|
Post by Raiden Tokoyashima on Nov 18, 2007 3:17:29 GMT 3
Rae kaarsi selkäänsä kun Ronin alkoi piirtelemään kuvioita siihin, mutta keskittyi silti pitämään toista hellänä. Hän piti tyytyväisenä merkillä että Ronin huokaili välillä. Jos Rae olisi sillä hetkellä pystynyt hymynkare olisi varmaan käynyt hänen suupielissään, hän tunsi aitoa iloa siitä että Ronin piti hänen toimistaan. Vähän sen jälkeen kun Ronin oli sanonut olevan jo tarpeeksi, Rae päästi toisen suustaan, kohotti katseensa vanhemman kasvoihin.
Katse Raen silmissä oli lähes euforinen, eikä hän halunnut puhua, hamusi huulillaan Roninin vastaavat kiinni omiinsa ja aloitti intohimoisen suudelman ujuttaen kielensä siihin mukaan. Hän painautui lähemmäs toista Roninin piirrellessä kuvioita hänen takamukseen ja huoahti voimakkaasti lähes irrottautuen suudelmasta kun mies puristi häntä piirtelyn jälkeen. Huulet vasten rakkaansa huulia Rae hengitti kiivaasti. "Pian.." Rae kuiskasi huokaisten, mutusti huulillaan Roninin huulta. Pikku hiljaa Rae laskeutui selälleen sängylle, vetäen Roninin mukanaan, jalat miehen molemmin puolin. Raiden nosti lannettaan halukkaasti ollen valmis ottamaan Roninin sisälle ilman venyttämisiä.
//Wuhuu!//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Nov 18, 2007 4:03:39 GMT 3
Ronin yllättyi Raen intohimoisesta intohimoisesta suudelmasta. Hän vastasi suudelmaan lähes agressiivisesti, mutta intohimoisesti vastasi Raen pyyntöön kielestä. Hän piirteli edelleen kuvioita Raen takamukseen ja liu'utti toisen kätensä toisen kylkiä pitkin tämän kaulalle ja hypisteli tämän hiuksia värillä repien niitä.
Ronin hymähti Raen kuiskatessa hänelle jotain ja vetäytyi tämän mukana alemmas. Hän hengitti vasten Raen kasvoja kiivaasti, tunki kaulalle sivelleen käden tämän suuhun ja hymyili hieman. "Ime.." hän kehotti, vaikka tiesi asian olevan päivänselvää. Toisella kädellä hän avusti itseään ja työntyi Raen sisään yhdellä työnnällä, huoahti hiljaa ja veti Raen suusta sormensa ja laski kätensä toisen laihalle lantiolle. Toisen kätensä Ronin laski sängylle ja puristi lakanaa sormiensa väliin.
Hetkessä Ronin löysi tahtinsa lantion työssään, ja hän hengitti kiivaasti Raen kasvoille. Hän puristi kättään enemmän Raen lantiolla ja heitti päätään taaksepäin. "Sä oot.. uskomattoman.. hyvä.. tänään.." hän kuiskasi huohottaen. Pariin kertaan keskeytynyt seksi tuntui nyt purkautuvan Roninin sisällä, ja tunne oli antoisampi kuin aikaisemmin. Ronin laski päänsä nähdäkseen Raen kasvot, tämän ilmeet, hän halusi nähdä toisen nautinnon ja kuulla kuinka tämä huokaili.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Nov 18, 2007 16:39:50 GMT 3
Roninin kehottaessa imemään toisen sormia Rae teki niin, vaikka olisi luultavasti tehnyt niin muutenkin, ilman sanomisia sormien ilmaantuessa suuhun. Raiden puristi silmänsä kiinni kun Ronin työntyi hänen sisälleen, huokaili ja inisi samalla kun yritti imeä sormia. Tunne Raen sisällä oli kivulias, mutta mahtava, kun hän sai vihdoin toisen sisälleen. Nuorempi avasi suutaan kun Ronin otti sormensa pois, värähti kosketusta lantiollansa.
Raiden ynähteli Roninin työntöjen mukana, kohotti hieman lantionsa jotta voisi ottaa työnnöt paremmin vastaan omasta takaa. Hän kaarsi päätänsä ja huohotti, mutusti huulillaan Roninin toista solisluuta kun toinen kuiskaili sanojansa. "Mä... kelpaan..." nuorempi ajatteli, oli nyt varmempi siitä että Ronin oli alkanut jo rauhoittumaan. Rae kaarsi taas päätänsä, avasi silmät raolleen nähdäkseen edes vähän toisen kasvoista. Huohotus ja ininä purkautui Raidenin huulilta solkenaan, eikä hän ollut edes muistanut miten hyvältä toinen tuntui hänen sisällään.
"Ronin..." Raiden huokaisi, alkoi liikuttamaan lantiotaan Roninia vasten jotta seksi tuntuisi heistä molemmista paremmalta. Se sai Raen inahtelemaan entistä kovaäänisemmin ja sulkemaan silmänsä. Kädet runttasivat sormien väliin lakanaa.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Jan 3, 2008 23:26:14 GMT 3
Ronin oli melko tyytyväinen, että oli saanut purkaa vitutustaan Raen naimiseen, vaikka tyytyväisyyttä Roninin kasvoilta tuskin huomasi. Hän nousi istumaan sängylle etsien käsiinsä housut ja kiskoi ne jalkaansa. Mun paita.. missä helvetissä se on.. hän ajatteli hakien paitaansa katseellaan huoneesta. Ronin löysi paitansa tuolilta nousi ylös hakeakseen sen. Hän hymähti ottaessaan paidan käsiinsä ja tunsi kädessään kuinka jotain oli kuivunut sen pinnalle. "Verta." hän sanoi kääntyen Raeen päin. "Tää on sun verta.." hän hymähti ja puki paidan päälleen kuin se olisi ollut puhdas. "Mä haistan tän veren.. Mä haistan sun veren tästä paidasta.." hän selitti Raelle hiljaisena kävelln samalla sängyn vierelle.
Ronin kumartui painamaan suukon Raen otsalle, kumartui ylös ja käveli eteiseen. "Mun on pakko syödä.. Käyn jossain ravintolassa. Tuon sulle jotain. Saa kelvata, vaikka et tykkää." hän laittoi kengät jalkaansa tuntien kuinka ne olivat vielä hieman kosteat öisestä ukkosesta. "Mulla on lisäksi... tekemistä. En viivy kauan." hän sanoi aukaisten oven ja nappasi mukaansa Raen avaimet. Ovi sulkeutui tämän perässä.
"Pitää kävellä saatana." Ronin mumisi astuen ulos talon portaista ja suunnisti kulkunsa keskustaa kohti. Hän päätti syödä kunnolla, sillä ei muutamaan päivään ollut syönyt. Hän oli onneksi tottunut siihen ettei syönyt useaan päivään, mikä selvästi oli hyvä, ainakin muutaman päivän takaisten tilanteiden takia. Nyt mä kyllä ostan sen auton.. Ronin ajatteli kävelessään. Hän piti päätään alhaalla, ja kaivoi taskuaan tajuten että oli unohtanut kännykkänsä ja tupakat Raen kämpälle. Ei me voida asua tuolla.. hän mietti ja huokaisi. Mun kämppä.. ei.. hänen ajatuksissaan alkoi pyöriä suunnitelmia.
// No joo heti kato sujuu. XDD Kivaakivaa! Lauantaina saadaan taas ropeee kunnolla! <3 Saan bussikortin, niin alan käymään useammin. Pitää korjata se etten oo käyny aikoihin kunnolla. Nykyään alan käymään useammin. //
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Jan 4, 2008 1:18:34 GMT 3
Raiden makoili sängyllä voipuneena, piti hennosti toista kättä kaulallaan. Joku ei tuntunut kurkussa oikealta, mutta se olisi varmastikin ohi menevää. Nuorukainen makoili kyljellään, vaikka se tuntuikin inhottavalta kipsatussa kädessä. Raiden sulki silmänsä ja yritti huokaista, mutta se tuntui kurkussa pahasti. Rae piteli yskää, mutta niin nopeasti kuin pystyi veti toisen käden suunsa eteen ja yski verta siihin. Rae irvisti kivusta, mutta ei näyttänyt sitä muuten päälle päin, puolet siitäkin, mitä Ronin puhui verestä meni ohitse.
Raiden tunsi suukon otsellaan ja avasi silmänsä, nähden kuinka Ronin kaikkosi eteisen puolelle ja selitti sielä jotain. "Okei.." Rae vastasi heikosti kuiskaten eikä ollut varma kuuliko Ronin edes sen.
Rae makoili pitkän aikaa sängyllä, nukahtikin hetkeksi, kunnes nousi ylös ja veti vaivalloisesti uudet boxerit vaatekaapista jalkaansa ja kaprit lattialta. Hän käveli tietokoneelle ja käynnisti sen, vaelsi sen jälkeen keittiöön keittääkseen kahvia. Saatuaan kahvin valumaan Rae meni vessaan ja huuhteli aineet lattialta, verikin irtosi. Hän vielä suihkutti puhdistusainetta suihkukopin seiniin ja käveli sitten keittiöön ottaakseen kahvia.
~ ja plaa plaa, rae menee tupakille kahvinsa kanssa ja ajattelee mitä muuta tekemistä roninilla muka on. Sitten se menee koneelle ja pistää musiikkia soimaan, avaa mesen ja käskee Hiroshin kämpilleen auttamaan siivoomisessa. Hiroshi tulee ja ne tylsät siivoo yhdessä, kunnes hiroshi pakottaa raen vaan lepäämään sängyssä ja mittaa samalla isoveljensä kuumeen, joka on 38.7C. ja plaaaaaaaa.Hiroshi antaa raelle parit päänsärkytabut ja rae nukahtaa taas.~
//Noniin ei jaksanut kirjoittaa mitään hemmetin pitkää sepustusta vaan laitoin vaan tuolleen lyhyesti jotain mitä se hullu tekee. xDDD Aww. <3 Ja muutenkin pitää viettää aikaa yhdessä, ei pelkästään ropetuksen merkeissä! ^^ <3Mut saat joskus kertoa mikä se juttu oli, mitä kirjoitit, mutta pyyhit!//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Jan 4, 2008 4:19:29 GMT 3
// Wou randomiii efhgkhkhgduhj häröilyä nyt. :'D //
Joo Ronin käy syömässä jossaki ravintolassa vatsansa täyteen, maksaa sen hiton laskun ottamatta edes vaihtorahoja.. taisi tarjoilija saada tippiä. :'D Ronin maleksi autoliikkeeseen ja tottakai hänen silmiinsä osui kiiltävä urheiluauto, joka oli kaiken lisäksi punainen mustilla nahkaistuimilla. Hän koeajoi auton kaahaillen välillä ylinopeutta, palasi liikkeeseen lunastaen auton heti käyttöönsä. Hänen mielessään jonkun aikaa vapaana ollut kämppä oli edelleen myynnissä. Roninin onneksi Japanissa asuntokauppojen teko kävi erittäin helposti, joten asunto olisi muuttovalmis jo muutaman päivän kuluttua. Ronin käy mutkan kämpällään vaihtamassa paidan ja palaa autolleen lähteäkseen takaisin Raen kämpille.
------------------- Takasin Raen kämpillä Ronin nyt on XD -------------------
Ronin palaa takaisin Raen kämpille ja huomaa heti oven avattuaan että kämppä on siivottu. Ei Rae yksin tätä tehny.. hän ajatteli potkien kengät lattialle ja käveli olohuoneeseen. Hän huomasi Raen nukkuvan sängyllä ja istahti tämän vierelle. "Sä et enää nuku." hän sanoi lyöden kämmenensä Raen kasvoille ja tunsi tämän otsan olevan kuuma. "Ihan sama ootko sä kuumeessa vai et." hän sanoi välinpitämättömään sävyyn, eikä häntä tosissaan kiinnostanut oliko Rae sillä hetkellä kuumeessa vai ei.
Ronin kuuli kuinka vessasta tuli ulos joku. "Hiroshi.." hän muisti nuorukaisen nimen. Pieni hymynkare nousi hetkeksi tämän kasvoille, mutta se katosi nopeammin kuin olisi uskonut. "Sä taisit olla se joka autto Raeta siivoomaan täällä.." hän tuumasi nousten ylös Hiroshin kasvojen läheisyyteen. "Mulla on tolle vammautuneelle näytettävää tänään." hän sanoi kohottaen kasvoilleen ivallisen virneen, jotta Hiroshi sai sen kuvan että Ronin vain pelleili sanoillaan. "Joten sulla ois kai parempi mennä.. vaikka enemmän sä uskot veljes sanoja.." hän hymähti istahtaen takaisin sängylle. "Rae.." Ronin katsoi Raeen katseella, että hänellä oli toiselle asiaa.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Jan 4, 2008 4:42:44 GMT 3
Rae nukkui sikeästi kun Hiroshi pisti kämppää kuntoon. Pikkuveli tiesi että saisi Raelta paljon tupakkaa ja muuta kivaa tästä hyvästä, siksi teki tätä toisen vuoksi. Raiden hätkähti ja vaikeroi kun joku länttäsi käden hänen kasvoilleen, raotti silmiään ja huomasi Roninin olevan hänen vieressään selittämässä jotain kuumeesta. Nuorukainen nyökkäsi ja nousi istumaan vaivalloisesti, yritti saada itsestään ääntä.
Raiden tuntui turhautuvan Roninin ivailevaan äänensävyyn, mutta oli kuitenkin helpottunut, sillä ei se ei ollut yhtään samanlainen kuin aamulla. "Jep, autoinhan mä." Hiroshi sanoi tyhmä virne kasvoillaan, Raen poikaystävä tuntui olevan hieman erilainen nyt kuin sairaalassa. Rae käänsi katseensa Roniniin, kasvoillaan närkästynyt ilme kun toinen sanoi häntä vammautuneeksi. "Mä.." Raiden yritti aloittaa, mutta alkoi taas yskimään, ilman verta. "No.. Ei isoveli ookaan ollut pitkään aikaan noin vammautunut.." Hiroshi sanoi huvittuneena, sillä Ronin puhui osaksi totta. Raen kasvoilla oli erittäin närkästynyt ilme ja hän heitti Hiroshia tyynyllä päähän. Pikkuveli älähti yllätyksestä ja katsoi Raeta joka näytti kieltä Hiroshille. "Joo." Hiroshi sanoi ja jatkoi: "Mä otan eteisen laatikosta ne Rae.." Hiroshi meni eteiseen ja aukaisi pöytälaatikon, otti sieltä 2 tupakka-askia ja pisti sitten kengät jalkaan huikaten vielä heiheit ovelta ja lähti pois.
Rae katsoi Roninia pöpperöisenä, kun oli vasta herätetty ja hieroi vähän nenäänsä. Hymy kävi suunpielessä, toinen oli tullut takaisin niinkuin lupasi.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Jan 4, 2008 7:48:13 GMT 3
Roninin mielestä oli aika mielenkiintoista että Raen pikkuveli oli samaa mieltä hänen kanssaan että Rae oli vammautunut. "Ei oo kuitenkaan mitään uutta että Rae on tuossa kunnossa?" hän katsoi Hiroshia kasvoillaan loihdittu hymy, jonka hän piti kasvoillaan hyvin. Raen närkästyneisyys sai Roninin jotenkin kummasti melkein naurahtamaan, varsinkin kun tämän veli sai tyynyn päähän. Kai tuo on normaalia sisaruksille.. hän ajatteli tyynenä. Ronin kääntyi Raeen päin pudistaen päätään. "Älä nyt oo noin ankara." hän muistutti nousten ylös ja meni eteiseen katsellen hiljaisena Hiroshin kaivaessa pöytälaatikkoa. "Mulla on auto siinä edessä. Kato rauhassa, jos autot yhtään kiinnostaa." hän vinkkasi Hiroshille nostaen rennosti kättään kun tämä poistui.
"Ala nousta. Mulla on sulle yllätys.. uskon että tykkäät." hän hymähti kävellen olohuoneeseen takaisin ja nojaili seinään lähellä sänkyä. "Mä tulin autolla.. mutta varokin jos tahraat sitä verelläs. Ne penkit on vuorattu mustalla nahkalla joten.." hän vannotti Raeta uhmakkaaseen sävyyn, sillä ei todellakaan halunnut auton tahriintuvan, varsinkaan kun se oli aivan uusi. Rae ei kyllä tiennyt sitä.
Ronin oli onneksi hyvällä päällä nyt kun hän oli viemässä Raeta katsomaan kämppää, minkä hetki sitten oli ostanut. Rae tuskin jaksaisi kuunnella Roninin valittamista, varsinkaan kun hän ei selvästi voinut sanoa mitään vastaankaan. "Sun kurkku on taas kipeä?" Ronin sattui kysymään toiselta, koska ei kuullut tämän puhuvan paljon paskaakaan suoraan sanottuna ennen kuin lähti tai sen jälkeen.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Jan 4, 2008 19:47:54 GMT 3
//Ei hitto oikeesti tuo käden länttääminen naamalle on niin pahis! XD Naurattaa vieläkin. xDD//
"Eipä oikeastaan.." Hiroshi sanoi vaiteliaana, joskus vielä kun Hideto oli ollut elossa Rae oli välillä tosi kamalassa kunnossa, eikä Raiden suostunut kertomaan mitä on tapahtunut, vaikka koko perhe kyseli. Mustahiuksinen pysyi aina hiljaa, käänsi katseensa jonnekin muualle, oli niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Raidenin omilla kasvoilla kävi virnistys, kun Ronin sanoi ettei hänen pitäisi olla niin ankara. Mitä ankaraa tyynynheittämisessä ja kielennäyttämisessä oli? Hideto ja hän tulivat kuitenkin yhdessä toimeen.
"Voinhan mä nopeesti vilkasta.." pinkkipää sanoi ennen kuin oli kadonnut ovesta.
Raiden hieroi päätänsä istuksiessaan sängyn reunalla, haukotteli pirteästi ja katsoi Roninia kysyvästi, mielenkiinnolla, kun mies sanoi että hänellä oli nuorukaiselle yllätys. Raiden nyökytti varovaisesti Roninin sanoessa kiertäen, ettei hän saisi yskiä autossa. Raiden nousi sängyltä ja käveli vaatekaapille, nyt jopa katsoi minkä paidan pisti päälleen; musta kauluspaita. Lisäksi hän kaivoi punaiset polvisukat, jotka pisti erittäin hankalasti jalkoihinsa istuen samalla sängynreunalla.
Rae nousi jälleen ja harjasi nopeasti hiuksensa, käveli sitten Roninin viereen, oli ottanut pöydältä kynän ja lehtiön, pyöritti päätään siihin tyyliin ettei ääntä tulisi ainakaan hetkeen. Rae käveli eteiseen ja samalla kirjoitti lehtiöön mitä halusi kysyä Roninilta. 'Mihin me mennään?' hän oli kirjoittanut lehtiöön, jonka pisti hetkeksi pikkupöydälle, kun pisti kesätakin ja kengät jalkaan, näytti sitten Roninille tekstiä, ollen valmiina lähtemään.
//Pitäs varmaan tehdä uusi topsa tuonne kaikki muu- kohtaan, ei minnekään alikategoriaan vaan ihan siihin vaan..//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Jan 5, 2008 2:58:30 GMT 3
Ronin katseli vieressä Raen puuhasteluja kun toinen etsi vaatteita itselleen. Hän itse ei vaivautunut siirtymään askeltakaan seinän viereltä, nojaili edelleen siihen. "Älä edes kuvittele että autan sua sukkien kanssa." hän mutisi, kun toinen pisti sukkia jalkoihinsa. Tilanne näytti hankalalta Raelle, mutta miksi se Roninia olisi haitannut.
Ronin ei laskenut katsettaan Raeen kun tämä tuli hänen vierelleen. Hän tuijotti suoraan eteensä vastakkaista seinää ja huokaisi. Mitä ikinä tapahtuu.. tuolla lähtee ääni. hän ajatteli kuunnellen Raen toimia. Hetken päästä Ronin sai eteensä ja hän luki siihen kirjoitetun tekstin. "Saatana.." Ronin kuiskasi raapien sormillaan otsaansa. "Jos mä sanon että se on yllätys, miks kertoisin sulle mihin me mennään?" hän kysyi Raelta, käveli tämän ohi kengilleen ja työnsi jalkansa niitten sisään. "Ala tulla. Ja pidä lehtiö mukanas, mä en ala arvaileen mitä yrität mulle sanoa." Ronin sanoi Raelle ja avasi oven lähtien käytävää pitkin alemmas. Ronin napsautti auton ovet auki ja käveli kuskin puoleisen oven luo.
// Joo saat hoitaa sen alotuksen. :'D //
|
|