|
Post by Umi Nomura on Jan 4, 2008 2:29:48 GMT 3
Umi hätähti kun Sane yhtäkkiä tarrasi jaloista ja työnsi emopojan seinää vasten. Eikä...Sä oot tänään ilkeempi ku eilen...Miks? Mä tulin kouluun mutkitta ja nyt sä.... Umi ajatteli peläten tulevaa ja ei todellakaan ollut mielissään siitä ajatuksesta, että Sane työntyisi jo nyt sisällensä.
Umin ajattelun ja hätiköinnin takia työntyminen tapahtui ennekun Umi kerkesi edes kieltäytyä. "Ahhh..nnnhhhh! Sa...hh...Sane...Äl..Älä.." Umi inisi ja huusi kivusta, sillä nautintoa ilmeni nyt vähiten tämän intiimin hetken aikana. Umin silmistä myös pursui kyyneleitä, kipu oli sietämätön ja Umi toivoi, että tämä ei kestäisi kauan. "Mmmhh...Ahhh.." Umi inisi ja odotti, että kipu hellittäisi jollain tavalla.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Jan 4, 2008 3:01:00 GMT 3
"Pientä sattuu vai?" Sane kysyi ja virnuili sadistisesti, työntyi syvälle Umin sisään saadakseen toisen parkaisemaan, mutta nautti itse tilanteesta todella paljon. "Jos ei kerta kelpaa.." mies sanoi ja lähti pois Umin sisältä, lähes tipautti nuoremman sylistään portaikkoon, nosti housut yllensä ja pisti ne kiinni.
"Nähdään myöhemmin." Sane sanoi ja jätti Umin portaikkoon kävellen itse pois. Koulun pihalla Sane ei näkynyt minnekään, hyppäsi muurin päälle ja istui siinä, katsoen ettei poika varmasti tulisi pois koulusta ja alkoi polttamaan tupakkaa. "Ihmiset on idootteja.." Sane kirosi itsekseen ja sylkäisi maahan välinpitämättömänä.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Jan 4, 2008 17:35:02 GMT 3
"Nhh..." Umi puri huultansa ja kirosi Sanea mielessänsä. Saakelin perverssi....Sadisti....Kusiaivo....Arr! Umi tiesi, ettei tämä pääsisi pois tilanteesta kovinkaan helposti, joten Umi koitti jotenkin nauttia tilanteesta. Kuitenkin Umin yllätykseksi Sane lopetti toimensa. "Auh!" Umi huudahti kivusta kun tämä tipahti lattialle. Mitä helvettiä?! Mä just olin tottumassa....Ja mul...eii... Umi ajattlei vilkasten miehtuttaan. "Mitäh? Minne sä meet?" Umi huusi selvästi yllättyneenä. "Odota!" Umi huusi Sanen perään. Taas Sane tekee tän...Jättää mut tällee... Umi ajatteli kiroten ja nousi seisomaan käyttäen seinää apunaan. Umi puki nopeasti housut jalkaan ja kirosi takapuolensa tuottamaa kipua. Umi nappasi englannin kirjat ja juoksi ulko-ovea kohti.
Ulos päästyään Umi katsahti ympärilleen ja lopulta löysi Sanen muurilla. Mä en ymmärrä suo Sane...Yhtäkkiä vaan teet noin... Umi ajatteli nopeasti mennyttä tilannetta kävellessään Sanen luokse. "Miks helvetissä sä teit noin?!" Umi huusi Sanelle hieman vihaisellakin sävyllä.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Feb 5, 2008 21:39:01 GMT 3
Shinigami ei välittänyt ihmisen huudoista joita hän kuuli perässään, hän ja Umi olivat jälleen näkyviä, mutta ennen kuin hän oli mennyt muurin päälle hän oli kiertänyt toista kautta ja muuttanut itsensä niin, että vain Umi näki hänet jälleen. Siitä tulisi nimittäin hauskaa ja shinigami saisi jotain naurua jälleen muuten melkein tylsään päiväänsä.
Tupakan savut leijuivat Sanen ympärillä ja siitä pois, eikä hän edes kääntänyt katsettaan aluksi Umiin. "Oi voi, pikkuinen nymfo raivoaa, pitäisikö mun nyt pelätä, iik!" Sane lässytti ja nauroi perään ilkeästi. Tämä oli juuri sisintä häntä, pelleillä ja pilailla toisten kustannuksella. Eikä Umi ollut hänen ainoa hoitonsa. "Olisitko sä tahtonut lisää?" Sane kysyi huokaisten. "Miten se on mahdollista kun et sä ees pysty laukeen?" hän jatkoi ivailevasti ja heitti tumpin alas muurilta savuttamaan maahan.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Feb 5, 2008 21:46:03 GMT 3
Umia ärsytti kun Sane ei vastannut suoraan kysymykseen, vaan vastasi sanoilla, jotka saivat Umin vihaisemmaksi. Helvetin Sane...Helvetin koulu... Umi kirosi mielessään. Umi ei enään halunnut edes katsoa Saneen ja nyt nuorukainen punnitsi vaihtoehtojaan. Mä voisin lähteä...En varmana mee tunnille...Mä vaan lähen kävelee...Mitäs sit Sane tykkää. Umi ajatteli ja sitten katsahti taas Saneen.
"Okei! Ihan sama! Pysy siellä muurillas." Umi sanoi napakasti ja sammutti tupakan asutumalla sen päälle. Sen tehtyä Umi lähti napakasti kävelemään koulun uloskäyntiä kohti.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Feb 5, 2008 21:51:14 GMT 3
Sane näki Umin vihastumisen ja riemastui siitä. "Ja miksei pikkunymfo oo tunnilla?" Sane rallatteli yksi sormistaan poskella, siteet päässä heiluen tuulessa, hiukset vähän siinä lomassa. "Tunnille siitä." Sane käski, mutta oli varma ettei Umi lähtisi tunnille, joten shinigami joutuisi varmasti viemään hänet sinne.
"Tsk.." Sane kivahti, hän oli ollut oikeassa. Hän hypähti kevyesti alas muurilta Umin eteen. "Tsot." hän aloitti ja tarrasi Umia hiuksista. "Sähän meet tunnille." hän sanoi ja lähti suorastaan raahaamaan nuorukaista takaisin koululle päin, oli jälleen muuttanut itsensä näkyväksi, eikä lainkaan pitänyt siitä että joutui koko ajan muokkaamaan näkyvyystilaansa.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Feb 5, 2008 21:55:52 GMT 3
Tunnille...Just joo...Miten Sane voi olettaa et nyt ainaskaa menisin sen jälkee mitä se teki.. Umi ajatteli kävellessään. Umi ei edes kerennyt huomata, että Sane oli hypännyt muurilta alas, joten vasta tuntiessaan otteen hiuksissansa, Umi tajusi Sanen tulleen perään. Tietenki se tuli... Umi ajatteli tympiintyneenä. "Luuletko sä et mä enää sinne aijon?!" Umi huusi ja koitti rimpuilla pois Sanen otteesta, mutta hiusotteen takia se oli vaikeaa.
Helvetin helvetin helvetti...Miks mun pitää kuolla...Mä en halua mitään shinigamia...Tai miks en vois kuolla jo nyt? Umi ajatteli ja koitti nyt purra Sanea kädestä.
|
|
|
Post by Saneatsu Kondo on Feb 5, 2008 22:02:10 GMT 3
"No vittu luulen!" Sane huusi Umille ja käveli kovempaan tahtiin kohti koulun ovia, ihmispoika oli jo tarpeeksi myöhässä tunnilta. Lisäksi hän kovensi otetta Umin hiuksista kun toinen kerta yritti rimpuilla pois siitä.
Tuntiessaan Umin hampaat käsivarrellaan Saneatsu irroitti otteensa Umin hiuksista ja löi nyrkillään Umia kasvoihin. "Hemmetin kakara, mitä sä oikein luulet itestäs?!" shinigami huusi ja noukki kaatuneen Umin hupparin etumuksesta pitäen pystyyn. "Luuletko sä olevas joku tän maailman napa häh?!" hän jatkoi huutamistaan. "Tee mitä vittu ikinä tahdot, mutta älä tuu vinkuun multa apua!" hän vielä sanoi kunnes yönsi Umin takaisin maahan selälleen ja lähti kävelemään koululta pois päin. Umin sielu ei lähtisi ilman Sanea tästä maailmasta.
|
|
|
Post by Umi Nomura on Feb 5, 2008 22:09:35 GMT 3
Umi oli tyytyväinen siitä, että pureminen auttoi paremmin kun rimpuilu. Umi ei kuitenkaan saanut toivottua seurausta siitä, nimittäin nyrkki iski nuorukaisen naamaan ennenkun tämä oli edes kerennyt tajutua sitä. Umi oli kerrassaan yllättynyt, sillä Umi ei osannut uskoa Sanen tekevän niin. Isku myös jostain syystä tuntui sattuvan enemmän kun muiden koulukiusaajien lyönnit.
Sanen huutamien myös mullistutti Umia. Umi vain katsoi hiljaa ja kasvot olivat peruslukemilla, mutta silmät olivat selvästi isommat. Sanen huutaminen tuntui loppuvan yllättävän nopeasti, sillä Sane jo kävelikin parin metrin päässä kun Umi todella tajusi tilanteen. Mä en luule ittestäni mitään...Mä en...Ikinä oo...luullu mitään... Umi ajatteli katsellessaan Sanen kävelyä. Miks minä...Miks... Umi toisteli kysymystä mielessänsä ja koski poskeansa, jota poltteli inhottavasti ja siihen liukunut kyynelkään ei auttanut sen polttoa.
|
|