|
Post by Hayate Uesaka on Jul 10, 2007 16:16:24 GMT 3
Hayate otti kaljapullon käteensä ja joi siitä, sulki sitten silmänsä. Jalat olivat lootusasennossa. Pienet väristykset kulkivat tämän selässä, Atorilla oli niin viileät kädet, mutta mies osasi todellakin hieroa. Hayaten niskat ja olkapäät olivat yleensä muutenkin jumissa pianonsoitontähden, mutta nyt ne olivat pahemmin, voisi kiittää sitä outoa lähentelijää baarissa. Hayate joi taas kaljastaan, oli ehkä vähän hermostunut, mutta Atorihan vain hieroisi tämän niskan ja olat, mitä hermoilemista siinä olisi? Nuorukainen hymyili itsekseen, piti silmiä edelleen kiinni. Lompakko takataskussa ja tupakat etutaskussa painoivat inhottavasti vasten. Vaivihkaa nuorukainen otti ne pois niin ettei Atorin työskentely häiriintynyt. //tää oikeesti kuulostaa törkeen pervolta jo nyt. xDD// Atorin siirtyessä hieromaan tämän niskoja Hayate laski päänsä rintaansa vasten, antoi sen kuitenkin olla rentoutuneena jotta hierominen olisi helpompaa. Nyt tosin nuorukainen ei voinut juoda enää kaljaansa. //Noniin, kopsasin tän tänne että päästään alkuun/jatkoon, jesh. xDD nyt sun on helppo vastata tähän. xD kait.. mut joo, mä tästä katoan joko mustikkamettään tai kokkaamaan, kattoo nyt. voisin vielä tunnin mettässä pomppia ja sitten kokata.. "//
|
|
|
Post by atori on Jul 10, 2007 23:17:26 GMT 3
"Sano jos sattuu" Atori sanoi utuisella äänellä odottamatta sanomiselleen vastausta, alkoi sitten hieromaan nuorukaista hieman lujemmin.Hayaten niskat oli todella jäykät // ja kohta joku muukin on jäykkänä kuin kivi XD), Miestä pisti ihmetyttämään johtuiko se pelkästään siitä pervosta lähentelijästä baarissa.Atorin onneksi Hayate laski päänsä rintaansa vasten, nyt tämän oli helpompi jatkaa.Atorin hieroessaan jonkin aikaa, tämä siirtyi ihan sohvan reunalle, koska oli liian kaukana Hayatesta, ja lisäksi hänen omat kätensä oli pakottavassa asennossa.Nyt Hayate oli Atorin jalkojen välissä ja Atorin pää nuorukaisen pään yläpuolella.Atori laski kasvonsa alas katsoakseen Hayatea, tunsi nenänpäälle tulleen Hayaten hiuksien tuoksu.Mitä Shampoota Hayate käytti? Atori nauroi mielessään omalle pohdinnalle.Ei hän tuollasta viittisi kysyä.Atori piti Hayaten tuoksusta, ei voinut enää vastustaa ja huomaamattaan rupesi valuttamaan toista kättään Hayaten rintojen väliin..
//voi vittuuhh nyt sain (vihdoin!!!) tämän paskan "valmiiksi" jeee....^^' ja jee kiitti ku kopsasit!! <33333333//
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jul 10, 2007 23:40:41 GMT 3
"Mm, joo.." nuorukainen vastasi hempeällä äänellä, irvisti hetken ajan itsekseen, sillä lujentunut hieronta tuntui niskassa kipeältä, mutta vain aluksi. Hayate hymyili itsekseen, piti kaljapulloa toisessa kädessä, toisella tämä näpräsi omia hiuksiaan. Atorin siirtyessä sohvanreunalle Hayate huomasi otollisen ajan juoda kaljasta, joikin siitä pitkän hörpyn, niin että pullo oli lopussa. Nuorukaisen päässä humisi taas mukavasti, pian tämä olisi uudestaan kännissä. Tämä laski pullon lattialle viereensä, laski taas vähän päätänsä. "Atori on hyvä hieromaan.." tämä ajatteli, huokaisi kevyesti. Äkkiä Hayate säpsähti pienimuotoisesta transsistaan: mitä Atori oikein teki? Toisen käsi tuntui olevan muualla kuin nuorukaisen niskassa. Hayate aukaisi silmänsä, katsoi Atorin kättä paitansa alla. Sydän pomppoili taas. "M-mä haen lisää kaljaa.. Haluatko sä..?" nuorukainen kysyi, nousten ylös käsiensä avulla. Tämä käveli muutaman askelen ja jäi odottamaan Atorin vastausta.
//JEEEEEEEE! <3 hyvä se olli! aivan ihana! <3 ah! <3//
|
|
|
Post by atori on Jul 10, 2007 23:54:34 GMT 3
Atori laski kättään koko ajan alemmas ja alemmas.Hayaten iho tuntui silkkisen pehmeältä ja Atori tuli riippuvaiseksi nuorukaisen koskettelusta, hän halusi tätä koko ajan lisää.Hayate oli uskomattoman laiha, mies tunsi nuorukaisen kylkiluut kädessään. Ei kuitenkaan aikaakaan kun Atori heräsi hurmostilastaan, kuullessaan pojan kysyneen jotain. Atori nosti äkkiä kätensä Hayaten paidan alta, katsoi sitten tätä hätkähtäneenä."Joo...voinhan mä.." Atori sanoi, katsoi Hayatea sekunnin sadasosan ja käänsi katseen nopeasti sivulle.
//EI OLLU!! HILJAA SIELLÄÄÄ XDDDD <33333333333333 itelläs on aina nii ihania <3________<3 Tessa-sensei! opeta minua! XD//
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jul 11, 2007 0:06:40 GMT 3
"Okei." Hayate sanoi, käveli sitten keittiön suuntaan. "Mitä se oikein yritti..? Hiplata..?" nuorukainen ajatteli, hieroi sormilla päänahkaansa. Tämä oli hieman hätääntynyt, mutta jokin tämän sisimmässä sanoi, että Atorin kosketus oli ollut jotain ihanaa. Hayate hätkähti tätä sisimmän sanomista, tämähän oli aikaa sitten päättänyt ettei menettäisi poikuuttansa jossain yhdenillanjutussa, vaan seurustelun kautta. Ehkä Hayaten pitäisi lähteä? Ajatuksen pyörivät nuorukaisen päässä kun tämä aukaisi jääkaapin oven ja etsi sieltä kahta kaljaa. "Mä annan sille vielä mahiksen.." Hayate päätti, aukaisi kummankin pullon taas jälleen hampaillaan ja pisti korkit edellisen korkin viereen pöydälle. Tämä joi omasta pullostaan pitkän hörpyn, kuin selvittääkseen päätään.
Hayate lähti kävelemään takaisin olohuoneeseen hieman hoippuen, tämä tuli hymyillen huoneeseen ja antoi Atorille toisen kaljan, yritti pudistaa päästään miehen hiplailun. Hayate istahti lattialle lootusasentoon Atorin jalkojen väliin, joi kaljastaan taas. Hayate oli ehkä vähän hermostunut, mutta se alkoi kadota nousevan kännin alle.
//VOI JUMALAUTA KUN REPESIN SUN OFFILLES!! XDD sulla niitä hyviä on! <3____<3 ah, rakast(elen)an niitä! <3//
|
|
|
Post by atori on Jul 11, 2007 2:08:55 GMT 3
Atori oli hieman tolaltaan äskeisestä.Ei siitä etteikö itse olisi pitänyt, mutta Hayaten reaktio.."Toivottavasti Hayate ei ala vihaamaan mua..." hän ajatteli peläten, pureskeli peukalon kynttä hermostuneena.Atori pystyi jo ajattelemaan muitten tunteita, koska alkoholin vaikutus oli lähtenyt.Jos Atori olisi ollut kännissä, ei hän olisi välittänyt mikä on oikein ja mikä väärin, kunhan vain hänestä itsestään tuntuu hyvältä.Atori pyöritteli hermostusteena hiuksiaan oikean käden etusormessa, odottaen nuorukaisen tuovan kaljan.Mutta Tulisiko Hayate enää takaisin, vai juoksiko suinpäin ulos? Mitä hän olisi tehny, jos Hayate olisi antanut jatkaa? Atorilla pyöri miljoona asiaa ja kysymystä päässä, eikä meinannut saada enää mistään selkoa.Atori painoi kyynärpäänsä reisien päälle ja käänsi pään alas,antaen hiuksensa valua tämän eteen.Atori yritti saada ajatukset kasaan..mutta ajatukset pyörivät vain Hayatessa.
Atori oli melkein vaipunut omaan synkkään maailmaansa, mutta kuullessaan askeleita, hän nosti katseen sinne mistä ääni kuuli.Atori katsoi Hayatea hieman häpeissään, mutta päästi huulilleen pikkuhiljaa hymyn ollessaan iloinen ettei Hayate lähtenyt.Atori oli kyllä aika hämmästynyt, että pojalla oli vielä rohkeutta jäädä.Atori otti Hayaten tarjoaman kaljan käteensä ja katsoi suu auki, kun nuorukainen oli aikeissa tulla samalle paikalle kun mistä lähtikin.Atori nousi omasta käpertyneestä asennostaan ja levitti jalkojaan, että Hayate pääsisi väliin. //JOO KUULLOSTAAKO PERVOLTA?!?! XD//Eikö Hayate pelkää? "Haluutko sä...että mä hieron vielä?" Atori sanoi hämmästyneenä, alkoi jo pelätä koskevansa Hayatea uudestaan.Tämä oli varma, ettei pystynyt olemaan koskematta enemmän..
//Tulikoha pitkä?!?! en tiiä, mut pisin tähän asti xDDD HAHAHA AI ONOK HYVIÄÄ <3__________<3 OIIII IHANAA, vaikka tuossa äsköisessä offissa ei ollu kyllä paskaakaa!! sun offit on vasta jotain herkkua <333 nami nami!! mut mille sä oikee repesit?!! XD//
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jul 11, 2007 2:19:00 GMT 3
Hayate istui hieman epävarmasti lattialla Atorin jalkojen välissä, mutta nouseva känni todellakin antoi rohkeutta jäädä. "Joo, kun on vähän kipeenä vielä. Jos sä vaan jaksat.." Hayate sanoi, käänsi vähän päätänsä ja katsoi Atoria hymyillen. Mies oli todella hyvännäköinen. Nuorukainen hörppäsi taas kaljastaan, käänsi sitten päänsä ja laski pullon lattialle, kokosi hiuksensa jälleen eteen jotteivät ne olisi tiellä. "Mä oon taas niin kännissä.." Hayate ajatteli, ei varmaankaan tulisi tajuamaan tekemisiään, ennen kuin aamulla selvinpäin krapulassa. "Kyllä mä osaan pitää ittestäni huolen eikä mitään tuu tapahtumaan. Mä voin lähteä joskus parin tunnin kuluttua bussilla kotiin.." nuorukainen jatkoi ajatteluaan ja hymyili itsekseen, joi taas kaljasta.
//sinä tässä se herkku olet. <3 no tuo "Tessa-sensi, opeta minua!" XDD jestas. xD//
|
|
|
Post by atori on Jul 23, 2007 6:27:13 GMT 3
"Joo..totta kai jaksan" Atori sanoi Hayatelle hermostuneesti, yritti peittää hermostuneisuuden kuitenkin iloisella hymyllä.Atoria ärsytti oma hermostuneisuus, joten otti kulauksen kaljastaan ennen kuin jatkaisi hieromista.Hän laski sitten kaljapullonsa maahan Hayaten viereen ja painoi kätensä hänen hartioiden päälle, pidellen niitä siinä hetken.Atoria pelotti ja samaan aikaan kiihotti koskettaa Hayatea.Hän voisi tehdä nuorukaiselle kännin ansiosta mitä tahansa, välittämättä toisen vastaan kapinoimisesta. Atori yritti kuitenkin tukahduttaa pelon sekä salaiset halunsa ja alkoi hieromaan nuorukaista pikkuhiljaa.Mutta kun Atori alkoi hieromaan toisen lämpimiä, pumpulinpehmeitä hartioita, hänen ruumiinsa joka ainoa solu halusi vetää Hayaten lähelle ja suudella häntä, koskettaa häntä, tehdä hänelle kaikki mahdollinen.Atori säikähti omille ajatuksilleen, mutta hän ei voinut niille mitään.Hän tiesi, että ainoa asia mitä hän haluaa tällä hetkellä.. on Hayate. Atori oli nyt itsehillintänsä rajoilla, ja hänen käsi alkoi liikkua jälleen pojan paidan alla, toinen käsi kosketteli nuorukaisen kaulaa.Samalla kun Atori laski kättään koko ajan alemmas, hän laski kasvonsa Hayaten kasvojen viereen."Hayate.." Atori kuiskasi nuorukaisen korviin ja hengitti raskaasti.
//uuuuu, kohta se alkaaaaaa (kai) AAHHH TÄTÄ OLEMME JO ODOTTANEEET (jo melkei yli kuukauden xD)<333 ahhh!!!! joo sori taas näitä yöllisiä postauksia joissa ei päätä eikä häntää XD joo ja mä en oo nami, suu umpeen siellä xD//
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Jul 23, 2007 19:01:22 GMT 3
Hayate hymyili itsekseen kerta Atori jaksoi vielä hieroa tämän olkia. Nuorukainen ei edes huomannut Atorin äänessä hermostuneisuutta oman hermostuneisuutensa vuoksi. Tämä värähti kun tunsi Atorin kädet hartioillaan ja pientä jännitystä lihaksissa pystyi havaitsemaan jos oli tarkkaavainen. "Atori on hyvä hieromaan.." Hayate ajatteli samalla kun joi taas oluestaan hörpyn. Nuorukaisen päässä humisi, känni otti jälleen vallan tästä. Sisällä äskettäin kytenyt pakokauhukin oli kadonnut ja se ei tulisi takaisin. Hayate oli nyt aivan varma itsestään. Jälleen Hayate hätkähti, kun tunsi Atorin käden paitansa sisällä, toisen kaulalla. Nuorukainen jännitti olkiansa ja ummisti silmiänsä. "A-Atori-san.." Hayate sanoi heikosti, hengittäen jännittyneesti. Atorin kädet tuntuivat niin hyvältä tämän iholla. Nuorukainen kuuli Atorin sanovan tämän nimen korvansa vieressä ja käänsi päänsä niin että silmät katsoivat miehen kasvoja todella läheltä. Hitaasti Hayate kohotti kätensä Atorin poskille ja käänsi tämän kasvoja hitusen. Hetken ajan Hayate katsoi miestä silmiin, mutta sulki omansa, ja suuteli miestä hellästi huulille.
//KOHTA SE ALKAA HELVETTI! :A JA TODELLAKIN OLLAAN OOTETTU!! <3<3<3<3 sun postauksesi oli ihana. <3 olet nami! <3//
|
|