|
Post by Jonah Iowashi on Oct 5, 2008 0:54:20 GMT 3
Jonahista oli mukavaa kun Ei, vapaapäivästä pitämisen työssä, luvannut kuitenkin viettää illan pojan kanssa. Telkkarin katsominen ei ollut mitään erikoisen erikoista, mutta voitti työn teon. Saippuasarja oli nuoremman mielestä siisti ja tämä piti siitä omalla tavallansa, toki hän voisi tehdä muutekin kuin katsoa telkkaria, mutta nyt vain oli sellainen päivä. Jonahilla oli päällään kevyempi asustus kuin Eillä, valkoinen t-paita ja mustat housut ilman mitään paino lastia. //ei reps// Telkkarin katsominen oli mukavaa touhua ja Jonah lähentyi hiukan Eitä nauttiakseen samalla miehen lämmöstä. Nuoremmasta tuntui siltä että olisi mukavampaa katsoa telkkaria miehen sylistä, joten mainostauolla kun toinen oli katsahtanut tätä, päätti Jonah rikkoa hiljaisuuden. "Voinko mä tulla sun syliin kattoon telkkaria?", nuorimmainen kysyi ihan normaalisti ja katsoi miten mies asiaan reakoisi, nappaisiko syliin vai sanoisiko ettei oikein nyt. Kummin mies ikinä vastaisikaan olisi poika siihen tyytyväinen.
|
|
|
Post by Ei Sakai on Feb 1, 2009 14:50:39 GMT 3
// VIIMEIN. XD Arvaa kuka on ollu laiska, ja Jonah on saanut vähän aikaa odotella vastaustaan nee. Yritetään ropettaa kunnolla, että päästään tekeen kaikkee kivaa. Mutta mä en enää muista mitä me suunniteltiin ropetettavaksi näillä. X'D ! //
Ei-san katsoi televisiota edelleenkin tiiviisti. Hänestäkin oli joskus mukava pitää vapaapäiviä oman rakkaansa kanssa, vaikka ne eivät aina mitään erikoisia olleetkaan. Tämä tunsi kuinka nuorukainen hivuttautui lähemmäs tätä, mutta tämä ei välittänyt. Vasta sitten, kun toinen kysyi jotain tämän syliin menemisestä, Ei-san havahtui. "Mikä kakara sustakin on tullu..", mustahiuksinen sanoi nostaen hiukan kulmaansa epäröiden toisen suuntaan. Kuitenkin tämä hymyili ja antoi toiselle tilaa tämän sylistä. "No tuu nyt sitte vaa", mies sanoi hiukan lempeämmällä äänensävyllä ja kiersi kädet toisen ympärille.
// Sori oon vähä out tästä hommasta. XD En muista enempää! We have to talk about that. //
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Feb 1, 2009 21:16:48 GMT 3
Jonah odotti toisen vastausta, jotta voisi alkaa taas katsomaan telkkaria. Miehen ensin kulmiaan, poika jo ajatteli ettei toinen ollut sillä tuulella. Tämä hymyili hiukan suloisesti, miehen suostuessa ottaamaan tämän syliinsä. Jonah asettautui toisen syliin niin että mies näkisi jotain ja hänellä olisi hyvä asento. Ei tuntui ihanan lämpimältä ja nuorimmainen keskittyi katsomaan telkkaria rakkaansa sylistä. "Kiitos Ei-san", tämä sanoi vielä hymyillen itsekseen ja katsoi telkkaria. Vaikka sieltä tuleva ohjelma ei ollut niin kiinnostava, Ein sylistä se näytti paremmalta.
//Niinpä let's talk about it, jossain vaiheessa XD//
|
|
|
Post by Ei Sakai on Mar 22, 2009 16:01:17 GMT 3
Ei-san piteli nuorempaa sylissään. Tämä painoi päänsä toisen selkää vasten samalla kun katsoi teeveetä. Sarja oli loppua kohden ja tämä muisti omat työasiansa, miehen pitäisi käydä tekemässä ne nopeasti tänään. Tosin tämä oli luvannut jo Jonahille, ettei tämä keskittyisi työasioihin ja heistä kumpikin viettäisivät aikaansa vain toistensa kanssa. Ohjelman loputtua mies huokaisi hiljaa. "Mun pitäs päästä tekemään nopeesti muutama työjuttu tuolla koneella", tämä sanoi hiukan välttelevästi ja katsoi toista. "Mä tulisin ihan heti takas, ei mulla kauaa kestä..", Ei-san sanoi paljoa kuuntelematta toista ja suukotti toista huulille nopeasti ja lähti sitten toisen alta. Tämän oli ihan pakko tehdä se, muuten mies ei saisi sielullensa rauhaa. Mies oli ehkä hiukan työn alla yleisestikkin, mutta se oli ehkä tämän menestyneisyyden salaisuus - raskas työnteko. Vaikka tämä joskus stressasi, mies ei osannut olla laiskana ja rentoutunutkaan. Tämä isahti koneensa äärelle ja alkoi naputtamaan mahdollisimman nopeaan tahtiin, ettei antaisi nuoremman odottaa kauaa.
// postasin. \o Sanoko teidän äiti mitää Jarille? :'D ja öö.. Sun pitää linkittää sen paikan osote, missä Tan ja Miru on niin voin vastata sulle. //
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Mar 25, 2009 21:39:04 GMT 3
//Jippiiiii <3 postaan: patchworks.proboards.com/index.cgi <---- tosson// Jonah istui tyytyväisenä toisen sylissä, nauttien miehen lämmöstä ja telkkarin sarjasta. Tästä oli todella mukavaa, kun mies oli hänen lähellään. Nuorummainen kuuli toisen puhuvan töistä koneella, muttei ehtinyt tajuta vasta kun toinen poistui tämän alta ja suukotti tätä. "Ei-san sä..!", Jonah ehti juuri sanoa kun toinen oli ehtinyt jo sulkea oven. ...Mut sä lupasit.. saatana..Poikaa rupesi melkein itkettämään, toinen vai oli lähtenyt tyynen kylmästi töihinsä, vaikka oli luvannut olla nuorukaisen kanssa. Nuorimmainen päätti olla puhumatta toiselle vähään aikaan, niin kovasti toisen ele oli loukannut häntä. ..Työ onkin tärkeämpää kuin minä.. kerran ei voi edes yhtä lupausta pitää..Toinen ihan suoraan angstasi, muttei sillain kuin monet muut hänen iässään. Jonah vain tuijotti telkkaria, vaikka sarja ei enää kiinnostanut paskaakaan. Eikin saisi olla vaikka kilo paskaa, juuri nyt poika oli niin loukkaantunut ja vihainen. "Perkeleen Ei-san..", tämä vain mutisi itsekseen ja käpertyi kerään istumaan sohvan nurkkaan angstaten. //Enpä oikein enempää angstaile tässä postituksessa XD Jonah on niiiin söpö <3 Joo äiti oli hiukan silleen "Ei vittu" kotona mut ei se isälle paljoo sanonu : DD Kai se nyt sille jotain sano, mut en mä kuullu XD//
|
|