|
Post by Jonah Iowashi on Dec 11, 2007 21:40:53 GMT 3
VASTAUSVUOROT: Hemu/Jonah ~ Meiju/Ei ~ Tessa/Raiden ~ Mira/Ronin ~ Tessa/Hana ~ Lydia/Kasussi ~ Tessa/Seiichii ~ Kaisa/Shugiya ~ Heini/Kaze ~
Jonah kuunteli sivukorva huutoa ja oli kuullut että aika nuori poika oli töpännyt. ..En haluaisi olla tuon pojan pöksyissä.. Kuitenkaan huuto ei Jonahia häirinnyt, itsekkin hän oli huutanut ja vielä pienemmästä asiasta. Poika ei huomannut ollenkaan että häntä tarkkailtiin, vasta kun huomasi sivusilmällä erään nuorukaisen tulevan lähemmäksi. ..Jos juttuseuraa hankkii niin okei.. mut jos muuta saakoot painua vittuun..
Kuitenkin hepun sanoessa hei ei poika voinut olla olematta kohtelias. "Hei vain", Jonah sanoi reilusti, jotta toinen kuulisi melun yli. "Joo yksinhän minä, seuralainen ei päässy..", Poika vastasi hiukan vaisun kuuloisena. Poika tähyli itsekkin sinne mistä huuto kuului ja huokaisi. "Ne vaa jaksaa räyhätä, aika inhottavan kuulosta vai mitä?", Jonah sanoi ja kääntyi hörppäämään limustaan.
|
|
|
Post by Ei Sakai on Dec 11, 2007 22:01:03 GMT 3
Kaiken joulhössötyksen keskellä tuli kalpeaksi meikattu ja muutenkin tummiin asusteisiin pukeutunut mies käveli ihmisruuhkan läpi. Tämä otti nahkatakin olallensa sisään astuessaan ja kiristi hiukan paksupohjaisien kenkiensä lenksejä. Mies ei saanut paljoa huomiota osakseen, mutta satummoisin tämä sopeutui tupakan hajun sekaan. Tämä virnisti nauraville ihmisille ja yritti tavoitella katseellaan tuttuja, edes Jonahia ei näkynyt. Miehen kasvot olivat turhautuneet ja väsyneet samaan aikaan, mutta tämä vain suoristi kauluspaitansa helmoja ja katseli ympärille. Porukka oli tämän näkemyksen mukaan aika miesvaltaista, vaikka naisiakin näkyi paljon tiukkoihin vaatteisiin pukeutuneina. Tämä hymähti omasta mielestään ihmisien tyhmyydelle ja asteli sitten tilaamaan juomaansa, jotkut katsoivat lopettaen puheensa tai väistäen varovasti. Valikoima oli suuri ja tämä halusi kokeilla uusia makuja, tällähän oli todella helppo itse baarin pitäjänä - viinapää oli hyvä. Tämä yritti tavoittaa ihmisiä, jos vaikka tuttuja tulisi vastaan. Tämä huomasi Jonahin toisen seurassa ja virnisti sitten välinpitämättömästi, mutta vähän uteliaana toisien suuntaan. Toinen oli erikoisen näköinen, muiden silmissä saattoi näyttää hiukan naiselta, mutta tämä tunnisti sen heti mieheksi, mustiinpukeutunut ei ilmoittanut olemassaoloansa, vaan tilasi itsellensä virvoketta joka ojennettiin tälle läpinäkyvästä lasista - juoma oli punaista. Tämä sipaisi hiuksiansa kasvojensa edestä niin, että tämän silmät näkyivät paremmin. Tämän puuteroidut kasvonsa näkyivät hyvin valoistuksessa.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Dec 11, 2007 22:20:17 GMT 3
Raiden vain tuhahti nuoremman pojan hiljaiselle äänelle, sivuutti hetkeksi Roninin sanat, kunnes mies tuli hänen eteensä. Nuorukainen puri hampaitaan yhteen miehen puolustaessa poikaa, Roninin olisi pitänyt puolustaa häntä, Ronin seurusteli hänen kanssaan! "Voi vittu, kuka sano että sun pitää maksaa mulle uusi paita?!" Raiden huusi miehelle, mutta hätkähti voimakkaasti yrittäen vetää itseään kauemmas toisen tarratessa häntä olkapäistä, käänsi ensin katseensa pois, mutta arkaillen käänsi sen Roniniin, tiesi että tässä tilanteessa niin oli parempi.
Raiden pysyi pitkään hiljaa, tasoitellen hermojaan. "Haluun olla sun kanssa.." Rae sanoi ja nielaisi. Harmaahiuksisen nuorukaisen tullessa puhumaan tälle, Raiden hätkähti, ei hän tahtonut Roninin lähtevän elämästään, eikä tämän illan menevän yhtään enempää huonommaksi. Raiden tärisi, katsoi Roninia katuvasti. 'Pitää pyytää anteeksi.. Siltä pojalta..' Rae ajatteli.
|
|
|
Post by Ronin Makato on Dec 17, 2007 20:31:18 GMT 3
Ronin ei kuunnellut yhtään mitä Rae yritti hänelle sanoa. Toisen sanat ja huolehtiminen vain päällä olevista vaatteista sai Roninin entistä pahemmalle tuulelle. Ronin katsoi hymähtäen kun Raiden hänen edessään yhtäkkiä hiljeni. "Etkö sä jaksa enää huutaa mulle? Luovutit helpolla tällä kertaa.. hmh.." hän puhui toiselle rauhalliseen sävyyn. Susta ei oo välillä mihinkään.. hän ajatteli hellittäen otettaan hieman Raen olkapäillä. Ronin katsoi heidän vierelleen tullutta häntä nuorempaa miestä välinpitämättömänä, ehkä hiukan yllättyneenä kuitenkin. "Helvetti.. tarvii sun tulla siihen jauhamaan.." hän mumisi tälle hiljaa, kuitenkin tiukkaan äänen sävyyn. Häntä ei kiinnostanut muut ihmiset juuri nyt ympärillään, hänen purkauksensa kohdistui Raeen, kuten aina ennenkin. "Haluut olla mun kanssa? Okei.." Ronin päästi Raen olkapäistä irti ja kääntyi. "Tee mitä haluat.. Mä meen röökille." hän sanoi toiselle jättäen tilanteen sikseen. Tuota nyt jaksa kukaan kuunnella.. hän ajatteli kävellen kohti parveketta.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Dec 17, 2007 21:09:41 GMT 3
Hana huokaisi, hän oli kuullut mitä punahiuksinen mies oli hänelle sanonut ennen kuin hän oli mennyt. Se pisti Hanan hieman synkeäksi, nuorukainen kun yritti vain auttaa. Hän käveli musiikkisalin läpi, toiselle puolelle mistä pääsi isompaan tilaan, missä oli paljon sohvia ja muita tuoleja, sekä pöytiä, ihan vain oleskeluun. Hana istuutui sohvalle kiskoen Kazun viereensä ja työnsi päänsä miehen kainaloon. "Onneksi sä et oo yhtään pinnallinen.." nuorempi sanoi ja suukotti toista leukaan, hymyillen onnellisena. "Äläkä koskaan oo.." hän jatkoi ja joi siideristään.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Dec 17, 2007 21:17:09 GMT 3
Kazushi hieman vilkuili taaksensa kun Hana kiskoi tätä musiikkisalia kohti. Vanhempaa hieman härnäsi se, että tämän piti olla mukavaa illan viettoa kaikille, mutta silti jotkut vetää ison numeron ja ryhtyy aikomaan päätänsä, kerrassaan naurettavaa. Kazushi oli ainakin onnellinen siitä, että tämä ei itse omannut moista tyhmyyttä.
"Hmm.." Kazushi mumahti kun Hana sanoi pinnallisuudesta suukotti vanhemman leukaa. "No...Emmä nyt noin pinnallinen ole...Mut ohan se kiva ku sä oot noin suloinen....Ja muutenki jos mun vaatteille tapahtuis jotain, niin sähän usein saat ne korjattua." Kazushi sanoi hymähtäen ja sitten hörppäsi viinistänsä. Viini maistui luutavasti nyt paremmin kun koskaan, tosin Hana ei varmaan pitäisi siitä mausta suudellessa, mutta pystyihän Kazushi aina ottamaan viinin jälkeen vaikka siiderin.
|
|
|
Post by Seiichi Takedo on Dec 18, 2007 22:52:03 GMT 3
Seiichi katsoi hetken aikaa naista ja puhalsi savut ulos keuhkoistaan. Hän ei halunnut vastata toiselle, ei se ollut hänen tyyliään. Etenkään naisille, selvinpäin. "Odotan seuralaistani." Seiichi sanoi vähän ajan kuluttua. Nainen hymyili, kerta oli saanut tuon mysteerisen miehen puhumaan. "Tässähän minä olen.." nainen sanoi ja oli astumassa askelen lähemmäs, kun Sugiya tuli parvekkeelle. Valkohiuksinen hymyili pojalle ja tuikkasi suukon toisen päälaelle, siitä että toinen oli tullut ja osoittaakseen naiselle että Sugiya ei ollut mikä tahansa seuralainen. Nainen vielä kivahti itsekseen Sugiyan katseelle ja lähti pois. "Mihin sä oot nyt sotkeutunut?" Seiichi kysyi juoden juomastaan. //KATSOKAA TÄMÄ: chokoreeto.proboards75.com/index.cgi?board=sekoilu&action=display&thread=1197824603//
|
|
|
Post by Sugiya Kuroda on Dec 18, 2007 23:01:26 GMT 3
"Oikeastaan se on lyhyt juttu mutta sen voi kertoa myös pitkästi.." Sugiya houraili tyytyväisenä kun nainen lähti niin vikkelään paikalta ja mies oli tehnyt selväksi heidän välinsä. Suukko päälaelle lämmitti kovasti.
"Ehkä olin liian ankara, ei hän tiennyt että oot .... varattu." poika mietiskeli katsellen naisen perään ja hymyili nolosti miehelle hypistellen tämän paitaa ja alavatsanseutua.
"Kävi hieman nolosti.. alakerrassa joku mies tönäisi mua ja onnistuin nakkaamaan jonkun mustatukkaisen, melko kiivaan miehen päälle limsat. Sama mies alkoi sitten huutamaan minulle ja sinne syntyi sitten pieni riita miehen ja tämän seuralaisen välillä.. Sitten lähdin paikalta.. ei huvita kovin mennä alas. Tosin siellä on jo aika lailla hiljaisempaa." Sugiya vilkuili ympärilleen nähdäkseen porukkaa ympärillään ja näkyisikö jotain 'tuttuja' alakerrasta. Poika kohotti sitten vain harteitaan ja kumartui haistamaan mitä miehellä oli lasissaan ja irvisti. "En tajua miten sä juot tuota..."
|
|
|
Post by Jonah Iowashi on Jan 3, 2008 21:44:10 GMT 3
//Elikkäs koska Heini ei enää ole tässä on mun vuki, ja aijon skipata silleen ettei tää puhu enää sen Heinin hahmon kanssa // Jonah hörppäsi limuaan ja katseli hiukan ympärilleen. Poika ei ollut huomannut tuttua hahmoa, joka sattui istumaan vähän matkan päässä hänestä. Jonah myhäili katsoen lasiaan ja huokaisi hiukan, heppu jolle tämä oli hetki sitten jutellut ei enään vastannut. ..Tylsää.. miksei Ei päässyt.. no en voi valittaakaan..Poika istui hörpäten lasistaan ja näytti suhkot normaalilta siinä istuessaan ja katsellessaan lasiaan.
|
|
|
Post by Ei Sakai on Jan 5, 2008 18:25:13 GMT 3
Ei huomasi ihmisjoukon keskellä vähän hälinää ja tunsi muutenkin vaivautuneen ilmapiirin ja näki ihmisien vihoittelevan toisilleen, vaikka tätä ei yhtään kiinnostanut. kaikkien pitää olla kusipäitä.. tämä vihoitteli, vaikka tämä oli luonteeltaan paskamainen niin ei kaikkien pitänyt kuitenkaan olla, mutta tälle se oli aivan sama. Porukkaa tuuppasi moneen suuntaan, ovesta sisään ja ovesta ulos, ilmapiiri oli suhteellisen rauhaton ja painostava. Missähän se poikakin on.. tämä mietti, mutta ei vaivautunut näyttämään hakevalta, kunnes tätä alkoi ärsyttämään ja tämän oli pakko nousta tupakalta lemuavien ja känniläisten keskeltä - tämä jätti oman lasinsa siihen, jos jano tulisi tämä varmasti ottaisi uuden lasillisen. Tämä alkoi kävelemään rauhallisesti ja pähyili rajatuilla silmillä ympärillensä etsien nuorukaista. Ei pojan etsiminen voinut olla niin vaikeaa ihmisien keskeltä, mutta liikkeellä oli tosi hyvännäköisiä ja nuoria miehiä joten tämä ei voinut olla kiinnittämättä katsettaan pieneen porukkaan, nuoret ihmiset jotenkin erottuivat, mutta kun näki heidän seuralaisensa tämä vaan tuhahti. en olis halunnutkaan.. Tämän kärsivällisyys ei yleensä riitä mihinkään, niinpä tämä jäi nojaamaan johonkin seunustalle ja katselisi jos nuorukainen sattuisi kävelemään ohi tai muuta vastaavaa.
|
|
|
Post by Raiden Tokoyashima on Jan 9, 2008 16:39:41 GMT 3
Raiden nyökkäsi, ei katsonut jälleen Roninia silmiin. Sitä kesti vain hetken kunnes Rae nosti katseensa takaisin, ja katsoi katuvasti. Hän nyökkäsi ja jäi paikoilleen kun Ronin lähti, rutisti pyyhettä itseään vasten. Jonkin aikaa hän vain katsoi eteensä, kunnes laski katseensa maahan ja tajusi Roninin lompakon olevan siinä. Raiden kumartui nostamaan sen ylös ja piti sitä käsissään. 'Antaa sen olla rauhassa nyt.. Mä annan tän myöhemmin sille..' mustahiuksinen ajatteli ja huokaisi, meni sitten baaritiskille ja tilasi tuplavodkan.
Sen saatuaan hän lähti musiikkisalin poikki toiselle puolelle, jossa olisi varmaan vähemmän tunnettu äskeisestä kohtauksesta. Edelleen hän ruttasi pyyhettä itseään vasten, toisessa kädessä vodka, toisessa Roninin lompakko.
|
|