|
Post by Kazushi Date on Jan 20, 2008 1:36:29 GMT 3
Kazushi oli hiukan yllättynyt siitä, että Hana meni niin helposti mukaan. Toiveikas ajatuskin kerkesi käydä vanhemman päässä. Mitä jos Kazushi ei ollut ainut ketä tunsi jotain muuta, kuin ystävyyttä? Kazushi kuitenkin ravisteli itsensä pois toiveekkaasta ajatuksesta ja totesi vain, että Hanan tekoihin vaikuttaa alkoholi ja peli.
Kazushi painoi huulensa Hanan huulia vasten, välttäen agressiivistuutta ja jonkinlaista halun tunnetta myös. Kazushihan oli halunnut tätä ja kauan. Vaikka jokin osa Kazushissa huusi ei, niin toinen osa taas huusi kyllä ja lujaa. Suudelman aikana Kazushi silitteli nuoremman selkää ja siirtyi vielä lähemmäksi tätä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 20, 2008 1:51:47 GMT 3
'Ei tässä oo mitään vikaa.. Ystävykset tekee näin..' Hana ajatteli, hiveli vielä hetken aikaa sormillaan Kazushin kaulan ihoa, kunnes nosti toisenkin käden miehen kaulalle, hellästi ja läheisyyttähakevasti, kun mies suuteli häntä. Nuorukainen vastasi suudelmaan, tavallaan tiedostamattaan että vaati mieheltä lisää, paljon enemmän. Hän ei enään hätkähtänyt kun Kazu tuli lähemmäksi häntä, vaan ujutti kätensä miehen selälle ja painautui täysin toista vasten, jalat miehen jalkojen välissä. //Silleen kivasti. xD//
Varoen Hana lisäsi kielensä suudelmaan ja sormillaan nosti Kazushin paitaa, koskien sitten miehen alaselän ihoon, se oli niin samettinen. Ja se silittely hänen selässään aiheutti pieniä, mutta mukavia väristyksiä hänen selässään.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 20, 2008 16:23:56 GMT 3
Kazushi oli mielissään. Ei vanhempi koskaan uskonut kokevansa jotain näin ihanaa Hanan kanssa. Se oli aina tuntunut joskeenkin kaukaiselta ja vaikka vanhempi olisi halunnut tilanteen merkittävämmäksi, eli alkoholittomaksi, niin tämä meni silti mukana himojensa ansiosta.
Vähänkö Hana on hyvä suutelemaan... Kazushi ajatteli suudeltuaan jonkin aikaa nuorempaa. Kazushi ryhtyi kiskomaan nuoremman paitaa ylemmäs ja todettuaan, että ilman suudelman rikkoutumista paitaa ei saisi ylemmäs, niin tämä rikkoi suudelman. Kazushi otti sitten sutjakasti nuoremman paidan pois ja ryhtyi suutelemaan tämän kaulaa hellästi, mutta haluavasti.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 20, 2008 16:32:23 GMT 3
Hana ei pistänyt vastaan kun mies alkoi kiskomaan hänen paitaansa ylemmäs, eikä vastustanut sitäkään, kun toinen rikkoi suudelman ja otti paidan pois nuoremman päältä. Nyt Hanalla oli ylävartalollaan vain hänen toppinsa ja housut mukavasti jaloissa, vaikka tietyllä seudulla voisi tuntua pian aika ahtaalta.
Nuorukainen taivutti päätänsä ja päästi pienen voihkaisevan äänen karkaamaan huuliltaan, hän tahtoi vain yhä enemmän Kazun kosketusta ja tuntea mies lähellään, joten päätti, että miehen paidankin tulisi mennä ja alkoi nostamaan sitä ylemmäs ja otti sen kokonaan pois tiputtaen sen lattialle heidän viereensä. Kädet vaeltelivat selällä ja kyljillä, hampaat ottivat varovaisesti, vahingoittamatta miehen hiuksia väliinsä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 20, 2008 17:23:03 GMT 3
Hanan vohkaisu jokseenkin kannusti Kazushia jatkamaan. Kazushi suuteli vielä toisen kaulaa hetken ja kun nuorempi ryhtyi ottamaan Kazushin paitaa pois, niin vanhempi rikkoi kaulasuudelmat. Mun pitää ottaa vielä Hanan toppi pois... Kazushi ajateli ja ryhtyi kiskomaan Hanan toppia ylemmäs. Alta paljastui kauniinvärinen iho ja Kazushi oli varma, että se tuntuikin sileältä.
Kazushi otti nopeasti topin pois ja siirsi kätensä nuoremman kyljille, siirtäen käteensä hitaasti ylöspäin, tunnustellen kylkiluita hellästi. Kazushi oli myös oikeassa veikkauksensa kanssa, sillä nuoremman iho todellakin oli sileä. Kazushi aloitti uudestaan nuoremman kaulan suutelun ja suuteli nyt myös nuoremman solisluuta.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 20, 2008 17:39:41 GMT 3
Hana mutusti huulillaan hellästi miehen pitkiä hiuksia ja lopetti sen, mutta vain hetkeksi, kun Kazushi otti hänen toppinsa pois päältään. Väristykset tuntuivat Hanassa kun mies laski hänen kylkiluitaan ja hän ujutti kätensä Kazun pitkiin takahiuksiin, huokaisi suudelmaa solisluulla kaartaen kaulaansa ja päätä siinä samalla. "Kazushi.." Hana kuiskasi ja nosti miehen päätä, suudellen toista intohimoisesti huulille.
'Onko tää oikein..?' nuorempi kysyi itseltään päänsä sisällä ja irrottautui suudelmasta, katsoen Kazushia arasti silmiin. Hän todellakin halusi Kazushia, koko ruumis huusi sitä, mutta hän varmasti katuisi sitä. Hänen huulensa hakeutuivat uudestaan Kazushin huulille. 'Mä en.. Pysty tähän..' nuorukainen ajatteli.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 20, 2008 18:27:12 GMT 3
Kazushista oli mukava kuulla omanimensä Hanan huulilta ja varsinkin nyt. Suudelma kyllä tuntui vielä paremmalta Kazushin mielestä ja ellei mitään dramaattista tapahtuisi, niin Kazushi suunitteli menevänsä loppuun asti.
Irrottauduttua suulmasta Kazushi katsoi Hanaa takaisin silmiin ja ajatteli hetken mitä toinen ajatteli. Kazushi ei kuitenkaan keksinyt mitä Hana ajatteli, joten suudelma tuli oikeaan aikaan Hanalta. Kazushi siirsi käsiänsä kylkiluilta takaisin kyljille, sieltä sitten nuoremman alavatsalle. Samalla suudellen Hanaa, Kazushi ryhtyi väsäämään nuoremman vetoketjun kanssa. Kazushi itse oli sitä mieltä, että se oli liian aikasta, mutta Kazushin himot valtasivat juuri nyt.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 20, 2008 18:37:14 GMT 3
'Tää ei oo oikein.. Me ollaan ystäviä..' nuorukainen ajatteli ja jo vaivoin suuteli miestä takaisin, vaikka oli itse suudelman aloittanutkin. 'Mä en merkkaisi sulle mitään..' hän jatkoi vielä ajatuksiaan, mutta huokaisi kun Kazushi aukoi hänen housujensa vetoketjua.
'Mun on pakko sanoo, ennen kuin on liian myöhäistä..' nuorukainen ajatteli ja irrottautui suudelmasta, muttei saanut sanaakaan suustansa, aukoi vain sitä siihin malliin kun haukkoisi happea, tai olisi hengästynyt. Silmät olivat kiinni, ja ne myös pysyisivät niin kauan kun Hana saisi lisää rohkeutta kerätyksi.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Feb 2, 2008 21:31:59 GMT 3
Kazushi sai vetoketjun auki melko sutjakasti ja huomasi, että tämä itse ei ollut ainut, kenellä oli tukala olo housuissaan. Kazushi kosketti boksereiden pintaa ja sitten ryhtyi suutelemaan nuoremman kaulaa. Sillä selvästi Hana nyt haukkoi happea ja ei toivonut huulille suudelmia.
Kazushi ryhtyi nyt hieman kiusottelemaan Hanaa, kiskomalla hieman boksereiden renoja ja kosketellen nuoremman miehuutta bokserin kankaan lävitse ja Kazushi päätti, että pian housut lähtisi kokonaan pois ja niin myös bokserit, sillä koskettelu sai vain Kazushin "innostuneemmaksi".
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Feb 3, 2008 17:13:39 GMT 3
Nuorukainen hätkähti kun mies koski hänen boxereidensa pintaa, ummisti silmiään entisestään kiinni. Hanan kädet olivat edelleen Kazushin takaraivolla, hiusten lomassa. 'Tän on loputtava..' samat ajatukset pyörivät nuorukaisen päässä, mutta hän ei kerennyt sanomaan Kazulle mitään, sillä toisen koskettelut hänen miehuudellaan kankaan läpi sai hänet voihkaisemaan taas ja jotenkin janoamaan lisää ja asioita pidemmälle.
Kuitenkin päättäväisyys kasvoi nuorukaisessa, hän ei tahtonut että heidän syvä ystävyytensä menisi piloille tämän takia. Tuskin Kazushi tunsi syvemmin häntä kohtaan. Hana irrottautui Kazushista, perääntyen, silmät raollaan. "Kazu.. Mä.." Hana aloitti ja nousi varoen sohvalta, nostaen paidan ja toppinsa lattialta syliinsä, niin että ne peittivät tämän kiihottuneisuuden alhaalla, vaikka Hana tiesi, että Kazu oli tietoinen siitä. Selkä edellä hiljalleen perääntyen, katsomatta miestä silmiin Hana yritti saada itsestään sanoja ulos.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Feb 3, 2008 17:23:17 GMT 3
Kazushi oli juuri valmis ottamaan pois Hana housut, kunnes tämä yhtäkkiä irrottautui Kazushista. "Mi...?" Kazushi sanoi hieman yllättyneellä sävyllä. Meillähän meni hyvin...Mitä mä tein? Kazushi ajatteli ja katsoi kun Hana nappasi vaatteensa lattialta.
Kazushi nosti käteensä ottaakseen Hanan kädestä kiinni, mutta Kazushi keskeytti itsensä. Miten mä voin olla näin julma Hanalle...Ja se ei merkkais mitään jos... Kazushi ajatteli ja tajusi miksi Hana halusi pois tilanteesta. "Ha..na...Anteeks.." Kazushi sanoi koittaen saada katsekontaktia nuoremman kanssa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Feb 3, 2008 17:47:22 GMT 3
Hana ei katsonut Kazushin suuntaan, tärisi vain paikoillaan puristi kätensä nyrkkiin vaatteidensa sisään, lähes pidätellen itkua. Hän kuuli Kazushin anteeksipyynnön, muttei osannut vastata siihin mitään. "Tää on niin väärin.." Hana kuiskasi hetken kuluttua. "Mun tässä pitäisi pyytää anteeksi.." hän jatkoi ja ryhdistäytyi vähän. "Mu-mun pitää varmaan mennä.." Hana sanoi ja lähes juoksi eteiseen, jossa pisti kauluspaidan päälle ja sulki housunsa. Kengät oli tungettu nopeasti jalkaan ja Hana pisti jo takkia päällensä, kunnes pysähtyi hetkeksi ja painoi otsansa seinään. 'Helvetti!' hän kirosi mielessään.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Feb 3, 2008 17:54:48 GMT 3
"Mm.." Kazushi vain mumisi vastaukseksi ja harmitteli kuinka ilta olikaan kääntänyt suuntansa pahimpaan. Tän piti olla hauska ja rento ilta...Mun ois ehk pitäny hillitä mun juontia...Ja...Äh.. Kazushi ajatteli kuunnellessaan Hanan tekemiä ääniä eteisessä. Toivottavasti tää ei riko meijän ystävyyttä...Mä en kestäis olla ilman Hanaa.. Kazushi ajatteli ja nyt miltei odotti, että Hana astuisi ulos ovesta, jotta Kazushi voisi purkaa tunteitansa.
Kazushi kuitenkin nousi ylös ja käveli eteisen reunalle. Me vaan juotiin liikaa...Ei meille mitään tapahdu.. Kazushi ajatteli ja mietti sanoisiko jotain. "Jospa me vaikka unohdettas tää tai jotain..." Kazushi sanoi ja tovoi, että Hana ymmärtäisi mitä Kazushi tarkotti, sillä Kazushihan halusi pysyä väleissä Hanan kanssa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Feb 3, 2008 18:01:29 GMT 3
Nuorukaisen silmistä valui muutamia kyyneliä, pahin känni alkoi olla jo ohitse. Päässä humisi, eikä hän edes tajunnut olevansa edelleen Kazushin kotona, ennen kuin kuuli miehen äänen läheltään. Hana hätkähti ja käänsi katseensa Kazuun. Katse oli surullinen, muttei sellainen, että kaikki olisi nyt ohitse.
Hana nyökkäsi epätoivoisesti, kääntäen katseensa sen jälkeen oveen. Vaikka nuorukainen tiesi, ettei hän tätä itse ainakaan helposti unohtaisi. Hana nosti laukkunsa lattialta ja katsoi varovasti Kazua. "Nähdään. Ja mä tarkoitan sitä." hän sanoi heikosti, avasi sitten oven ja laittoi sen kiinni perässään. Hana meni portaat alas hiljaa ja nopeasti, miten nyt pystyi ja käveli nopeaa vauhtia Kazun talolta pois päin, jatkaen matkaansa yön pimeydessä.
//Mitä nyt sitten? XD Jatketaanko mein juonipeliä? :DD//
|
|