|
Post by Hana Morimoto on Jan 7, 2008 22:52:52 GMT 3
Hana oli ollut jo muutaman tunnin parhaimman ystävänsä asunnolla. He olivat syöneet hyvää ruokaa ja keskustelleet kaikenlaista, kunnes nuorukainen sai päähänsä että he voisivat juoda ajankuluksi oikein kunnolla. Nuorukainen kun oli juuri täyttänyt 18, niin eipä tarvinnut Kazua kinua hakemaan.
Ystävykset olivat tulleet takaisin Kazushin kodille ja Hana istahti olohuoneen sohvalle juodakseen kaljaansa siinä rauhassa, ainakin aluksi. Olivathan he aikaisemminkin yhdessä juoneet, joten Hana tiesi, että heillä tulisi olemaan hauskaa ja juttua lentäisi. "Eikö ookin mukavaa juoda yhdessä pitkästä aikaa?" Hana kysyi. Joskus nuorukainen hukutti surujaan alkoholiin, ehkä se oli tälläkin kertaa yksi tarkoitus tälle juomiselle.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 7, 2008 23:46:17 GMT 3
Kazushista oli kiva kun Hana tuli kylään, sillä Hana oli niitä harvoja, joiden kanssa juttu kävi hyvin. Muitten kanssa Kazushin piti käydä normaalia keskustelua, kun taas Hanan kanssa pysytyi nauraa ja jopa puhua henkeviä. Kuitenkin tästä illasta näytti tulevan sellainen hauska nauruuttelu ilta ja alkoholi vain paransi tunnelmia.
"Joo, meijän kyl pitäs tehä tätä useimmi. Kuhan viikonloput ois pitempiä...Tai niitä olis enemmän." Kazushi sanoi nauraen ja heilautti leittiänsä, hörppästen sitten kaljastaan. "Ahhh...Tätä se on.." Kazushi sanoi ja otti mukavemman asennon sohvalta. Kazushilla oli päällään mustat farkut, jotka olivat hieman kuluneet ja ylävartalon jokseenkin peitti tummansininen toppi. Nuorempana Kazushin tyyli oli enemmän rennonmpi ja tavatkaan ei ollut niin herrasmiestyylisiä toistaiseksi. Kylläpä Hana näyttää hyvältä... Kazushi ajatteli töllättyään Hanaa jonkin aikaa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 7, 2008 23:54:01 GMT 3
Hanan hiukset olivat pienellä ponnarilla takaraivolla, lukuun ottamatta muutamia etuhiuksia jotka olivat laitettu korvien taakse. Jalassa nuorukaisella oli mustat kangashousut, päällä valkoinen kangaspaita jonka alla oli musta toppi. Hana viihtyi näissä vaatteissa todella hyvin. "Joo, voisi olla 24/7 viikonloppuja.." Hana sanoi ja siemaisi pullosta. Pieni puna kävi nuorukaisen kasvolla, Kazushi oli katsonut häntä hetken aikaa, jo ehkä vähän liian kauankin..
Eihän mies sitä toki tiennyt että nuorempi oli ihastunut toiseen. He olivat olleet ystäviä ties kuinka kauan, eikä Hana olisi koskaan arvannut sitä, että ihastuisi Kazuun. 'Tää on vaan niin yksipuolista ja mä kuvittelen liikaa..' nuorukainen ajatteli, mutta ravisti sitten angstiset ajatukset päästään ja päätti nauttia Kazushin seurasta, joten joi lisää kaljaa, nopeasti, sillä oli humalahakuinen.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 8, 2008 0:07:36 GMT 3
"Niin...Ei me mitään töitä ja opiskeluja tarvita... Ellellää vaa ilmasen alkoholin kanssa." Kazushi sanoi naurahtaen. "Joo...Tietenki seura kuuluu alkoholin kanssa. Ei yksin oo kiva juoda." Kazushi sanoi ja hörppäsi kaljastansa. Pitäskö mun vahtia mun juomista vai ottaa rennosti? No otetaas rennosti... Kazushi päätti ja joi sitten nopeasti pullon tyhjäksi. "Ahh...Haluatko säki toisen?" Kazushi sanoi ja kurotti pulloa pöydältä itsellensä ja Hanan halutessa, myös tälle.
Kazushi meinasi siemaista pullostansa, mutta keskeytti ja katsoi Hanaan. "Kippis?" Kazushi ehdotti ja ojensi hiukan pulloaan Hanan suuntaan. "Kippis meille, meidän mahtavalle ystävyydelle. Annetaan sen kestää aina." Kazushi sanoi ja hymyili pienesti. Toivon, että tää kippis tehoo...Ois mahtavaa olla Hanan kanssa aina... Kazushi ajatteli mukavia.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 8, 2008 0:14:39 GMT 3
Hana joi pullosta ja tyrskähti sitten. "Joo, mä jätänkin mun työn, opiskelun ja ajamisen pois että voin kitata alkoholia!" hän nauroi ja nyökytti sitten päätänsä. Seurassa oli aina turvallisempaa kuin yksin, ikinä ei tiennyt mitä sai päähänsä. Nuorukainen joi pullon tyhjäksi ja laski sen lattialle, otti vastaan Kazun tarjoaman pullon ja aukaisi sen hampaillaan. "Kippis." Hana sanoi ja kopautti pullonsa Kazun pulloa vasten. "Meidän ikuiselle ystävyydelle." Hana vielä toisti Kazushin perästä ja joi pullosta pitkän hörpyn. Lääkityksensä vuoksi Hana ei ikinä tarvinnut kovin paljoa alkoholia tullakseen edes jonkinlaiseen känniin, vielä muutama pullo vain.
"Mut toisaalta ei se olis kivaa juoda koko ajan, kun juomista seuraa melkein aina krapula.." Hana virkkoi ja kohotti vähän kulmiaan ja nosti jalkansa vasten vartaloaan. Hana ei pitänyt krapulasta. Jos alkoholista ei tulisi krapulaa hän joisi varmaan tauotta. "Sun hiukset on muuten taas kasvanu.." nuorukainen sanoi katsottuaan Kazushia hetken, oli pakko kehua toista edes jollain pienellä tavalla..
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 8, 2008 21:36:42 GMT 3
"Jep! Ois kyllä kiva jos voiski tehä niin...Ikäänku kadota maailmasta...Pois sen painesta ja kaikesta.." Kazushi puhui haaveilevalla sävyllä ja todellakin olisi mielellään työskentelemättä, vaikka moottoripyörät olivatkin mahtavia. "Niin." Kazushi sanoi vielä sitten hörppäsi pullosta. "Ahh...Ystävyys kyllä maistuu hyvälle..." Kazushi totesi juotuaan pullosta hieman.
"Hyvä huomio...Noh, mulla ei onneks kamalia krapuloita ole." Kazushi sanoi naurahtaen. Kazushi aina sillon tällön pohti hyvää kännipäätänsä ja miltei krapulattomuutta. "Hmh? Juu onhan ne.." Kazushi sanoi ja hiukan ihmetteli Hanan yhtäkkistä "kohteliaisuutta", mutta Kazushi ei kuitenkaan näyttänyt ihmetystään. "Oothan säki ihan varmasti kasvanu pituutta." Kazushi sanoi naurahtaen ja läheni hiukan Hanaa. "Juu oot sä." Kazushi sanoi ja palasi mukaavaan asentoonsa, ottaen sitten hörpyn pullostansa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 8, 2008 21:50:46 GMT 3
Hana hymähti myötäilevästi, tästä maailmasta olisi joskus todella hyvä päästä pois.. Hetken aikaa nuorukainen nojasi päätänsä kunnolla sohvaan ja mietti asioitansa. Viime aikoina hän oli miettinyt paljon itsemurhaa, sillä hän tahtoi kovasti pois, ei hänellä ollut paljoa mitään täälä maailmassa jonka vuoksi olla.. Se mitä Kazushi oli juuri sanonut jäi Hanalta kuulematta soivien ajatuksien vuoksi. Nopeasti hän kohotti pullon huulilleen ja joi sen hetkessä tyhjäksi, yskien sitten perään. 'Helvetti..' nuorukainen ajatteli ja hymyili Kazulle joka sanoi hiustensa todellakin kasvaneen.
Hana oli juuri kurottautumassa ottamaan uutta pulloa, kun Kazu puhui hänen pituudestaan ja läheni häntä hieman. Nuorukainen hätkähti ja jämähti paikoilleen, ihmettelevä ilme kasvoillaan. 'Mä kuvittelen liikaa..' hän ajatteli samalla kun Kazu puhui pituuden kasvusta. "Susta vaan tuntuu siltä kun sä oot tommonen hujoppi.." Hana sanoi ottaen pullon käteensä, yrittäen peittää pientä punastustaan. Hän avasi pullon hampaillaan ja joi siitä pienen huikan.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 8, 2008 23:18:54 GMT 3
"Hmm...Tai sitte sä oikeesti oot kasvanu." Kazushi sanoi hörppästen uudestaan pullostansa. Oi...Hana punastelee vähän... Kazushi ajatteli pienesti hymyillen. "Sun pitäs antaa noi pullot mulle avattavaks. Voi olla et mun hampaat on vahvemmat." Kazushi sanoi Hanan avattua pullonsa hampailaan.
Miks mun tekee nii kovasti mieli mennä Hanaa lähemmäksi? Kazushi ajatteli todettuaan tunteen melko vahvaksi. Pitäskö mun juoda enää...Etten tee jotain mitä katuisin...En halua et meidän ikuisuudelle tapahtuu jotain... Kazushi ajatteli ja ikäänkuin alitajuisesti otti uuden hörpyn. No...Miten vaan...Voin syyttää kännipäätä...Tosin mä en helposti...Ihan sama... Kazushi päätti. "Ollaanko jotain juomapeliä?" Kazushi ehdotti virnuillen pienesti.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 8, 2008 23:31:47 GMT 3
"Tiedä sitä.." Hana huokaisi ja joi taas vähän, otti nyt vähän rauhallisemmin sillä äsken nopeasti juotu pullo menisi varmaankin nopeasti päähän. "No, kerranhan sitä vaan eletään, niin miksi mä en omillani.. Ja en mä tahdo sun hampaita pilata.." nuorukainen sanoi ja hymyili perään, oma pullo, omat hampaat.
'Mä en voi nyt ruveta angstaamaan..' Hana ajatteli, vaan hän halusi olla ystävänsä seurassa, vaikka kuolemisajatukset alkoivatkin painostamaan häntä todenteolla. "Joo.." Hana lähes huudahti, ajatukset oli pakko saada pois päästä. Nopeasti hän otti vielä yhden hörpyn, kunnes laski pullon viereensä lattialle ja kääntyi kunnolla Kazuun päin. "Jos sulla on jo joku ajatus, niin kerro säännöt." hän sanoi hymyillen.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 8, 2008 23:39:22 GMT 3
"No okei, mä vaan ajattelin sun nuoria hampaitas." Kazushi sanoi naurahtaen. Ihan hölmö ehdotushan se oli avata pullot toisen puolesta, se olisi ollut eri asia jos Hana ei olisi osannut itse.
"Jep. Nooh...Sellane peli, että pitää pysyä pokka. Et vaik tehtäs mitä vaan nii pitää koittaa pitää pokka yllä. Sit jos ei pysy pokka niin ottaa reilun hörpyn. Kysymyksiä?" Kazushi selitti ja hymyili vielä selityksen perään. "Nii ja saa tehä mitä vaan. Kuhan koittaa saada toisen jotenki nauramaa tai jotain." Kazushi vielä täydensi ennen Hanan mahdollisia kysymyksiä. Tästä varmaan tulee kivaa..Harvoin..Vai ollaanko me koskaan oltu juomapelejä? No nyt saa olla sitte eka kerta. Kazushi ajatteli pidellen piakkoin tyhjää pulloa käsissänsä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 9, 2008 21:08:12 GMT 3
Hana naurahti, hän osasi avaa pullot niin ettei niistä tullut haittaa hampaille, ehkä Kazu ei sitä tiennyt tai halusi olla muuten vain ystävällinen Hanaa kohtaan.
"Mm, okei." nuorukainen sanoi kun Kazushi oli lopettanut sääntöjen selittämisen ja nosti pullonsa lattialta pistäen sen sohvapöydälle. Seuraavaksi hän nappasi pullon Kazun kädestä ja pisti sen oman pullonsa viereen ja nousi seisomaan venytellen, horjahti hieman. "Mä pistän musiikkia niin alotetaan sitten.." hän sanoi hymyillen ja käveli stereoiden viereen selaamaan miehen levyjäm, pisti sitten yhden niistä soimaan. Hana seisoi stereoiden vieressä mietteliään näköisenä. Hän ei ollut mitään maaiman humoristisimpia ihmisiä, eikä sillä hetkellä ollut niinkään vitsikkäällä tuulella, mutta yrittäisi parhaimpansa jotta saisi kuulla Kazushin naurua.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 9, 2008 21:34:23 GMT 3
"Säännöt taitaa olla sit selvät?" Kazushi vielä varmisti. Kazushi katseli kun Hana nousi ylös ja meni pistämään musiikkia. "Siitä vaan.." Kazushi sanoi ja toivoi, että juomapeli voisi alkaa pian, sillä Kazushi kaipasi uutta hörppyä. No kerta Hana säätää ton musan kanssa nii mä koitan keksiä jotain...Hei mitäs jos tölläisin Hanaa...Sanomatta mitään...No se ei varmaa naurata...Mut ehk se alkaa jotenki ihmetellä...Ja juu.. Kazushi päätti ja ryhtyi "tölläämään" Hanaa. Hana on muuten aika kaunis mieheks...Tollaset hopeet hiukset...Si...Hei mulla menee joku toinen pokka täs jos tämmösiä alan ajattelee. Kazushi ajatteli.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 9, 2008 21:42:10 GMT 3
"Joo.." Hana sanoi kun hän räpläsi musiikkia päälle. Hana kääntyi kokonaan Kazuun päin ja katsoi toista epäluuloisena, kun mies vain tölläsi. 'Okei.. peli alko..' Hana ajatteli ja katsoi Kazushia takaisin, tylsä ilme kasvoillaan. "Tuijotuskilpailulla onkin hyvä aloittaa." nuorukainen sanoi ja näytti miehelle lävistettyä kieltänsä, huokaisi sitten, jatkaen sitten Kazushin silmien tuijottelua. 'Kazulla on kauniit silmät..' nuorukainen huokaisi mielessänsä ja suoristautui vähän paremmin astuen askelen eteenpäin, lähemmäs Kazua joka istui sohvalla.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 9, 2008 21:52:49 GMT 3
"Niin on." Kazushi sanoi ja mietti miten voisi tehostaa "hyökkäystänsä". Jos mä vaikka nousisin tästä hitaasti seisomaan...Ja kävelisin Hanaa lähemmäks...Joo! Kazushi ajatteli hiukan voitokkaasti ja nousi sitten hitaasti ylös. "Tää kyl saattaa kestää aika kauan..." Kazushi sanoi kävellen hitaasti lähemmäksi Hanaa. Ei Hana niin tuu odottaa tätä.. Kazushi ajatteli hieman ovelasti.
Päästyään käden ulottuvuudellen Hanasta, Kazushi lopetti hitaan etenemisensä. "Tässä pelissä menee ikuisuus jos töllätää toisiamme ikuisesti...Joteeennn." Kazushi selitti ja yhtäkkiä ryhyi kutittamaan Hanaa kyljistä. Hahaa! Naura Hana! Kazushi ajatteli voitokkaasti.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 9, 2008 22:04:40 GMT 3
"Sillä ei pääse mihinkään.." Hana sanoi huokaisten, Kazushi varmaan tiesi myös sen joten mies hieroi jotain taktiikkaa päänsä sisällä. "Se kestääkin.." Hana sanoi, olisi tahtonut naurahtaa, sillä tällä pelillä ei pääsisi edes ovesta ulos, nukahtaisi vain paikoilleen. Nuorukainen katsoi miestä kulmiensa alta, hymyillen kuin näyttäisi siltä että hänellä olisi joku suunnitelma, mutta tosiasiassa Hana ei ollut keksinyt yhtään mitään. 'Oon niin huono näissä..' Hana ajatteli ja mutusti alahuultaan.
Hana tapitti pyöreillä vihreillä silmillään Kazua kun toinen oli aivan lähellä häntä ja kuunteli mitä toinen sanoi, pieni hymynkare huulillaan. Sitten hän kiljaisi kun Kazu alkoi kutittamaan häntä kyljistä. Nopeasti hän astui muutaman askelen kauemmas miehestä läntäten käden suunsa eteen. Kutittaminen oli heikko paikka hänelle ja hän varmasti nauraisi jos Kazushi yrittäisi kutittaa häntä yhtään enempää. "Oot ilkee.." Hana sanoi kulmat koholla, kun oli laskenut käden sivulleen. Varovasti Hana kiersi Kazun taakse ja aloitti kuiskaamisen. "Muistatko sä kuinka viime kesänä oltiin oltu ryyppäämässä puistossa ja sielä joku poika ajoi kännipäissä kirsikkapuuta päin.. Saatiin niin hyvät naurut.." nuorukainen aloitti. "Se kamala pamahdus ja se kiroominen mitä sen pojan suusta silloin tuli.." pieni hymy leikitteli Hanan huulilla. "Ja kun sen pyörä oli ihan vinossa, pyörätkin melkeen neliskanttiset.." hän jatkoi, odottaen että se muisto nousisi miehen päähän.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 9, 2008 22:12:39 GMT 3
"En, mä vaan koitan kiskasta pokkas pois." Kazushi sanoi virnistäen voitokkaasti. Aina onnistuu... Kazushi ajatteli tyytyväisenä ja ihemetteli kun Hana ei juonutkaan pullostansa. "Hei...Sunhan.." Kazushi sanoi ja sitten ryhtyi kuuntelemaan Hanan juttua.
Nyt Hana yrittää saada mut nauramaan... Kazushi ajatteli ja kuunteli Hanan sanoja. "Ei...Ehh..Eii...Hahahahaa." Kazushi sanoi ja nauroi pelkälle muistikuvalle jo. "Ovelasti tehty Hana." Kazushi sanoi ja painoi Hanan nenää kuin nappia, mutta ei kuitenkaan liian kovaa. "Nyt juodaan sitte kummatki...Hmm..Pullot tyhjiksi?" Kazushi sanoi ja otti kummatkin pullot, antaen toisen Hanalle. "Tyhjiksi ykkösellä?" Kazushi ehdotti virnistäen.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 9, 2008 22:20:38 GMT 3
"Laskettiinko se mun muka nauruksi..?" Hana kysyi, mutta oli samalla hyvillään että sai Kazushin nauramaan. "Eikö vain?" Hana kysyi ja virnisti kun Kazushi tööttäsi hänen nenäänsä. Hana hymyili, hän oli sentään saanut Kazun nauramaan ja he olivat nyt näemmä tasoissa. "Tyhjiksi ykkösellä?" nuorukainen toisti. "Sulla on vaan paljon vähemmän pullossa kuin mulla, mutta samapa tuo." hän virkkoi ja otti pullon, kohotti sen suun huulilleen ja kaatoi mallasta kurkkuunsa juoden sitä alas samalla. Olut maistui Hanan mielestä nyt paljon paremmalle kun makuaistikin oli hieman turtunut. Hetken kuluttua pullosta tuli nuorukaisen suuhun pelkkää vaahtoa ja hän laski tyhjän pullon lattialle. "On mukavaa juoda taas sun kanssa ja pelata tätä hassua peliä." Hana sanoi ja nopeasti nosti kätensä vuorostaan miehen kyljille ja alkoi kutittamaan toista. Hän astui askelen lähemmäs varmistaakseen ettei Kazu koittaisi hyppiä pois, mutta onnistuikin horjahtamaan miestä päin.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 12, 2008 0:38:18 GMT 3
"Laskettiin, sähän kiljasit ihan selkeästi." Kazushi sanoi varmana.
"No mitäs oot juonu hitaasti." Kazushi sanoi viristäen ja sitten ryhtyi juomaan pulloa tyhjäksi. Juominen kävi melko helposti tottumuksen kautta ja Kazushi joikin nopeammin kun Hana ihan määrän takia. Kazushi laski pullon lattialel ja sitten suoristatui. "Hmm-mh...Niin on." Kazushi yhtyi mielipiteeseen ja kurottautui ottamaan uutta pulloa. Kurottautuminen kuitenkin jäi lyheen kun Hana nosti kätensä bruneten kyljeille. Hm..Mitä Hana nyt aikoo. Kazushi ajatteli ja hymähti kun tunsi kutitusta. Kazushia kyllä kutitti hieman, mutta Kazushi ei halunnut ilmaista sitä nauruna. Kazushin ei edes tarvinut kauan pidätellä kun Hana yhtäkkiä horjahti Kazushia kohti. "Hui! Paljon sä oot juonukkaan?" Kazushi sanoi otettuaan Hanan vastaan ja nyt tuki tätä käsillänsä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 12, 2008 0:48:31 GMT 3
Hana hti pienesti horjahdustaan ja punastui kun Kazu tuki tätä, ottaen muutaman askelen pois päin miehestä. "Ihan vaan vaan muutaman pullon.." Hana hihitteli. "Mutta mulla menee helposti päähän." hän jatkoi ja kurottui sitten ottamaan 2 pulloa pöydälle, aukaisten ne taas hampaillaan.
'Mulla on jotenkin lämmin..' nuorukainen ajatteli ja otti kaulaspaidan pois heittäen sen sohvalle. Ponnari pysyi edelleen hiuksissa, eivätpähän sentään hiukset päässeet kutittelemaan kaulaa. "Mut mä oon ihan okei.." Hana hihitteli ja katsoi pulloja haikeasti pöydällä. Toisaalta hän ei halunnut nauraa ja hävitä Kazushille. 'Kutitus ei oo varmaan hyvä idea.. Voin horjahdella enemmän..' Hana ajatteli, mutta ei siitä varmaan paljoakaan välittäisi. Äkkiä hän kiipesi sohvapöydälle ja sieltä Kazushin reppuselkään. "Sä saat olla mun hevonen nyt, hop hop, ravia poika!" Hana käski virne suupielissä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 12, 2008 1:09:06 GMT 3
"Sen oon huomannu." Kazushi sanoi ja katseli Hanan punasia poskia. Pystysköhän tota punastumista käyttää apuna et sais Hanan juomaan lisää? Hmm...Se kyl punastuis enemmä jos sanoisin asiast...Ei naurais...Saattas olla sillee ää...Noh mite vaan. Kazushi ajatteli ja katseli kun Hana ryhtyi ottamaan paitaansa pois. "Okei selkee merkki et sul nousee ja nopee." // XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD // Kazushi sanoi virnistäen. Voi Hanaa. No ohan se hauskempaa ku on kännissä..Tai no ehk enemmä ku Hana vaan on. Kazushi ajatteli. "No hyvä niin." Kazushi sanoi ja mietti mitä tämän kannattaisi nyt tehdä saadaakseen Hanan nauramaan.
Kuitenkin Kazushin mietinnän aikana Hana toteutti oman "suunitelmansa". "Hah! Vai et hevone! Tarvisit kuule piiskan vielä!" Kazushi sanoi ja ryhtyi sitten nauramaan tilanteelle. "Ovelasti taas teit Hana.." Kazushi sanoi rauhottuen hiukan ja sitten veti pitkän kulauksen pullosta. "Hmmh.. Mun vuoro." Kazushi sanoi ja viskasi Hanan selältänsä sohvalle. "Okei mä olin sun hevonen...Joten sä oot mun.." Kazushi sanoi mietteliään näköisenä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 12, 2008 1:19:38 GMT 3
//Nousee ja nopeesti voi helvetti. xDD//
"Piiskan!" Hana sanoi ja nauroi ja nauroi vielä enemmän kun tajusi nauraneensa. Näyttävästi ainakin aluksi peli olisi todellista tasapeliä. Hana ei nyt muistanut oikeaa sanaa hevosen piiskalle, mutta asia nauratti häntä muuten. //Se on raippa.// Hana hätkähti kun Kazushi heitti hänet selästään sohvalle ja Hana kurottautui juomaan pullostansa jättäen sen pöydän reunalle. "Mut entä jos sä olisit kissa seuraavaksi..?" nuorukainen kysyi, sillä hänhän oli todella kissarakas persoona.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 16, 2008 21:31:25 GMT 3
"No minkälie raipan. Enhän minä voi tietää näitä...Sähän se heppapoika olet." Kazushi sanoi nauraen vielä hieman. "Kissa?" Kazushi sanoi ja sitten mietti kissoja. "Ai haluisit et tulisisin tällee sun viereen...." Kazushi sanoi ja ja istui Hanan vieriviereen. "Ja sit...Mitä kissat tekee.." Kazushi sanoi ja mietti hetken. Ne raapii...kehrää....Hah! Kazushi ajatteli hetken kissoja sitten päätti mitä tekisi. "Nii...Ja nuolisin suo ku kissan pentua." Kazushi sanoi ja nuolasi Hanaa poskesta. Kazushi pidätteli urakalla naurua ja toivoi, että Hana olisi se joka nauraisi. Mutta vaikka Kazushi halusi nauraa tilanteelle, niin jostain syystä Kazushi piti siitä kun tämä pääsi näin lähelle Hanaa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 17, 2008 22:49:34 GMT 3
"Heppapoika.." Hana mumahti huvittuneesti, eihän hän ollut lähelläkään heppapoikaa, moottoripyörät olivat hänen makuunsa. 'Mutta äsken..' nuorukainen ajatteli ja meinasi tukahtua nauruun. 'Pitääkö siitä juoda jos saa ittensä nauramaan..?' hän vielä mietti, mutta päätti olla kysymyttä.. "Kissa." nuorukainen toisti hymynkare huulillaan ja katsoi Kazua huvittuneena, toinen näytti niin miettivältä. Hän pidätti hengitystään aika lailla, Kazu ja hän olivat yleensä näin lähekkäin vain busseissa tai metroissa, miksi toinen nyt näin lähelle häntä istahti..? Nuorukainen pisti silmänsä raolleen, Kazushi näytti niin hyvältä, niin suudeltavalta..
'Mitä mä..' Hanan känniset ajatukset jäivät kesken kun mies nuolaisi häntä poskesta. Kazushi sai aikaan sen että Hanan kasvoille nousi punastus ja että nuoremman henki salpautui, hän ei kyennyt nauramaan sille, vaan käänsi katseensa pois, muttei hivuttautunut kauemmaksi miehestä. 'Kazu mitä sä oikeen.. yrität..?' hän ajatteli. Jos pelkkä posken nuolaisu sai Hanan näin sekaisin saisiko vähän muukin..? Hana tuntui sekoavan äskeisestä, tunteet Kazua kohtaan nousivat taas pinnalle ja hän nappasi pullon pöydältä juoden sen tyhjäksi.
Se juotu pullo nousi hetkessä Hanan päähän, olihan hän jo juonut aika reippaasti kaljaa. Hän käänsi päänsä Kazuun päin, vähän vartaloaankin. "Vai kissanpentu.." hän sanoi hiljaa ja läheni miehen päätä. "Tää pieni kissanpentu haluaa kehrätä.." Hana kuiskasi ja suuteli Kazua pienen hetken, lempeästi huulille.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Jan 17, 2008 23:00:08 GMT 3
Kazushi hiukan yllättyi Hanan reagoinnista tilanteeseen. Nuorempihan punasteli ja jopa käänsi katseensa. Miks Hana ei naura? Kazushi kysyi itseltään ja hetken jopa ajatteli toiveekkaasti. Luuliks Hana...Et....Vai...Äh mä vaa kuvittelen. Ei me koskaa olla näi lähel joten se vaa tollee.. Kazushi järjesti ajatuksensa ja katseli kun Hana joi yhtäkkiä pullon tyhjäksi.
"Just niin. Pikku kisuli." Kazushi sanoi ja huvittuneesti hymyillen rapsutti hiukan etusormellaan Hanaa alaleuasta. "Aih?" Kazushi sanoi ja yllätykseekseen sai suudelman. Apua miten mun pitäs reagoida tähän? Hana luulee jotain jos....Pitäskö mun nauraa? Kazushi ajatteli ja katsoi vaan Hanaa. "Haha...Aikamoista kehräystä." Kazushi pakotti itseltään tekonaurun ja sitten veti pullonsa tyhjäksi. Hanan huulet oli niin pehmeet....Tää juomapeli on vaan....Mitä jos meille tapahtuu jotain...Mä en halua menettää Hanaa...Mut jotenki haluan silti... Kazushi ajatteli juodessaan pulloa tyhjäksi.
Juotuaan pullon Kazushi pisti pullon pöydälle ja katsoi Hanaan. Hana on niin söpö...Mä en vaan voi vastustaa.. Kazushi ajatteli ja läheni hiukan Hanaa. "Kaipa tää kisuli kaipaa sitte huomiota..." Kazushi sanoi vetästen viivan Hanan yläselästä alaselkään ja sitten sutjautti käden nuoremman paidan alle, samalla katsoen toista intensiivisesti silmiin.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Jan 19, 2008 23:46:57 GMT 3
Hana leikki kehräävänsä ja katsoi Kazua vihreillä silmillään kuin anovasti, mutta tyrmistyi sisällään, kun mies alkoikin nauramaan. 'Kazushi.. otti sen leikkinä..?' Hana ajatteli ja painoi katsettaan hieman, mutta kännissä ei osannut katua asioita joita oli juuri tehnyt. 'Pelkkä leikki..' Hana ajatteli, mutta tiesi yksipuolisen ihastumisen olevan sellaista, ikuista leikkiä.
Nuorukainen hätkähti ja nosti katsettaan kun mies jälleen läheni häntä ja puhui. Sipaistu viiva sai hänet hätkähtämään ja käsi paidan alla nostamaan hieman olkapäitä, mutta katse pysyi miehen silmissä. Hana laittoi kätensä miehen kaulalle, silitellen sitä sormenpäillään, hän vain halusi tuntea miehen ihon omallaan, olla niin liki toista kun pystyi, tuntea jälleen, uudestaan ja uudestaan huulet omillansa ja unohtaa kaiken pahan mitä maailmassa on.
|
|