|
Post by Hayate Uesaka on Jun 9, 2008 23:37:14 GMT 3
Kerta on kesäloma kultainen ja aika taas otollinen, niin miten olisi uuden ryhmäpelin yritys? Pikkujoulupeli kusi sukkaan jo alusta saakka, jos nyt onnistuisimme saamaan tästä paljon paremman? Edelleenkin peli tulisi offina, eikä siis vaikuttaisi juoneen. Ideoita pelaajat rakkaat! EDIT/SÄÄNNÖT YMS:PELIVUOROT: TESSA - MIRA - HEMU - [Aija] - LYDIA - [Meiju] - KAISA * Uusi hahmo, pelkästään Ryhmäropeen ajateltuna sallittu. Hahmoja ei kuitenkaan voi tehdä 295438734984 kappaletta. Yksi. vain. kiitos. * Paritus sinäänsä sallittua, tarkoitus on kuitenkin tehdä vuorovaikutuspeliä, jolloin kaikki hahmot ovat mukana. * Uuden hahmon voi tappaa [tai pyynnöstä joku ryhmäpelissä oleva hahmo voi tappaa kyseisen hahmon], jättää odottamaan parempaa tai pelata sillä ryhmäpelin jälkeen. * Viestit lyhyitä ja ytimekkäitä. * Peli oli alunperin tarkoitus vetää offina, mutta jos kokeiltaisiinkin ilman offia?
* Ryhmäpeli toteutetaan tällä kertaa rantabileinä. Paikalla baari, musiikkia, ihmisiä [muitakin, joita pystymme itse ohjaamaan], valaistus, pukukopit ja tietysti uimaranta meren ääressä. * Rantajuhlissa on paritanssit.MUKAAN TULOSSA PELAAJA - HAHMO:Kurodo - NicholasHatter - FlorianSonoko/Malicia - RikutoUke - Kassie - Jun Dogface - KazutoHemu-san -
|
|
|
Post by atori on Jun 9, 2008 23:46:16 GMT 3
mä ajattelin, että olis helpompi että olis joku muu hahmo kuin Atori (SIIS ITELLÄNI), koska..no jaa...olis kiva olla joku "harjoittelu" hahmo, jonka kanssa vois täällä tapella hetken että alkais taas Atorin kanssa sujumaan. koska mun kirjoittelu on nii ruostunutta, että..hmm.. no jaa.. XD mitähä mäki nyt jauhan. Mut tajusitko pointin? pitäis nääs harjotella taas kirjottamaan oikein "kunnolla" (en mä kyllä koskaan oo ollu mut anyway). Ja haluaisin opetella kirjottaa jollain helpommalla hahmolla jolla ei oo nii väliä onko se nyt pervo vai aseksuaalinen hintti jolla on ajatusmaailma 1 vuotiaan tasolla.
jos tajusitte nii näytän tissit \o
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 10, 2008 0:19:05 GMT 3
TAJUSIN NÄYTÄ TISSIT!
( . Y . )
|
|
|
Post by atori on Jun 10, 2008 0:54:48 GMT 3
!!!!! AAHHH NÄYTÄN JOSKUS WEBISSÄ 8DD
mut joo nyt vaa se ongelma että millä hahmolla..jeesus kristus marian poika ja pyhä helvetti
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 10, 2008 2:36:30 GMT 3
YAY! Ja sekin on hoidossa jo ainakin mein osalta. muita ehkä pitäs infota. :'D
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Jun 10, 2008 15:49:50 GMT 3
Haha en jaksa alkaa tekemään mitään uusia hahmoja 8''D vaatis liikaa ajatustyötä ja vaivaa. Mutta ryhmäpeli vois olla ihan kutaa kun pääsis ropettamaan ja sotkemaan edelleen vähän useamman kanssa. Mut joo, oisko paikasta ihmisillä ideoita? Että missä nuo nyt nai tai mitä ikinä tekeekin ;P Viimeksi oli ne pikkujoulubileet.
// tai no joo... ei kait sen uuden hahmon tekemisessä niin iso vaiva ois XD pitää miettiä.
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 10, 2008 16:01:56 GMT 3
no ei kait ainakaa nai.. XD tai no...KUNNON ORGIAT VAIN PYSTYYN XD mutta joo ideoita ois kiva saada..itse kun en keksi minkään moista. EI AINAKAA MITÄÄN BAARIA XD Atori ja Hayate hoitaa sen homman!
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Jun 10, 2008 21:23:56 GMT 3
: DDD jokku rantapilleet, ei perkele taitaa olla sama juttu kun joku baari paitti voi mennä uimaan käsipohjaa tai hukkumaan rantaan. Joukko ropehahmoja tapaa jossaki onnettomuuspaikalla missä on auto räjähtänyt ja jonkun ruumiinosia pitkin poikin, öm.. joo ... lisää ehdotuksia? .......mulla nyt ei oikein mieli luo mieleen mitään tuon järjellisempää.
|
|
|
Post by Florian Niijima on Jun 10, 2008 22:12:25 GMT 3
Mäkin itseasiassa oon ajatellut rantapileitä, ne sopisi jotenkin hyvin varsinkin kun on kesä nyt. Mut mitä on rantabileet ilman baaria? XD Tai sitten teemme tuon mitä kaisa sanoi. :DDDD Nojoo, mutta jos rantabileitä ajattelee sielä voisi olla joku nuotio jossain ainakin. Ei hemmetti kun on niin vakkari tuo ja klisee, mutta voiko sille mitään? Vai vedetäänkö joku ihan randomi, että kaikilla on joku demoni/ubertaistelija ja sitten ne vaan tappelee? " eheheh-ehehe-hee..
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Jun 10, 2008 22:29:49 GMT 3
Rantabaari? Hmm kohta kunnon dragonball <3 Tosin jos on offrope niin nehän saa vaikka kehittää jotain helkkarin voimia jos lystää nojooniin.
|
|
|
Post by Florian Niijima on Jun 10, 2008 22:39:48 GMT 3
Kaisa hyvä, chokossa on sallittu demonit. :'D [myös vampyyrit, noidat yms. : D]
Rantabaari, nevö hööd?
|
|
|
Post by Ei Sakai on Jun 10, 2008 23:45:08 GMT 3
Semmoin johon kaikkien on aikalailla helppo osallistua tai jotain.. Tuo on kuulostanut ihan hyvältä, semmonen mistä saa kehiteltyä kaikkea ja siihen on helppo ottaa osaa. Jos me voitais vähän laittaa näitä? Onko "parittaminen" kielletty? > AIJA EI OO TISSEJÄ! ainakaan melkeen.. | . _ . | näytin lihaksikkaat miestissit. <3
|
|
|
Post by Florian Niijima on Jun 11, 2008 3:24:51 GMT 3
Niin ja kuka sanoi, että jos sielä on baari, että se tarttisi olla mikään juopottelupeli? Furo osaa ainakin juoda ihan kiltisti. Ja ei se ees paljon pysty juomaan kun se alkoholi kerkeen aina jäätyyn. :'''D [Jäädemoni]
No ei siinä parittamisessa ole vikaa, mutta tarkoitus on oikeasti nyt saada sitä vuorovaikutteista pelaamista kaikkien välillä ettei oo vaan jotain pareja jotka nysvää keskenään. Harjotusta just tän vuoksi että sitten osataan oikeasti ryhmässä pelata. [GraviRPG kunniaan, sielä onnistui hyvin, miinus Eve ja Tanja. :'D] Niin se piti vielä sanoa, muokkaan Haya-chanilla, että kukapa estää sitten ryhmäsession jälkeen parittamasta?
Ja kokoan tärkeimpiä ajatuksia ja ideioita tuohon mun ekaan viestiin. o/
Tuo näyttää mulle vaan siltä että se on hymiö jolla on jotkut risut sivuilla. ( . Y . ) ~Ismo tykkää sonnista ja sonni tykkää Ismosta~
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Jun 11, 2008 11:49:07 GMT 3
Rannalla on baari = rantabaari? Siis jotain ulkoilmasravintolahommaa. Mutta rantabileet on kait sitten tulossa? Joo tiedän että voi olla mutta puhuin nyt siitä että kun offropessa ei tosissaankaan tarvitte välittää oikein mistään rajoista. Joku juopottelupeli nyt ei nyt kuulosta mitenkään kauheen hehkeältä. : DD Ihme tissikeskusteluja XD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 11, 2008 14:30:53 GMT 3
Baari ja ravintola on eri asioita.
Mutta jos nää bileet olisivat siis rannalla, sielä on myös baari, mutta ei mtn sekoilukännejä kiitos. Ja voihan sinne keksiä paljon muuta, baari on vain yksi kohde seksikkäine baarimikkoineen. ;---D Jos rannalla ollaan, niin eiköhän myös vedessä oleminen, lilluminen, uiminen, vesisota, yms, ole aika oleellista. Ja seurustelu ylipäätänsä, että nää hahmot ottaa kontaktia ja luo klikkejä. Ja sielä rannalla on musiikkia, vaihtelevaa sellaista ettei tuu samasta genrestä/genreistä. Mitä muuta? Sielä on soihtuja jotka valasee hämärän/pimeän laskeutuessa, ja totta kai rantatuoleja, pöytäryhmiä, päivänvarjoja..
Miksi helvetissä tunnun olevan ainoa jolla on aivot hereillä täysillä vaikka oon nukkunut alle 6h?
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Jun 11, 2008 14:49:49 GMT 3
..........................mitä minä oon nyt tehnyt väärin että joka sanasta viilataan pilkkua? XDDD TIEDÄN ETTÄ BAARI JA RAVINTOLA ON ERI ASIOITA. Mutta ravintolassakin voi olla baaritiski sun muuta asdihansama. : DD Oon kohta vaan hiljaa enkä sano mitään.
Siinä vaiheessa ois aivot jossakin narikassa jos täällä ehoteltaisiin jotain kaikki ropehahmot menee sienimetsään syömään kärpässieniä kuusen alle 8P Itsestä ois kiva jos se koko rantabileet ois ihan illasta (aurinko oli laskeutumassa horisontin taa blaablaa) ja jatkuis siihen aamuyöhön (jos ihmiset jaksaa ropettaa) niin tulis tunnelmaa.
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 11, 2008 15:05:56 GMT 3
ei hitto rantabileet kuullostaa hyvältä...todella hyvältä XD!!! ai vitsi..mut hei ajattelin, että jos ja kun tää ropetus loppuu (tän pelin osalta) ja jos innostuu pelaamaan näillä uusilla hahmoilla (joka mun osalta voi olla mahotonta koska en jaksa vanhoillakaa) nii eikö niillä vois sitte muutenki pelata? xD jos nyt löytää vastapelaajan!?!!? XD
joo mut nii miten nää sinne rantabileisiin kulkeutuu? XD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 11, 2008 15:24:32 GMT 3
mut hei ajattelin, että jos ja kun tää ropetus loppuu (tän pelin osalta) ja jos innostuu pelaamaan näillä uusilla hahmoilla (joka mun osalta voi olla mahotonta koska en jaksa vanhoillakaa) nii eikö niillä vois sitte muutenki pelata? xD jos nyt löytää vastapelaajan!?!!? XD Aikaisemmassa viestissä: No ei siinä parittamisessa ole vikaa, mutta tarkoitus on oikeasti nyt saada sitä vuorovaikutteista pelaamista kaikkien välillä ettei oo vaan jotain pareja jotka nysvää keskenään. Harjotusta just tän vuoksi että sitten osataan oikeasti ryhmässä pelata. [GraviRPG kunniaan, sielä onnistui hyvin, miinus Eve ja Tanja. :'D] Niin se piti vielä sanoa, muokkaan Haya-chanilla, että kukapa estää sitten ryhmäsession jälkeen parittamasta? Here we go. Parittamista, tietysti pelaamista. jonakin vajokkina tuon kirjottanut.
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Jun 11, 2008 15:36:01 GMT 3
Tekis mieli tehdä joku hahmo ja tappaa se illan päätteeksi 8)))) Tosin hirveen mukavalta kuulostas ajatus että sais tehtyä hahmon mihin tykästyis ja vielä ryhmäpelin jälkeenkin haluais pelata.
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 11, 2008 15:52:41 GMT 3
Tekis mieli tehdä joku hahmo ja tappaa se illan päätteeksi 8)))) Tosin hirveen mukavalta kuulostas ajatus että sais tehtyä hahmon mihin tykästyis ja vielä ryhmäpelin jälkeenkin haluais pelata. jep niinpä XD mä veikkaan että tää heppu kuolee ainaki sen illan aikana. XD ja syy on Florian!!!! no ei. Kattoo nyt mihin tää menee Jospa kaikki saa kimppaorgasmin ja kuoleevat siihen.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 11, 2008 16:17:00 GMT 3
Mä saattasin pelata Florianilla myöhemmin jos keksin sillä kiinnostavaa pelattavaa jonkun kanssa. Kattoo miten tuo peli menee. Mutta pelin paikkaidea on näemmä jo okei, nyt vaan ehkä vähän enemmän pelaajia mukaan.. ja ehkä ideoitakin? Aijalla ja mulla on ainakin tulossa sinne iso shöyw, siinä saa sitten muutkin osakseen. :'D
Hei mutta pitäisikö mulla tehdä jo alotusviesti, tietysti se menee ekana lukkoon, jotta ihmiset näkee sen hengen ja saa kuvan siitä paikasta?
|
|
|
Post by Ei Sakai on Jun 12, 2008 14:39:47 GMT 3
Äpäpäpä, joo kuulostaa ihan hyvältä suurimmaksi osaksi.. Tässähän meillä on hiukan aikaa suunnitella JOTAIN pelin pohjaa, ettei ihan randomilla kirjoteta keskusteluja niin, että menis jotenkin sekaseksi, mutta eihän siinä oo mitään intoa jos kaikki suunnitellaan valmiiksi siis.. Kyllä te tajusitte. Mä en tosin tiiä, että ropettaisko tällä epäsosiaalisella paskiaisella vai.. No joo mut.. Kelasin just tossa vähän aikaa sitten, että eihän se tappaminenkaan juoneen mitenkään vaikuta. Eli kai me voitais laittaa kauheet draamat ja kaikki muu epämääränen pystyyn. Tärkeää on siis muistaa, että ei kyhjötetä oman parinsa kanssa tms. Mutta jos me avitettais meidän hahmoja tutustumaan toisiinsa jollain tietyllä tavalla tai jotain, että menisi helpommaksi. öö, minkä pöljän esimerkin keksin.. PARITANSSIT. 8DDDD Joo en tiiä, ottakaa kantaa. EIKÄ NE OO MITKÄÄN RISUTISSIT.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 12, 2008 14:50:48 GMT 3
Meiju: jos lukisit ekan viestin punaisia osia voisit todeta että saa tehdä aivan uuden hahmon.. :x Ja ei nyt kaikkea oo tarkotustakaan suunnitella valmiiksi, vaan se pohja. Tosin Aija ja mä ollaan juteltu jotain mein hahmoista, ehehehe-eheheh-hee.. ^^; PARITANSSIT! XD
ON NE.
JA LUKEKAA OIKEASTI TUOTA EKAA VIESTIÄ KOSKA SINNE TULEE PÄIVITYKSET!!!!1
|
|
|
Post by Nicholas LaVin on Jun 12, 2008 16:14:32 GMT 3
nyt repesin! PARITANSSIT! ja nyt helvetissä pistetään se pystyyn, oli niin oiva idea! hahahaha!
joo siis toki saa tehdä oman hahmon, TAI uuden. ei sillä ole väliä. Olen samaa mieltä meijun kanssa siitä, ettei sitten ole sellasta että keskustellaan vain parinsa kanssa -____-
hitto ois helpompaa jos ois kaikki AA kerhossa, siellä pitäis aina esitellä ittensä (tosin nimee ei oo pakko kertoa) jne. XD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 12, 2008 17:33:25 GMT 3
Jeps, se vuorovaikutus nimen omaan, se me mokattiin pikkujoulupelissä, onneksi Kaisa yritti korjata sitä. ÖÄsödäasdöaasdalkhnasdkj piti sanoa jotain. Mitä helvettiä piti sanoa?
Hayate ja Atori, sekä Rae sopisi siihin AA-kerhoon oikein hyvin, enemmän kuin hyvin. xDD Ja Furoa ja Nickiä sinne ei ainakaan pitäs päästä samaan tilaan, se kerho olisi räjähtänyt jo taivaan tuuliin. :'D "You fucking bastard!" "Waah, englantia! X3 <3"
|
|