|
Post by Hayate Uesaka on Jul 23, 2007 19:07:29 GMT 3
mä päätin että alotetaan vaan ihan uus topikki, kun mun suusta ei tuu ainakaan mtn sinne serkussuunnitteluun, ainakaan tällä hetkellä niin mitä turhaa paskaa sinne hokemaan.. : P että nää mun kädet on kipeet.. ja jalat!! kuinka mä kestän tän koko viikon? D: huomenna kun pitäisi tosi paljon rahdata niitä perkeleen puita.. ja kohta kait katotaan äitin kanssa kämppiä oulusta.. 8) jos joku hyvä löytyy koitetaan kait saada se meille.. 8) <3 ah, unelma. <3 äiti ja harri eroo ja me äitin kanssa muutetaan ehkä ouluun. <3 ^^ <3___________<3 ja oulussa on fantsu! <3 ah! <3 joo mutta oikeesti olin niin ilahtunut aamulla kun avasin koneen ja sä olit vastannut. <3 luulin ettet sä vastaisi.. mutta olitkin! 1ket ihanaa! samanlaisia yllätyksiä jatkossa kiitos! <3 mut ah, se nainen pistää mulle tilille 75e tässä alkuviikosta niin tilaan sitä mangaa.. 8) <3 ja loput saan kun on homma tehty kokonaan. <3 ja mese slagaa taas..
|
|
|
Post by atori on Jul 24, 2007 22:51:32 GMT 3
oooooh jooooo hyvä hyvä parempi tänne laittaa ku serkuksiin, joka ei liity tähä mitenkää XD äääää sellasta se on ku on töissä T_____________________T <33 uuuh no onko äitis lämmenny siihe ouluun <333 aaaahhh uijui toivosti muuuuuuuuuuuuutetttteeeeeeeeeeee <333333333333333333 hahahaah jooooo se oliki tuollane speciaali!! joskus kerra viikossa tulee yllätys! hahaha XD joo yritän tehä..kunha tää mun homofobia katoo!! (joo just XD) aahhh saat rahaa ja vielä mangat myytyä<333 mikä unelma saisinpa mäki jotenki rahaa vedettyä T________T joo mulla paskooo netti iha urakalla mut ei voi mitää XD hidas ku mikä. ää ja vittu ku hartiat kipeet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'<
|
|
|
Post by Mira Koyama on Jul 24, 2007 23:18:11 GMT 3
joo ja jatkampa Miralla tästä kun ei jaksa Hayatelle vaihtaa. xD kun tulisi muuten älytöntä ramppaamista.. : P mut ei helvetti kun selkä oli tänään kipee! tai no on se vieläkin, mutta siis huhuh. oli ihan hirveetä aamulla. mutta kyllä se tästä kun ei tarvi huomenna mennä.. mutta sitten tulee ainakin 3 työpäivää! eiii! ;__; sunnuntaina luultavasti sataa vettä niin en ehkä mee.. mutta maanantaista ei tiä. no sentään tulee rahaa. ainiin! maanantaina luultavasti ei, koska moi dix moisin liput tulee silloin myyntiin! <3
mm, kyllä me niitä kämppiä ollaan katottu ja äiti tekee parit työhakemuksetkin ouluun. ^^ <3 ah oikeesti jos me muutettas ouluun. <3 olis niin ihanaa kun näkis miraa joka päivä ja olis muitakin kavereita joiden kanssa voisi olla päivittäin. olisin kyllä varmaan vähemmän koneella, mutta ei se mtn, koska voisi olla fyysisesti/kasvotusten toisten kanssa. se kun on ihan erilaista kuin netin ja puhelimen kautta.
iik! todella pelottavaa.. ;__; menis hitaasti eteenpäin sekin peli.. ;___; joo, kyllä se katoo! <3 niin! ne mangatkin! voi ah tätä ihanuutta! <3 tulee paljon rahaa! <3 pistän ne ranmat ja dragonit erilleen niin johan nekin menee! 3nos
|
|