|
Post by Hayate Uesaka on Sept 30, 2008 22:59:41 GMT 3
Elikkä ideana on, että käytetään roolipelihahmojamme hyväksi, ketkä tuntevat toisensa [seurustelusuhteita ei hyväksytä!] ja kenet voisi tuntea.
Esimerkkinä: Hayate tuntee Keiichin [parhaita ystäviä] Hayate voisi tuntea Raidenin musiikkiharrastuksen kautta [krhm, baarinotkumisen!]
Ideana on siis yhdistää hahmojamme, ja katsoa saammeko kaikki hahmot yhdistetyiksi. [Hahmoja on aika vähän, niin tämän luulisi olevan helppoa..]
Tähän alle muokkaan listaa hahmoista, jotka on jo yhdistetty: Raiden - Hayate - Keiichi
//jos ette ymmärrä niin muriskaa.//
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Oct 1, 2008 18:09:06 GMT 3
Hirveen kiintoisaa yhistellä, mutta itellä vähän retuperällä muiden hahmojen tunteminen että osaisi ihan näin suoralta kädeltä jotkut yhdistää. : DD
Tulee vaan mieleen että joku alkoholin ystävät on aivan hyvin voinut tavara jossakin juhlimisen merkeissä / baarissa tms.
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Oct 1, 2008 19:08:03 GMT 3
Periaatteessa se että baarissa vaan randomisti sanoo moi, ei oo kovin realistista, vaan tuo musiikkiharrastus siis esimerkkinä hayatella ja raella, vaikkakin ovat voineetkin baarissakin soittaa samaan aikaan. Mutta joo, realistisia siis. [Mistä sitä koskaan tietää jos Hayate ja Rae perustaisi bändin? Lol. joo 2 omaa hahmoa..]
|
|
|
Post by atori on Oct 5, 2008 20:44:45 GMT 3
ömm..sori oon idiootti, mutten oikein tajunnut ideaa xD
Eli siis hmm..Vähän Atoria vaikee kehenkään yhistää, koska eipä se oo tainnut ketää nähä (edes baarissa jne.) xD
nii ja lisäks en tunne muita hahmoja tarpeeksi hyvin, joten en voi yhistää (sekä ei ole omia hahmoja tarpeeksi)
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Oct 6, 2008 19:37:14 GMT 3
Noh, minä se idiootti olen kun en osaa selittää. TT_____TT evo.
Varmaan lukitan tänkin kohta puoliin.
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Oct 7, 2008 15:31:23 GMT 3
Pitäis vaan keksiä hahmoja yhdistäviä tekijöitä (muita kuin esim kännäämis-into jos kerta tää mun edellinen esimerkki oli liian epämääräinen :--D) Eli siis jos kahta ihmistä yhistää mielenkiinto musiikkiin, on voinut sen merkeissä tavata. Miran hahmo Kazuto soittaa kitaraa ja laulaa että se saattais hyvin olla yhdistävä tekijä Hayateen ja Raeen? Rikuto ja Sugiya käy vielä koulua joten jos mahdollisesti samassa koulussa tai koulujen yhteisissä tapaamisissa nähnyt niin.. joo. Kazuto on musiikinopettaja myös niin hyvin voi tuurata jossakin koulussa opettajana ja sitä kautta tavata jomman kumman tai opettaa näiden kahden kakaran koulussa. [Huomasin just että itellä kaks nuorinta hahmoa koko ropessa paitti yks taisi olla myös 17 joka ei oo mun hahmo 8,D<3]
öää.. jos vaikka jollakin ollut tekemistä huumeitten kanssa niin Seiichin voisin tähän yhdistää? Vaikeeta ku en tunne kauheena muiden hahmoja.
Nyt Tessa et voi haukkua että en ees yrittäny TT__TT
|
|
|
Post by Hayate Uesaka on Oct 7, 2008 17:58:21 GMT 3
Hayatekin on vielä 17 ja käy lukiota, älä unohda lutumussukkaa! TT___TT Pupupoika on kanssa alaikäinen, muttei käy koulussa. [Omia hahmoja mietin..] Hamun hahmot on kanssa aika nuoria, jos niitä meinasit?
Mulla ei oo ainakaan muita hahmoja, mitkä sekoo huumeitten kanssa kuin Sei-sama. Pupupoika käyttää kyllä lääkkeitä väärin, mutta ei siis huumeita. EIKU HOHO. Nyt tiedän, Rae on Seiichin eksä, hahahha, eikai nyt kaikilla on niin hauskaa! Joo ei ole eikä tule olemaan. :'D voihan sitä aina joo spekuloida. :---P
Ja yritit tosi hienosti, olen ylpeä sinusta! ♥ TT____TT
|
|