|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 0:35:12 GMT 3
"Liian väsyny puhumaan?" Kazushi kysäsi ja suukotti nuorempaa poskelle. "Okei, mä kannan sut." Kazushi sanoi ja nousi seisomaan, pitäen Hanaa terveellä kädellä sylissä ja hieman sideharsolla peitetyllä kädellä avusti myös. Kazushi käveli suihkuhuoneen oven eteen, avasi oven kipeällä kädellä ja pisti Hanan vessanpöntölle istumaan. Ai niin tää sideharso...No tätä kättä ei sitte pestä.. Kazushi ajatteli pistäessä suihkun päälle ja kokeillessa veden lämpötilaa.
Veden ollessa sopivan lämmin Kazushi nappasi Hanan syliin ja käveli suihkun alle, pitäen sideharsolla peitetyn käden pois suihkusta. Lämmin vesi tuntui ihanalta iholla ja Kazushi antoi pitkien hiustensa kastua vapaasti, vaikka vanhemmalla ei ollut aikomustakaan pestä niitä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 0:52:00 GMT 3
Hana nyökkäsi jälleen, hän oli tavallaan liian väsyksissä, mutta toisaalta halusi säilyttää rauhanomaisen hiljaisuuden turhalta ääneltä, sillä äsken huoneessa oli kuulunut vain heidän äänensä. Kädet tarrautuivat hädissään Kazun kaulan ja selänympärille, kun mies sanoi kantavansa hänet. "Kazu sun toinen käsi.." Hana kuiskasi toruvasti, mutta Kazushi oli jo noussut ja Hana tiesi ettei toista pystynyt estelemään enään sen kummemmin, joten tähän oli tyytyminen.
"Oot niin ihana ja huolehtiva.." Hana ajatteli kun Kazu kantoi häntä kohti kylppäriä. Istuessaan suljetun pöntön päällä Hana ihaili rakkaansa alastonta vartaloa. Toisella kun oli hyvä ja virheetön kroppa ja sitä sietikin näytellä, mutta vain Hanalle. Hetken aikaa nuorukainen kehräsi kun oli taas rakkaansa sylissä, mutta lopetti sen ja painatui Kazua vasten kun he olivat suihkun alla. Lämmin vesi kasteli hänet kokonaan ja hopeiset hiuksetkin olivat hetkessä märät. Hana kohotti päätänsä ja suuteli Kazua lempeästi huulille. "Tänään oli kaikesta huolimatta hyvä päivä.. Ja äskeinen oli niin.." Hana sanoi ja puna kohosi poskipäille.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 0:59:04 GMT 3
// Mese teki oharit? //
"Älä murehdi siitä, sä hoidit sen jo.." Kazushi vastasi kun Hana huomautti bruneten kädestä. Käsi oikeastaan voi hieman paremmin kun liatkin oltiin otettu pois käsistä ja se oli nyt piilossa kaikelta lialta sideharson alla.
Kazushi vastasi Hanan antamaan suudelmaan ilomielin ja sen jälkeen kuunteli hymy huulessa Hanan puhumiset. "Niin.." Kazushi sanoi ja oli samaa mieltä Hanan puheen kanssa. Vaikka mitä kerkes tapahtuu nyt illal, nii loppuen lopuks tää on hyvä ilta.. Kazushi ajatteli ja nosti päänsä suihkua kohti, jotta se kastuisi kokonaan. Sen tehtyään Kazushi sulki suihkun ja suukotti Hanaa otsaan. "Mennääs sit nukkumaan." Kazushi sanoi ja pisti Hanan taas pöntölle istumaan. Kazushi kaivoi kaksi pyyhettä kaapista. Toisen Kazushi pisti Hanan ympärille ja toisella Kazushi kuivasi itsensä.
// Mä meen nukkuu. Öitä //
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 1:43:33 GMT 3
//Jep, itseasiassa koko netti. Mut nyt on mese korjattu ja voi hele tuo mesen uusin versio on oudon näkönen. // Hymy paistoi nuorukaisen suupielistä kun Kazushi oli samaa mieltä hänen kanssaan. Kazulla ja hänellä oli niin monesta asiasta samat mielipiteet ja he olivat muutenkin hyvin samanlaisia aatteiltaan. Hanan mielestä oli todella hyvä, että heillä oli todella paljon yhdistäviä tekijöitä, muuten he tuskin koskaan olisivat alkaneet seurustelemaan. "Joo." Hana sanoi ja suostui vielä kerran Kazushin kannettavaksi. Lisäksi hän antoi Kazun kääriä pyyhkeen hänen ympärilleen, istui hetken niin ja nousi sitten seisomaan kuivaten itsensä ja kietaisi pyyhkeen lantiolleen. Hana hipsi kylppäristä keittiöön, otti lasin kaapista ja täytti sen sitten vedellä. "Onni ettei Kazu nähnyt mun uusia jälkiä mitkä tein pari päivää sitten.." Hana ajatteli samalla kun joi vettä. Hän pisti tyhjän lasin Kazun lasin viereen ja käveli sitten makuuhuoneeseen laittaakseen yöhousut päällensä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 16:55:15 GMT 3
Kazushin kuivattua itsensä, tämä huomasi Hanan lähteneen pois kylpyhuoneesta. "Hmmh." Kazushi tuhahti mumisevasti ja kietoi pyyhkeen lantionsa ympärille. Oisin mä voinu sut takasin kantaa.. Kazushi ajatteli avaten kylpyhuoneen oven ja käppäili makuuhuoneeseen. Kazushi meni makuuhuoneesta vaatehuoneeseen ja sieltä vanhempi otti itselleen puhtaat bokserit ja pisti ne jalkaan. Pyyhkeen Kazushi kietasi pois lantioltaan ja pisti sen roikkumaan johonkin. Sen tehtyä, Kazushi nappasi lattialta housunsa ja likaset bokserinsa ja pisti ne makuuhuoneen pyykkikoriin.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 17:01:02 GMT 3
Hana pisti yöhousut nopeasti päällensä, ei vaivaantunut etsimään boksereita mistään ja kuivasi vielä hiuksensa pyyhkeeseen, jonka pisti roikkumaan oveen. Hän pujahti peiton alle ja venytteli raukeana hakien sopivaa nukkumiskuoppaa itselleen, tosin vain alustavasti. Hän kuuli Kazun tulevan huoneeseen vähän sen jälkeen kun oli sulkenut silmänsä ja hymyili sitten pienesti itsekseen peiton alla. Päänkin tämä oli haudannut peiton alle, joskus nuorukainen teki sitä, eritoten seksin jälkeen.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 17:06:05 GMT 3
Kazushin todetessa, että tämä oli valmis nukkumaan, tämä pönki peiton alle Hanan viereen. "Väsyttääkö?" Kazushi kysäsi nostaen hieman peittoa Hanan naaman edeltä. Kazushi siirsi pitkiä hiuksia sivummas, että ne eivät pistäisi Hanan tai bruneten ihoa kylmille väreille. Hiukset saatua sivummalle, Kazushi keskittyi katselemaan rakastaan ja ryhtyi piirtelemään paremman käden sormella viivoja nuoremman rintakehään. Ethän jätä muo koskaan... Kazushi ajatteli ja toivoi todella, että hän voisi olla Hanan kanssa yhdessä aina.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 17:24:10 GMT 3
Hana liimautui kiinni rakkaaseensa kun toinen tuli peiton alle. "Joo.." Hana vastasi ja raotti silmiään hymyillen kun Kazu nosti peittoa, mutta noukki Kazun hiukset takaisin ja piti niitä sormiensa välissä hellästi sivellen. Ne olivat vielä mukavan kosteat ja viileät, sileät ja kauneimmat mitä Hana oli koskaan nähnyt. Hana värähti kun Kazu alkoi piirtämään viivoja hänen rintakehäänsä. "Ei kai uudestaan.. Kazusta ei koskaan tiedä.." Hana ajatteli. Toisaalta he eivät koskaan olleet tehneet sitä uudestaan heti perään. Mutta äskeinen oli ollut niin mahtavaa ettei nuorukainen ollut koskaan semmoista vielä kokenut.
Hana painoi päänsä Kazun leuan alle ja hymyili, näin oli niin hyvä olla, toisen lähellä, tuntea että hänestä välitettiin.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 17:37:19 GMT 3
"Mmhh...En ihmettele. On ollu senverran pitkä päivä." Kazushi sanoi ja haukotteli pistäen kätensä suunsa edelle. Toivottavasti ei tuu lähiaikoina toista hyökkäämistä...Käsiki on huonossa kunnossa ja voimat uupuneet.. Kazushi ajatteli ja mietti hieman huomista päivää. Huomenna Kazushin pitäisi mennä töihin ja brunette toivoi, että hänen ei joutuisi korjaamaan moottoripyöriä ja saisi vaikka olla kassalla. Korjaaminen vain rasittaisi vanhmman kättä ja kestäisi vain entista kauemmin sen parantua ja jos sattuisi tapahtumaan hyökkäys, niin Kazushi ei voisi pistää kovaa vastusta demonille.
Kazushi kuitenkin päätti olla murehtimatta asioita ja toivoi vain, että kaikki menisi hyvin. Tosin toive ajattelulla ei pääsisi pitkälle, mutta sentään Hana oli nyt vanhemman kainalossa. "Hyvää yötä Hana.." Kazushi sanoi ja suukotti nuoremman päätä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 17:47:23 GMT 3
"Nii.." Hana myötäili, päivä oli ollut todellakin pitkä, paikoin uuvuttava. Vaikka nuorukaisella ei ollutkaan koulua eikä työvuoroa, demonin hyökkäys oli tehnyt siitä uuvuttavan. Hana sulki silmänsä, huomennakin olisi pitkä päivä ja pitäisi saada unta. Olisi harjoitusajot ja illalla työvuoro, seuraavana päivänä koulua ja viimeiset harjoitusajot ennen kisaa.
Hana huokaisi väsyneesti. "Hyvää yötä.." hän myötäili Kazulle ja päätti sitten tosissaankin alkaa nukkumaan, huominen päivä tulisi olemaan raskas.
~AAMU~
Hana havahtui vähitellen unestaan, joka oli ollut outo. Kazu ei ollut sittenkään tullut kisoihin ja Hana oli silti pärjännyt niissä todella hyvin. Katsomossa oli ollut joku outo ihminen, lähellä Hanan tallin varikkoa, katsonut Hanaa.. Hän ei saanut niitä kasvoja mieleensä, vaikka kuinka yritti. Nuorempi nousi varovasti istumaan, hilautui sängyn reunalle ja katsoi kelloa, se oli vasta vähän yli seitsemän. "Ei kovin aikainen.. Turha sitä enään on nukkua.." nuorukainen ajatteli, ei kuitenkaan herättänyt Kazua, antoi toisen nukkua. Hän päätti istuksia hetken sängynreunalla.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 18:06:39 GMT 3
Kazushin saatua hyvän yön toivotukset takaisin, brunette sulki silmänsä tyytyväisenä. ~~AAMU~~ *kroooooooooohhh pyyyyyyhhh* Kazushi nukkui unetonta yötä ja vaikka Hana heräsi, niin se ei härnännyt brunettea. // Mul on hienompi aamu xD Hohhooo. Tosin Kazushi ei kuorsaa... //
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 18:15:58 GMT 3
Hana painoi pään käsiinsä ja kuunteli Kazun hengitystä toisen nukkuessa. "Teetä.." nuorukainen ajatteli ja nousi sitten sängyltä, käveli suoraan keittiöön. Hän täytti vedenkeittimen ja pisti sen porisemaan, käveli eteiseen ja aukaisi välioven, noukkiakseen päivän lehdet oven edestä. Hän teki sen ja sulki välioven, käveli takaisin keittiöön ja aukaisi yhden sanomalehdistä alkaen lukemaan sitä.
Lehdessä kerrottiin kuinka demoni oli jäänyt metron alle eilen illalla ja Hana tuntui hyytyvän. Muistot siitä painajaisesta tulvivat päähän, jos pahin olisi käynyt toteen hän ei olisi enään tässä. Hana ei kuullut kuinka vedenkeitin naksahti pois päältä, kun vesi oli tarpeeksi kuumaa, katsoi vain järkyttyneenä kuvaa lehdessä siitä metroasemasta jossa tapaus oli sattunut. Hän ei edes kyennyt lukemaan artikkelia loppuun, katsoi vain tyhjänä kuvaa.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 18:27:17 GMT 3
Kazushi pikkuhiljaa ryhtyi heräämään. Heräämisen aiheutti käden kipu ja yhtäkkinen lämpötilan muutos, sillä Hana oli lähtenyt pois Kazushin läheltä. Kazushi hiljattain avasi silmänsä ja katsoi ympärilleen. Hana on tainnu herätä.. Kazushi ajatteli ja nousi istumaan. Istumaan noustessa, Kazushi vahingossa nojasi huonolla kädellään ja se sai Kazushin kättä sattumaan. "Ahh.." Kazushi päästi ulos pienen kivun äänen, mutta ei kuitenkaan niin kovan, että se kantautuisi keittöön asti. Tiesin et tää käsi ois kipeempi tänää..Toivottavasti mun ei tarvi korjailla mtn.. Kazushi ajatteli ja kömpi pois sängystä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 18:38:58 GMT 3
Hana havahtui tyhjyydestään ja katsoi seuraavaa lehteä, senkin etusivun aiheena oli eilinen metroturma. Siinä oli jopa mainittu, että käytävästä oli löydetty verta ja jälkiä jonkinlaisesta taistelusta. "Kazushin veri.." nuorukainen ajatteli purren alahuultansa. Joskus kaikki osasi olla niin hankalaa. Ennen ei ollut lehdissä lukenut, mutta tämä oli oikeastaan ollut vakavin tähän saakka, sillä se koski myös muita ihmisiä. Metro oli varmasti ollut täynnä väkeä kun demoni oli jäänyt sen alle ja kuollut. Ei Hana sääliä kokenut sitä demonia kohtaan, vaan niitä ihmisiä jotka olivat metrossa, he saivat kärsiä hänen takiaan.
Hana ei ollut edes huomannut, että hän oli alkanut itkemään. Ääntä itkusta ei kuulunut, mutta silmät valuivat kyyneliä. Hana painoi pään käsiinsä ja nojasi kyynärpäillään pöytään. "Mä en kestä tätä mun verta.. Mä haluan kuolla niin ei oo ongelmaa.." nuorukainen ajatteli.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 18:47:57 GMT 3
Kazushin kömmittyä ylös sängystä, tämä suuntasi vaatekomeroon. Sieltä vanhempi nappasi ohuehkon mustan aamutakin ja puki sen päälle. Hiukset Kazushi automaattisesti siirsi pois aamutakin ulkopuolelle ja vaikka suihkussa käytiin useita tunteja sitten, niin hiukset olivat kosteat vielä. Kazushi nappasi pyyhkeensä, jonka hän jätti komeroon kuivumaan ja otti myös Hanan pyyhkeen. Pyyheet napattua vanhempi suuntasi kylpyhuonetta kohti, jättäen pyyhkeet sinne.
Seuraavaksi Kazushi asteli keittöön huomaten ensimmäisenä Hanan ja tämän painaneen päänsä käsiinsä. "Hana?" Kazushi sanoi toisen nimen kysyvästi ja selvästi huolestunut sävy löytyi vanhemman äänestä. Mikä Hanalla on? Kazushi ajatteli ja käveli rakkaansa vierelle. "Mikä hätänä?" Kazushi kysyi ja nosti rakkaansa päätä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 18:52:34 GMT 3
Hana itki eikä edes huomannut sitäkään että Kazu oli herännyt, kun toinen käveli kylpyhuoneeseen ja sen jälkeen suuntasi keittiöön hänen luokseen. Lisäksi Hana ei kuullut kun mies sanoi hänen nimensä, oli niin omissa ajatuksissaan muiden kärsimyksistä ja kuolemisesta. "Kazu.." Hana sopersi kun mies kysyi mikä hänellä oli hätänä ja nosti hänen päätään. "Nää lehet on täynnä niitä eilisiä juttuja.." Hana aloitti nyyhkyttäen. "Kaikki sivulliset.. Vaan kärsii mun veren takia.." hän jatkoi katsomatta Kazua silmiin.
"Mun pitäisi kuolla pois ettei musta ole harmia kenellekään.." Hana sanoi ja sulki silmänsä kyynelten valuessa. "Kaikki kärsii.. Ei mulla ole oikeutta elää.." Hana kuiskasi vielä ääni väristen.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 19:06:54 GMT 3
".." Kazushi ei sanonut mitään kun Hanan kertoi mistä oli kyse. Kazushi katsoi lehtiä hiljasena. Voi saatana...Miks pitää olla jotain toimittajia? Kazushi ajatteli hieman ärsyyntyneenä lehti hössäkästä. Kazushi ei kuitenkaan kestänyt kun Hana sanoi, että tämän pitäisi kuolla. "Hana." Kazushi sanoi varmasti. "Sä et oo mulle harmiks. Jos kuolisit niin..." Kazushi sanoi ja puristi terveen kätensä nyrkkiin. Miten sä voit sanoa noin Hana? Emmä tässä turhaan seiso... Kazushi ajatteli ja taas tuli se kamala olo, joka koitti pakottaa Kazushia itkun partaille. "...Mä en pystyis elää ilman suo..." Kazushi lopulta sanoi ja piti katseensa lehdessä. "..Mä...Sä..." Kazushi vaikeroi sanojen kanssa, päättäen jättää rakkauden tunnustuksen jollekkin toiseksi päiväksi. "..Ja sulla on jokaikinen oikeus elää..." Kazushi sanoi ja otti sanomalehden pöydältä. "...Tämmösistä ei pidä välittää.." Kazushi sanoi ja pisti lehden roskikseen.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 19:16:11 GMT 3
"Mut kaikki sivulliset kärsii.. Kaikki muut ihmiset jotka ei edes tiedä mitään mun verestä.." Hana jatkoi. "En mä kestä sitä.." nuorukainen kuiskasi. "On tästä varmaan ihan hirveä stressi sulle!" Hana sanoi katsoen lattiaan. Vaikka Kazu sanoi ettei siitä ole harmia, siitä varmastikin oli. Hanan kuolemankaipuu oli taas suurimmillaan, mutta hän ei tehnyt mitään tappaakseen itsensä.
"Et vai..?" Hana kysyi, pieni helpotus käväisi hänessä, mutta jotenkin hän halusi varmistua asiasta. Hän katsoi Kazua joka tunki lehtiä roskikseen. "Onko mulla oikeus vahingoittaa jotain sivullisia vai?" Hana kivahti kyynelten valuessa silmistä ja syöksyi keittiönlaatikolle jossa tiesi Kazushin pitävän veitsiä. Hän otti veitsen ja kohotti teräpuolen kaulalleen, katsoen Kazua uhmakkaasti. "Katotaan vaan niin et jää kaipaamaan mua vaan oot helpottunut kun pääset musta eroon.." Hana sanoi uhoten. Hän uskoi Kazushin sanoihin, mutta tahtoi olla niistä täysin varma. Nuorukainen painoi veistänsä vahvemmin kaulallaan ja viilsi hieman, se ei edes tuntunut missään. Muutama veripisara putosi haavasta iholle.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 19:29:15 GMT 3
"Se ei oo sun vika..." Kazushi sanoi ja toivoi, että joskus ulkopuoliset demonit tajuisivat olla koskematta Hanaan. Kazushikin oli tehnyt oman osansa olla koskematta Hanan vereen, tosin viettely ei varmasti ole niin suuri, kerta Kazushi ei ole kokonaan demoni. "En.." Kazushi sanoi ja häntä inhotti hieman, että Hana epäili bruneten sanoja. Itse tunteiden purkaminen oli vaikeaa Kazushille ja se, että Hana ei uskonut niitä vain vaikeutti asioita.
"Hana sä et vahingoita sivullisia." Kazushi sanoi tungettuaan lehden roskikseen. Käännyttään ympärille brunette näki Hanan veitsen kanssa. Eikä! Pitiki tunkea toi saatanan sanomalehti roskikseen... Kazuhi kirosi mielessänsä. "Hana älä..." Kazushi sanoi ja nosti hieman kättänsä, mutta laski sen. Kazushi tiesi, että jos tämä ryhtyisi fyysisesti yrittämään lopettaa Hanan toimia, niin se ei onnistuisi. "Hana mä..." Kazushi sanoi ja puri huultansa. "..Mä rak...rakastan suo.." Kazushi lopulta sai sen sanottua ja siihen kuului ihana helpotus, mutta Kazushilla ei ollut aikaa nauttia siitä, sillä Hanalla oli veitsi kaulallaan.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 19:44:15 GMT 3
Nuorukainen astui askelen taaksepäin kun Kazu nosti kättänsä, toinen ei saisi koskea häneen. Hana painoi veitseä vähän syvemmälle ja viilsi taas, kyynelet valuivat silmistä. "Miksi sä et sano mitään muuta.. Mikset sä estä mua sen kummemmin.. Haluatko sä että mä kuolen..?" Hana ajatteli, kaulalla alkoi tuntumaan jo kipua.
Nuorukainen kuunteli mitä Kazushi yritti sanoa, uhmakas katse vaihtui yllätykseen ja ote veitsessä heikkeni. "Kazu.." Hana kuiskasi ja tiputti veitsen lattialle, syöksyen nyt toisen luokse ja kietoi kätensä rakkaansa ympärille. "Anteeksi, anteeksi.. Anna mulle anteeksi.." Hana sopersi itkiessään, toisen sanat rakastamisesta olivat olleet niin aidon vilpittömät, että Hana ei voinut viedä uhmaansa pidemmälle, hänen oli vain pakko päästä miehen lähelle.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 19:52:18 GMT 3
Kazushi oli tyytyväinen siihen, että Hana lopetti toimensa Kazushin tunnustuksen kautta. Ensinnäkin Hana ei nyt uhkaisi tappaa itseään ja toiseksi Kazushin ei tarvinnut loukkaantua, jos Hana ei olisikaan ottanut tunnustusta vastaan. Aijemminkin kun Kazushi sanoi, että ei pystyisi elää ilman Hanaa, niin nuorempi ei tuntunut piittaavan sanoista ollenkaan.
Kazushi halasi tiukasti rakastaan ja jos Kazushi osaisi itkeä, niin Kazushi varmasti itkisi. "Kuhan...Et tee tota toisten..." Kazushi sanoi ja todella toivoi, että Hana ei koskaan enään uhkaisi tappaa itseään. Sillä se oli kivuliasta katsottavaa kun toinen tunki veistä kaulaansa ja uhkasi tappaa itsensä. Toivottavasti et tee tätä yksinäs...En haluis saada joku päivä tietää...Et oot tappanu ittes... Kazushi ajatteli ja piti tiukasti kiinni Hanasta.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 20:03:26 GMT 3
"En tee!" Hana sanoi melkein ulvoen itkusta, vasta nyt tajusi mitä oli ollut todellakin äsken tekemässä. Hän olisi tuhonnut Kazun elämän totaalisesti jos olisi tappanut itsensä. Hana itki Kazushia vasten kuin ei olisi koskaan itkenytkään, päästi nyt vain kaiken itkun mikä oli kytenyt pidemmän aikaa hänen sisällään. Eilinen pieni itku ravintolan vessassa oli vain sen hetkistä pientä angstia, mutta nyt itku tuli siitä, että hän oli niin helpottunut, kun vielä tiesi että Kazushi rakasti häntä.
"Mä en ikinä jätä sua, en ikinä!" Hana sopersi ja kiersi käsiään tiukemmin miehen ympärille. "Mä oon niin idiootti kun ede rupesin uhoamaan.. Kazu antaa niin helposti anteeksi.." Hana ajatteli.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 20:09:40 GMT 3
"Hyvä.." Kazushi sanoi helpottuneena ja todella toivoi, että Hanan viiltelylle tulisi loppu. Kazushi oli sitä mieltä, että Hanan pitäisi tulla Kazushin luokse tuntiessa semmoisia tunteita, sillä Kazushi oli luutavasti ainut joka sai läsnäolollaan Hanan lopettamaan viiltelyn, tosin nyt oli erinlainen tilanne. "Mäkään en jätä suo.." Kazushi sanoi Hanalle. Jos sä et Hana jätä muo...Niin...Toivottavasti me voidaan olla sit aina yhdessä... Kazushi ajatteli ja nosti hieman Hanan kasvoja nähdäkseen ne. "Jospa syötäs aamiaista...Tulis parempi olo." Kazushi ehotti ja suukotti nuorempaa otsalle hellästi ja suukotettuaan, Kazushi ryhtyi pyyhkimään peukalollaan Hanan kyyneleitä pois.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 22:23:14 GMT 3
Hana nyyhkytti Kazua vasten vieläkin, oli todella järkyttynyt omasta käyttäytymisestään. "Mihin tää mun sairaus on menossa..?" nuorukainen ajatteli omaa masennustaan joka hänellä oli ollut vuosikausia. "Ihanaa.." Hana mumisi sille ettei Kazushi jättäisi häntä, he olisivat siis aina yhdessä, ja vielä jonakin päivänä todella onnellisia. Hana raotti silmiään, jotka olivat sumeat ja punaiset itkemisestä. Tosin kyyneleiden vuotaminen ei ollut vielä loppunut, niitä tuli vieläkin, muttei enään samaan tahtiin.
Hana parahti kun mies nosti hänen päätänsä, se tuntui kipuna kaulalla. "Mä otan vaan teetä.. Ei oo oikein nälkä.." Hana sopersi ja irvisti kipua kaulalla samaan aikaan kun mies suukotti häntä otsalle. Pieni, lohduton hymy käväisi nuorukaisen huulilla samalla kun mies pyyhki kyyneliä pois. Veri kaulalta oli valunut alemmaksi, nuoremman rintakehälle ja osittain vatsalle. "Meen peseen nää pois.." Hana sanoi tarkottaen verta, irrottautui Kazusta ja käveli heikosti kohti kylpyhuonetta.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 22, 2007 22:30:55 GMT 3
"Okei...Mä teen sulle teetä." Kazushi sanoi ja katseli nuoremman kasvoja. Toivottavasti joku päivä...Voit olla oikeesti onnellinen Hana...Toivottavasti mä teen sut onnelliseks...Joku päivä.. Kazushi toivoi.
"Ah..Okei." Kazushi sanoi ja irrottautui Hanasta. Kazushi katsoi kun Hana käveli heikosti kohti kylpyhuonetta. Hanan poistuttua huoneesta, Kazushi vilkasi kättänsä. Kazushin käteen oli jäänyt hieman Hanan verta ja vanhempi nosti käden lähemmäksi kasvojaan. Tän perässä kaikki on...Tää saa Hanan sekasin... Kazushi ajatteli ja yhtäkkiä tunsi jyskyttävän tunteen nuolasta veri sormistaan. Emmä voi...Se on Hanan verta...Tosin Hana ei oo paikalla näkemässä...Mut ei se on väärin... Kazushi tappeli demoni aistejensa kanssa.
|
|