|
Post by Hayate Uesaka on Oct 20, 2007 20:45:32 GMT 3
Chokoreeto on roolipeli, jolla ei ole lähtöjuonta, eikä menneisyyttä. Peli on täysin vapaata, kuitenkin mahdolliset säännöt huomioon ottaen. Chokoreetossa pelaamisen ei tarvitse olla aktiivista, mutta adminille, eli minulle, pitää ilmoittaa jos haluaa aloittaa tai lopettaa. Sen voi tehdä mailitse (jesterhatter@gmail.com) taikka irc-galleriassa nickille marionettinukke. Lisäksi olisi hyvä ilmoittaa jos vaikka netti on pitkäksi aikaa poissa, syytä ei tarvitse sanoa. Hahmoja en kuitenkaan rupea poistamaan.
Chokoreeto, lyhyemmin Choko, on perustettu heinäkuussa '2007 ja se on pienen porukan RPG, jossa kaikki tietävät toisensa, tavalla tai toisella. Uudet pelaajat eivät kuitenkaan ole pahitteeksi, jos joku tänne eksyy. Moderaattoreita vähäisen käyttäjämäärän vuoksi ei tarvita, mutta jos minä itse olen poissa pidemmän aikaa voin nimittää jonkun väliaikaiseksi adminiksi ja antaa tälle adminin valtuudet siksi aikaa. Tietysti aina ilmoitan etukäteen. Valitsen itse vara-adminin aina erikseen jokaisella kerralla, joten sitä ei tarvitse vinkua.
Hyvää pelaamista.
|
|