|
Post by Ronin Makato on Oct 23, 2007 18:22:34 GMT 3
Ronin avasi silmänsä katsellen hetken kattoa, joka näytti vaaleammalta kuin yleensä. Aamu. hän tajusi vilkaistessaan ulos ikkunasta ja nousi samantien istumaan ja siirtyi sängyn reunalle. Hän kääntyi katsomaan Raeta, joka näytti vielä nukkuvan. Ronin haukotteli nousten samalla ylös. "Saatana.." hän aloitti aamun heti kiroamalla katsoen vastakkaista seinää jossa oli kolme luotia. Hän nousi ylös ja käveli seinää kohti lyöden kätensä sitä vasten. "Voi helvetin helvetti..." hän kirosi syvälle seinään uponneita luoteja. "Tulee Raelle kalliiksi." hän virnuili ja jätti luodit sikseen kävellen keittiöön keittääkseen kahvia. Roninin aamu harvoin lähti hyvin käyntiin ilman kahvia ja tupakkaa, eikä nyt ollut sellainen aamu. Häntä vitutti eilinen, ja koko tämä päivä ei näyttänyt Roninin silmään tällä hetkellä hyvältä. "Saatana." Ronin kirosi laittaessaan suodatinpussin kahvinkeittimeen. Häntä ei kiinnostanut kahvinkeitto, ja lisäksi hän keitti kahvia vain itselleen. Kahvin tippuessa Ronin käveli parvekkeelle ja otti matkalla käsiinsä tupakka-askin ja sytkärin. Hän nojasi kaiteeseen sytyttäessään tupakan ja poltteli sitä kaikessa rauhassa. Helvetti aamu lähtee hyvin käyntiin. hän ajatteli vilkaisten sisälle Raeta. Sun tarvii sanoa mulle yhtään mitään. hän jatkoi ajatteluaan, ja tunsi kuinka tupakka tasasi hänen mieltään hieman parempaan. //No niin. ...Huonot aamut.//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 23, 2007 20:01:22 GMT 3
//haha, Ronin on NYYB! XDDD//
Raiden nukkui sikeästi, etäisesti oletti jonkun lähtevän vierestään, muttei jaksanut herätä. Ainakaan heti. Hän siis jatkoi uniaan, mutta herpaantui, kun kuuli puhetta ja kiroilemista. Rae ei kuitenkaan halunnut vielä herätä, aukaista silmiään vaan nosti peiton päänsä yli. Kauaa sitä ei kuitenkaan kestänyt, koska Rae ei saanut enään unenpäästä kiinni. Hän poukkoili ajatuksissaan, nopeasti kaikkea mitä oli kokenut Roninin kanssa, etenkin viime yötä. "Mä olisin voinut kuolla.. Ronin kuitenkin sanoi sairaalassa ettei tapa mua.." Rae mietti, aukaisi silmänsä, vaikkei nähnyt peiton alla mitään. Näin oli parempi, ei tarvinnut miettiä silmälaseja jotka nököttivät ties missä hänen kämpässään.
Raiden raotti peittoa, näyttävästi oli tulossa suht poutainen päivä. Lopulta hän nosti peiton kokonaan pois ja nousi vaivalloisesti istumaan selkä seinää vasten. Oma kämppä näytti jotenkin oudolta, mutta rakkaalta sairaalareissun jälkeen. Kirjahylly oli paikoillaan, tietokone ja kitara myöskin. "Kitara?!" Rae ajatteli, hän ei vieläkään muistanut soittaneensa kitaraa. Hän ummisti silmiään hölmön näköisenä, silmät tekivät varmasti kepposensa. Hän hapuili läheltä lasit silmilleen: nurkassa oli todellakin kitara. Vielä hetken hämmästeltyään Rae katsoi parvekkeelle, jossa Ronin oli ja hymyili apeasti, nousi sitten sängyn laidan yli ja kokeili tärähtänyttä //näinhän me sovittiin.// jalkaansa. Sillä pystyisi kävelemään ihan helposti. Hän astui muutaman askelen, kunnes astui jonkun päälle ja samanaikaisesti luodit seinässä. "Voi saatana.. noikin vielä.. No.. laastia jostain.." Rae ajatteli, katsoi sitten lattialle, joka oli veressä ja täynnä hajonneita esineitä ja muuta roskaa. "..." hän katsoi tyrmistyneenä lattiaa.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 23, 2007 21:11:26 GMT 3
//Älä valita siinä! XD//
Roninia ei kiinnostanut ollenkaan ihmiset joita hän harvakseltaan näki kävelevän alhaalla, vaikka hän katselikin heitä. Linnutkin tuntuivat vain tuottavan hänelle päänsärkyä. Hän poltti tupakan loppuun ja nakkasi sen maahan kaiteen ylitse. Ja itse sängyn omistaja on hereillä.. hän ajatteli kävellen sisälle sanomatta Raelle sanaakaan. Hän pysähtyi tämän vierelle hetkeksi ja katsoi tätä pitkään. "Sä oot nähny verta ennenki." hän murahti Raelle ja käveli keittiöön, jossa kahvikin oli ehtinyt tippua rauhassa. "Älä sano sanaakaan." hän kielsi Raeta keittiöstä kaataen samalla kahvia kuppiin ja jäi seisomaan keittiöön hetkeksi.
"Mä en jaksa nyt.." hän lisäsi hetken päästä kun oli istahtanut sängyn reunalle. Ronin joi kahvia niinkään välittämättä siitä että Rae oli edelleen hänen lähettyvillään. Hän ei jaksanut kuunnella ääniä, mutta väistämättä linnut lauloivat pihalla. Vois kuolla nuo turhat eläimet.. mitä niillä tekee. Ne vaan.. saatana. Ronin ajatteli jättäen asian sikseen koska se kuulosti hänen päässään turhalta.
Kahvin juotuaan Ronin kääntyi Raeen päin. "Huomenta." hän sanoi vieläkin varsin äreän kuuloisena, eikä häntä kyllä tosissaan kiinnostanutkaan. "Sulle tulee kalliiksi nuo luodit, mä niiden hyväksi mitään tee." hän aloitti aamun Raen kanssa heti päätöksellään, kuulostaen riidanhakuiselta. Hän katsoi Raeta tylsä ilme kasvoillaan, josta ei tosissaan saanut minkäänlaista kuvaa. Väitä vaan vastaan jos kiinnostaa.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 23, 2007 21:52:22 GMT 3
// ja kuka keksi NYYBin? xDDD Kuka on admin? ;---D ja Ronin vaikuttaa ihan hirveeltä kusipäältä nyt. nousiko se väärällä jalalla? XD//
Rae katsoi lähes silmiänsä räpäyttämättä lattiaa, käänsi sitten päätänsä nähdäkseen käytävään, jossa oli kanssa verta ja ties mitä sirpaleita ja sälää. "...." Rae yritti sanoa jotain, mutta ei sitten edes yrittänytkään, ei tahtonut. Jotenkin hänen oli vaikeaa käsittää omaa riehumistaan muutaman päivän takaa. Mikä oli saanut hänet siihin tilaan? Rae nosti vain hitusen katsettaan kun Ronin murahteli hänelle, mutristi huuliaan ja tunsi pientä pahoinvointia, kämppä oli kamalassa kunnossa ja hän varmasti saisi häädön. "Saatana.." Rae kirosi päänsä sisällä, astui muutaman askelen taaksepäin. Olo oli niin epätodellinen, eikä hän ollut sanomassa ainakaan mitään Roninille.
Rae ei edes osannut mennä tupakalle, vaan käveli muutaman askelen seinän luokse, kosketti sitä ja reikiä joissa luodit olivat. Raeta todellakin heikotti, hän olisi voinut kuolla yöllä, mutta kiitti onneaan. Ei hän ollut siltikään Roninia jättämässä, siihin ei ollut syytä. Raiden kääntyi ja kyykistyi lattialle, koskettaen sitä kädellään. Veri oli jo kuivunut, mutta Raen oli pakko siivota kaikki pois jossain vaiheessa. Rakkaat mustat esineet olivat pirstaleina suurin osa. Hän mutristi huuliaan ja nosti katseensa Roniniin kun toinen puhui.
"..." Raiden yritti puhua, mutta nosti kätensä suunsa eteen, nousi rivakasti ylös ja melkein juoksi vessaan paukauttaen oven perässään kiinni. Hän nosti vessanpytyn kannet ja oksensi itsestään kaiken mitä oli sairaalassa syönyt ja verta. Oksentaminen tuntui jatkuvan ikuisuuksiin, kunnes se loppui ja Rae lysähti lattialle istumaan pöntön eteen. Hän sulki kannet ja veti vessan, ei välittänyt liikkua, ei ainakaan heti.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 24, 2007 17:02:03 GMT 3
//No saatana tee musta möderäättöri äläkä valita siinä! XDD Joo se käytti vahingossa sitä kolmatta jalkaa. ;__; //
Roninia alkoi vituttamaan kun Raiden ei sanonut sanaakaan, vaan juoksi vessaan. "Helvetti mä nyt noin kamala oo!" hän huusi tämän perään, eikä edes välittänyt vaikka kuuli toisen oksentavan. "Saatana.." hän murahti ja kaatoi loput kahvit kurkustaan alas ja kävi viemässä mukin keittiöön.
Ronin huokaisi syvään ennen kuin käveli kylpyhuoneen ovelle ja nojasi sen reunaa vasten. //tajusit kai.// "Mistä sä noin pahan olon sait?" hän kysyi Raelta huokaisten taas. "Et sä nyt verestä voi järkyttyä. Veri on verta, siinä se. Sulla ei oo sitte minkäänlaista sietokykyä asioihin." hän selitti Raelle näkemystään välittämättä oikein mitä sanoi.
Hetken aikaa Ronin pysyi hiljaa ennen kuin hän tokaisi pieni virne kasvoillaan: "Sulle veri on arkipäivää. Vedät ranteitas auki ja tuo järkytti?" Jos Ronin olisi sellainen että nauraisi, hän olisi varmasti nauranut nytkin. Hän tyytyi vain hymähtämään ja jäi katsomaan Raeta oven suuhun tukkien tien, ettei Raella olisi mahdollisuuksia pyrkiä ulos paitsi väkivalloin.
//Joo kyllä se nousi sillä kolmannella jalalla. ;__;//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 24, 2007 17:21:05 GMT 3
"Et sä ookaan kamala, mutta toi sun käytös vituttaa.." Rae puri hampaitansa yhteen, sulki silmänsä ja huokaisi. Olo helpottui paremmaksi oksentamisen jälkeen, ei vain pitäisi syödä mitään tai hän oksentaisi uudelleen. Rae laski parempikuntoisen kätensä lattialle, hetken päästä ihmetteli sen tuntua. Hän katsahti lattiaa, se oli veressä ja seinä hänen takanansa myös. "Tääläkö mä siis.. yritin tappaa itteni..?" Rae katsoi kylppärin kuntoa hiljaisena, katse lähes tyhjänä. "Pitää siivota.."
Raiden nosti katseensa Roniniin kun toinen tuli oven luokse, pyöräytti silmiään. "Ku..." nuorempi yritti puhua, mutta rupesi sitten yskimään, vertakin tuli jonkin verran. "Enkö mä pysty puhumaan..?" hän ajatteli, nosti käden kurkulleen. Se ei ollut paljoakaan kipeä, mitä nyt oksentamisen jälkeen aina vähän kirveli. "Vittu sä et tiedä mistään mitään! Mua vaan järkytti veren määrä ja se että sä olisit voinut tappaa mut yöllä!" Raiden ulvoi päänsä sisällä ja käänsi katseensa Roninista, nousi sitten hitaasti ylös, muttei kääntänyt katsettaan Roniniin.
"Hemmetin vittuileva paska.." Rae ajatteli, katsoi vihaisesti seinää. Pitikö Roninin vittuilla juuri aamusta? Rae puristi kätensä nyrkkiin, mutta avasi ne sitten, katsoi kuvaansa peilistä. Hän ei pitänyt laseistakaan. Ja lääkkeetkin pitäisi ottaa. Sitten siivota, mennä suihkuun ja kauppaan. Mieluummin Raiden olisi makoillut sängyssä, masennellut koko päivän ja elänyt tupakan ja alkoholin voimalla, mutta ei. Ronin saisi luvan maksaa ainakin osat laastista ja maalista, Rae voisi itse yrittää käsillään ne pistää seinään. ".. ei.. jär.. kyttänyt.." Rae kuiskasi pitkän tauon jälkeen heikosti, lähes puri hampaitansa yhteen. Hänen teki mieli taas yskiä, mutta avasi lavuaarin hanan, pesi kätensä ja otti sitten hammasmukin, täytti sen vedellä ja joi. Kurkussa tuntui heti paremmalta ja hän käveli Roninin eteen. "Pakko vittuilla?" Rae kysyi heikosti, huokaisi sitten kun sai ääntä tulemaan. Katse oli kuitenkin tähdättynä muualle kuin Roninin kasvoihin. Katse oli suihkukopissa, Raidenhan voisi suihkuttaa lattian puhtaaksi vedellä ja muutamalla pesuaineella.
//Pystyn kuvitteleen sen pomppimassa röökille ja keittiöön sillä kolmannella jalalla, sillen "whee~" ja nauramassa täysii. xDDD ahhahaha. Ei modeksi vinkumista!//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 24, 2007 18:43:23 GMT 3
//Oli pakko vinkuu modeksi ku sinä pilkkaat sitä ku oon NYYB! ;___;//
Ronin katseli Raen touhuja oven suussa välittämättä ollenkaan siitä että lattia oli veressä. Hän oli järjestössä olon takia tottunut vereen vähän liiankin hyvin ja pystyi käsittelemään kaikkea mikä oli vähääkään veressä, oli se sitten joku todella outo, tai hyvin läheinen, hän ei välittänyt. "Ei järkyttänyt? Yritätkö saada mut nauramaan?" Ronin kysyi Raelta ja oli sisällään toisaalta ihan huvittunut vaikka hän tarkoitti kaiken vittuillakseen.
Ronin katsoi Raeta toinen kulma koholla ja tylsä ilme kasvoillaan. "Mitä luulet? Mitä mä tässä koko ajan teen?" Ronin pommitti kysymyksiä takaisin. "Mä en nyt saatana jaksa." hän sanoi katsoen Raeta edelleen Raeta ja häntä alkoi inhottamaan kun tämä katsoi muualle. "Helvetti. Sä katot mua kun mä puhun sulle!" hän huusi Raelle ja tarrasi tämän olkapäihin kiinni. "Mä oon ollu koko ajan susta huolissaan! Mä oon kattonu sun perään ja yrittäny pitää susta huolta! Miten helvetissä mä oisin ehtiny vielä siivoamaan tän kaiken paskan täältä? Sano se mulle!" hän aloitti huutamisen karjumalla kaiken suoraan Raen kasvoille. "Helvetti mä en pysty kaikkee samaan aikaan tekemään! Sun pitäis tajuta se saatana!" hän huusi lyöden samantien nyrkkinsä oven pieleen.
//Joo nyt kyllä.. Ronin on tosi hyvällä päällä.//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 24, 2007 18:59:25 GMT 3
//tss, no sitten kun sillä on 70 viestiä niin se on nautakasvi!!! ^^D xDD//
Raiden kohotti kulmiaan hivenen, vaivautui katsomaan Roninia sivusilmällä. "En." hän totesi, mutusti alahuultansa, miettien samalla mitä pesuaineita hänellä oli. "Tiedä edes saisiko verta pois.." nuorempi mietti, käänsi sivukatseensa taas Roniniin kun toinen alkoi märisemään, tuhahti vain. Raiden oli juuri tarttumaisillaan suihkuun kastellakseen veret ja pistäisi sitten pesuainetta niihin.
Rae hätkähti kun Ronin huusi hänelle ja tarttui olkapäihin, katse oli siirtynyt jo huudon alkuvaiheessa toisen kasvoihin. "Okei okei, ei tarvi huutaa!" Rae sanoi ihmetystä naamallaan, vittuiluko oli sen arvoista puhumista, että pitäisi katsoa toiseen päin? Mutta turhaan hän sanoi senkin lauseen, Ronin jatkoi huutamistaan. Raen suu oli hieman raollaan ihmetyksestä. "Ro-Ronin en mä oo.. velvoittanut sua siivoamaan tätä.." Rae aloitti takellellen. "Mä vaan järkytyin siitä, kun mä oon.. riehunut täälä ihan totaalisesti.." hän jatkoi, mutta ärsyyntyi sen itsekin, mutta pelko Roninin väkivaltaisuudesta kyti sisällä. "Voi vittu mä tajuun sen! Ja mun mielestä oli paljon parempi että sä olit sielä sairaalassa mun kanssa, oon onnellinen siitä!" Raiden huusi Roninille, pisti sitten käden suunsa eteen ja alkoi yskimään hullusti, koukistaen vähän polviaan. Kun yskiminen loppui hän suoristautui, katsoi Roninia, ja otti käden pois suunsa edestä. Nopeasti hän katsahti siihin, todetakseen veren. Rae painoi kätensä nyrkkiin. "Mä osaan siivota itekin." hän totesi, muttei tehnyt elettäkään että aukaisisi veden ja kastelisi lattialla olevat veret.
//on. autoa odotellessa. ja takkaa.//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 24, 2007 21:38:52 GMT 3
//No perkele 70 viestiä! -.-//
Ronin tuskin kuunteli Raeta huutamisensa välissä, sillä tämä inisi kaiken turhan hiljaa, ja vieläpä änkyttämällä. "Saatana onko sulla mulle niin vaikee puhua!" hän huusi päästäen irti Raen olkapäistä. "Onnellinen!? Onnellinen!? Mä en nää sussa mitään sellasta että olisit onnellinen! Saatana sä oot niin hankala!" hän jatkoi huutamistaan jo siihen malliin että voisi lyödä Raeta, vaikka tämä yski.
"Mitä sä nyt sanot siitä verestä!? Onko liikaa sulle!? Onko!?" hän kysyi ja tarrasi Raen hiuksista kiinni kiskaisten tämän pään kovakouraisesti taaksepäin. "Helvetti jos sä et ois ollu se johon törmäsin siellä puistossa, ois vaan kaikki niin helpompaa saatana! Helvetti Taikiin mun ois pitäny silmät iskeä! Se tuskin sais kaiken maailman vammoja vaan mä voisin naida sitä millon vaan! Sä vaan teet kaiken ominpäin saatana!" Ronin kallisti Raen päätä enemmän taaksepäin ja hymyili hieman. "Sä olit mulle vaan virhe." hän tuhahti päästäen Raen hiuksista irti ja työnsi tämän läheltään pois, suoraan allasta kohti.
//Joo niitä odotellessa Ronin on.. Kauhea ;__;XD//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 24, 2007 22:12:19 GMT 3
Raiden kavahti kun Ronin päästi hänen olkapäistänsä irti, astui askelen taaksepäin. "On kun mun kurkkuun sattuu ja oon sekaisin!" Rae kivahti, ei osannut heti ottaa vastaan Roninin seuraavia huutoja. "Mä olen onnellinen sun kanssasi, mä en vaan välttämättä osaa näyttää sitä! Sä oot tässä se hankala vittu!" Raiden huusi ärtyneesti takaisin, puristi kätensä nyrkkiin niin että rystyset menivät valkoisiksi. Hänen päässänsä kiehui Roninin käytös.
"Ei oo liikaa vaan liian vähän! Olis pitänyt vaan vuodattaa enemmän! Enemmäääh...!" Rae huusi ja parkaisi kun toinen tarttui tätä hiuksista. "Päästä musta irti! Sulla ei oo oikeutta koskee muhun tolla tavalla!" Raiden huusi ja yski perään, tarttuen käsillään Roninin käsiin yrittäen saada niitä pois, mutta lamaantui kun Ronin sanoi että hänen olisi pitänyt pokata Taiki Raen sijasta. Rae käänsi katseensa Roninin kasvoihin vaikka hiuksiin ja päänahkaan sattui todella paljon. "Tota sä et saa saatana ikinä anteeks! Et varmana saa! Sä et voisi sanoa tuollaista jos et rakastaisi mua!" hän jatkoi huutamistaan, irroitti samalla kätensä Roninin vastaavista tuloksettoman riuhtomisen vuoksi. Raiden älähti kun Ronin taivutti hänen päätänsä, oli kauhuissaan toisen sanoista ja teoista. "Mikä suhun on mennyt?!" hän ajatteli lähes shokissa. "Oliko se rakkaus vain jotain sanomista, että saisit naida mua..?"
"Mitä..?" Rae sanoi silmät levinneinä eikä edes tajunnut että Ronin työnsi hänet allasta kohden. Raen maha iskeytyi siihin kovaa ja hän rojahti polvilteen lattialle. "Sulla ei oo.. mitään oikeutta kohdella mua näin.." Raiden karjui samalla kun nousi ylös ja otti muutaman nopean askelen Roninia päin, pisti ei-kipsatun kätensä nyrkkiin ja aikoi lyödä Roninia.
//SE ON NIIN HIRVEE! ;___; SE ON KAMALA! ;___; JA KUN RAE LUULEE ETTEI SE ENÄÄN RAKASTA SITÄ! ;__;//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 25, 2007 14:31:07 GMT 3
Ronin katsoi alas Raeta, joka istui polvillaan lattialla ja karjui. Hän sivuutti kaiken muun Raen sanoista, jopa ne ettei saisi koskaan anteeksi sanojaan. Ei oikeutta? hän ajatteli liikahtamatta kun Rae yritti iskeä nyrkkinsä suoraan hänen kasvoihin. Roninin nopeat refleksit takasivat sen, että Raen isku ei osunut kasvoihin, vaan Ronin tarrasi Raen käteen kiinni ja hänen kasvoilleen nousi virne. "Luulitko tosiaan että saisit mun kasvot vuotamaan verta?" hän kysyi ivallisesti, vaikka Raekin tiesi ihan hyvin ettei mahdollisuuksia ollut. "Sä oot liian hidas, muistakin se." hän huomautti kiskaisten Raen aivan lähelleen ja puristi tämän itseään vasten. "Taiki.. se ei merkkais koskaan mulle mitään." hän sanoi, ei antanut sanoillaan lainkaan selkoa siitä, kuka oli hänelle tärkein. Kasvot Raen kasvojen lähellä Ronin kuiskasi: "Mä en sanonut rakastavani että saisin naida sua. Pidä se mielessä." hän irroitti kätensä Raesta ja lähti pois vessasta. Rae sai tehdä mitä halusi, kunhan ei satuttanut itseään. Kyllä se mulle anteeksi antaa. hän ajatteli tyytyväisenä jääden seisomaan sängyn viereen. Vai että oli onnellinen... hän alkoi ajatella Raen sanoja vasta nyt, mutta ei edelleenkää näyttänyt kasvoillaan että välitti.
//Joo se on aika.. rauhottu vähän mutta.. . Rae parka. ;__;//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 25, 2007 15:42:02 GMT 3
//Hei muuten, ne oli koko tän kohtauksen pelkissä boxereissa. xDD//
Rae kohotti nyrkkiään juuri kun Ronin tarrasi siihin, katsoi toisen virnettä typertyneenä. Hän aukaisi suunsa vastatakseen, mutta ei sanonut mitään. "..." Rae pysyi hiljaa, katse kävi kädessä johon Ronin oli tarrannut. "En." Raiden sanoi hiljaa, jätti sen jälkeen huulensa mutruun, kasvoillaan vieläkin uhmakas katse. Viime yönä Ronin oli kertonut itsestään, menneisyydestään, mutta oli nyt aivan toisenlainen, tätä puolta Roninista Raiden ei ollut edes nähnyt sairaalassa, muuta kuin pieniä otteita. Rae hätkähti olemattomasti kun Ronin veti hänet lähelleen ja puristi itseään vasten. Rae oli kuullut Roninin sanat, hän voisi treenauksen kautta tulla yhtä vahvaksi kuin Ronin.. "Selvä.." hän sihahti huultensa välistä vastatakseen Roninin huomautukseen hitaudesta, ei järin pitänyt olla tällaisella hetkellä Roninin lähellä, vaan häntä pelotti mitä voisikaan tapahtua. Raen suu aukesi hieman raolleen, ehkä hämmästyksestä, Ronin puhui niin sekopäisiä eikä hänestä ottanut selvää. "Kuka sulle on se tärkein?!" Raiden huusi päänsä sisällä, hädin tuskin hengitti, koska Roninin kasvot olivat niin lähellä.
Nuorempi räpäytti silmiään Roninin puhuessa, hän ei tahtonut oikein ottaa selvää toisesta. Se ärsytti Raeta, hän olisi omasta puolestaan voinut vaikka jatkaa riitelyä, muttei jaksanut, aamu oli jo muutenkin pilalla, ehkäpä koko loppupäiväkin. Raiden jäi seisomaan paikoilleen kun Ronin lähti, ei edes hievahtanut, oli vain. Roninin viimeisimmät sanat pyörivät hänen päässään ja hän todellakin halusi luottaa niihin, enemmän kuin mihinkään muuhun. Raiden huokaisi ja kääntyi sitten kylppärikaapille, otti sieltä puhdistusaineita ja pisti ne lavuaariin odottamaan vuoroaan.
Rae käveli olohuoneeseen vaatekaapilleen, otti sieltä mustat, ihoa myöten menevät, mutta alhaalta levenevät caprit sekä vanhan, jo vähän kulahtaneen bändipaidan. Hän ei edes huomioinut minkä bändin paidan otti, se oli hänelle se ja sama. Nuorempi ei sanonut sanaakaan poikaystävälleen, lähti keittiöön jossa otti lasin kaapista ja täytti sen vedellä, laski sitten työtasolle odottamaan vuoroaan. Hän puki paidan hankalasti päälleen, caprit myöskin ja aukaisi sitten keittiökaapin ottaen lääkkeensä sieltä. Muutamasta eri paketista hän otti tarvittavat lääkkeet, masennukseen ja paniikkihäiriöön, sekä muutaman rauhoittavan, yhteensä 4½ tablettia. Rae joi ne yhdellä kertaa veden kanssa alas ja meni sitten takaisin kylppäriin, sulkien oven perässää, käynnisti suihkun vesihanan ja alkoi kastelemaan veriä lattialla.
//Rae on nyt toimelias kun sei kestä tommosta sekasortoa kämpässään ja se haluu purkaa paineita. xD//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 25, 2007 19:43:40 GMT 3
//Boxereissa! XDD Haha, ei hitto!//
Ronin huokaisi kun Rae käveli hänen ohitseen. Hän istahti sängylle seuraillen kun toinen kaivoi itselleen vaatteita. Helvetti ku tostaki tuli ankee. hän ajatteli Raen käytöstä pudistaen päätään. Ronin kuunteli mitä Rae teki keittiössä. Lääkkeitä? hän mietiskeli erilaisia ääniä päässään, mutta antoi asian taas olla. Hänen oli parempi rauhoittua, kuin mennä heti toisen kimppuun. No voi helvetti Rae saatana! Ronin kirosi päässään kun Rae vain käveli hänen ohitseen katsomatta. "Saatana.. Voi olla näin helvetin.." Ronin puristi kätensä nyrkkiin, sillä mieli teki kovasti paiskata se kovaa seinään, vaikka vielä parempaa olisi ollut jos hän saisi hakattua jonkun.
Ronin yritti turhaan purkaa vihaansa vain rauhoittumalla. Hän nousi ylös ja käveli parvekkeelle, koska seinä oli siellä kylmää petonia, ja tavallista seinää rosoisempaa. "SAATANA!" hän löi nyrkkinsä seinään yhä uudelleen ja uudelleen. Rystyset valuivat verta ja kädet helottivat punaisina. Hän lopetti hakkaamisen ja tarkasteli käsiään, jotka valuivat verta, mikä puolestaan sai Roninin hymyilemään pirullisesti. "Tätä mä en oo aikoihin tuntenu.. Tää kipu.. niin helvetin pientä." hän naurahti pirullisemmin kuin hymyili samalla kun asteli sisälle. "Mikä tunne.." Ronin puristeli ja availi nyrkkejään koko ajan katsellessaan käsiään.
//Nyt on kyllä jokin pahasti vialla. o.o Rae vaan siivoo ja Ronin tulee sillä välin hulluksi. o.o//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 25, 2007 20:34:40 GMT 3
Raen olisi todella tehnyt mieli puhua Roninille, mutta halusi hillitä hermojaan. Parempi oli hetken aikaa hillitä hermojaan, kuin käydä taas huutamaan. Ja huutaminen otti Raeta kurkkuun. Hän kuuli Roninin etäistä kiroamista kylppäriin vedenpauhun alta, mutta tahtoi veret pois. Jos hän ei siivoisi muualla kämpässä, vessassa voisi viettää aikaa. Keittiö oli liian suuri uhka anoreksialle ja bulimialle. "Olisi kyllä mukavaa syödä taas.. Okein kunnolla.." Raiden ajatteli, tiesi että pian hän taas leikkisi siihin pisteeseen ruoalla, että oksentaisi koko illan. Osat veristä valui veden mukana viemärikaivoon, mutta ne mitkä olivat laattojen saumakohdissa pitivät pintansa, joten Raiden sammutti suihkun ja otti altaasta pesuaineen, kuuli kuinka Ronin kirosi jälleen huutaen, huokaisi ja suihkutti ainetta saumakohtiin, mutta lopetti sen kuullessaan outoa jyskettä. Rae pisti pesuainepullon lattialle ja tuli varovasti vessasta ulos, kaivoi eteisen pöytälaatikosta itselleen tupakan ja sytyttimen, kukuili sitten missä Ronin oli. Hän katsoi parvekkeelle ja meni sinne, sytyttäen matkalla tupakan. Kuitenkin hänen tultua parvekkeelle tupakka unohtui varsin nopeasti huulten väliin Raen nähdessä Roninin veriset rystyset. "Ronin.." Raiden kuiskasi hiljaa. Äänessä ei ollut lähes minkäänlaista tunnetta. //joo. ehkä se rauhottuu jossain vaiheessa?//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 25, 2007 21:19:41 GMT 3
Ronin irroitti katseensa käsistään Raeen. "Mitä?" hän kysäisi toinen kulma koholla katse visusti Raen silmissä. Äänensävy oli jyrkkä. "Sä et oo ennen nähny mua tässä tilassa." Roninin kasvoille nousi pirullinen hymy. "Mä rakastan tätä tunnetta." hän selitti kääntyen kokonaan Raeen päin. "Ei mitään kipua.. vaan verta." hän naurahti jälleen pirullisesti.
Ronin alkoi katsoa Raen vaatteita tarkemmin, ja huomasi tämän päällä tutun bändipaidan. "Inornate soul" Ronin luki bändin nimen ja hänen kasvoilleen nousi epäluuloinen ilme. "Saatana.. Kato paitaas? Onko tuttu nimi?" hän alkoi pommittaa kysymyksiä, samalla kun vanhat ajat bändin kanssa muistui mieleen. Helvetti.. Ei oo totta saatana! hän kirosi päässään paita, jonka Rae oli pukenut ylleen. Ronin tarrasi Raen rinnuksista kiinni ja pitikin kiinni lujaa. "Helvetti sä oot sokee! Etkö sä näe mitä puet päälles!? Voi saatana.." hän alkoi äristä uudelleen Raelle. Ronin itse ei halunnut juuri sillä hetkellä katsoa vanhan bändinsä nimeä, eikä liiemmin muulloinkaan. Paita tahriintui vereen hetkessä. Mä en kestä kattoo tota! Ronin sanoi nostaessaan Raeta hieman ilmaan, niin että tämän jalat kuitenki pysyivät maassa.
"Sä otat ton paidan pois." Ronin ei enää voinut hillitä itseään. Juuri kun hän oli rauhoittumassa Raen paidan näkeminen sai hänet uudelleen tosi vittumaiselle tuulelle. Hänellä ei ollut aikomuksia antaa Raen riisua paitaa itse, vaan hän aikoi repiä sen tämän päältä.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 25, 2007 21:38:54 GMT 3
Raiden räpsäytti silmiään Roninin kysyessä mitä tämä sanoi toisen nimeä. "Sun kädet.." Rae aloitti, mutta hiljeni kääntämättä katsettaan kun toinen jatkoi puhumistaan. "En ookaan.." nuorempi ajatteli, otti tupakan sormiensa väliin puhaltaen savut keuhkoistansa. Raiden koitti ottaa kaiken rauhallisesti, niin oli parempi edetä. Raiden nyökkäsi hiljaisena, jotenkin tiesi mitä Ronin tarkoitti. Hän itse piti kivusta myöskin, useinmiten.
Tupakka pääsi taas Raen huulien väliin, hän poltti siitä rauhallisesti. Sairaalassa tällä oli ollut itsetuhoisia ajatuksia, ajatuksia vahingoittaa itseään. Pian ne taas puskisivat mielen päälle, mutta koska, sitä Raiden ei tiennyt. Rae katsoi Roninia hölmönä toisen sanoessa nopeasti englanniksi jotain, katsoi sitten paitaansa kun Ronin niin kehotti. "Tuttu nimi.." Raiden mumisi, ummisti silmiään. Se oli hyvin läheinen, lähes rakas bändin nimi, mutta.. Mistä Raiden tiesi sen, vaikkei muistanut mitään? Hän kohotti katseensa takaisin kun Ronin tarrasi tätä rinnuksista, hätkähti kun Ronin alkoi ärisemään, taas se alkoi. "Mä vaan otin jonkun paidan kaapista kun tahdoin siivoomaan!" Rae kivahti Roninille ja yritti riuhtoa itseänsä irti, taaskin tuloksetta. "Ronin!" Rae huudahti kun Ronin nosti häntä ilmaan. Nuoremman silmät olivat laajentuneet kauhusta, kun Ronin vaikutti taas seonneen.
"Mitä sä..?" Rae yritti kun toinen alkoi repimään paitaa pois hänen päältänsä. Rae horjahti hieman taaksepäin ja hetkessä, kun Rae rimpuili vielä vastaan, paita oli revennyt hänen päältänsä. "Ronin sä senkin idiootti! Mä pidin siitä paidasta!" Rae huusi. Tupakka oli edelleen hänen kädessään, mutta Raiden viskasi sen kaiteen ylitse pois. "Mikä hitto sulla on? Ootko sä frustratisoitunut? Puutteessa? Mikä vittu sulla on?!" Rae huusi Roninille, ei jaksanut yrittää ottaa rikkinäistä paitaa pois Roninin käsistä, tiesi sen toivottomaksi. "Jos sä oot turhautunut niin vaikka raiskaa mut jos se helpottas!" Rae karjui, ei liikkunut minnekään.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Oct 25, 2007 22:40:36 GMT 3
Ronin piteli paitaa käsissään katsoen hetken sitä ja pyyhki vuotavat kätensä siihen. Hän käänsi katseensa Raeen, katseen joka oli uhmaava ja hyvin äreä. "Mä en pitänyt! Helvetti haluutko sä tosissaan tietää!? Sä oot välillä niin hankala!" Ronin karjui tälle tyrkyttäen paitaa samalla tätä kohti. "Mikä hitto mulla on? Mikä mulla on?" Ronin pommitti kysymyksiä Raelle. "Tää paita! Inornate soul! Mä olin siinä bändissä! Mä soitin rumpuja siinä! Ja HIDETO laulo siinä! Luuletko sä tosiaan että mä haluan muistella tai mitään!? Luuletko tosiaan että mä oisin kattonu tätä paitaa!?" Ronin huusi Raelle pommittaen kysymyksiä ja epämiellyttäviä lauseita.
"Haluutko sä että mä raiskaan sut!? Jos sä tosiaan haluat, niin mä teen sen. Tässä ja nyt." hän huusi Raelle samalla kun tarrasi tämän kädestä kiinni. Sanomatta mitään Ronin veti Raen kiinni itseensä, ja suuteli tätä väkivaltaisin elein. Hän hautasi kätensä Raen hiuksiin ja puristi kätensä nyrkkiin niin että se teki Raen päänahkaan varmasti kipeää.
Hän näykki Raen huulia suudellessaan ja kuiskasi väliin: "Tätäkö sä multa halusit?" Ronin jatkoi väkivaltaista suukotteluaan ja näykkimistään Raen kaulalle kiskaisten tämän pään taasen taakse hiuksista. Ronin alkoi imeä Raen kaulaan fritsua, vähän kivuliaammin, sillä käytti mukana enemmän hampaita.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Oct 25, 2007 22:56:18 GMT 3
Raiden katsoa Roninia vittuuntuneesti, tuhahti kun toinen sanoi olevan tämän hankala. "Jotain vikaa vai!? Säkin olet hankala välillä!" Rae huusi takaisin, otti paidan Roninin kädestä, mutta nakkasi sen parvekkeen lattialle. "..." Rae pysyi hetken aikaa hiljaa, tajusi että siksi Ronin oli seonnut paidasta pahimman kerran. Ronin ei näyttävästi halunnut muistella bändiaikojansa, ainakin toisen sanoista sai Raidenin mukaan semmoisen käsityksen. "Mä en vaan muista helvetti!"
"Haluan!" Rae huusi niin että kurkkuunkin sattui, ei hätkähtänyt sitä ollenkaan kun Ronin veti tämän luoksensa. Alkuun Rae yllättyi suudelman väkivaltaisuutta, mutta mukautui siihin, nythän hän saisi ainakin oman puutteensa korjattua ja ne 2 kertaa jotka olivat keskeytyneet. Raiden älähti kun Ronin tarrasi kovakouraisesti hänen hiuksiinsa, muttei antanut sen häiritä, hän halusi että Ronin rauhottuisi.
"..." Raiden oli aikeissa vastata, muttei voinutkaan aivan heti. Vasta kun Ronin siirtyi hänen kaulansa kimppuun hän pystyi vastaamaan. ".. Halusin." Raiden sanoi aivan normaalilla, ehkä vähän huokaavalla äänellä. Tätä hän oli kaivannut, vaikkakin tällä keinolla ei asia välttämättä ollut oikein. Nuorempi puri hampaitansa yhteen, inahti hiljaisesti.
//Kiva on naapureilla kuunnella. xDD//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Nov 9, 2007 0:47:31 GMT 3
"Kuinka voit haluta että raiskaan sut?" Ronin lopetti äkisti tekemisensä, katsoi Raeta tarkkaavaisena. "Jos sä haluut multa seksiä.. se ei oo raiskaus." hän muistutti Raeta ivalliseen sävyyn. Sillä hetkellä Ronin oli hyvin tarkka asioista, ja hän halusi kaiken menevän oikein. "Mä en siis raiskaa sua.. mä harrastan sun kans seksiä.. kivuliasta seksiä." hän sanoi Raelle ottaen tämän silmälasit pois ja tipautti ne maahan. "Et tarvii niitä nyt." hän totesi hiljaisesti painoi huulensa väkivaltaisin elein Raen huulille työnsi kielensä tämän suun sisään.
Edelleenkin Ronin piteli kädellään kivuliaasti kiinni Raen hiuksista, lopetti jälleen suudelmansa ja katsoi Raeta hetken. "Mä en jaksa että sä inahtelet parvekkeella. Herätät huomiota." hän sanoi toiselle, otti hiuksista kunnon otteen ja työnsi Raen sisälle sängyn eteen. Hän kiskaisi Raen pään taakse ja suuteli tätä jälleen huulille. Kesken suudelman Ronin heitti Raen sängylle, jäi katsomaan häntä siihen.
"Paita päällä susta ei oo mihinkään." hän sanoi Raelle lähestyen askeleen sänkyä kohti. Hän ei tehnyt elettäkään jatkaakseen äsköistä, katsoi vain Raeta nähdäkseen tämän reaktioita. "Tykkäätkö sä?" hän kysyi Raelta sarkastiseen sävyyn. Hänellä oli kysymyksiä, mitä esittää Raelle, mutta hän päätti odottaa. Hän kyllä jaksoi odottaa, jaksoi nytkin, vaikka nälkä Raeta kohtaan kasvoi.
//Minä tein sen!//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Nov 9, 2007 16:10:32 GMT 3
Nuorempi pysyi hiljaa hetken aikaa, katsoi Roninia kasvoihin kulmat hieman kurtussa. "Ehkä se olikin väärä sanavalinta.." Raiden kuiskasi, ei hellittänyt katsettaan Roninista. Hän sulki silmänsä, mitä tahansa että Ronin rauhottuisi. Ja sairaalassa Rae oli pitänyt Roninin teoista, toissapäivänä. Hän avasi silmänsä kun Ronin oli ottanut lasit pois, katsahti lattialle jossa lasit olivat vioittuneena. "Ne maksoi paljon.." hän ajatteli, mutta yhtyi Roninin suudelmaan pitäen silmiä raollaan.
Päänahkaa alkoi jo todenteolla pakottamaan, mutta Rae ei halunnut sanoa siitä mitään, tyytyi tilanteeseen joka vallitsi. Suudelman päätyttyä hän nuolaisi kielenkärjellä alahuultansa, katsoi Roninia takaisin. ".. Hä?" Rae kerkesi älähtämään ja vingahti kovempaa otetta hiuksissa, lähti kulkemaan Roninin pakottamana sisälle. Hän ei taas nähnyt kunnolla, koska ei ollut laseja, mutta se ei todellakaan ollut tärkeää, tärkeintä oli saada Ronin rauhallisemmalle päälle.. Nuorempi yllättyi hiukan siitä kun toinen yhtäkkiä kesken suudelman heitti hänet sängylle. Hetken aikaa hänellä kesti tajuta se, mutta kokosi sitten itsensä ja nousi istumaan toisen kätensä varassa, jalat suorassa.
"No, nyt mulla ei oo paitaa, erinäisistä syistä.." Rae mutisi kulmat kurtussa kun Ronin lähestyi sänkyä. Mutta mitä toinen oli edes loppujen lopuksi tarkoittanut lauseellaan? Raiden katsoi Roninia hiustensa alta, ne kun olivat heilahtaneet silmien eteen kun hänet oli heitetty sängylle. "Tykkäänkö vai..?" Raiden ajatteli. "Mitä sä tolla tarkotat?" hän kysyi, puhalsi hiuksia silmiltään pois. Raiden ei viitsinyt nousta sängyltä pois, joten nökötti siinä.
//Yay! <3//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Nov 17, 2007 18:18:12 GMT 3
Ronin hymähti Raelle hiljaisesti lähestyen toista edelleen. Hän seisahtui sängyn eteen ja sipaisi kädellään Raen paljasta vatsaa. Ronin tarrasi tiukasti Raen leuasta kiinni kumartuen nuolaisemaan tätä poskea pitkin korvan taakse. Hän puraisi Raen korvaa ja siirsi kasvonsa toisen eteen. "Tykkäätkö sä siitä ku mä kohtelen sua näin?" hän selvensi kysymystään Raelle. "Mieti välillä.. äläkä kysele typeriä." Ronin kuiskasi painaen huulensa agressiivisesti toisen huulille, puri välillä tämän ylähuulta ja pakotti toisen kielen mukaan.
Toisella kädellään Ronin leikitteli sormellaan Raen rintakehällä, ja kiusoitellen hipaisi toisen nännejä välillä. Kauaa sitä ei kestänyt, koska Ronin laski kätensä alemmas ja kosketti Raen caprin nappia avaten sen empimättä. Hetkessä hän kiskaisi myös vetoketjun auki, ja ujutti kätensä Raen housujen sisään. Ronin hiveli kädellään Raen miehuutta ja hymähti hiljaa. Hän irrottautui suudelmasta ja vetäytyi alemmas saadakseen Raen caprit pois. Kohta mä pääsen.. tositoimiin.. Hmh. hän ajatteli vetäen Raen capreja hieman pois.
//Olkoot hitto nyt. XD Keksin jotain!! Nyt pääsen enemmän toetuttamaan itteeni jejejejejejejejjejejejejejejejejejejjejejejejejejejejjjeeeeeeeeejeeeeeeejeeejejjejeeeeeeejejejejejjeeejej XD//
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Nov 17, 2007 20:21:57 GMT 3
Raiden katsoi miestä joka läheni häntä, värähti kun toinen kosketti häntä vatsaan. Rae ei tahtonut sanoa sanaakaan pilatakseen tätä ja tulevaa hetkeä. Ehkä se kaipuu olikin ollut jo suurta, niin monta keskeytynyttä kertaa.. Hän taivutti päätänsä Roninin tarratessa hänen leukaansa, värähti uudestaan sulkien hieman silmiään toisen nuolaistessa ja näykätessä. Rae avasi silmiään Roninin puhuessa, oli jälleen hetken hiljaa. "Joo.." Raiden sanoi lopulta juuri ennen kuin Ronin taas puhui ja nyökkäsi sille nopeaan ennen suudelmaa, antautui sitten siihin täysin ja totteli Roninin eleiden tahtoa.
Raiden olisi tahtonut koskettaa rakkaansa ihoa, kietoa kätensä toisen ympärille, muttei sitä tehnyt. Pienet värähtelyt kulkivat hänen vartalossaan toisen hyväillessä hänen rintakehää ja välillä nännejä. Voimakas huokaisu kävi Raessa kun mies sai caprit auki ja hiveli tämän miehuutta. Rae nosti varovaisesti oikean kätensä ylemmäs, kosketti yhdellä sormellaan hitaasti, lähes olemattomasti Roninin olkapäätä ja närkästyi hieman kun Ronin irrottautui suudelmasta, mutta tiesi että oli caprien lähtöaika. Kaihoisa katse kävi Raidenin silmissä kun toinen tuntui vain vitkuttelevan housujen kanssa, Rae tahtoi Roninia niin kovasti ja tuntui tulevan hulluksi sen takia. "Ronin..." Rae kuiskasi, ei millään olisi kuitenkaan tahtonut hoputtaa toista.
//YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! <3<3<3<3//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Nov 17, 2007 21:06:51 GMT 3
Ronin ei enää venyttänyt aikaa, vaan hän veti Raen caprit nilkkoihin, ja caprien alla olleet bokserit sujahtivat alas heti perään. Ronin söi katsellaan Raen vartaloa ja kohotti kulmiaan nostaessaan katseensa Raen kasvoihin. "Sähän haluat tätä.." hän hymyili ivallisesti toiselle. Ronin laski omat bokserinsa lattialle, meni sängylle ja kiskoi Raen makaamaan eteensä. Hän levitti Raen jalat molemmille puolilleen ja kumartui näykkimään ja suukottamaan tämän vatsaa. Kädellään Ronin hyväili toisen vatsaa ja siiryi yhä alemmas, kosketti hieman toisen miehuutta. Hän siveli miehuutta sormillaan, välillä otti sen käteensä ja hyväili. Kieli teki töitä toisen nännin ympärillä ja väliin hän näykkikin sitä. Ronin tunsi kuinka hänen oma kiihkonsa kasvoi entisestään hänen hyväillessään toista. Hän päästi irti Raen miehuudesta, nousi istumaan. Hän katsoi Raeta pitkään silmiin ennen kuin kumartui tarraamaan tämän hiuksiin ja kiskaisi mukanaan ylös. "Sun on aika tehdä töitä.. suullas." hän hymähti painaen Raen itseään vasten. Hän ei välittänyt vaikka Raen istuma-asento olisi ollut hankala. Hän siveli toisen selkää ja suukotti tämän niskaa näykkien. "Haluan.. että otat sen suuhus.." hän henkäisi kuiskaten toisen korvaan ja nuolaisi toista korvan takaa. "Tee se nyt." hän kehotti ja päästi Raen irti, antaen tämän toimia kuten halusi. Ronin halusi tuntea mielihyvää toisen tuottamana, ei vain sen kautta mitä hän itse teki. Ronin halusi päästä Raen sisään, hän halusi laueta toisen sisään. mutta hän halusi ensin, että Rae pitäisi häntä hyvänä, hän halusi tietää kuinka Rae teki sen itse. // Buahaah! //
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Nov 17, 2007 23:43:36 GMT 3
Jostain syystä Rae jännitti hieman olkapäitänsä, nosti lantiotansa kun Ronin otti kunnolla caprit ja boxerit pois. "Haluan.." Raiden sanoi tuijottaen Roninia silmiin, huulet hieman mutrulla.
Raiden taivutti jalkojansa Roninin niin käskiessä käsillään, haki parempaa asentoa hetken sängyltä ja huokaisi Roninin kiusoitellessa tämän vatsaa. Raidenin oma halu Roninia kohtaan kasvoi, ja hän janosi lisää kosketuksia, olivatpa ne sitten millaisia tahansa, Ronin sentään teki ne. Käsi hänen mihuudellaan teki olon vain paremmaksi ja sai Raidenin lähes voihkimaan hiljaisesti ja härnäys nännillä vain voimisti sitä entisestään. Oikea käsi haki Roninin pisimpiä hiuksia sormiensa väliin, ihan vain jotta hän voisi tuntea, että Ronin oli todellakin siinä, eikä kukaan muu.
Raiden hengitti suunsa kautta vähän kiivammin, katsoi Roninia sivusilmällä kun toinen lopetti hellänä pitämisen. Silmissä kävi vain pienen hetken hätäinen katse, sillä se päättyi siihin älähdykseen, joka syntyi siitä kun Ronin veti hänet hiuksista ylös. Nuorempi ei sanonut mitään, tiesi mitä Ronin tarkoitti ja tekisi sen aivan mielellään. Väristykset pääsivät taas kulkemaan pitkin vartaloa ja kiihottivat häntä edelleen kun Ronin näykki hänen niskaansa ja siveli selkää. "Joo.." Rae kuiskasi takaisin Roninin sanoille ja läheistyi Roninin miehuutta jättäen suukkovanoja toisen rintakehltä vatsalle, sitä myöten aivan miehuuden juureen, kunnes hyväili sen vartta huulillaan.
Hetken tehtyään sitä Roninin miehuudelle hän otti sen kunnolla suuhunsa, hellien ensin kielellään kunnes alkoi imemään sitä kunnolla, käyttäen kieltänsä apuna. Käsi kohosi Roninin kyljelle, mutta ei liikkunut siitä mihinkään, otti tavallaan eräänlaista tukea, tai sitten vain tunteakseen rakkaansa ihon. Rae uskalsi imeä toisen miehuutta vähän lujempaa, käytti kieltänsä rohkeammin. Silmät olivat hieman aistikkaasti raollaan. Hän ei uskaltanut lopettaa omatoimisesti, tahtoi kuulla että Ronin pitäisi tästä..
//<3//
|
|
|
Post by Ronin Makato on Nov 18, 2007 2:10:16 GMT 3
Ronin hymyili tyytyväisenä kun Rae hivuttautui vain alemmas kohti hänen miehuuttaan. Hän heitti päänsä taakse kun tunsi Raen huulet sen varrella. "Mmh.." Ronin mumahti hiljaisena kun Rae otti sen kokonaan suuhunsa. Hän tarrasi kiinni Raen hiuksiin ja käänsi katseensa tämän selälle ja ja piirteli kuvioita siihen. Välillä Ronin huokaisi hiljaa. "Sä.. teet hyvin työtä.. yksinäs." hän kuiskasi ja oli tosissaan tyytyväinen Raen työhön ja tyyliin kuinka hän hyväili Roninin miehuutta.
"Sä teit jo tarpeeks.." hän hymähti rauhallisesti, kuin ei olisi enää pitänytkään Raen kosketuksesta miehuutensa ympärillä. Ronin tunsi itsensä valmiiksi siihen, että voisi työntyä kerta toisensa jälkeen Raen sisään.
Ronin tunsi olonsa jo rauhoittuneemmaksi, mutta halusi päättää heidän hetkensä loppuun, ei jättää kesken kuten kahdesti aikaisemmin. "Haluutko mut sisääs.." hän ei oikeastaan tarkoittanut lausettaan kysymyksesi. Ronin piirteli viivaa Raen selkään ja kylkiin ja virnuili itsekseen. //MÄÄÄÄÄÄ!!// Ronin liu'utti kättään alemmas Raen selkää pitkin ja piirteli kuvioita tämän takamukseen ja kiusoitellen puristi takamusta.
|
|