes pääsee oman hahmonsa kanssa kirjottamaan. Pitäiskö siihen sopia joku hassu kirjotusjärjestys taasen niin ei seota täysin että mitä vittua missä meen ja millon mun vuoro tulee? Thnx. Bye.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Jun 19, 2008 20:52:55 GMT 3
Joo, kaikki mitä sanoit alussa on otettu huomioon tuossa kun oon kirjoitellut sitä ensimmäistä viestiä jossa kuvailen sitä paikkaa. :'D Pistän nuo tein hahmot linkitettynä ekaan viestiin, muista ei vaan ole kuulunut. Toki me pystytään alottaan pienellä porukalla, ja sitten ottaa ihmisiä enemmän mukaan.
Töissä varmaan pistän jokaselle koneelle estot chokoon.. tai sitten estän sen ip:n niin tulee tehtyä töitä. Tulee kyllä muutenkin. :'D Ja kirjotusjärjestys tulee, totta kai koska se olisi oikeesti muuten ihan kamalaa. Itte en vaan tunge Floriania ekaan viestiin.
Ja tänään aijon kirjoittaa mun yhden tyhmän kirjotuksen ekan osan loppuun. :'D Kiitos yhdestä heitosta täälä rupesin sitä yöllä kahden aikaan kirjoittaan. :'D kattoo jos tungen sen huomenna tänne.
|
|
|
Post by Jun Ishii on Jun 20, 2008 3:09:43 GMT 3
Jaahas mun pienestä ryhmärope ehdotuksesta tais sit tulla jotain suurta <3 Söpöä. No pistäkää Jun listaan ja kait väsään täs hahmiksenki ku kello ei oo kolme aamuyöstä. Sit siel kans vois olla jonkinlaista ohjelmaa, mikä helpottais tutustumista toisiin? Paritanssit oli hyvä juttu ja emt vois olla kans sit jotain aikuismaisempaa pullon pyöritystä? Jos joku tietää sellasii..Joo älkää odottako multa suuria tähän aikaan xD
|
|
|
Post by Florian Niijima on Jun 20, 2008 20:33:40 GMT 3
Aloitusviesti on tehty! Tosin se on vielä lukittu. En pistänyt omaa hahmoani, Furoa sinne, pistän sen vasta seuraavassa viestissäni. Kerta meitä on jo 4, jotka pystyvät alkuviikosta kirjoittelemaan viestejä, määrään kirjoitusjärjestyksen huomenissa. Olisi hyvä jos Aija, Lidi ja Mira ilmottaisi pystyvätkö jo aloittamaan [neljässä henkilössä olette te plus minä]. Siitos.
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 20, 2008 23:21:13 GMT 3
itse en ainakaa nyt viikonloppuna ehdi :''D enkä tiiä alkuviikosta, koska pitää kait mummolassa käydä (=olla yötä) ja sitten onkin jo tuska. mutta toki yritän alkuviikosta olla ropetus kunnossa \o
|
|
|
Post by Kazuto Masayoshi on Jun 22, 2008 1:36:50 GMT 3
Mulla ei ainakaan oo alkuviikosta pahemmin tekemistä. Pystyn kirjottamaan heti ko vaan mun vuoro tulee. Mihin hylkäsit Kaisan, vai sanoko se jo ettei oo alkuviikosta paikalla?
|
|
|
Post by Florian Niijima on Jun 22, 2008 13:29:19 GMT 3
Kaisa on Kittilässä niin ei se voi pelata. D: Eli kaikki 3 teistä on nyt sanoneet mulle että pystyy. tehdään nyt niin että.. tarvitsen vielä miettimisaikaa ja sitten pelausjärjestys~.
|
|
|
Post by Florian Niijima on Jun 25, 2008 11:09:06 GMT 3
okei, floodaanpa toisen viestin sitten hahmoltani/itteltäni perään~
Pelijärjestyksestä tällä kertaa, jos vaikka jotkut saisivat alkuun tämän pelin viikonloppuna. Snif kun en ole paikalla vaan pitämässä parempaa hauskaa vähällä rahamäärällä. 8'D Mutta anygays.
Pelivuorot: [Tessa] - MIRA - [Hemu] - [Aija] - LYDIA - [Meiju] - KAISA
Niinkuin tuosta pystyy näkemään on sitten Mira nyt kirjoitusvuorossa. Kopioin tuon tuohon ekaan viestiin. Suluissa henkilöt jotka eivät ole nyt viikonloppuna paikalla, tai joilla ei ole hahmoa, voi aina sitten skipata heidän vuorot ja maanantaista lähtien ainakin itse pomppaan mukaan kun on taas minun vuoroni. Eikai ole epäselvää..? Meijua ja Hemuakin pyydetään miettimään hahmoja että pääsette mukaan~ :---) [Tosin sillä ei oikeastaan ole väliä tuletteko alussa vai sen jälkeen mukaan] Aijankin netti nyt jotain vittuilee eikä se ole päivään toiminut, modeemissa kaiketi jotain vikaa, niin Aija pomppaa sitten jossain vaiheessa myös mukaan. o/ Avaan tämän viestin kirjoituksen jälkeen tuon offropen, joka ei oikeastaan tulekaan olemaan offia vaan totisinta totta, ainakin jos ihmisten suunnitelmia oikeasti kattoo ja miettii.. Joten katsotaan jos tuo pelitopsa vielä siirretäänkin.
|
|
|
Post by Julian MacLachlan on Jun 27, 2008 23:24:24 GMT 3
Hemu ilmottautuu XD Ajattelin tulla ihqulla vampyyrilläni~ <3__<3 Komea heppu.
Kuitenkin ilmottaudun ja olen valmis heti kun vain tarvitsee.. eli tosiaan voin kai vastata heti tuohon. (Enhän ole kamala ihminen kun teen vampyyristäni valon kestävän >.<') Ja voin vastata aina kun ehdin muf~ Eli Hemu ilmottautuu Julianilla!
Tuli mieleen et vastaanko mä nyt ku tossa lukee et ois mun vuki? >.<' (hyvä Hemu!)
|
|
|
Post by Rikuto Chiba on Jun 28, 2008 11:30:37 GMT 3
Varmaan, on sun vuoro nyt jos ehit nyt vastata : D jos et niin vuoron voi varmaan nakata seuraavalle, tuon mukaan se ois sitten Lidi.. Ois kiva saada elämää tuohon peliin nyt ku Mira sai tehtyä ekan varsinaisen viestin aloitusviestin perään
|
|
|
Post by Julian MacLachlan on Jun 29, 2008 1:13:17 GMT 3
Hemulius.. vastaa nyt vastatkoon sitten kuka vastaa~ :3
|
|
|
Post by Mira Koyama on Jul 7, 2008 0:50:47 GMT 3
Voisi tännekin välillä kirjottaa. Kohta oon kirjottanut kaikilla hahmoilla tänne, ai että oon mahtava! xP No mut anygays, peli on lähtenyt hyvin käyntiin, kiitos kiitos kiitos~♥ Aija ja Mieju puuttuu vaan vielä, mutta eiköhän nekin saada vielä jossain vaiheessa mukaan. Vuorovaikutus alkaa tulla mukaan jo, se on hyvä, enemmän kuin hyvä. : )
Offaus sitten tänne, ettei viesteihin pistetä mitään, koska meitä on kuitenkin niin monta, niin paremmin täälä tulee sitten kaikki, koska kierto on kuitenkin aina päiviä, ja täälä pystyy nopeammin kun voi vaan kirjottaa tähän missä välissä haluaa, kiitoshei.
|
|
|
Post by Jun Ishii on Jul 8, 2008 17:23:57 GMT 3
Ihan btw mä oon sitte leirillä 15.-19.7 päivät
|
|
|
Post by atori on Sept 27, 2008 22:52:24 GMT 3
minun osalta tästä ei tullut yhtään mitään, mutta jahka tulen sitten kun on toinen ryhmä(seksi)<333 Kaippa tällä atoreillalla pitää pelata ainoastaan, koska muitten luonne on niin hakusessa. xD En nääs osaa oikein pelata jos ei ole tuttu hahmo.
Tessa pelkää! joskus voin taas tuoda akiksen tänne! XDDDD JA THERON KUITENKI SEURAA TAAS!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 27, 2008 22:55:36 GMT 3
JOS SÄ TUOT AKIKSEN MINÄ TUON SOUBIN! XD
Ja täytyy nyt kattoa, josko ruvetaan jossain vaiheessa suunnittelemaan uutta. Se ei kuitenkaan lähde minusta, muistakin aktiivisuutta kiitos! :3
|
|