|
Post by Hana Morimoto on Nov 19, 2007 23:25:07 GMT 3
Demoni nauroi Kazushille kuin olisi kuullut vuosisadan vitsin, ja nauroi vielä enemmän kun toinen sanoi "näin" ja mitään ei tapahtunut. Yhtäkkiä demoni lopetti nauramisen, sillä jotain oli todella tapahtunut. Maassa makaava ihminen ei haissut enään yhtään puhtaimmalta vereltä, mutta mukava verenhaju tuli metrotunnelista..
"Luuletko pääseväs tolla pitkälle..?" demoni ärähti ja kasvatti käsiensä välistä tulipallon, jonka tähtäsi kohti Kazushia, epäonnistuen siinä. Pallo meni metrotunneliin törmäten seinään ja teki siihin todella ison aukon räjähtävällä voimalla. Itse demoni oli sekaisin siitä että mies oli mennyt sekoittamaan hänen hajuaistinsa ja tulipalloineen yritti pakottaa toisen metrotunneliin, että mies jäisi metron alle ja nuorukainen jäisi hänelle.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 19, 2007 23:29:43 GMT 3
"Tarpeeks." Kazushi vastasi ja tarkkaili demonin kasvattamaa tulipalloa. Kazushin ei kauheasti tarvinnut väistää sitä, mutta sen tekemä tuho oli pelottavaa. Mitä nyt...Mitä nyt... Kazushi ajatteli hermostuneena, mutta silti hillitsi itsensä. Kazushi päätti seuraavaksi sekoittaa demonin näköä, muuttaen sen sumeaksi ja hieman moninkertaiseksi. Onneks oon säästelly voimia... Kazushi ajatteli saatuaan demonin näön seotettua. Kazushin tavoite oli saada demoni kauemmas Hanasta ja, että brunette itse pääsisi Hanaa lähemmäksi.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 19, 2007 23:36:14 GMT 3
Demoni syöksi käsistään tulipalloja, oli nimittäin raivostunut siitä että pallot eivät osuneetkaan mieheen vaan menivät metrokäytävään. Demoni lisäsi pallojen voimaa, mutta pian tajusi, ettei hän edes nähnyt missä mies oli, eikä hahmottanut paljoa muutakaan. "Helvetin paska! Mitä sä teit?! Mitä sä teit mun näölle?!" demoni huusi, teki edelleen käsistään tulipalloja, joista yksi lähti suoraan kohti maassa makaavaa Hanaa.
Demoni sekosi käytävässä, huutaen näköään takaisin ja kiroten Kazushia.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 19, 2007 23:41:58 GMT 3
Kun Kazushi huomasi demonin näön seottuneen, brunette meni lähemmäs Hanaa. Siltä varalta jos demoni vahingossa ampuisi tulipallon siihen suuntaan. Kun Kazushi oli käsietäisyydellä Hanasta, tämä huomasi tulipallon tulevan suoraan hanaa kohti. Kazushi äkkiä nakkasi Hanan, mutta tulipallosta osui hieman Kazushiin. Kazushi pidätti huutoa ja piti ahkerasti Hanasta kiinni. Ai helvetti...Onneks mä tajusin mennä Hanan luo... Kazushi ajatteli ja siiri Hanan koko painon toiselle kädelleen. Pakko päästä pois täältä.. Kazushi ajatteli ja katsoi kun demoni villittisi kun mielipuoli.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 19, 2007 23:46:13 GMT 3
Demoni syöksi käsistään edelleen tulipalloja, mutta huonontuneen näkönsä vuoksi hän ei nähnyt enään missä oli. Demoni oli ajautunut metrokiskojen puolelle, kuuli vain metron äänen kaukana. "Minne sä menit?! Tuu takas ja taistele kuin mies! Sä et saa tosta pojasta yhtään verta!" demoni huusi ja käänsi sitten päätänsä suuntaan jossa näki kirkasta valoa, eikä ehtinyt edes huutamaan kun metro ajoi hänet kuoliaaksi.
Hana ei vielä herännyt demonin nukkumisloitsusta, kun se kuoli, vaan jatkoi vielä uniaan. Siihin saattoi mennä jokunen tovi ennen kuin nuorukainen avaisi taas silmänsä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 19, 2007 23:50:09 GMT 3
// "...kun metro ajoi hänet kuoliaaksi." sen pituinen se //
Kazushi katsoi hiljasena kun demoni eksyi metrokiskojen puolelle. Hyvä...Mun ei enää tarvi tapella sitä vastaan.. Kazushi ajatteli helpottuneena ja katsoi kun demoni kohtasi kuolemansa. Demonin kuoltua, Kazushi istui maahan, pitäen edelleen Hanaa syllissä. Loitsu taitaa toimia vaikka se kuoli...Pitäskö mun koittaa herättää..Joo.. Kazushi sanoi ja vaikka käteen sattui paljon, niin Hana oli Kazushin listassa ekana. "Hanaa...Herää.." Kazushi sanoi ja heilutti terveellä kädellänsä Hanaa.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 19, 2007 23:54:20 GMT 3
Hana kuuli etäisesti nimensä jonkun tutun äänen kutsumana ja nosti päänsä eteenpäin niin että nojasi Kazushin rintalihaksia vasten sillä. Hana kuitenkin nukkui, vaikka oli reagoinut omaan nimeensä. Hetken päästä Hana inahti, muttei aukaissut silmiänsä.
//Se nukkuu. <3//
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 0:02:33 GMT 3
Hmmh...Kaipa mun sit täytyy pärjää ilman Hanan apua. Kazushi ajatteli ja katsoi kättänsä. Hiha oli miltei kokonaan palannut pois ja palovammaa löytyi eniten kyynerpäänseudulta ja hieman siitä alaspäin, mutta ei kuitenkaan olkapäästä ja kämmenestä. Pitäs varmaa hankkuitua metroon ja kotiin..Tai emmä tiiä.. Kazushi ajatteli ja mietti mitä hänen kannattaisi tehdä nyt. Ambulanssia Kazushi ei ainakaan kysyisi. Kazushi kuitenkin tiesi, että hänen piti lähteä sillä poliisi tulisi paikalle vampyyrin takia. Kazushi nousi ylös, pitäen Hanaa sylissä terveellä kädellä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 0:07:34 GMT 3
Hana inahti jälleen kun Kazushi nousi ylös nuorukainen sylissään. Pää heilahti vain vähän taaksepäin, mutta ei pahasti. Nuorukainen tuhisi lempeästi nukkuessaan, ei osoittanut minkäänlaista levottomuutta.
Yhtäkkiä lempeä tuhina loppui ja Hana raotti silmiään. Ensiksi hän ei tajunnut mitään, missä oli tai kenen lähellä, mutta tutusta hajusta päätteli että oli lähellä Kazushia. Hän painoi silmänsä takaisin kiinni ja aukaisi ne, tajuten nyt että Kazushi käveli jonnekin, piti häntä yhdellä kädellä sylissään. "Kazu..?" Hana kysyi heikosti ja nosti vähän päätänsä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 0:11:21 GMT 3
Kazushi käveli metrotunneileissa ja koitti ettiä toista reittä josta pääsisi takaisin asemalle. Jonkin aikaa käveltyä, Kazushi oli löytänyt portaat ja nyt brunette käveli niitä kohti. "Hana..Sä heräsit." Kazushi hymyili pienesti Hanalle helpottuneena siitä tiedosta, että Hana oli kunnossa. "Mä hoitelin sen demonin.." Kazushi kertoi ja koitti hieman laittaa toista kättä taaksemmas, ettei Hanan tarvisi huolestua siitä. Kazushi pääsi lopulta portaisiin ja nyt hän kapusi niitä ylös ja se oli melko vaikeaa kun oli loukkaantunut käsi ja Hana sylissä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 0:18:48 GMT 3
"Joo.." Hana sanoi heräämiseen ja hymyili vaikeasti. "Kiitos.. Oon taas sulle velkaa.." Hana sanoi hymyillen, ei huomannut Kazushin piilottelevan toista kättään. "Mä osaan kävellä itekin.." Hana sanoi kun Kazu käveli vaikeasti portaita ylös. Hana laskeutui Kazun sylistä omin avuin pois ja heilui hetken paikoillaan ottaen toisesta tukea, tietämättä että toinen oli loukkaantunut.
"... Kazushi.. Sä oot loukkaantunut.." Hana sanoii huolestuneena kun näki toisen käden, jonka ympäriltä takki ja paita olivat tuhoutuneet ja iho oli järkyttävässä kunnossa. "Kazu meidän pitää mennä hoitamaan tuo!" Hana sanoi ja katsoi hädissään poikaystäväänsä kasvoihin, anelevasti, vaikka jokin hänen sisällään sanoi ettei Kazu välttämättä suostu menemään sairaalaan, sillä kyseisistä haavoista tulisi varmasti kysymistä.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 0:24:02 GMT 3
"Ei sun tarvi olla.." Kazu sanoi kun Hana huomautti velasta. Emmä haluu et yrität elää elämääs et maksat jotain velkoja...Mä haluan olla sun kanssa.... Kazushi ajatteli. "Okei.." Kazushi sanoi ja laski Hanan alas. Kazushi toivoi, että Hana ei huomaisi bruneten haavaa nyt kun nuorempi oli laskettu alas kävelemään omille jaloille. Tosin Kazu tiesi, että Hana huomaisi käden ja niin tietenkin kävi.
"Jooh...Tää osas käyttää tulipalloja...Mut ei siihen satu." Kazushi sanoi, ettei Hanan tarvisi huolestua liikaan. "Ja me ei mennä sairaalaan...Meijän pitää mennä kotiin. Osaan hoitaa tän ite." Kazushi sanoi ja kapusi portaita ylös päättäväisenä. "Oon mä pahemaakin ite hoitanu.." Kazushi sanoi ja muisteli kun hän sai isomman palovamman jalkaansa joskus.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 0:29:49 GMT 3
"Mut.." Hana yritti vielä inttää, mutta luovutti sitten. Hän luotti Kazuun, että mies todellakin osaisi hoitaa itse haavan pois, mutta itselleen Hana lupasi että veisi miehen sairaalaan jos vamma ei lähtisi paranemaan. Nuorukainen tarrasi kädellään kiinni Kazun terveestä kädestä, hakien sillä tavalla turvaa toisesta. Demoni oli näemmä nukuttanut hänet lopulta. Hana muisti vain huutaneensa Kazulle jotain metrosta ja sen jälkeen kaikki oli mustaa.
Hana astui portaiden yläpäähän Kazun kanssa. "Mennäänkö millä tästä eteenpäin..?" Hana kysyi. Metro ei ainakaan houkuttanut Hanaa sen kummemmin, sielä voisi olla lisää verenhimoisia otuksia väijymässä häntä. Katseen oli vaikea käydä Kazushin silmissä, iltaan kun sittenkin oli mahtunut yksi hyökkäys joka sai Hanan hiljaiseksi ja varuillaan olevaksi. Kaikkein eniten Hana olisi varmaan halunnut ottaa taksin, niillä pääsi nopeasti pois.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 0:45:59 GMT 3
"Bussilla tai kävellen. Metroasemalla ei varmaan kannata olla enään...Ottaen huomioon mitä tapahtu." Kazuhi sanoi ja oli varma, että kytät tulisivat pian metroasemalle ja Kazushin haava olisi vain epäilyttävä. "Mulle on ihan sama miten mennään. Kuhan pääsen kotia." Kazushi sanoi ja käveli liukuportaisiin, josta pääsi ylemmäs ja pois asemalta.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 1:11:51 GMT 3
"Otetaan taksi.." Hana sanoi, jääden askelen Kazushia alemmas liukuportaissa. Käsi ei kuitenkaan irronnut toisen kädestä. "Ja mä maksan." Hana sanoi. Hänellä oli aina sen verran rahaa että taksilla pääsi minne halusi ja nuorukainen tiesi ettei tältä asemalta ollut edes kovin pitkä matka Kazushin kotiin.
Nuorukainen astui Kazushin vierestä 2 porrasta ylemmäs ollen nyt samanpituinen kuin mies. "Mä en halua törmätä tänä iltana enään mihinkään ylimääräseen demoniin. Sä oot mun ainoani." Hana sanoi. "Siksi me otetaan taksi, se on periaatteessa turvallisin.." hän jatkoi katsoen Kazua silmiin. Vaikka Kazushi ei ollut kerennyt edes väittämään vastaan Hanalle, nuoremman oli pakko sanoa ajatuksensa jo etukäteen miehelle. "Ja se olisi pikkasen epäilyttävää jos sä menisit bussiin ton käden kanssa tai kävelisit noin kaupungilla.." nuorukainen vielä jatkoi ja katsoi tuimasti rakastaan.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 16:13:56 GMT 3
"Varmasti?" Kazushi kysyi ja mietti taksi asiaa. Se olisi hyvä mennä taksilla muita ihmisiä ajatellen ja taksilla pääsisi myös helpoiten kotiin. Toisaalta taksi taas maksaisi enemmän kun yleisillä meneminen ja Kazushi ei sen takia pitänyt takseista. Kaikenlisäksi Hana tarjoitui maksamaan, tämän piti olla hemmottelua Hanalle. Hanan ei olisi pitänyt maksaa, tosin nyt oli erikoinen tilanne.
"Okei.." Kazushi myöntyi Hanan ehdotukseen ja otti terveellä kädellänsä Hanan paidasta kiinni. Kazushi nojasi päänsä Hanan hartioille. "Anteeks...Et mä en pitäny susta tiukemmin kiinni.." Kazushi sanoi ja puri huultansa. Se demoni kysy hyvän kysymyksen..miten mä tämmöne vähäverinen pärjään sille...Mitä jos joskus tulee joku vahvempi demoni? Sit...Sit mä en voi suojella Hanaa... Kazushi ajatteli murtuneena.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 18:20:00 GMT 3
"Kazu.." Hana kuiskasi hämmentyneenä ja kietoi kätensä kevyesti toisen hartioille, painaen päänsä rakkaansa päätä vasten. "Ei se mitään, se päättyi ihan hyvin.. Se päättyi ihan hyvin.." Hana kuiskasi kyynelet silmissään. Joskus vain kävi niin, että hyökkäävä demoni saikin yliotteen eikä sille voinut muuta kuin taistella vastaan.
Hetken oltuaan niin Hana kääntyi ja astui liukuportaiden kynnyksen yli, piti kiinni Kazushin terveestä kädestä ja talutti toista vähän matkaa pois metroasemalta taksikatoksen alle jononperälle. Jono ei edes ollut kovin pitkä, he varmasti pääsisivät 10-15 minuutin sisään lähtemään kohti Kazun kotia. Nuorukainen kietoi kätensä Kazun ympärille ja kuunteli sateenropinaa vasten katosta. "Mut sä tulit perään ja voitit sen.." Hana kuiskasi rakkaalleen. "Kiitos." Hana sanoi ja muutama kyynel virtasi hänen silmistään.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 18:30:46 GMT 3
"Mmmh..." Kazushi mumahti Hanan sanoille. Kazushista tuntui siltä, että tämä olisi voinut itkeä, mutta Kazushi koki vaikeuksia itkemisen kanssa. Voiskohan musta tulla mitenkään vahvempi? Varmasti on joku demoni joka ei sekotu jos mä sekotan sen aisteja... Kazushi ajatteli ja muisti keinon, jolla pääsisi vahvemmaksi, mutta Kazushi ei halunut turvautua siihen. Sillä se sisälsi ihmisen ja verta. Brunette oli aijemmin päättänyt, ettei tämä ikinä imisi ihmiseltä verta, joten Kazushi halusi tietää jonkun toisen keinon jonka avulla pääsisi vahvemmaksi.
Kazushi piti Hanan kädestä kiinni tämän kääntyessä ja päätä brunette nosti pari astetta ylöspäin, kuitenkin pitäen sitä hieman alhaalla. Kazushi katseli taksijonoa ja sitten sadetta. Kazushi oli tyytyväinen, että juuri nyt satoi, sillä sade rauhotti häntä hieman. "Niin..." Kazushi sanoi ja asetti terveen kätensä Hanan pään päälle. Sitteku saan tän käden hoidettua...Kaikki pitäs olla toistaseks kunnossa.. Kazushi ajatteli vilkasten kipeää kättänsä.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 18:50:36 GMT 3
Ilman Kazua Hana ei välttämättä olisi tässä, sillä hyökännyt demoni olisi varmasti imenyt hänet tyhjiin. Hana tunsi olonsa hieman paremmaksi kun Kazushi nosti kätensä hänen pään päälleen. Taksi tuli ottamaan kyytiin jonon ensimmäiset, mutta vielä oli väkeä heidän edellään.
Hanaa ei pelottanut ollenkaan se, että hänen poikaystävänsä oli demoniverellinen. Kazushi oli onneksi niitä viisaimpia, eikä tarvinnut mitään verta. "Onkohan.. Semmoinen koskaan edes käynyt Kazun mielessä.." Hana mietti, mutta kiisti sitten ajatuksensa. "Me ollaan oltu ystäviä monia vuosia.. Ja seurusteltu monta kuukautta.." Hana jatkoi ajatuksiaan huokaisten.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 19:00:08 GMT 3
Kazushi katseli kun jonon esimmäiset menivät taksin sisälle. Toivottavasti me päästään pian taksiin...Tää käsi pitäs pestä ja sitoa siteillä.. Kazushi toivoi.
Kazushi ryhtyi miettimään aijemmin tapahtunutta. Kazushi oli todella onnekas, kun tämä haivaitse metrotunnelissa syvennyksen. Ajatus jopa metronalle jäämisestä mursi Kazushia. Sillä jos Kazushi ei olisi löytänyt syventymää seinässä, tämä olisi jäänyt metron alle ja Hana olisi imetty kuiviin. Siihen olisi loppunut kaksi elämää ja Kazushi ei edes tiennyt pääsisikö tämä kuoleman jälkeen samaan paikkaan kun Hana. Kazushi olisi varmasti myös syyttänyt itseään Hanan kuolemasta, vaikka brunette itsekkin olisi kuollut. Kaikken tämän ajattelu sai vain Kazushin pelkäämään seuraavaa demoni kohtaamista, mutta samalla kiitolliseksi, että kummatkin oli selvinneet äskeisestä. Kazushi tiuksensi otettaan Hanasta ja lupasi itselleen, että seuraavan demonin tullessa brunette pitäisi Hanasta tiukemmin kiinni.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 19:10:53 GMT 3
Hanan mielestä oli mukava olla näin lähellä Kazushia, olla turvassa toisen huomassa. Toinen käsi silitteli vaivihkaa miehen selkää hellästi ja hitaasti eikä silmistäkään valunut kyyneliä. Taas uusi taksi kaarsi katoksen viereen ja nyt jono jo liikkui. Nuorukainen astui muutaman sivuaskeleen vetäen Kazun mukanaan, muttei irrottanut toisesta otettaan.
"Mä olisin taas voinut kuolla.." Hana ajatteli. "Mutta Kazu pelasti mun hengen.. Taas.." hän jatkoi ajatuksiaan ja hätkähti kun Kazushi tiukensi otettaan hänestä. "Kazu.." Hana sanoi hiljaa kohottaen kasvojaan miehen kasvoihin päin. Vihreät silmät katsoivat miestä kysyvästi ja käsi lopetti hitaan silittelyn selkäpuolella.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 19:15:59 GMT 3
Mun on pakko hankkiutua vahvemmaks...Mä en halua et Hanalle tapahtuu mitään.. Kazushi ajatteli ja päätti etsiä jonkinlaisen keinon, millä hän pääsisi vahvemmaksi. Ainut henkilö, joka voisi tietää oli Kazushin isä ja brunette ei todellakaan aikonut kysyä häneltä. Pitää ite keksiä jotain... Kazushi ajatteli ja päätti miettiä asiaa enemmän myöhemmin, samalla brunette astui Hanan mukana pari askelta eteenpäin. "Niin?" Kazushi kysäsi ja katsoi Hanan silmiä. Totta...Mä tiukensin mun otetta...Toivottavasti Hana ei nyt luule... Kazushi ajatteli.
|
|
|
Post by Hana Morimoto on Nov 20, 2007 19:24:55 GMT 3
"Onko joku hätänä..?" Hana kysyi katsoen rakastaan. Ehkä se olikin vain suojelua Kazushin puolesta, mutta Hanan päässä kävi myös epäilys siitä että lähistöllä oli joku uusi demoni, tai mikä pahempaa, vampyyri. Hanalla oli jälleen epävarma olo, jos lähistöllä olikin todella jotain. Hän katsoi nopeasti toiselle sivulle, toiselle ei viitsinyt, koska se olisi herättänyt huomiota. "Jos joku on lähistöllä.." Hana pohti, mutta ei uskonut sitä, että joku olisi.
Taksi tuli taas katoksen viereen ja otti ihmisiä kyytiinsä, Hana ja Kazushi olisivat vuorossa seuraavana saapuvaan taksiin.
|
|
|
Post by Kazushi Date on Nov 20, 2007 19:36:28 GMT 3
"Ei.." Kazushi sanoi ja silitti Hanan päätä. "...Mä vaan...On iloinen, että ollaan kunnossa.." Kazushi sanoi ja tiivisti halia taas. Mä en anna...mä en halua antaa minkään tulla meijän väliin... Kazushi ajatteli ja katseli kun jono eteni taas ja heidän onnekseen, Kazushi ja Hana olivat ekana jonossa.
Taksi ajoi heidän eteen nurkan takaa. "Taksi tuli.." Kazushi sanoi Hanalle ja löysensi otteensa Hanasta, mutta terveellä kädellä tämä otti Hanan kädestä kiinni ja oletti, että Hana avaisi taksin oven vapaalla kädellänsä.
|
|