|
Post by Raiden Tokoyashima on Apr 26, 2008 8:45:52 GMT 3
//joo snif, mut korjasin. 57836.//
Rae ei ollut ottanut kuuleviin korviinsa sitä mitä Ronin oli yrittänyt sanoa. Otsa oli edelleen kiinni seinässä, hän ei kuullut ajatuksiltaan, että vessan ovi, joka johti ravintolan puolelle aukaistiin. 'Meistä tulee pian avopari..' Raiden ajatteli, kääntäen päänsä hätkähtäen kun ovi aukesi ja Ronin tunkeutui aivan häneen kiinni.
"Mä.." Raiden aloitti, muttei kerennyt ennen kuin Ronin jatkoi jo. Rae pidätti hengitystään, päivä oli ollut todellakin sekasortoinen ja se jatkuisi vastaavana edelleen. Hän hätkähti uudelleen, voimakkaammin kun Ronin käänsi hänet ympäri. Tällä hetkellä nuorukainen ymmärsi katsoa miestä silmiin. Hän ei olisi jaksanut kuulla enään kertaakaan sen ihmisen nimeä, jota ei muista, eikä varsinkaan sanaa hyväksikäyttö. 'Mä en taaskaan pysty sanoon miltä musta tuntuu..' hän ajatteli nyökäten Roninille, haluten kuulla mitä toinen pelkäsi. Kyynelet kuivasivat hänen poskille ja hän odotti vaitonaisena, katsoen Roninia silmiin, mitä nyt lähietäisyydeltä pystyi.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Apr 26, 2008 9:03:30 GMT 3
Ronin tuijotti hetken aikaa vaitonaista Raeta suoraan silmiin. "Mä pelkään et menetän..sut." hän kuiskasi katsoen nuorempaa edelleen silmiin. Hän kuivasi huulillaan jo kuivuneita kyyneleitä valuttaen huulensa Raen omille ja suuteli tätä omistavasti. En pelkää kosketuksia, en kuolemaa.. mä en pelkää mitään enempää ku et menettäisin sut. hän ajatteli irrottautuen suudelmasta. "Ei mikään oo mulle tärkeempää tässä elämässä." hän lisäsi.
Vanhempi irrottautui Raesta painautuen vastakkaista seinää vasten. Hän tuijotti toista vaitonaisena. "Sun ei pidä olla mustasukkanen.. mä täytän sen, mitä mä oon täyttäny kaverina aina ennenki. Mä jatkan velvollisuuksiani joka tapaamisella.. mut ne ei merkkaa mulle yhtään sen enempää.. velvollisuuksia ja kaverisuhteita. Tajuatko?" hän koitti saada Raen ymmärtämään mahdollisimman hellävaraisesti, puhui hiljaa ja neutraalilla äänellä. Hän kohotti katseensa Raeen, pienen hymyn hiipuessaan kasvoiltaan jälleen kokonaan.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Apr 26, 2008 9:42:35 GMT 3
Raiden katsoi rakastaan peläten, että saisi huudot, mutta se pelko osottautui todella vääräksi. Kateus ja viha katosivat nuoremman silmistä. "Ronin.." Rae kuiskasi ja sulki silmänsä, tuntien Roninin huulet poskellaa, vastaten lopulta Roninin suudelmaan.
"Tajuan.. Mä taas ylireagoin.. Anteeksi." Raiden sanoi, irroittamatta katsettaan Roninista. "Mä kai vaan.." hän aloitti, muttei osannut jatkaa. "Äh, antaa olla.." Rae mumisi ja avasi kopin oven, ottaen kädellään kiinni Roninin käsivarresta ja veti toisen mukanaan pois. 'Mäkin pelkään menettäväni sut..' nuorukainen ajatteli, muttei sanonut sitä. Showaika oli nyt ohitse ja olisi aika keskittyä tähän hetkeen. Rae avasi ravintolaan vievän oven ja päästi miehen käsivarresta irti, käveli sitten heidän paikalleen ja oli nyt paremmalla mielellä.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Apr 26, 2008 9:54:47 GMT 3
Joo nyt ne kaks aivokääpää sit söi ne ihanat kalliit ruuat ja Ronin makso ne lopulta. Sit ne häippäs johki sisustusliikkeisiin ja osti katossängyn, normisängyn, olohuoneeseen mustan kulmasohvan divaanilla, yläkertaan punanen kangassohva 4-hengen istuttava ja punanen nojatuoli, takkahuoneeseen 2:n istuttava punanen kangassohva, kaks taulutv:tä, kotiteatterisarjat, stereot, huonekasveja, suuren työpöydän ja sellanen keskikokonen, paaaaljon kirjahyllyjä, ruokailupöytä ja tuolit, lamppuja, huonekasveja, verhot, matot, pyykinpesukone ja sen sellasta. UUDET ASTIASTOT!!!! Pleikkari 3 ! Uudet tietokoneet. Pyyhkeitä.
|
|