|
Post by Hayate Uesaka on Nov 16, 2007 14:53:02 GMT 3
Pikkujoulupeli, kuten otsikossa lukee. Ajattelin että tämmöinen peli alotettaisiin ryhmänä tässä pikkuhiljaa, mutta kuitenkin offropena, ettei se vaikuta juoneen mitenkään. Tietysti normaaleja parituksia mukaan mitä on jo täälä Chokossa. Tietysti, kun jouluun on jo vajaa kuukausi, olisi mukavaa jos tässä olisi mukana pelaamassa aktiivisia pelaajia, joita on suhteellisen vähän.. [köh..] Ja eipä tietysti tarvitse olla aina parituksia, voidaan ottaa ihan randomeita hahmoja, mutta olisihan se kiva, että jotkut hahmoista tuntisivat sielä toisensa. Niin ja jos jotkut jaksavat, voivat tietysti pelata sielä monella eri hahmolla, mutta siitä voi tulla aikamoinen sekametelisoppa, joten en suosittele niinkään. Tarkoituksena olisi päästä edes joskus pelaamaan sellaista peliä, jossa pelaa enemmän kuin 2. Tällaisessa pelissä viestit eivät tietystikään voi olla kovinkaan pitkiä, tiedätte varmaankin syyn.. [sekametelisoppa..]
Mutta peruskysymyksiä, mitä ajattelettte, onnistuisiko tuollainen peli? Ja missä se tapahtuisi, millainen olisi pikkujoulun henki? Olisivatko ne todella isot pirskeet vai vähän keskikokoisemmat? Muita ideoita?
|
|
|
Post by Tatsuha Uesugi on Nov 16, 2007 18:23:02 GMT 3
Jooooo!!! Vähäks siisti idea, ah oot ihana tessuli! <3 Muttmm...Vois olla joku...Joulujuhla jossain ja sitte kaikki meijän hemmot henggais siel jotaki ja nii. Tonttulakit! <3 Totamm...Joo Love the idea.
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Nov 16, 2007 21:51:10 GMT 3
Pikkujoulupeli kuullostais kyllä tosi hauskalta. Siis tyypit ropettaa niillä hahmoilla mitä niillä on käytössä semmosta lyhyttä ja ytimekästä viestiä? o.O
Jotkut semmoset keskikokoiset pirskeet vois olla kivat. Tulee vaan mieleen jotain vähän vahvistettua glögiä, mistelinoksia, vähän pöljää joulumusiikkia ja sitten vaan jotain hahmojen välisiä konflikteja. : D Voishan tuossa jotain sekoilua olla, se ei haittais mitään, mutta jotain pientä joulun henkeäkin ois hauska löytää.
|
|
|
Post by Ryuichi Sakuma on Nov 17, 2007 2:09:43 GMT 3
Tämähän kuulostaa ihan mukavalta idealta. Niin yhdyn Kaisan kysymykseen siitä että ropettaisimme omilla hahmoillamme? (Kuvittelee jo mitä siitäkin tulee erään henkilön kohdalla) Jotkin pirskeet kuten Kaisa ehdottelikin olisi ihan kivat. Vähän alkomahoolia mukaan ja pientä joulumieltä. Ja mikäs siinä vaikka hieman olisikin jotain "parinvaihtoa". XD Jos nyt ymmärsitte mitä meinasin, että vähän hassuillaan hahmoilla ja sellasta. Haha, tonttulakit ois kyllä aika mahtavat!
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Nov 18, 2007 2:15:43 GMT 3
Waaah! Vähä hyvä idea :3 Sanoisinko että yhdyn tähän Miran ja Kaisan ideaan. Omilla hahmoilla ois kiva *ajattelee Jonahia tonttulakissa* *kuolaa*
Mira ehotti "parivaihtoa" josta tuli itselleni kysymys mieleen. Siis tarkoittaako se et vaikka otetaan esimerkiksi Ryuichi alkais jutella Ein kanssa ja siitä pidemmälle vai että ihan Ryuichi vaan vitsailee ja hassuttelee Ein kanssa?
Joo, kysymyseni vaikuttaa tyhmältä, mutta koska olen vähä järkinen haluan tajuta teitä vähän enemmän :3 Ja tonttulakit kunniaan!
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Nov 18, 2007 18:15:46 GMT 3
Ihanaa kun ihmiset on ottaneet tän näin hyvin vastaan! ^^ <3 Pitäisi varmaan pikkuhiljaa sitten aloitella, mutta onhan tässä vielä hieman jotain suunnittelemista tähän topikkiin. :3
En nyt tiä otetaanko kaikkia hahmoja, mutta omista hahmoistani tahtoisin sinne ainakin Raen, Hanan ja Seiichin. [Pari jää siis ulkopuolelle] Tonttulakit olisi tosi jees, niistä mii tykkään. ^^;
Ja niinkuin Kaisa sanoi, kyllä, lyhyttä ja ytimekästä, koska pitkiä ei voi tehdä, se menisi todella sekametelisopaksi ja sitten kenelläkään ei olisi hauskaa. Se että hahmot pystyvät reagoimaan kaikki samalla tasolla ja ns. samaan aikaan on tällaisessa tärkeätä ja tavallaan tämä voisi olla myös harjotuis siihin jos jatkossakin pelaisimme ryhmäpelejä, ettei aina kaksin. ;3 [ryhmäseksiii!!!111] Joo, mutta yleistä sekoilua hahmoilla, tietysti muistaen hahmon luonteen; Offropessa luonne ja kaikki on ihan samaa. Mutta omat hahmot kuulostavat paremmilta, ettei joudu sinäänsä jo olemassa olevien anime/mangahahmojen normien mukaan menemään, sillä eivät he välttämättä ole olleet missään pikkujoulutilanteessa [joo, ihan kuin sitä tarvitsisi], mutta vielä tämän ekan voisi ihan omilla hahmoilla vetäistä.. Vai?
Haah! Parinvaihtoa joo! Voin vaan kuvitella sen yhden kännissä ja yhden aseen kanssa huutamassa. xDDD <3 Ja Mira tietysti vastaa Hemulle mitä oikestaan sitten tarkoittikaan, siltä, mutta minun epäilykseni on jotain muuta.. >__<"
Ja tietysti jokaiselle hahmolle sitten määrätään oma pelivuoro, mutta ruvetkaapa nyt lätkimään hahmoja millä tahdotte osallistua ja pohditaan ja pyöritellään asiaa.
JA EHDOTTOMASTI peli pitää saada pelatuksi 23.12 klo 23.45 mennessä. : DD xD
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 18, 2007 18:46:41 GMT 3
Yäää Tatsuha ei saa tulla ;_; No ite varmaa lätkäsen mukaan Kazushin ja... Vitsi en haluis kertoo ketä se toine o xD No kuhan saan sen siirrettyä tänne nii Taiki! :DD MUAHHAHAHA! XD RONIN X TAIKII LÄLÄLÄLÄLÄ! xDD Kröhöm. Mutta toivottavasti kaikki päättää nopeasti ukkonsa ja sit päästäs pelaa.
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Nov 18, 2007 21:49:24 GMT 3
Parinvaihto vois olla ihan semmoista että niiden kahden paritetun hahmon ei tarvitte koko aikaa nyhvätä yhdessä ja kerta kun on offropetusta että ne saa sekoilla vaikka kenen kanssa lystää kun ei vaikuta juoneen sinällään. 8)) Mulla ei paljoa ongelmia ole että ketä tuonne tuon kun on vaan Sugiya. Ehkä mahdollisesti yksi tuleva hahmo jos ehdin tehdä sen siihen mennessä
|
|
|
Post by Heinip on Nov 21, 2007 18:48:17 GMT 3
YOSH pikkujoulupeliä! Tää tahtoo häslätä XD anteeksi ah-niin-kehittävä-ja-ideakylläs kommentti.
En jaksanut kirjautua 83
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 22, 2007 22:30:18 GMT 3
Kirjoitanpas nyt Hanalla kun ei jaksa lokata Haya-kunilla. Mutta jokatapauksessa.. Peli olisi todella mukavaa päästä pian aloittamaan, joulukuukin alkaa ensi viikon lauantaina. Niin kuin tiedämme, joukossamme on ihmisiä jotka eivät välttämättä ole koneella niin usein kuin eräät, mutta ei se mitään. Niinkuin Heinin kanssa galleriassa juttelimme, siitä tulee jonkinasteista sekameteleisoppaa, mutta ainakin nauruja varmasti saadaan, ei sillä siis mitään.
Mutta omien hahmojen kohdalla oon saanut varmistuksen Hanan ja Seiichin kohdalla [ja Lidi ei tuo sitä Taikia mur, se oli vaan vitsiä silloin dirujonossa, mur]. Etoo.. Joo! MIRA! Sitten joskus kun sua taas täälä näkee niin sano otakko sä Roninin sinne, ainakin niin me puhuttiin lauantaina.
Jep, mutta minä varmaan teen aloitusviestin tässä jossain vaiheessa kun ollaan vielä mietitty vähän minkälaisessa paikassa ja juhlan henkeä [nojoo, joku alkoholi ja hauskanpito] mutta kuitenkin. Lukitsen sen ekana ja sitä voi siis lukea ihan vapaasti, mutta pitäisi muodostaa myös vastausvuorot ja hieman sääntöjä vastaamiseen. Jotenka.. [Sanat katoo koko ajan mielestä.. -.-"] Joo, mutta tähän väliin tällaista.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Nov 23, 2007 15:43:36 GMT 3
Ah joo, en minä oo hidas en. Otan Roninin sinne kuten puhuttiin, sillä tässä onkin mielenkiintoisin hahmo. Onko kaikki ottamassa muuten vaan yhen omista hahmoista, vai saako siihen vetää mukaan kaksikin? [oon suunnittelemassa hahmoa tässä. ] [ja Lidi ei tuo sitä Taikia mur, se oli vaan vitsiä silloin dirujonossa, mur]. < Hahahah, Tessa! Lidi tuo vaan mikäs siinä ei se haittaa. ;DDDDDD Antaa tulla vaan! Mutta joo siis niitä vastausvuoroja.. En mielellään vedä kovin heti, että voisin ite olla vastaamassa aina kolmantena kun alusta lähetään. Mutta onko sulla Tessa ittellä mielessä jonkinlaiset säännöt? *mussuttelee piparia ja noukkii murusia paidalta.* Mutta ainakin se ettei mitään pitkiä vastauksia saanut tulla, että pysytään niissä lyhyissä. Joo pläälöhköl'kjdfåoij
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Nov 28, 2007 3:18:13 GMT 3
Näemmä emme edisty paljoakaan tämän suhteen ja kaikenlisäksi Miralla ei nyt ole enään nettiä, joten hän on ainakin tippunut pois Pikkujoulupelistä Roninilla ja minä Raella, koska en jaksa sitä sinne yksin tunkea. Mutta Joo.
Pelivuoroista. Ehdotuksena pistäisin näin: Tessa/Hana ~ Lydia/Kazushi ~ Kaisa/Sugiya ~ Tessa/Seiichi ~ Heini/uusi hahmo ~
Ainakin näin aluksi, Hemusta ja Meijusta ei ole paljoa kuulunut..? Ja nyt sitten niitä ideoita sitä juhlaa varten etten väännä ihan omaani hemmetti. : P
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Nov 28, 2007 20:19:03 GMT 3
Järjestys ainakin minulle passaa. Hmm no noista pikku jouluista vaikka että jonkun hahmoista järjestämät voisi olla(?) tai sitten jotkut randomin järjestämät muuten vaan. Nämä immeiset on nyt sitten kohtalon määräämästä syystä samoihin juhliin. Joku seisova pöytä ja kattava alkoholitarjoilu. Paikka vois olla vaikka jonkun klubin yläkerrassa missä sitä rauhallista soppea löytyy ja sitten sitä vähemmän rauhallista. Jotain rasittavia seurapiirileikkejäkin vois olla yms *yrittää epätoivoisesti ideoida* Auttakaapa joku muukin siitos.
Aloitusviesti vois olla joka tapauksessa aika kattava että tiedetään millaisessa ympäristössä sitä liikutaan ja sitten voi varmaan alkaa sen ekan ropettajan liikkeet. Ropetusta kannattas varmaan alotella joku viikonloppu että ihmisillä ei olisi silloin ihmeempiä koulukiireitä sun muuta. Ja mielellään kannattaisi informoida ajoissa (:
|
|
|
Post by Umi Nomura on Nov 28, 2007 23:08:01 GMT 3
Rekkasin ny jollaki sisää. Mut ömm.. Vois olla just jotkut jonkun järkkäämät tai jotkut ihme pikkujoulu bileet jossai baaris. xD Emt... Saatana ku Mira ei pääse Mut ömm... Joo. *koittaa keksiä jtn järkevää* Joo.... Siis toi Kaisan ideointi on kivaa..
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Nov 29, 2007 23:49:49 GMT 3
"Hemusta ja Meijusta ei ole paljoa kuulunut..? " XDDD ---- Hemu täällä kuittaan~
Joo elikkäs minkähän hahmon ottaisin *miettii* Jeah toi Jonah ihan ilmiselvästi (luulinko tosiaan että mulla on muitakin xDD) ----- Ja tääs toiseen aiheeseen.. elikkäs ideoita..(niitähän mulla riittäää~)
Mulle kävis baarikin.. mut sinne pitäis päästä alle 18 vuotiaak ki xDDD Joo ja tuoltahan tuli ehdotusa että joku random jätkä järkäis ne ja kaikki sattuis vaan ku kohtalonoikku samaan paikkaan nauttiin joulusta.. : DD hmm.. alkoholi käy, irtosuhteet *reps*.. Joo ja jotain hauskaa toilailua tonttulakkien kanssa.. Hei siellä vois olla vaikka kisoja 8DD (olempas minä hyvä :>)
No jaa yhdyn Kaisaan aika paljon jos nyt niin sanottais ^^
Joku semmonen heppu ois kiva jonka nää kaikki tuntis.. jotain ihmeellistä kautta *miettii jotain presidenttiä* Tai miksei vaikka.. hmm.. joku meidän hahmoista kuten vaikkapa Jonah!..*kattelee ympärilleen**miettii* Tai sit joku parempi, (jonah on liian mitätön tälläiseen).. Kuitenkin edelleen samaa mieltä Kaisan kanssa.. ^^'
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Dec 3, 2007 17:47:23 GMT 3
Aikainen informointi todellakin, öjkghlöhgmlksfdhsdnf.
Pikkujoulupeliin tein tänään aloituksen.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Dec 5, 2007 15:54:58 GMT 3
Öää.. tuota tästä pelistä. Mietin sitä että pääsen mukaan, jos minulle informoidaan aina kun mulla ois vuoro vastata, sillä pääsen helposti käyttämään koulun konetta, sillä mulla on köksän ja enkun esitelmän tekoa koneella ihan joululoman alkuun asti. Ajattelin käyttää niiden tekoon katsokaas mahdollisimman monet välitunnit, että saan numeron, eikä niiden teko venyisi ihan viimeiseen palautuspäivään asti.
Joteeeeeennn~~ ? ^^'
Voin minä kyll itsekin käydä aina välituntisin tsekkaamassa josko mulla ois vastausvuoroa ja sellasta... Halusin niin kovasti mukaan ja harmitta todellakin se netin kuolema.
|
|
|
Post by Seiichi Takedo on Dec 5, 2007 21:10:59 GMT 3
Okei, minä infoon aina Miraa, koska mulla on vastausvuoro ennen sitä.
Tessa/Hana ~ Lydia/Kazushi ~ Tessa/Seiichii ~ Kaisa/Shugiya ~ [mahdollinen Heinin hahmo] ~ Tessa/Raiden ~ Mira/Ronin ~ Hemu/Jonah ~
Näin. Miten niin mulla on paljon hahmoja tuola? *köh* Nojoo. Mutta joka tapauksessa: * Tonttulakit * Alkoholitarjoilu * Jouluinen koristelu * Ruokapuoli ovat jo mukana, kaikki tosin ei oo vielä sisällä talossa. Kattoo nyt tuleeko Heini hahmollansa, joten vielä suluissa, voi tunkkasta sen sitten johonkin omaan vuoroon kun niin ilmoittaa. Ja muistakaa heittää tähän topikkiin ideoita juhlien varalle!
Kerta päästiin aloittamaan näin myöhään, niin mietitään sitä lopetuspäivää vielä, koska ei olisi kivaa lopettaa sitä vain seinään taikka sitten tehdä joku uberpikaloppu. Yay. Ja voihan jotkut hahmot tietysti lähteä aikaisemmin kuin toiset, mutta mietitään sitä sitten joskus, kuhan päästää alottamaan kunnolla!
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Dec 7, 2007 2:48:57 GMT 3
*kröhöm* Elikkäs minulla olisi kysyttävää.. ^^ Teillä on ollu kivat aloitukset.. ainoa huolenaiheeni on että Jonah taitaa tulla yksin.. en ole kuullu meitsusta eikä se ole sanonu mulle mitään tähän liittyen -.-' Elikkäs saakos sitä tulla vaikka herra näkymättömän kanssa? vai pitääkö ihan yksin? Ja toinen kysymys: Saanko mä vaan tupsahtaa kesken kaiken tuonne vai odotanko jotain sopivaa hetkeä? Tossa kysymyksiä ja pyydän vastauksia kiitos >DD
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Dec 7, 2007 19:13:49 GMT 3
Joo, me ollaan aloitettu, koska susta ei ollut kuulunut vielä mitään, mutta näemmä aina öisin koneella oot. Niin, Meijuhan on aika harvoin nykyään koneella. ;/ Mutta voit toki liittyä mukaan, sut on pistetty sinne pelivuoroihin. Me ollaan vaan tosiaan tehty se nopea aloitus, mutta miksipäs sitä kaikkia hahmoja heti kerralla tunkemaan? Esimerkiksi Heinistäkään ei ole vielä selkoa, ottaako se jonkun hahmon vai ei.. Joten siis. Joo.
Jonah voi tulla ihan yksin vaikka, se voi olla joskus liian vaativaa ropettaa kahdella samalla hahmolla yhdessä viestissä. Ei voi olla vaikka jossain räkäkuumeessa. xD [Ainakin se on muutenkin jo niin vaikeeta mulle kun on 3 hahmoa ja tuossa vaiheessa niiden suhteista on 3-6kk ihan pimennossa.. 8P]
Hmm, sulle on pistetty se yksi vuoro sinne, mutta jos nyt johonkin väliin tunkisit, ehkäpä Sugiyan jälkeen jos pe-la yönä koneella olet? Jos et ole ollut, pistän vastauksen Raella ja tekstaa mulle sitten vaikka asiasta?
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Dec 11, 2007 21:02:41 GMT 3
Hemu kuittaan~
Elikkäs asiani liittyy tämmöiseen asiaan kuin.......MEIJU!ONEONEENOENONE Siis suomennos Meitsuliini ei ollut huomannut tätä joulus juttua, ja haluasi liittyä seuraan joten käviskös et sekin tunkeutuis tonne jonnekkin väliin..? Vaikkapa mun jälkeen ja se voi ihan hyvin tulla ja sanoo et "sori myöhässä, jne"..'
Jos jotenkin se olis mahollista?
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Dec 11, 2007 21:22:07 GMT 3
Jep, sinne vain Hemulin jälkeen.
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Dec 11, 2007 21:24:29 GMT 3
kiitus kiitus kiitus :3
|