|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 13:22:38 GMT 3
// Sorry jos joku lukee tätä ja tuntee olonsa ihan ulkopuoliseksi niin ollaan pelattu jo muualla. xD //
Hayate oli juuri astunut junanvaunuun Atorin jälkijunassa. Tällä kertaa he olivat katsoneet hyvissä ajoin missä vaunu oli ettei tulisi samanlaista sähläystä kuin Tokyosta lähdettäessä. "Kyotoon voisi tulla uudestaankin.." nuorukainen huokaisi ja katsoi tuolinsivuja löytääkseen heidän penkkinsä. Tällä kertaa he olivat toisiansa vastapäätä, välissä oli pieni pöytä, vieressä ei ollut penkkejä. Hayate laittoi olkalaukkunsa penkille ja nosti pienen laukkunsa ja repun hyllylle penkkien yläpuolelle.
Hän otti laukun alas penkiltä ja istui siihin itse, leviten paikalleen. "Mennäänkö Hiroshimassakin baariin, Atori-san?" nuorukainen kysyi ja katsahti ulos ikkunasta hymyillen samalla. Juna ei vielä liikkunut.
|
|
|
Post by atori on Jun 7, 2008 13:55:29 GMT 3
//toivottavasti ei kukaa lue tätä muuten hävettää omasta puolestani ku kirjotan aina nii läpästi XD//
Atori jätti Kyoton taakseen huokaisten.Kyoto oli antanut heille paljon hyviä muistoja, kännisählinkiä lukuunottamatta.Hän päätti että Hiroshimassa hän juo hillitysti. Ei enempää ikäviä seurauksia.
hän astui junanvaunuun, Hayate hänen takanaan. Onneksi he olivat katsoneet hyvissä ajoin vaunun olinpaikan, muuten heille olisi tullut taas kiire.Atori katsoi tuolinsivuja nähdäkseen penkinnumerot, välillä vilkuili taakseen nähdäkseen oliko Hayate vielä perässä. Atori huomasi heidän paikat olevan vastapäätä toisistaan, mutta ei se häntä haitaannut. Nyt hän näkisi Hayaten paremmin. Hän laittoi laukkunsa hetkeksi pöydälle, odotti hetken että Hayate saisi laitettua reppunsa ylähyllylle.Hayaten istuunnuttuaan Atori laittoi reppunsa hyllylle, otti laukun pöydästä ja laittoi lattialle.
Atoria hieman nauratti Hayaten kysymys. "hahaha juomat sinulla vaan mielessä?" Atori hihitti kuin teinityttö. "mutta joo, totta kai mennään, tällä kertaa juomme vähän hillitymmin?" Atori sanoi kysyvästi naurun keskeltä.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jun 7, 2008 14:12:58 GMT 3
//No joku Meiju varmasti lukee kun se tajuaa. xD//
Hayate sulki silmänsä hetkeksi. Oli vielä vajaa puolitoista viikkoa aikaa juoda ennen kuin piti keskittyä koulujuttuihin. Yliopistoon olisi päästävä. 'En mä kuitenkaan halua että taas on samanlaista kuin viimeeksi..' nuorukainen ajatteli. Heidän kaveruutensa, orastava ystävyys saattoi kadota tuhkana ilmaan jos he vielä sortuisivat sekoilemaan olan takaa kännissä.
"No pakko kun on sitä opiskelua.." Hayate naurahti ja nauroi vielä enemmän Atorin tarttuvalle naurulle, katsoi miestä hetken silmiin ennen kuin toinen esitti kysymyksensä. Nuorukainen punastui ja käänsi katseensa. 'Noin me sanottiin viimeeksikin.. Ennen kuin..' "Totta kai. On sitä näillä matkoilla sentään muutakin kuin juominen.." Hayate sanoi. He olisivat kuitenkin vasta illalla Hiroshimassa ja silloin ei olisi enään kamalasti näkemistä, ajan voisi siis tappaa juomalla.
|
|
|
Post by atori on Aug 23, 2008 16:37:00 GMT 3
Atori istuutui Hayaten vastapäähän samalla kuunnellen häntä. "Niinpä. Itse ajattelin juoda tällä kertaa enintään kaksi lasillista. Ja saatkin pitää vahtia, että pidän lupaukseni. Haluan nauttia nimittäin matkasta. Rapsan kanssa se ei oikein onnistuisi." Atori sanoi viekkaan hymyn keskeltä. Hänellä oli viime illasta nimittäin aikamoinen päänsärky. Tämän vuoksi häntä ei edes kiinnostanut juoda. Hän halusi nauttia maisemista ja Hayaten seurasta kaikin voimin. Koska tämä voi olla heidän ainoa matka yhdessä. Atori oli hieman väsynyt eikä tämän vuoksi oikein osannut keksiä keskustelemisen aihetta. Sen sijaan hän vain katseli pihalle ja näpräsi hiuksiaan.
//elämäni nopein postaus. Kirjoitin 2 minuutissa xD sen vielä huomaa! sori...mutta oli pakko tunkee edes jotain paskaa että tämä jatkuisi TT__TT
atorin avan pistän uusiks sit ku tuun kotiin (eli 2 tunnin päästä.. xD)
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Aug 23, 2008 21:14:05 GMT 3
Hayate tajusi ajatustensa olevan sekavat juomisen suhteen ja pettyi hieman itseensä. Tänään ei juotaisi känniin, otettaisiin muutamat, Hayate tosin vähemmän kuin Atori ja he viettäisivät mukavaa aikaa; vaikka keskustelemalla. "Okei, mä vahdin sua, Atori-san. Jos sä juot kaksi, niin mä juon vain yhden." Hayate sanoi hymyillen ja kaivoi laukustaan suklaata jota he olivat aikaisemmin päivällä ostaneet. Hän halkaisi yhden palan siitä ja söi sitä hiljalleen.
"Toivottavasti Okinawalla ei oo parin päivän päästä kamalaa rysistä.." nuorukainen huokaisi ja katsoi ohi lipuvia maisemia ikkunasta. Hän tiesi että Okinawalla kävi paljon turisteja. Ja sitä paitsi Okinawalla tulisi viikko täyteen matkaa, olisi vielä toinen viikko jäljellä. Okinawalta he suuntaisivat Hokkaidolle.
//ja tääkin on vähän tällainen. xD ähähähä. no mut junamatka on joku blaa mut sit taas.. AH! <3//
|
|
|
Post by atori on Sept 27, 2008 22:39:40 GMT 3
Atori lopetti hiustensa näpräilyn ja käänsi katseensa Hayateen kuullessaan hänen puhuvan. "Sitä toivon minäkin. Mutta jos on, niin ei anneta sen häiritä" Atori vastasi lämpimästi hymyillen. Vanhempi mies oli nimittäin tavattoman iloinen. Hän oli varma, että tästä päivästä tulisi upea. Känninen sekoilu ei toisi nytten häpeää. Atori nääs päätti pysyä vain parissa lonkerossa. "Onko sinulla tiettyä toivetta, mitä tekisimme ensin Okinawassa?" Atori kysyi, koska halusi tehdä kaikkea mitä Hayate toivoi. Hän nimittäin halusi tehdä Hayaten olon hyväksi. Eihän ne nimittäin tunteneet toisiaan vielä kovin hyvin. Atori tästä syystä vieläkin pohtii, miten nuorempi, mustiin pukeutunut poika uskalsi hänen mukaansa tulla. Ei sillä, että Atori jotain tekisi..selvinpäin. Atorin mielessä myllersi kuin siemenet myllyssä.Häntä pelotti ajatus, että hän olisi tehnyt jotain kamalaa ollessaan kännissä. Hopeahiuksinen hurmuri ei nimittäin muistanut mitään baarin jälkeisistä tapahtumista. Paitsi sen suukon. "Ei kai Hayate vain muista sitä! mitä ihmettä minä meninkään tekemään! Saahan kaverit pussata toisiaan? Eihän se niin kamalaa voisi olla? voi ei luuleeko Hayate nyt, että minä yritän jotain! TAI ETTÄ OLEN KUIN JOKU 50-VUOTIAS PUUTTEESSA OLEVA PEDOFIILI?"Samalla samalla kun hän yritti selvittää mielessään olevia asioita, hän huomasi heidän olevan jo lähellä Okinawaa.
//hahaha no saakoha tästäkää nyt Erkkikää selvää xD no iha sama, mutta kohta ollaan siellä Okinawassa!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 27, 2008 22:53:07 GMT 3
// saa Erkki selvää, mun kolmas nimi on nimittäin Erkki. ;--D//
Hayate katsoi hymyillen maisemia luotijunan ikkunasta ja käänsi katseensa Atoriin, kun mies kysyi hänelle osoitetun kysymyksen. "Mennään uimaan!" Hayate hihkaisi ja näytti sitten mietteliäältä. Nuorukainen ei pystynyt uimaan kloorivedessä, joten merivesi oli hänelle parempaa. Tokyon alueella hän ei kuitenkaan voinut mennä meriveteen uimaan, se oli liian saasteista. "No, sitä ainakin mutta on mulla muitakin suunnitelmia. Ja totta kai sun ehdotukset otetaan huomioon." Hayate sanoi punastuen pienesti ja hymyili sitten. "Mut jos me voitaisiin aamupäivästä tai jolloinkin ettiä paikka jossa mä voisin vähän soittaa..?" hän kysyi. Nuorukainen oli ollut jo monta päivää soittamatta ja se alkoi tuntumaan.
Kuulutus, että he olisivat pian Okinawalla, kuului junan kaijuttimista ja Hayate nousi ylös noukkimaan tavarat ylähyllyltä. Hän katsahti Atoriin, josko mies pärjäisi ja lähti sitten oville, kun juna alkoi hidastamaan. Hetken kuluttua Hayate astui ulos ovista auringonpaisteeseen. "Waah, upea ilma~!" nuorukainen huudahti iloisena.
//noniin. 2 offia, mutta ne ei oo pidemmät kuin viestit! XD//
|
|
|
Post by atori on Sept 27, 2008 23:18:47 GMT 3
//no hyvä, jos Erkki sait selvää xD
Atorilla pääsi naurunomainen hihkaisu Hayaten sanoessaan haluavansa mennä uimaan. "En olekaan uinut pitkään aikaa! Joten se on hyvä idea." Atori sanoi hymyn keskeltä. Hänelle tuli omenan punaiset posket sisäisen naurun ansiosta. Hän nimittäin kuvitteli itsensä pölskimässä ja huutamassa apua meressä kuin mikäkin vammainen. Hän ei uskaltanut ees ajatella, jos hän ei enää osaakkaan uida ja Hayaten pitäisi pelastaa hänet pinteestä. " Noh, jos minä hukun niin saanpahan ainakin tekohengitystä!". Atori meinasi jo kuolla omiin ajatuksiinsa ja piti mahasta kiinni silmät vetisinä. Hänelle ei tullut pieneen mieleenkään, että Hayate saattoi ihmetellä mikä hänelle tuli.Hän yritti kuitenkin hillitä nauruaan, koska Hayate jatkoi puhumista." Ei ei ei! Ensimmäisenä tehdään mitä sinä haluat. Minulla on vielä paljon aikaa matkustella kuin sinä opiskelet. Ja muutenkin ei minulla niin mitään tärkeää tekemistä ole. Paitsi toki nähdä nähtävyydet."Atori huitoi ja eleili käsillään punastellen kuin mikäkin hullu. Mutta hän halusi näyttää, että hän todella halusi tehdä ensimmäisenä asioita mitä nuorukainen halusi. "Mutta tuohan kuullostaa hyvältä! olenkin halunnut kuulla soittoasi!" Atori löi kätensä yhteen ja hänen purppuraiset silmänsä oikein kiilsi. Atori oli todella iloisella päällä. Käyttäytyi kuin mikäkin viaton lapsi.
Kuulutus heidän olevan kohta Okinawassa sai Atorin säpsähtämään. Hän aina säikähti yllättäviä kovia ääniä.Atori nousi Hayaten jälkeen tuolilta ja noukki nuorukaisen jälkeen tavaransa. Hän tunsi junan hidastuneen, laitettuaan laukun hartioillensa. Atori näki nuorukaisen olevan jo ovilla, tämän vuoksi hän laittoi repun nopeasti selkään, nosti reppua hieman koska oli huonossa asennossa ja lähti sitten kävelemään Hayaten luokse. Atorin nenään pääsi jo raikas Okinawan ilma. "Uaahh! vihdoin perillä~" Atori sanoi iloisesti Hayaten takana.
//joo jos muistelee niitä akis/soubi juttuja nii ei luoja XD pidemmät offit kuin itse pääasia! XD ja en saa enää tolkkua tekstistäni! no whatever xD
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 27, 2008 23:48:32 GMT 3
Hayate oli iloinen että Atori kuunteli myös häntä. Yleensä kaveriporukoissa ollessa Hayaten ääni jäi vähäisimmäksi, vaikka hän oli todella suosittu. Se vain johtui ujoudesta.
Nuorukainen seisoi hetken laiturilla ja hengitti pelkästään puhdasta meri-ilmaa. "Mä oon oikeesti otettu siitä että sä tahdot kuulla mun soittavan, Atori-san.." Hayate sanoi pieni puna poskillaan ja kaivoi sitten laukustaan kartan ja aurinkolasit, jotka pisti suoraan silmilleen. Ne olivat tyylikkäät, ja mustat, aivan nuorukaisen tyyliä.
Hayate katsoi karttaa, johon oli merkannut hotellin, se oli taas aivan kävelymatkan päässä, itse asiassa aivan lähellä mertakin. "Mennään." nuorukainen sanoi hymyillen ja lähti kävelemään kohti rullaportaita. Hotellille oli alle kilometri.
Päivä oli todellakin ollut lämmin, ja ilta, joka oli juuri aluillaan, oli sitä myös. "Jos me mennään syömään ja juodaan lasilliset siinä samalla?" Hayate kysyi kun he kävelivät kohti hotellia. Ihmisiä oli paljon liikkeellä erilaisilla kulkuneuvoilla, tulossa ja menossa. Nuroukaisella olikin alkanut olemaan jo nälkä, viimeeksi he olivat syöneet aamupalan edellisellä hotellilla.
//okei, pistä sä nää niin että ne on jo hotellilla.. :DDD//
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 0:13:23 GMT 3
Atori hämmästyi mitä Hayate sanoi."Mutta miksi en haluaisi? Rakastan klassista ja etenkin pianomusiikkia. Ja varmasti osaat soittaa erittäin hyvin!" Atori yritti piristää ja kehuskella mitä pystyi. Mutta hän tiesi ilman kuulemistakin, että nuorukainen osaa soittaa erittäin hyvin.Hän oli varma, että Hayatesta tulisi vielä kuuluisa. " Tulisipa minustakin joskus jotain *sigh*" Atori huokaisi mielessään ja sääli itseään. No mutta jos hänestä ei tullut kuuluisaa musisoijaa, tuli hänestä ainakin kuuluisa itsensä nolaaja.
Atori nyökkäsi Hayatelle ja seurasi tätä, katsoen sivusilmällä karttaa jota nuorukainen piti. Aurinkolaseja Atori ei tarvinnut, koska hänen demonisilmänsä pystyy katsomaan suoraan aurinkoon. Kirkkaassa auringonvalossa Atorilla ei näy melkein yhtään mustuaisia. Sen takia hänen lempeät silmänsä näyttää joskus aika karmivilta.
Atori etsi taskustaan ponnarin, jotta saisi hiuksensa kiinni. Helteellä Avoinna olevat hiukset nimittäin vain pahensi oloa."Minulle käy paremmin kuin mainiosti." Atori sanoi laittaen samalla hiuksiaan kiinni.Vanhempi nuorukainen huomasi, kuinka tuntemattomat silmät seurasivat häntä. "eikö he ole ennen nähneet turisteja?" Atori mietti hämmästyneenä kuullessaan, kuinka tytöt kuiskivat ja hihittelivät. Atori päätti olla välittämättä ja huokaisi, heittäen hiuksensa selkää vasten.Hän huomasi kuinka tytöt punastelivat ja kiljuivat. "voi ei ei taas! Tämä on yksi syy miksi tytöt ovat ärsyttäviä Atori huokaisi syvään, mutta yritti näyttää päältäpäin ettei olisi huomannutkaan. Atorin iloksi he olivatkin jo perillä. Ei olisi kuin puisto, ja sitten he olisivatkin jo hotellin ulko-oven edessä. "Oi, näyttääpä hotelli upealta" Atori sanoi hämmästyneenä. Hotelli oli erittäin suuri ja kodikkaan näköinen. Hän ei enää jaksanut odottaa miltä paikka näytti sisältä. Sen vuoksi hän nopeensi vauhtia, katsoen kuitenkin että Hayate pysyi vauhdissa mukana.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 0:26:20 GMT 3
Hayatella oli jo hiukset ponnarilla, oikeastaan muutaman kerroksen löysällä nutturalla. Hiukset menivät silti reilusti yli niskan. Nuorukainen punasteli miehen sanoille. "Kiitos, Atori-san.." Hayate sanoi hymyillen.
Nuorukainen nyökkäsi. He siis veisivät tavarat hotellille ja lähtisivät syömään. Kävelykin sujui ongelmitta, eikä Hayatella ollut ongelmia hengityksensä kanssa. Tyttöjen kiljaisut ja ihailut Atoria kohtaan pistivät Hayaten kuitenkin hiljaisemmaksi kuin olisi ehkäpä ollut, ei sillä, olisiko hän ollut kateellinen, koska tytöt eivät kiljuneet hänen peräänsä, vaan se oli jotain Atorin huomion saamisesta. Hayate hymyili, kun Atori näytti pitävän hotellista päälle päin. "Se onkin.." hän sanoi vaiteliaana ja avasi ulko-oven Atorille, päästäen miehen ensin sisälle. Sisäilma olikin paljon viileämpää kuin ulkona, ja Hayate käveli tiskille, jolloin hotellin henkilökunnasta tuli palvelija ottamaan matkatavarat vastaan ja viemään ne huoneeseen, joka selviäisi varauksen lunastamisen yhteydessä. Hetken aikaa nuorukainen puhui vastaanottovirkailijan kanssa, ja allekirjoitti muutaman paperin, kunnes sai avaimet huoneeseen ja henkilökunnasta saapunut "laukunkantaja" lähti näyttämään tietä hänelle sekä Atorille [jonka tavarat oli ottanut jo aikaisemmin huollettavakseen].
Huone, jonka Hayate oli varannut Atorille ja hänelle oli mukavan keskikokoinen ja valoisa, sen ikkunat antoivat somaan puutarhaan. Laukunkantaja jätti kaksikon laukun oven viereen ja lähti toivottaen mukavaa aikaa hotellissa. Hayate huoahti kaatuen sängylle, kunnes tajusi jotain outoa: huoneessa oli yksi sänky ja se oli parisänky. "Tässä on nyt oltava joku virhe.." Hayate sanoi ääneen kun nousi ylös katsomaan tarkemmin, valehtelivatko hänen silmänsä. "En mä varannut.." Hayate jatkoi ja kääntyi katsomaan Atoria kohden.
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 1:14:42 GMT 3
Atori kiitti Hayatea oven pitämisestä ja riensi sisään. Se oli upeampi sisältä kuin hän osasi kuvitellakkaan.Vanhempi nuorukainen miltei mykistyi. "Todella upea!" Atori sai sanottua suu jääden auki. Hän piti hotellin ominaistuoksusta (Tuoksui kukilta,vihreältä teeltä sekä naisten hajuvesiltä).Henkilökuntakin oli pelottavan kohtelias."laukunkantaja" pyysi heti Atorin tultua sisään hänen tavaroitaan.Atori ei ollut tottunut moiseen ystävällisyyteen. Hyvä ettei he nuolleet kenkiäkin puhtaiksi, jos olisi pyytänyt. Sellaisen kuvan Atori sai.Hän antoi laukunkantajalle reppunsa ja laukkunsa ja käveli sitten Hayaten luokse, missä nuorukainen jo kirjoitteli papereita.Hayatella oli Atorin mielestä erittäin kaunis käsiala. Hän ei tosin saanut kauan ihastella kun laukunkantaja ohjasi heidät jo huoneisiin.Atoria oikein kihelmöi kun ei jaksanut oottaa miltä huone näyttää."Wau...". Atori piti todella paljon huoneen ulkonäöstä. Se oli ihanan tunnelmallinen ja hyvin kalustettu. Atori vihtyisi huoneessa pidempäänkin, Laukunkantaja laski laukut alas ja toivotteli hyviä päiviä ja Atori kiitti ja toivotti samoin. Nyt Atori ja Hayate oli kahdestaan. Vanhempaa nuorukaista pisti kuitenkin joku asia pahasti silmään, mutta hänelle ei tullut mieleen, että mikä. Atorin ajatellessaan mennä loikoilemaan OMAAN sänkyyn hän tajusi ongelman: Huoneessa ei ollut kuin yksi sänky! Atori lysähti lattialle. "Ajatteletko samaa kuin minäkin?" Atori sanoi hämillään kuullessaan Hayaten sanovan jotain."Joudutaanko me...nukkumaan samassa sängyssä?" Atori kysyi hiljaa ja pelottavan hitaasti."Ei voi olla totta! joudutaanko me nukkumaan kaksi yötä virekkäin?!" Ei sillä, että häntä se kamalasti haittaisi, mutta olisi se kuitenkin aika..outoa. "Tässä on todellakin oltava jokin virhe.Ehkä he käsitti, että me olemme pari?" Atori sanoi hämmästyneenä, katsoen yhtä hämmästynyttä nuorukaista. Atori ei odottanut tältä reissulta ihan näin suurta käännöstä.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 1:29:56 GMT 3
Hayate seisoi mykkänä sängyn vierellä, tuijottaen sitä kuin ei olisi parisänkyä koskaan nähnytkään. 'Ei tää käy päinsä..' nuorukainen ajatteli ja katsoi Atoria joka oli huomannut kanssa, että huoneessa oli vain ja ainoastaan yksi sänky. "Pakko olla virhe.." Hayate sanoi tuskastuneesti, ei samassa sängyssä nukkuminen tulisi kuuloonkaan, he olivat vasta tutustuneet ja kännissä.. 'tehdään mitä huvittaa..' hän ajatteli. Ei samassa sänygssä nukkumisessa olisi vikaa jos he olisivat tunteneet toisensa jo pidempään.
"Mä käyn vastaanotolla selvittämässä tän.." Hayate sanoi ja lähti nopeasti huoneesta, kohti alakertaa. Vastaanottotiskillä hän selitti asian virkailijalle, joka katsoi varauksen uudestaan, lisäksi hotellin muut varaukset. "Pahoittelen, mutta olemme aivan täynnä, edes varasänkyjä ei ole. Erilliset peitot voimme kyllä tarjota." virkailija sanoi pahoitellen. "Ja hyvitämme laskustanne puolet." virkailija jatkoi ja Hayate sanoi palaavansa hetken kuluttua, kun on keskustellut seuralaisensa kanssa.
Vaivihkaa Hayate kulki takaisin heidän huoneeseen ja sulki oven jääden nojaamaan selällään siihin. "Hotelli on ihan täyteen buukattu, ei oo varasänkyjä tai mitään. Vaan petivaatteita ylimääräisiä." hän aloitti ja huokaisi. "Tarjoutuivat puolittamaan meidän laskun." Hayate katsoi Atoria epätoivoisesti. "Etitäänkö me joku muu hotelli, vai jäädäänkö me tänne ja otetaan se mitä täälä tarjotaan..? Atori-san..?" Hayate kysyi varautuneesti, hän oli aivan hukassa, sillä tällaisia tilanteita ei ollut aikaisemmin tullut ja hän ei todellakaan halunnut käyttää hyväkseen sitä, että hänen isänsä oli Japanin sinfoniaorkesterin johtaja. Katse oli Atorin kasvoissa, anoen vastausta mieheltä.
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 3:34:06 GMT 3
Atori mietti, että onko tämä vitsi? unta? Jos on niin hän haluaa oikeasti herätä. Eihän siinä toki mitään, kyllä hän voisi nukkua vaikka kovalla lattialla. Ei hänen oikeastaan edes tarvitsisi nukkua. Miten typeriä voi henkilökunta ollakkaan, kun mokaili näin? Atori ei sitä osannut ajatellakaan. "Tämä tosiaankin täytyy olla niitten virhe. Ei tässä muu syy voi olla" Atori yritti vastata rauhallisen tyynesti. Mutta Hayaten hätäisyys kuitenkin tarttui häneenkin. "Okei minä odotan täällä" Atori sanoi tyhjälle huoneelle, koska ei tajunnut Hayaten olleen jo poissa. "hmm..Ehkä tämä on turhan siveää. Ei kait kaksi yötä samassa sängyssä saman sukupuolen kanssa niin kamalaa voisi olla? Atori pohti. Häntä ei tämä oikeastaan niin kamalasti haitannut toisin kuin Hayatea.
Sillä aikaa kun Atori odotti Hayaten paluuta, hän nousi lattiasta ylös ja käveli sängylle. "ihanan pehmeä.."Atori sanoi istuuduttuaan sängylle. Hän pomppi sängyssä kokeillakseen natisiko se. Hyvä, ei natissut (älä ajattele pervosti XD). Atori käänsi katseensa oveen kuullessaan oven avautuvan.Hayate tuli hätäinen katse kasvoillaan.Atori kuunteli loppuun asti mitä Hayatella oli sanottavaa ennen kuin alkoi sanomaan mitään. "Minua tämä ei oikeastaan niin haittaa. Olen minä ennenkin puolitutun kanssa samassa sängyssä nukkunut eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Joten ollaan vain niin saadaan halvemmalla huone." Atori sanoi rauhallisesti ja hymyili leveästi. "Ei me kuitenkaan tajuta illalla kun tulemme yöksi, koska olemme rättiväsyneitä päivästä. Nukahdetaan kuin tukit." Atori yritti piristää. "Ja jos sinä et millään halua nukkua samassa sängyssä, niin ainahan minä voin lattialla nukkua" Atori sanoo nauraen. Tälle kovalla lattialla nukkuminen oli erittäin tuttua.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 13:51:35 GMT 3
//pakko ajatella pervosti. xDD natinnatin//
Hayate katsoi Atoria ja ajatukset kulkivat päässä. 'Ylireagoinko mä.. Kun kaikki mitä kännissä.. Jos mua pelottaa nukkua Atorin vieressä..?' nuorukainen ajatteli Hän kuunteli mitä Atori sanoi ja huokaisi, keräten ajatuksiaan. "Niin.." Hayate sanoi ja alkoi jo rentoutumaan ajatuksesta, hän oli vain ylireagoinut. Ei siinä ollut mitään vikaa että he nukkuivat vierekkäin kavereina, olihan heillä eri peitotkin. "Varmasti nukahdetaan." Hayate sanoi naureskellen ja hän huomasi todellakin ylireagoineen. Joskus tällaista tapahtui, eikä sille voinut oikeastaan mitään. Ja nyt rahaakin säästyi kerta he saisivat laskunsa puolitettua.
"Etkä nuku lattialla!" Hayate hengähti. "Mä vaan ylireagoin varmaan, välillä jotain stressiä näiden hotellien suhteen." hän jatkoi hymyillen ja kaivoi harjan laukustaan, otti hiukset ponnarilta ja harjasi ne, pistäen sitten ponnarin uudestaan. Nuorukainen otti laukun käsiinsä ja istui sängyn puolelle, jonka ajatteli valloittaa omakseen ja lätki taas lääkkeensä yöpöydälle. Punaisen kapistuksen hän jätti laukkuun, sitä kun saattoi joskus tarvita. "Mä oon valmis lähtemään." Hayate sanoi ja katsahti Atoria, olisiko mies myös.
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 14:35:42 GMT 3
// VOI EI EI SUA XDDD tuhma Tessa tuhma xD
"Eihän se todellakaan haittaa sua?" Atori yritti vielä varmistaa, koska Hayate näytti hieman stressaantuneelta.Päätti kuitenkin olla enää jahkaamasta asiasta sen enempää, jos se Hayatelle jo kerran kävisi.Vanhempi nuorukainen päätti siis ruveta siistiytymään iltaa varten. Olivathan he sopineet menevänsä syömään.Hän riisui kuumuudesta hiostuneen t-paitansa, ei välittänyt vaikka Hayate näkisi. Olivathan he kummatkin poikia. Laittoi paidan sijasta valkoisen, löysän kauluspaidan ja napitti sen, jättäen viimeiset napit auki (UUH).Nosti sitten kauluspaidan sisälle jääneet hiukset kauluspaidan päälle. Atori käänsi kasvonsa Hayaten puoleen."Joo minäkin olen kohta valmis." Vanhempi nuorukainen sanoi ja avasi hiukset, harjasi nopeasti ja laittoi taas kiinni.Tämä huomasi samalla Hayaten vallanneen jo toisen puolen sängystä. Joten Atori laittoi toiselle puolelle omat kamppeensa. Laittoi pelkästään tärkeät esineet laukkuun, jonka otti mukaansa.Toki otti uimahousut, ei hän ollut nimittäin varma olisivatko he tulleet tänne vielä ennen uimista. "No niin, nytten olen valmis." Atori katsoi Hayatea ja hymyili.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 14:50:03 GMT 3
"Ei se haittaa. Mä sanoin jo, että mä ylireagoin, Atori-san.." Hayate sanoi ja väläytti upean hymyn, jotta mies todellakin ymmärtäisi, että Hayate oli sujut päätöksensä kanssa. Vaikka nuorukainen oli sanonut, että oli jo valmis, hän vielä avasi olkalaukkunsa ja katsoi paljon hänellä oli rahaa mukanaan - ainakin vielä tarpeeksi, huomenna pitäisi käydä nostamassa.
Hayate nousi seisomaan, kun Atori sanoi olevansa valmis ja tarkisti, että huoneen avaimet olivat hänen taskussaan. "Mennään. Mä käyn samalla ilmottamassa vastaanotolle, että me jäädään tänne." Hayate sanoi ja avasi oven, jääden odottamaan että Atori tulisi huoneesta ulos. Sen jälkeen hän sulki oven ja varmisti että se oli lukossa. Nuorukainen lähti kävelemään portaisiin joista pääsi ala-aulaan. "Mua oikeastaan naurattaa nyt mun suhtautuminen aluksi." Hayate sanoi hymyillen, naurua silmissään. "Ihan kuin se olisi maailmanloppu." hän vielä tokaisi ennen kuin he olivat vastaanotolla. Hayate sanoi virkailijalle heidän päätöksensä ja pyysi erillisiä peittoja. Hän lupasi toimittaa ne huoneeseen sillä välin kun kaksikko oli kaupungilla.
"Nyt me ollaan ihan valmiit menemään.." Hayate sanoi ja viittoi Atorin mukaansa ulko-oville. Ulkona ilta oli alkanut hämärtymään vähän enemmän, mutta se ei nuorukaista haitannut. "Kävely muuten tekee tajuttoman hyvää sen pitkän junamatkan jälkeen.." Hayate tokaisi samalla kun sytytti tupakkaa itselleen. Hetken aikaa hän poltti vaitonaisena sitä, kun he kävelivät kohti keskustaa, mutta alkoi jälleen puhumaan. "Otetaanko vaan eka paikka mikä tulee vastaan vai vertaillaanko vähän?" hän kysyi mieheltä katsoen toista. Hayatelle se oli oikeastaan se ja sama.
// Tuhma 24/7. 8)
|
|
|
Post by atori on Sept 28, 2008 16:13:45 GMT 3
"Okei." Atori hymyili. Hän huomasi Hayaten pitävän ovea tälle, kiitti jälleen ja astui ulos huoneesta. Hän odotti, että nuorukainen sai oven lukkoon. Sitten he lähtivät kävelemään yhdessä Ala-aulaan. "No, eipä se minunkaan suhtautuminen aluksi kovin kypsää ollut." Atori naurahti. Hän muisteli miten kiljui mielensä sisällä, kuinka he joutuisivat nukkumaan samassa sängyssä. Nyt hän jo mietti, miksi säikähti moista." Älä muuta sano! Eri asia jos sänky ei olisi ollut parisänky. Sitten olisi ollut syytä säikähtää" Atori ehti sanoa naurahtaen, ennen kuin he olivat vastaanotolla.
"mahtavaa!" Atori sanoi iloisesti, lyöden taas kätensä yhteen. Nyt päivä voisi alkaa. Heti Päästyään ulko-ovelle hän hengitti syvälle sisään Okinawan raitista ilmaa. "Totta. Jalkoja alkoikin jo kolottaa se junassa istuminen" Atori sanoi hieman huonolla japanilla, koska ei aina osannut japanin sanajärjestystä. Mutta hän oli varma, että Hayate tajusi. Joskus häntä hieman hävetti oma japanin osaaminen. Hän hidastutti hieman vauhtia Hayaten sytyttäessään tupakkaa. He kävelivät hetken hiljaisina, mutta Atorin onneksi Hayate rikkoi pitkän hiljaisuuden."Minulle oikeastaan aika sama. Voitaishan me ottaa ensimmäinen paikka, joka on olemisen arvoinen." Atori sanoi leveästi hymyillen. Ei hänelle muuten ollut mitään väliä missä he söivät. Kunhan ei olisi mikään kamala rötiskä.Atori laittoi kummatkin kädet farkkujensa taskuihin. Hänen oli helpompi kävellä, kun kädet olivat jossain muualla kuin roikkumassa jalkojen vieressä. "Ootko ennen ollut missään muualla kuin Tokiossa? Atori sai kysyttyä, rikkoakseen taas hiljaisuutta. Joskus japaniksi puhuminen tuotti hänelle vaikeuksia. Tämän vuoksi häntä luullaankin usein ujoksi. Olihan hän sitäkin, mutta suurimmaksi osaksi se johtui yksinkertaisesti vain siitä, ettei hän vielä kovin hyvin hallitse kieltä. Eikä ihmekään. Ei hän olekaan opiskellut kun vajaan vuoden japania. Mutta hänen demonigeenien ansiosta hän oppi kielen kuin kielen kahdessa vuodessa jo miltein täydellisesti. Oikeastaan hän oppisi mitä vain todella nopeasti.
//ja tuo yks lause on tarkotuskin olla aika huonoa suomea, koska se tarkoittaa sitä että Atori sanoo huonoa japania xD äksdee!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Sept 28, 2008 16:27:38 GMT 3
"Okei, eli eka paikka joka miellyttää silmää.." Hayate sanoi. "Vai ootko käynyt ennen missään erikoisemmissa paikoissa syömässä.. esimerkiksi Tokyossa?" nuorukainen kysyi perään. Olisi oikeastaan loistava tilaisuus syödä Etelä-Japanilaista perinneruokaa, sitä kun ei välttämättä Tokyossa saanut. Hayate imi tupakastaan savuja ja puhalsi ne rauhallisesti ulos. "Vähän kaikkialla, ja oonhan mä syntynyt Kyotossa, sielä käydään joskus.." hän vastasi nätisti ja jatkoi vielä. "Pianonsoittamisen vuoksi tulee aina reissattua konserteissa esiintymässä, vaikka valtaosa niistä onkin Tokyossa." Hayate piti matkustamisesta, koska pääsi näkemään erilaisia paikkoja. Ulkomailla hän ei kuitenkaan ollut vielä käynyt, mutta uskoi, jos pääsisi yliopistoon, pääsisi myös ulkomaille esiintymään. Hayaten korvaan oli ottanut särähdykset Atorin puheessa, yleensä hän ei ollut niitä huomannut. Mutta Hayate ei halunnut myöskään huomauttaa niistä miehelle, sillä toisen japani oli hyvää. "Sä et ollut käynyt muualla Japanissa? Jos mä muistan oikein.." nuorukainen kysyi Atorilta pohtien samalla. Tupakka olikin jo lopussa, joten Hayate tumppasi sen tuhkikseen joka sattui heidän matkansa varrelle.
Vähitellen ympärillä alkoi olemaan paljolti ravintoloita ja pikkuisia baareja. Hayate katsoi niitä sillä silmällä, josko joku veisi erityisen huomion. Nuorukainen kaivoi kartan laukustaan ja katsoi, etteivät he olleet eksyneet kovin kauas hotellista ja että millaisella seudulla he olivat. Tämän kadun talot olivat pitkiä, seuraavalle kadulle oli pitkä matka talojen lomitse, jos tahtoi oikoa. Se tiesi paljon sivukujia, ja jopa eksymistä. "Jos me katotaan tältä kadulta joku.. Mä en mielelläni tahtoisi eksyä.." Hayate sanoi pysähdyttyään ja katsoi ympärilleen. Toisella puolella oli pieni ravintola, jonka edustalla oli kasveja ja hieno, rauhallinen valaistus. Se miellytti nuorukaisen silmää kun hän sitä katseli.
//no, ei se mitään. : DDD
|
|
|
Post by atori on Oct 14, 2008 22:06:15 GMT 3
"hmmm..." Atori raaputti päätään samalla kun mietti Hayaten kysymystä. "Muistaakseni olen kyllä Tokiossa käynyt yhdessä sushi ravintolassa. Mutta sushi ei kyllä ollut ihan mieleeni" Atori sanoi naurahtaen. Sushi oli todellakin maistunut Atorin suussa kamalalta. "Oho! sehän on upeeta! Oletko käynyt koskaan Japanin ulkopuolella?" Atori kysyi uteliaana. Näin hän oppisi tuntemaan Hayatea paremmin. "Itse en ole ollut Japanissa muualla kuin Tokiossa. Mutta nyt vihdoin pääsen näkemään muutakin!" Atori sanoi iloisena. Hän itse pitää henkilökohtaisesti enemmän rauhallisista, rentouttavista kaupungeista. Hänestä suurissa kaupungeissa on liikaa meteliä ja väkivaltaa.
Maisemaa alkoi pikkuhiljaa ympäröidä pienet kodikkaat talorivistöt. Aivan erilaisia kuin Tokiossa. Taloissa oli vieriviereltä erilaisia ravintoloita. Toiset panostivat susheihin ja toiset panosti muihin japanilaisiin perinneruokiin. Niin Atori ainakin luki kylteistä. Tosin hiraganaa ja katakanaa Atori ei vielä kovin hyvin osannut. Puhetta hän kuitenkin ymmärsi jo lähes täydellisesti. Mutta yksi asia oli varma: Sushia hän ei tänään halunnut. Mies seurasi Hayatea tarkasti, koska tiesi nuorukaisen tietävän nämä paikat ainakin paremmin kuin hän itse. "Joo en mäkään halua eksyä. Kunhan ei ole sushiravintola niin kaikki kelpaa" Atori sanoi hieman häpeissään. Hän ei ollut nimittäin varma tykkäsikö Hayate sushista. Mies katseli ympärilleen ja huomasi erään kodikkaan ravintolan. Hän ei kuitenkaan sanonut mitään vaan päätti kysyä Hayatelta. "Onko sinulla jo jokin paikka mielessä?"
//nyt pistin jotain paskaa randomia koska oli helkutin tylsää..mutta voi olla aika sekavaa, koska on nyt kuumetta, nuhaa ja pääkipua + alkavat menkat! XDDD voi minua!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Oct 15, 2008 10:26:09 GMT 3
"Sushi ei ole kovin erikoista japanilaisille.." Hayate sanoi nauraen, mutta Atori oli aivan eri juttu koska hän oli kotoisin Englannista. Aina välillä nuorukainen halusi kysyä Atorin oikeaa nimeä; ei ollut tavatonta että muualta muuttaneet ottivat Japanissa uuden nimen. "En oo käynyt, mutta vielä joku päivä meen.." Hayate sanoi. Ensin pitäisi opiskella paremmin englantia, joka tuotti Hayatelle todella usein päänvaivaa.
"Tää matkahan oli sitten aivan loistava idea!" Hayate sanoi iloisesti ja pisti kartan takaisin laukkuunsa. He tuskin poikkeaisivat tältä kadulta minnekään. Hayate hymyili miehelle ja oli iloinen, että he olivat kavereita, kaikesta huolimatta. Nuorukaisen 18-vuotissynttäreiden jälkeinen aamu oli ollut muistoineen yöstä pohjanoteeraus, mutta se ei heitä kaatanut. Hayate naurahti jälleen. "Ei sushiravintolaa.." hän sanoi ja tökkäsi Atoria kylkeen. "Mutta kyllä mä sut vielä opetan vielä sushia syömään, teen sitä vaikka sulle.." Hayate sanoi mutisten lopun ja pieni puna kohosi kasvoille. "Mä ajattelin tuota paikkaa tien toisella puolella." Hayate sanoi ja osoitti kodikkaan ravintolan suuntaan. "Sopiiko se sulle?" hän vielä kysyi katsoen miestä.
//Ogaay, pelataan nyt niin että ne synttäribileet on jo menny, kun tiedetään mitä noiden osalta tulee tapahtuun sielä, niin ei mee niin sekavaksi paskaksi. Luin tuon illalla kun lopetin shaiyan pelaamisen ja olin ihan "ah", mutta en jaksanut vastata kun olisi tullut jotain niin randomia tekstiä. 8DD
|
|
|
Post by atori on Oct 15, 2008 14:02:23 GMT 3
//nii ja skippaan nyt töykeästi menneisyyden, ettei se seuraa vielä 10 vuoden päästä xD//
"äläs muuta sano!" Atori vastasi iloisesti.Todellakin loistava...Atori mietti suu raollaan katsellessaan maisemia. Maisemat oli sanoin kuvaamattomat. Aivan erilaista kun englannissa, vaikka englantiakin mies rakasti aivan liikaa. Vielä kun sai nauttia matkasta Hayaten kanssa. Nuorukaisen ajattelu sai miehen punastumaan, koska hän ajatteli aina silloin synttärin tapahtumia. Vaikka hän ei muistakkaan kovin paljon myöhemmästä illasta alkoholin takia, hänelle silti alkoi tulemaan flashbackeja siitä. Ja toki ei se alkuillastakaan kovin viatonta ollut. Atori kuitenkin päätti vielä nytten olla puhumatta synttäreillä tapahtuneista jutuista, mutta oli varma että vielä hän Hayatelta kysyy sitä sun toista. Atorin ajatus kuitenkin katkesi, kun kuuli Hayaten puhuneen sushista. "Ei ei ei ei!! en mä varmasti koskaan opi syömään sitä! Sushi on vähän kun ukkonen mulle!" Atori sanoi hädissään huitoen käsiä. Sushi oli kuin rutto hänelle. Ainakin se sushi, ei ollut nimittäin varma oliko se tasokasta. "Mutta jos syötät sitä mulle kun olen änkyröissä, lupaan ainakin maistaa." Atori hymyili iskien silmää ja tökkäsi Hayatea takaisin kylkeen. Ei kuitenkaan liian kovaa, koska hänen voimillaan nuorukainen olisi voinut ihan hyvin lentää takaisin Tokioon. Atori katsoi Hayaten osoittamaa ravintolaa ja huomasi sen olevan juuri tämä paikka, mitä oli itse ajatellut. "Paremmin kuin hyvin!" Atori sanoi iloisesti. Ravintola näytti todella kodikkaalta. Ja tasokkaaltakin."Tule mennään! mä kohta kuolen nälkään! koskakohan söin ruokaakin viimeks" Atori sanoi hilpeästi, vatsa kurnien. Miehellä oli niin kiire syömään, että hän otti ajattelematta Hayatea kädestä kiinni ja lähti juoksemaan kohti ravintolaa nuorukainen perässä.
//Haahhaha ooh okei tehdään siis näin! Voi olla hieman sekavaa jos noi syndet on ollu ennemmin, mutta eipä niistä tässä tarvii niin yksityiskohtaisesti pohdiskella xD ja jooo ei hitto tuo mun teksti (ja etenkin edellinen) ei kannattais kipeenä kirjottaa. Mutta jos haluaa edes vähän edetä niin "pakko"....xD joten sorry joudut sietämään nyt <3 kauhee olo varmaan alkaa mahatautikin (oho pitkä yksäri ku et oo mesessä xD nostalgista) korjaan pitkä offi!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Oct 15, 2008 19:21:19 GMT 3
//joo. XDD Mullakin pitäisi oppia tuo. xD Olipa tuo lause, missä on pohjanoteeraus-sana, itsessään kovin pohjanoteeraus. Mulla pitäs mennä suomenkielen kurssille.//
Hayatea hymyilytti ja paljon. Yleensä Hayate oli muutenkin hymyileväinen ja iloinen, mutta tämä alkoi mennä jo ylitse ja suupieliä alkoi pakottamaan. "Sushi ei oo sääilmiö.." nuorukainen sanoi ja nauroi, hän tiesi Atorin ukkospelosta, toinen oli siitä maininnut muutamaan otteeseen. "Ah, siinä onkin tosi paljon ideaa, kun sä et sitten muista asiasta mitään.." Hayate sanoi pohtivasti. Hän ei tiennyt pitikö olla onnellinen vai harmissaan siitä, ettei Atori näemmä muistanut mitään, vai piilotteliko toinen totuutta muistamisesta. "Se yö vaan.." Hayate ajatteli punastellen. Eivät he olleet menneet suutelua ja pientä ihonhipelöimistä pidemmälle, mikä oli ihan hyvä juttu. Eikä Hayate edes tiennyt kunnolla tunteistaan Atoria kohtaan, vaikka päivä päivältä piti miehestä enemmän.
Hayata älähti kun Atori oli yhtäkkiä tarrannut häntä kädestä ja juoksutti nyt ravintolalle. "Sä innostunut välillä vähän liikaa Atori-san." Hayate sanoi naureskellen kun he pysähtyivät ravintolan eteen. Hän haukkoi hetken happea, vaikka juoksumatka oli ollut lyhyt, se ei tehnyt hyvää hänen hengitykselleen. Oli hankalaa kun vietti vain pari päivää jossain kaupungissa tai paikassa ja liikkui seuraavaan paikkaan, jossa ilmanlaatu oli taas ihan erilainen. Mustahiuksinen nuorukainen seurasi vanhempaa miestä sisälle ravintolaan, kurkussa tuntui oudolta. Tarjoilija ohjasi heidät pöytään ja antoi ruokalistat heille. Hayate avasi ruokalistan ja nosti laukun olkahihnan yli olkapäänsä. Olo kurkussa ei rauhoittunut, vaikka Hayate joi lasista vettä, jota tarjoilija oli juuri kaatanut. Hayate hengitti koko ajan vaikeammin ja kaivoi tärisevin käsin laukustaan suihkeen, jota yritti ladata siinä onnistumatta. "Mä saan kohta kohtauksen jos mä en onnistu.." nuorukainen ajatteli, eikä kehdannut katsoa Atoria, koska hänen silmänsä olivat alkaneet vuotamaan ja hän keskittyi pelkästään siihin, että saisi suihkeen ladattua ja hengitettyä sitä sisäänsä. "Saatana.." nuorukainen kirosi heikolla äänellä, kun lääke tippui hänen käsistään jonnekin pöydän alle. Varovasti nuorukainen laskeutui polvilleen lattialle, mutta lyhistyi itse eikä kyennyt liikkumaan.
//Hahaa. Mä tässä tulin just tunti sitten himaan ja oon taas ihan nosebleed ah kun on tullut 2 ropevastausta. : D Ja ei hitto, noi pitkät offit on niin legendoja! 8DD Mut sori kun olin koulussa ja töissä niin en voinut olla mesessä, ja nyt säkään et oo mesessä. D:
|
|