|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 22:43:26 GMT 3
Hanalla huimasi päässä se veren vuotaminen, se oli aina seurauksena. Nuorukainen otti tukea kylppärin seinästä ja hengitti hetken aikaa kunnes suoristautui ja käveli peilin eteen katsoen kaulaansa ja rintakehäänsä surullisena, verta tuntui olevan kaikkialla. "Mä vuodan niin helposti jos mä viillän.." Hana ajatteli ja aukaisi sitten kraanan ja alkoi pesemään verta pois vatsaltaan ja rintakehältään. Kaula olikin vaikeampi sillä siihin sattui koko ajan. Nuorukainen rojahti polvilteen lattialle pitäen kaulastaan kaksinkäsin. "Siihin sattuu niin paljon.." Hana ajatteli irvistäessään silmät ummessa.
"Saatana.." nuorukainen kirosi mielessään ja nousi varovasti ylös. "Pitää pistää tähän joku side tai jotain.. Muuten vuoto ei välttämättä lakkaa.." Hana sulki kraanan ja käveli sitten keittiöön. "Kazu voisitko sä.." hän aloitti, mutta näki toisen tapittamassa sormiinsa jossa oli Hanan verta. "Kazushi.." nuorukainen kuiskasi tyrmääntyneenä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 22:57:54 GMT 3
Kazushi punnitsi mitä tekisi. Demoni aistit huusivat kyllä ja Kazushi itse oman luonteensa kanssa huusi ei. Jos mä teen tän...Mä voin himoita lisää...Ja ties mitä se seurais.. Kazushi ajatteli ja yllättyi kun Hana palasi keittöön. "Mä vaan..." Kazushi sanoi ja mietti miten selittäisi itsensä. "...Mietin et miten kaikki himoo tätä...Mut älä murhdi...Mä en maistanu.." Kazushi selitti itsensä ja sitten huuhteli kätensä graanan olla. Hyvä et tulit Hana... Kazushi ajatteli kiittäen Hanan tuloa.
"Niin tarvit varmaan sideharsoa?" Kazushi sanoi ja kavoi kaapista lääkintälaatikon. Kazushi läheni Hanaa ja meinasi aluksi antaa laatikon Hanalle, mutta päätti itse hoitaa Hanan. "Mä voin ku sä eilen hoidit mun kädenki." Kazushi sanoi ja kaivoi densinfiointi aineen laatikosta. Kazushi sitten kaivoi pumpulia ja pisti desinfiointi ainetta hieman pumpuliin ja sen jälkeen putsasi sillä Hanan haavaa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 23:09:31 GMT 3
Hanan suu oli raollaan kun hän katsoi epätoivoisena Kazushia, oliko mies kerennyt jo maistamaan hänen vertansa? "No hyvä.." Hana sanoi samalla kun mies huuhteli kätensä kraanan alla, mutta oli vieläkin hieman epäluuloinen. "Joo." Hana sanoi ja valmistaui ottamaan mieheltä lääkintälaatikkoa käsiinsä, mutta yllättyi kun toinen sanoi hoitavansa hänen haavansa. "Olisin mä voinut itekin.." Hana sanoi yllättyneenä, mutta tyytyi siihin että mies vuorostaan hoiti hänen haavansa.
Hana tiesi ettei Kazushi pitänyt hänen taipumuksestaan viilellä tai uhota kaikkea epämääräistä, mutta nuorukainen itse ei voinut sille juurikaan mitään, se oli vain osa sairautta. Nuorempi kavahti taaksepäin kun mies kosketti pumpulitupolla hänen kaulaansa. "Mä haluun tietää maistoitko sä.." Hana ajatteli ja tarrasi käsillään miehen poskipäistä, painoi huulensa miehen vastaaville ja pakotti toisen intohimoiseen kielisuudelmaan.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 23:15:22 GMT 3
// Ovela Hana // "Olisin mäki voinu eilen ite." Kazushi sanoi pienesti hymyillen ja pisti pumpulin desinfiointi aineineen sivuun. Kiitos Hanan huuhtelun, Kazushi arvoi, että toiselle pumpulille ei olisi tarvetta. Hmm...Tohon ei pelkkä laastari kelpaa...Kaipa Hanalle pitää laittaa sideharso kaulaan.. Kazushi ajatteli ja kavoi laatikosta sideharson. Kazushin katsottua taas Hanaan, tämä sai yllättäen suudelman toiselta. Kazushi vastasi siihen ilomielin ja samalla myös ihmetteli miksi Hana äkillisesti teki niin. Suudelman jälkeen Kazushi hymyili pienesti ja alkoi pyöritellä sideharsoa Hanan kaulanympärille varoen, ettei se menisi liian kireelle. // SOUBIIII //
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 23:19:22 GMT 3
Hana oli hyvillään siitä ettei mies ollut näyttävästi tajunnut mitä hän oli suudelmallaan hakenut. Mutta kaikkein onnellisin hän oli siitä, ettei hänen rakkaansa suussa maistunut hänen verensä, se vasta sai Hanan hymyilemään. Hän pystyi todellakin luottamaan Kazuun.
Hana nosti hiuksiansa kun Kazu alkoi sitomaan sideharsoa hänen kaulansa ympärille ja sulki silmänsä. Kazushi osasi pistää sideharson hyvin, se ei ollut liian kireällä eikä liian löysällä. "Kiitos kulta." Hana sanoi halaten toista ja suukotti leukaan. Vaikka Hanan äskeiset tekoset, yrittää uhittaa Kazua itsemurhalla vieläkin painostivat mieltä, hän yritti olla suht normaali itsensä. "Mä meen petaan sängyn.." Hana sanoi ja katosi sitten makuuhuoneeseen.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 23:26:42 GMT 3
Kazushilla ei kauan kestänyt harson pistäminen, vaikka harsoa pitikin kiepsutella kaulan ympäri. "Eipä kestä." Kazushi sanoi ottaen kiitoksen vastaan ja sen jälkeen vanhempi pakkasi kaiken takaisin lääkelaatikkoon, paitsi käytetyn pumpulinpalasen. "Ah oke." Kazushi sanoi ja pisti laatikon takasin kaappiin ja pumpulinpalasen roskikseen.
Seuraavaksi Kazushi suunnisti makuuhuoneeseen. Kazushi pisti hieman verestä likaantuneen aamutakkinsa pyykki koriin ja hetken aikaa katseli kun Hana petasi sänkyä. Katsottuaan tarpeeksi, Kazushi meni halaamaan kultaansa takaapäin ja suukotti tämän olkapäätä. "Me ei tulla näkemään pariin päivään..." Kazushi sanoi ja ryhtyi silittelemään nuoremman vatsaa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 23:31:59 GMT 3
Hana petasi sänkyä tottuneesti, ensin tyynyt ojennukseen, sitten peitto.. Sänky oli kuitenkin sen verran leveä, että hän sai kiertää toiselle puolelle ettei rytännyt peittoa, jos vain kömpisi sen yli toiselle puolelle. Kaulaan sattui koko ajan, mutta nuorukainen koitti olla välittämättä siitä. Hän oli saanut jo päiväpeiton toiselta puolelta laitettua, kun kiersi taas toiselle puolelle ja oli juuri nostamassa sitä, kun tunsi Kazun kädet ympärillään ja suukon olkapäässä.
"Ei tullakaan.." Hana sanoi hajamielisesti ja nojasi rakkaaseensa päin, suukottaen taas toisen leukaa, niin kuin oli vähän aikaisemmin tehnyt. "Mä taidan tietää mitä sä ajat takaa.." nuorukainen myhäili miehen silittäessä hänen vatsaansa, kääntyi sitten niin että oli kasvot Kazuun päin ja suuteli miestä huulille kaihoisasti, kietoen kädet toisen niskan taakse.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 23:36:08 GMT 3
"Mäki taidan." Kazushi sanoi hymähtäen pienesti. Kazushi mieltyi kun Hana kääntyi ympäri suutelemaan. Tää ei oo varmaa järkevää Hanan kaulaa ajatellen...Mut mun kättäki sattuu...Kaipa tää on jokseenki tasapuolista? Kazushi ajatteli suudelman aikana ja silitteli nuoremman selkää. Jossain vaiheessa suudelmaa Kazushi ujutti kummatkin kätensä Hanan yöhousuihin takaapäin. Kazushi irrottautui suudelmasta pienesti virnistäen. "Missä sun bokserit on?" Kazushi kysäsi ja puristi nuoremman pientä kiinteyttä. // xD //
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 23:44:05 GMT 3
Hana naurahti ja antautui sitten suudelmaan sulkien silmänsä. Vaikka hän ei olisi halunnut vielä luopua eilisillan tunteesta, joka ehkä vieläkin myllersi mielessä, ja vähintäänkin vartalo muisti sen. Nuorukainen horjahti Kazuun päin kun mies tunki kätensä hänen yöhousuihinsa, ynähtikin. "En mä jaksanut.. pistää niitä.." nuorukainen sanoi virnuillen, huoahti välissä johtuen toisen puristuksesta. Pystyihän sitä pelkästään yöhousuissakin nukkumaan.
Hana otti miehen hiuksia niskasta sormiensa väliin ja kieputteli niitä, nuolaisi sitten muutamaan kertaan aivan hitaasti miehen huulia, työnsi sitten kielen pienesti toisen suun sisään, niin että vain kielikoru käväisi toisen huulilla ja veti kielensä takaisin. "Ainako me sängyllä vaan..?" Hana kysyi kuiskaten, paineli suukkoja miehen solisluulle.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 0:42:26 GMT 3
"Oliks sä niin uupunu?" Kazushi kysäsi virnuten. Miten Hana osaa olla samalla niin ihana ja niin syötävä? Kazushi ihmetteli hetken, mutta ei todellakaan keskeyttänyt tiivistä läheisyyttä sitä ajatellakseen. Kazushista oli kiva, että he parina pääsivät niin helposti tunnelmaan. Kazushi ei muista ainakaan yhtään tilannetta, jossa toisen ei haluisi tehdä sitä. Haavatkaan ei ollut este parille, ei todellakaan.
Hanan nuolastua Kazushin huulia, sai vanhemman haluamaan toisen huulet takaisin huulille. Kielikorukin oli niin hauskan tuntunen huulilla ja varsinkin suussa. "Hmm...Kerros mulle...Missä sit haluisit?" Kazushi kysäsi ja tunkasi nopeasti terveen kätensä etusormen toisen takamukseen, mutta vetäsi sen nopeasti pois. Kazushi selvästi halusi Hanaa tänään enemmän kun eilen ja vanhempi ei ollut varma miksi.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 0:52:14 GMT 3
Nuorukainen myhäili, paineli edelleen suukkoja miehen solisluulle ja sen ympäristöön, vähitellen kohti kaulaa. "Mm'm.." Hana mumisi myöntävästi, hänet sai niin helposti haluavaksi, mutta toisaalta myös uupuneeksi. Hanan huulet kiusoittelivat miehen kaulaa, välillä hän nuolaisikin. Nuorukainen otti huulensa miehen kaulalta, piirellen sormillaan kuvioita toisen kehoon, näyttäen miettivältä. Hana oli lähes unohtanut että miehen kädet olivat edelleen hänen takamuksellaan ja älähti voimakkaasti yllätyksestä, että toinen oli laittanut sormensa hänen sisälleen ja vetäisi sen nopeasti pois.
"Mä.." Hana aloitti virnullein. ".. Haluan sut seinää vasten.. Niin että mä voin kietoa jalkani sun ympärille.." Hana sanoi, painautui härnäävään suudelmaan miehen kanssa ja kääntyi sitten ympäri Kazun kanssa ja peruutti vetäen miehen mukanaan, niin että nuorukaisen selkä jo lähes kosketti seinää. "Vai onko sulla toista mielessä..?" Hana kysyi irrottauduttuaan suudelmasta, suukotteli miehen suupieltä ja silitteli käsillään miehen lantiota bokserin rajojen kohdalta, kunnes veti kätensä heidän väliin ja työnsi toisen niistä miehen boksereiden sisään.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 2:05:55 GMT 3
Kazushi mieltyi Hanan suuresta reaktiosta. Sillä brunette jotenkin piti siitä kun Hana reagoi mielihyvään niin suuresti. Se oli jotenkin nautinnollista kuulla Hanan huuto tai nähdä punaa nuoremman poskilla. "Ahh.." Kazushi sanoi ja piti Hanan ideasta. Eipäs olla ennen tehty seisaalteen..Mmh...Ajatuski lämmittää.. Kazushi ajatteli ja oli selvästi lämmennyt ajatukselle. "Ei...Pidän sun ideasta.." Kazushi sanoi ja painoi Hanan seinää vasten. Hanan pistäessä kätensä Kazushin boksereihein, sai vanhemman kiskomaan Hanan yöhousut pois. Kazushin ei tarvinnut kiskoa paljon, sillä housut itsestään putosivat nuoremman nilkkoihin. Nuoremman housut saatua pois tieltä, Kazushi siirsi kätensä Hanan miehudelle, hyväilemään sitä hellin liikkein.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 2:12:52 GMT 3
Nuorukainen näki jonkunlaisen mielihyvän miehen kasvoilla, muttei tietänyt mistä se johtui. Olkiaan jännittäen siihin mitä Kazushi vastasi hän alkoi hyväilemään vanhemman miehuutta varmoin ottein, liikaa puristelematta. "Pidät..?" Hana kysyi ilahtuneena varmistuakseen asiasta ja antoi miehen painaa hänen selkänsä seinää vasten. Nuorukainen huoahti, mies päätti antaa hänen yöhousujensa mennä ennätysnopeasti pois jaloista, yleensä toinen kiusoitteli enemmän.
Hana sulki silmänsä, painoi otsansa vasten Kazun olkaa kun toinen alkoi hyväilemään häntä. Hän vielä jatkoi toisen kalleuden hyvänä pitämistä, siihin hän todellakin kykeni ja hän todella halusi. Hana nosti päätänsä ja suuteli Kazushia intohimoisesti huulille, hivuttaen jälleen kielensä mukaan.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 2:20:37 GMT 3
"Just niin...Pidän.." Kazushi vastasi varmasti takaisin ja kasvoilta löytyi pientä virnen pilkettä. Tällä kertaa on pakko viivyttää enemmän...Tosin otin jo Hanan housut pois...Mut vaikka Hana haluis...En heti mee Hanan sisään...En.. Kazushi päätti varmana ja ryhtyi myös varmuudensa takia varmentamaan otetta Hanan miehuudesta.
Hanan painettua otsansa Kazushin olkaa vasten, tämä ryhtyi suutelemaan nuoremman kaulaa. Tosin suudelmat aina vähän väliin eksyivät jopa olkapäälle asti, mutta suurinosa suudelmista keskittyi kaulaan. Kuitenkin Hanan nostaessa päänsä, niin Kazushi lopetti ja ikäänkuin reaktiomaisesti ryhtyi suutelemaan nuorempaa. Kazushista oli kiva, että hän osasi reagoida Hanan liikkeisiin niin nopeasti, ennen Kazushi ei osannut arvata niin helposti jos toinen aikoi suudella, mutta kuukausien mittaan Kazushi oli oppinut.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 2:27:24 GMT 3
Samalla kun nuorempi suuteli miestä hän laski toisella kädellään Kazun bokserit alas ja jatkoi hetken aikaa toisen miehuuden hyväilemistä, alkoi sitten avittamaan toisella kädellään, piti hellänä miehuuden päätä, hyväillen sitä sormillaan. Hana irrottautui suudelmasta, nuolaisi Kazun huulia ja katsoi toista vihjaillen, samalla hengityskin alkoi käymään jo vähän kiivaammaksi. Varoivaisesti Hana nosti toisen jalkansa yöhousumytyn sisältä ja puolittain kiersi sen miehen jalan ympärille. Kazushi varmasti tiesi mitä hän halusi seuraavaksi tapahtuvan ja oletti miehen toteuttavan sen. Nuorukainen paineli vihjailevia suukkoja miehen huulille, huokaisi aina välillä johtuen toisen hyväilystä hänen miehuudellaan.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 2:33:35 GMT 3
Kazushille iski hieman kylmyyttä kun Hana laski bokserit alas. Kuitenkin Kazushi ei kerrennyt palelemaan, kiitos Hanan auttavan lämmittelyn. Hana haluaa...Pakko viivyttää.. Kazushi ajatteli ja tiesi boksereiden laskemisesta, että Hana oli valmis etenemään suutelusta ja hyväilystä.
Kazushi hieman huvittui Hanan vihjailuista ja jalan kiepsautus sai vain virneen vanhemman kasvoille. "Hmmh...Ei vielä." Kazushi sanoi ja painautui lähemmäksi Hanaa, suutelemaan tätä. Huonomman käden Kazushi siirsi nuoremman nännille ja ryhtyi kiusailemaan sitä hyväilevin liikkein. Mä haluun...Et sä haluut enemmän... Kazushi ajatteli ja ujutti kielensä rohkeasti mukaan suudelmaan.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 2:40:20 GMT 3
Hanasta tuntui, että hän olisi voinut ottaa Kazushin sisäänsä vaikka ilman venyttämistä, kaipuu oli niin kova. Vaikka halut eivät olleetkaan niin voimakkaat vielä. Nuorukaisen kasvoille kohosi hölmöhkö ilme, kun mies sanoi ettei vielä ollut aika. "Miksi ei..?" Hana kuiskasi, mutta tunsi miehen huulet huulillaan ja alistui suudelmalle, voihkaisi miehen suuhun kun tunsi toisen sormet nännillään. "Kazu.. sun käsi, et sä saa.." hän ajatteli, muttei voinut sanoa mitään kun mies syvensi suudelmaa kielellään.
Hana lisäsi oman kielen hyvillään suudelmaan, antoi sen helliä miehen omaa ja ei irroittanut käsiänsä Kazushin miehuuden ympäriltä ja päästä, vaan jatkoi vaativana toisen hellänä pitämistä. Pieni puna kohosi Hanan poskille, miksei Kazushi venyttänyt häntä jo? Pieni pääntaivutus suudelman vuoksi tuntui Hanan kaulalla, mutta hän ei halunnut lopettaa suudelmaa vain sen takia.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 2:50:23 GMT 3
"Koska mä sanon niin." Kazushi sanoi varmasti ja samalla ihaili Hanan söpä ilmettä ja kysymystä. Vaikka Hana polttaakin tupakkaa ja ajaa moottoripyörällä, niin silti söpöt ilmeet pukevat nuorempaa Kazushin mielestä. Hanan vohkaisu innosti Kazushia jatkamaan, vaikka Kazushi halusikin Hanan sisälle, niin kiusotteleva hyväily joskus tuntui niin hyvältä. Hanan reaktiot vain todistivat Kazushille kaiken olleen sen arvoista. Mitä mä tekisinkään ilman suo? Kazushi ajatteli kiihkeäksi muuttuneen suudelman aikana.
Hengitys alkoi käydä raskaaksi suudelman aikana, joten Kazushi irrottautui hitaasti. Mitäs seuraavaks? Kazushi mietti ja katseli Hanan silmiä. Kazushin päätettyä seuraava tekemisesnsä, tämä kumartui alemmas. Kazushi pysähtyi Hanan rintakehälle ja siirsi kipeän kätensä pois toisen nänniltä. Kazushi nuolasi Hanan nänniä ja eteni nuolasuna siitä hieman ylöspäin ja hyvän kohdan löydettyään, vanhempi ryhtyi imemään fritsua. Vaikka Kazushi olikin keskittynyt fritsun imemiseen, tämän hyvä käsi piti huolta Hanan miehuuden lämpötilasta ja huonompi käsi veteli heikkoja viivoja nuoremman kyljellä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 2:59:00 GMT 3
"Mph.." Hana mumisi huulet mutrulla, mutta antoi taas miehen suudella itseään. Hana katsoi kiivaasti hengittäen miestä. Hänen omat kätensä tärisivät, mutta ne edelleen pitivät miestä hellänä, ettei toinen saisi tässä kaikessa yksinvaltiutta.
Euforisin silmin Hana katsoi miestä takaisin ja hänen vartalonsakin jo värähteli, kädet eivät olleet siis ainoat. "Kazu.. Älä kiusi mua.." Hana sanoi ja huokaisi nautinnollisesti tuntiessaan Kazushin kielen koskettavan nänniään. Käsien ote helleni hetkeksi toisen miehuuden ympäriltä, mutta se ote palautui samalla kun mies alkoi imemään hänelle fritsua. Hana painoi otsansa hellästi miehen pään päälle, huohotti samalla. "Haluaako Kazu että mä saan usemman kerran..?" nuorukainen ajatteli. "Kazushi.. Aijotko sä..?" Hana kysyi ja oli varma että mies tiesi mitä hän tarkoitti. Reidet tuntuivat puutuneilta ja lämpöä oli kerääntynyt alavatsaan todella paljon, kaiken muun ohella. "Mä en kestä kohta.. Tuu jo mun sisään.." Hana ajatteli huokaillessaan.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 15:23:59 GMT 3
Kazushin imettyä fritsun, tämä tarkasti sen ja oli tyytyväinen tulokseensa. Fritsun tarkastettua Kazushi ryhtyi suukottelemaan ylöspäin. Kaulalle päästyään Kazushi nuolasi sitä nopeasti ja jatkoi suukottelua ylemmäs. Leuan vierestä vanhempi suukotteli itsensä Hanan huulille. "Mmmh...Ehkä." Kazushi vastasi Hanan keskenäiseen kysymykseen ja varmensi otteensa Hanan miehuudesta, jotta Hana tietäisi mitä Kazushi aikoi. Varmennettua otteen Kazushi syventyi suudelmaan Hanan kanssa. Kielen vanhempi tietenkin ujutti mukaan suudelmaan ja tähän mennessä Hana pystyi selvästi aistimaan Kazushin himon.
Himoavan suudelman jälkeen Kazushi katsoi Hanan silmiä ja hieman huohottaen. Kazushi keskittyi nyt tuomaan todenteolla Hanan miehuudelle nautintoa ja odotti, että Hana voisi reagida siihen Kazushin haluamalla tavalla, nimittäin purkamalla nautinnon.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 15:57:37 GMT 3
Hana huokaili Kazushin suukotteluille ja hänen toimensa alkoivat oikeasti vaikeentumaan. Hana tärisi kiihkosta. Nuorukainen katsoi miestä kun toinen vastasi salaperäisesti hänen esittämään kysymykseen, muttei vastannut mitään, sillä hän tiesi nyt Kazun aikeet. Hana veti syvään henkeä kun mies varmensi jälleen otettaan hänen miehuudella, mutta se huohottaminen jäi lyhyeen suudelman vuoksi. Hanan silmät sulkeutuivat hetkeksi, kun hän vastasi suudelmaan josta välittyi Kazushin halu.
Nuorukaisen kädet tärisivät vartalon lisäksi niin paljon ettei hän voinut enään pitää toisen kalleutta hyvänä, vaan hitaasti nosti kätensä miehen kyljille ja siitä ylöspäin, selälle, lapaluiden päälle ja veti miestä lähemmäs itseään. Hän tiesi laukeavansa pian ja tahtoi ottaa miehestä tukea ettei romahtaisi lattialle. Hana huohotti, nosti hieman lanteitaan, katsoi raollaan olevista silmistään Kazushin silmiä kuin anoen, samalla syyttäen kiduttamisesta, pääasian pitkittämisestä. Hana sulki silmänsä ja kohotti hieman päätänsä. Hän laukesi inahdellen ja huohottaen. Jalat varsinkin tärisivät, kun han uhkasi valua selkä seinässä lattialle, mutta parhaimpansa mukaan piti miehestä kiinni. Suu haukkoi happea minkä kerkesi, olkapäät jännittyneinä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 17:32:34 GMT 3
Kazushi tunsi selävsti Hanan tärinästä, että nuorempi olisi kohta valmis purkautumaan. Kazushi kietoi huonomman kätensä Hanan ympärille, valmiina tukemaan toista hetken tulessa. Hanan katse kuitenkin kertoi tarkemmin, että nuorempi todella oli rajoillansa. Kazushi nopeutti hiukan hyväilyä ja Hanan vapautuessa, Kazushi vain piti siitä kiinni. Kazushi tiuksensi otettaan huonolla kädellänsä, ettei Hana varmasti liukuisi lattialle. Mmhh...Nyt voisin antaa Hanalle mitä se haluaa.. Kazushi ajatteli ja päästi irti nuoremman miehuudesta. Kazushi nosti kätensä naamansa lähelle ja nuolasi pari sormea puhtaaksi. Sen jälkeen Kazushi laski kätensä alas ja nosti hyvällä kädellänsä Hanan syliinsä, käyttäen kuitenkin seinää apuna.
Huonomman käden Kazushi otti pois Hanan selältä ja nuolasi etusormensa pikaisesti. Sen tehtyä Kazushi asetti sormen Hanan sisälle hitaasti, mutta varmasti. Ole hyvä...Hana.. Kazushi ajatteli ja piakkoin tunki toisenkin sormen nuoremman sisälle.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 17:41:02 GMT 3
Hanan onneksi mies vielä tuki häntä kädellään, eikä nuorempi osannut edes ajatella, että käsi olikin se huonompi, hänen sisällään myllersi niin paljon. Hana huohotti, aukaisi silmänsä juuri nähdäkseen kuinka Kazushi nuoli sormensa puhtaaksi hänen nesteistään. Se oli yllätys nuoremmalle, Kazushi kun ei koskaan ollut tehnyt niin. Hän olisi tahtonut suudella rakastaan, mutta ajatus siitä, että hän voisi maistaa itsensä toisen suusta ei välttämättä kiehtonut kovinkaan paljoa. Hana tajusi, että Kazushi oli aikeissa nostaa hänet ylemmäs, joten hän vaihtoi pikaisesti käsiensä asennon niin, että ne menivät edestä miehen olkien yli, eivätkä selän takaa.
Hana painautui vasten seinää ja veti Kazushia lähemmäksi itseään, ollen nyt seinän ja miehen tukemana. Jalat hän kiersi toisen lantiolle ja piti käsiään tiukasti Kazun olkien ympärillä, suukotellen miehen kaulaa samalla kun mies työnsi sormensa hänen sisälleen. Hana inahti ja näykkäili miehen kaulaa, tällä kertaa jäi jopa pieniä punaisia jälkiä.. Nuorempi oli uupunut äskeisestä purkautumisesta, mutta jaksoi kyllä odottaa vielä parempaa.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 25, 2007 17:51:46 GMT 3
Kazushista oli jokseenkin outoa, että hän himosi Hanaa tänään enemmän kun koskaan. Johtuukohan se siitä verestä? Mut...Emmä ees maistanu sitä.. Kazushi ajatteli ja suuren himonsa takia tunki kolmannen sormen Hanan sisälle.
Kolmas sormi ei kerennyt kauan venytellä nuorempaa, kun Kazushi otti sormet pois Hanasta. Kazushi ryhtyi seuraavaksi auttamaan miehuuttaan nuoremman sisälle, mikä oli erityisen vaikeaa nyt kun Kazushi ei nähnyt mitään ja asentokin oli melko vaikea. Kuitenkin Kazushi löysi itsensä Hanan sisälle ja sisälle vanhempi eteni hitaasti ja nautinnollisesti.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 25, 2007 23:43:41 GMT 3
Nuorukainen älähteli ja huohotti Kazun venyttäessä häntä. Äskeisen nautinnon purkautumisen vuoksi hänen oli vaikea keskittyä vallitsevaan tilanteeseen, sillä joku ruumissa sanoi, että oli jo aika lopettaa, vaikka Hana itse halusikin. Kurkusta karkasi pienoinen inahtelu kun hän sai vielä kolmannen sormen sisäänsä, se tuntuikin räjäyttävän nuorukaisen tajunnan kokonaan.
Hetken ajaksi Hana helpottui kun Kazushi veti sormensa hänestä ja nuorempi sai vähän aikaa vetää syvään henkeä. Hän oli uupunut, mutta tilanne ja Kazun aikaisemmat tekoset saivat Hanan todella kiinnostuneeksi ja haluavaksi. Hana lujitti jalkojaan miehen ympärillä kun toinen oli tulossa hänen sisälleen, piti silmiä raollaan huohottaen kiivaasti. Hana vaikeroi kun mies alkoi liukumaan hänen sisälleen, painoi huulensa toisen huulille vaativaan suudelmaan. Hana oli punastunut, hän oli jo kauan aikaa halunnut rakastella näin.
|
|